Historia
W 2009 roku, świętując 35 lecie powstania, HECTAS był już firmą o ugruntowanej pozycji. Z wieloletnim doświadczeniem, kompetencjami, solidną pozycją międzynarodową i innowacyjnymi rozwiązaniami.
Od Hygienic Services do infrastrukturalnej obsługi nieruchomości
Wszystko zaczęło się w 1974 wraz z utworzeniem Hygienic Service Gebäudereinigung und Umweltpflege KG. Od momentu powstania, przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwijało, początkowo w Niemczech a następnie w Europie - jako spółka należąca do rodziny przedsiębiorstw Vorwerk.
Zaczynając jako firma zajmująca się sprzątaniem, HECTAS zdobył z czasem pozycję lidera w obsłudze nieruchomości. Stale poszerza swoją ofertę i zasięg. Poza Niemcami, pojawił się w ośmiu nowych krajach. Umożliwia to koordynację zleceń międzynarodowych.
Obecnie HECTAS z ponad 60 oddziałami jest obecny w 9 krajach Europy a w samych tylko Niemczech posiada 24 oddziały i ponad 60 placówek.
Skąd się wzięła nazwa HECTAS?
W 1997 roku, pod marką „HECTAS“ połączono grupę przedsiębiorstw: nowa nazwa firmy ma wpływ na pozycjonowanie marki i określa filozofię firmy: „H“ i „S“ w HECTAS stanowią odwołanie do pierwotnej spółki Hygienic Service i tym samym do tradycji. Aby wyrazić wydajność pozwalającą na zagospodarowanie wielu tysięcy hektarów powierzchni użytkowej, umieszczono w HECTAS angielskie słowo wyrażające miarę powierzchni - Hectare.
Właściwie dlaczego pingwiny?
Wraz z nazwą „HECTAS“ pojawiło się także nowe logo – pingwiny. Te sympatyczne ptaki dostosowują się do wymagań, także w ciężkich warunkach klimatycznych, tworzą wspólnotę i są wysoko wyspecjalizowane. Cechy, które stanowią fundament współpracy HECTAS ze swoimi klientami. W logo HECTAS pingwiny oznaczają kompetencję, niezawodność i odpowiedzialność.
Dobre perspektywy - HECTAS ustawicznie się rozwija
HECTAS patrzy w przyszłość z ciekawością i odwagą. Chcemy wciąż się rozwijać. Każdego dnia. Nasze Portfolio jest stale ulepszane i bardziej dopasowywane do potrzeb klientów.
Wysoką jakość zapewniamy m.in.: przez ankiety regularnie kierowane do naszych klientów. Miarą naszego działania jest zadowolenie naszych klientów.