Golden Rose Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Golden Rose Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność


Marka Golden Rose została wpisana na listę PETA - „Beauty Without Bunnies”, otrzymując certyfikat, co potwierdza, że kosmetyki GR nie są testowane na zwierzętach ❤️
Organizacja PETA od wielu lat działa na rzecz zwierząt i walczy o ich prawa. To właśnie na jej stronie można znaleźć wykaz marek tworzących kosmetyki, które nie są testowane na zwierzętach.  Wśród nich od niedawna jest również marka Golden Rose, z czego jesteśmy szczególnie dumni.
Ex pracownik Szczecin Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Nie sądziłam, że przed rozpoczęciem pracy w tej firmie po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy okaże się to być prawda… odradzam zdecydowanie pracy w tej firmie już lepiej pójść do żabki jest to zdecydowanie bardziej pewna praca i to że z dnia na dzień nie zostaniesz bez pracy. Zrezygnowałam z 3 letniej stałej pracy aby pójść pracować do GR i to był wielki błąd, niczego w życiu tak nie żałuję jak tego. Nie zostałam w żaden sposób przeszkolona więcej nauczyły mnie klientki i ja sama niż ktokolwiek w tej pracy, plakietki z imieniem i „uczę się” nie dostałam, ale do sedna z dnia na dzień zadzwoniłem do mnie (usunięte przez administratora)mówiąc, że była tajemnicza klientka i polecałam produkt innej marki co jest bzdurą! I szczerze powątpiewam by to był powód do zwolnienia, może poprostu któraś z pracownic nie chciała ze mną współpracować? A może mają tak taki przemiał pracowników, że to normalne w tej firmie? O umowie na stałe nie ma co marzyć! Bo nie ma tam takiej opcji! Nikt nie trzyma ręki nad pracownikami, nie ma ani lidera ani nawet kierowniczki więc wszystko samopas. Jeśli szukasz czegoś na chwilę, żeby po 5 dniach się zwolnić albo żeby Ciebie zwolnili ????to jest idealna praca dla Ciebie!

Nowy wpis

Pracodawca

@Ex pracownik Szczecin

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Dostaliśmy już od Pani tutaj informację na temat tej sytuacji oraz odpisaliśmy na nią. Jeżeli chce Pani jeszcze poruszyć jakieś kwestie, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą. Golden Rose Polska

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 57 dni.
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Golden Rose Sp. z o.o.?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Nowy wpis

Pracodawca

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Staramy się, aby atmosfera pracy w naszej firmie była przyjazna, a praca satysfakcjonująca. Wszelkie wątpliwości można wyjaśniać na bieżąco w trakcie trwania pracy lub podczas rozmów z przełożonymi. Golden Rose Polska

anonim
Inne

Należę do ludzi którzy muszą spróbować sami a następnie ocenić, opinie np o atmosferze wiadomo, że będą dotyczyć którejś tam lokalizacji a nie całej marki. W Szczecinie firma potrzebuje doradcy klienta, właśnie się zastanawiam. Ile wynosi podstawa zatrudnienia bo takiej informacji w ogłoszeniu nie było? Premie o których też pisaliście, że zależą od wyników obrotu możliwe są do wyrobienia co miesiąc? Jakie to kwoty?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani wypytała o moje doświadczenie (dokładnie o poprzednią pracę na podobnym stanowisku), umiejętności dotyczące makijażu oraz dyspozycyjność. Potem pokazała kilka pomadek i miałyśmy odegrać scenkę - ona jako klientka, a ja jako sprzedawca. Wykazałam się umiejętnościami i była zadowolona z tego w jaki sposób chciałam sprzedać jedną z pomadek. Później przeszłyśmy do zarobków, przedstawiła różne w zależności od statusu studenta (lub nie) oraz umowy (najpierw jest zlecenie, następnie o pracę). Dla mnie wszystkie pytania były łatwe, ale dla kogoś bez doświadczenia i znajomości firmy byłyby na pewno kłopotliwe, bo rozmowa trwała długo i była szczegółowa.

Pytania

Co wiesz o naszej firmie? Jakie kosmetyki znasz i jakich sama używasz? Dlaczego chcesz u nas pracować? Gdyby nie nasza firma to gdzie chciałabyś pracować? W jaki sposób sprzedałabyś pomadkę? Jaka jest Twoja dyspozycyjność?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Widniejąca już tu opinia „firma która stwarza wrażenie przyjaznej pracownikowi, a jest zupełnie inaczej..” Idealnie opisuje pracę w GR. Przepracowałam tu prawie rok. Prawie - ponieważ firma niepoważnie podchodzi do swoich pracowników i nieustannie prowadzi ich rotację, nie dając możliwości na posiadanie umowy na czas nieokreślony. Umowy jakie się tu dostaje są na czas 3-5 jak Ci się poszczęści to 6 miesięcy, więc o poważnej i przyszłościowej pracy można tu szybko zapomnieć. Wynagrodzenie jest minimalne. A na marną „premie” trzeba się mocno nagimnastykować spełniając próg sprzedażowy. Firma podczas wizyt ocenia np. twój wygląd, makijaż, ubiór czy twoją sprzedaż. Oczekują od pracowników ubioru na czarno w koszulki firmowe z ich logiem. A nie dostarczają ich pracownikowi tłumacząc się brakami na magazynie. Więc jeśli podczas wizyty masz na sobie koszulkę czarna ale z nadrukiem punkty będą odebrane. Oczywiście koszulkę jeśli już dostaniesz to masz jedną, jeśli szczęście Ci sprzyja dostaniesz jedną z długim i jedną z krótkim rękawem. I najlepiej jakbyś była w nich codziennie w pracy. Gdzie ma być czas na ewentualne pranie?? Sprzęty będące na wyspach GR są w słabym stanie, często po innych punktach. Tak więc sytuacja rozłączającej się drukarki fiskalnej, która nie chce drukować paragonów, a klientka czeka Ci przed kasą jest codziennością. Co masz z tym zrobić? Radź sobie i szukaj sposobów bo sprzętu Ci przecież nie wymienią. Skaner kodów nie chce działać, komputer nie widzi go lub sprzęt sam z siebie zaczyna „wariować” - musisz się do tego przyzwyczaić i nauczyć się z tym funkcjonować, aż w końcu sama znajdziesz sposób na te ustrojstwa. Oczywiście zgłaszasz to firmie.. Rada? wyłącz i włącz komputer. Brak drukarki na punkcie - Firma notorycznie oczekuje drukowania i odsyłania w krótkim czasie dokumentów. Jak wspomniałam oczywiście na punkcie nie ma drukarki, ale to twój problem, więc głowisz się jak możesz, by cokolwiek wydrukować na „już”. Połamane krzesło- jedno na niekiedy nawet 3 osoby na zmianie. Firma po czasie upominania się o nowe wymieni Ci na stare w jeszcze gorszym stanie. Rzecz jasna nie są to ważne sprawy dla osób siedzących w wygodnych fotelach w Łodzi. Pracownik jest tu nieważny. Zbywany na każdym kroku i przerzucany w niewiedzy między działami firmy. NIE POLECAM pracy w tak niepoważnym miejscu. Chyba, że szukasz pracy bez przyszłości, na chwilę i nie zależy Ci na żadnej stabilizacji. Zresztą.. opinie które tu widnieją mówią same za siebie i nic więcej dodawać tu nie potrzeba. A szkoda, bo praca sama w sobie jest naprawdę przyjemna.. ale podejście firmy do pracownika wszystko psuje.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za pozostawienie komentarza. Wszystkie opinie pracowników są dla nas bardzo ważne. Warunki pracy, w tym m.in. oczywiście wynagrodzenie i zasady premiowania są przedstawiane przed zatrudnieniem pracownika. Prawdą jest, że prowadzimy kontrole na stoiskach i oceniamy m.in. sprzedaż. W kontekście opisanej sytuacji z koszulką: musiała zajść pomyłka, za co przepraszamy i jednocześnie informujemy, że jesteśmy w procesie wdrażania zmian w tym zakresie. Awarie sprzętów niestety się zdarzają, ale staramy się je na bieżąco naprawiać. Wielkość stoiska nie pozwala nam na zapewnienie pracownikom, np. kilku krzeseł. Zwrócimy uwagę na wszystkie wskazane przez Panią aspekty. Życzymy powodzenia w dalszym rozwoju kariery zawodowej. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Gabriela
Inne

Czy warunki pracy różnią się znacząco zależnie od lokalizacji? Widziałam, że w jednym z ostatnich pytań pewna Pani pytała o warunki dla doradcy klienta ale nie padło przy tym zapytanie o lokalizacje a jakby nie patrzeć teraz szukają do dwóch miast. przynajmniej tak widzę w ofercie. Mnie Szczecin by interesował. istnieje szansa na opis atmosfery? i czemu akurat tam teraz ktoś jest potrzebny?

Pracodawca

@Gabriela

Dzień dobry, Warunki pracy są zbliżone, różnice mogą wynikać np. ze względu na to, czy jest to sklep czy stoisko. Zapraszamy do udziału w rekrutacji. Podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pytanie
 Pytanie

Czy w Golden Rose Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

1

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Regulamin pracy firmy Golden Rose Sp. z o.o. określa, że wypłaty wynagrodzenia dokonuje się raz w miesiącu. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Pracownik wyspy
Pracownik

Kompletnie nie polecam pracy tutaj. Wszystko się zmieniło po spotkaniu pani z biura o imieniu (usunięte przez administratora) Po poznaniu jej moja praca zmieniła się piekło jej rozmowa ze mną zahaczała już powoli o (usunięte przez administratora). Pani kompletnie agresywna i nie profesjonalna

Pracodawca

@Pracownik wyspy

Dzień dobry, Pani komentarz bardzo nas zaniepokoił. Dziękujemy za zgłoszenie sprawy i celem dokładnego jej rozpatrzenia, prosimy o kontakt z Działem Kadr. Będzie to dla nas kwestia priorytetowa do wyjaśnienia. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Bożena
Inne

Prawie się spóźniłam na tę rekrutację na doradcę klienta, ale może uda mi się jeszcze wysłać. Ktoś już wysyłał na to ogłoszenie, co jest w necie? Widzę, że wymagają tylko średniej szkoły, to ciekawe ile można zarobić przy takich wymaganiach? Czy coś więcej od minimalnej da radę?

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Golden Rose Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, W naszych punktach sprzedaży jest to np. czarna firmowa koszulka z logo marki. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Klementyna
Kandydat

Napiszecie mi, ile jest tego rabatu na zakupy, który dostaje od firmy pracownika Doradca Klienta? Ile jest tego rabatu i czy dostaje taki benefit od razu każda osoba, czy trzeba ileś przepracować w firmie? Dajcie znać, bo rekrutują teraz.

Pracodawca

@Klementyna

Dzień dobry, Temat benefitów pracowniczych można poruszyć na rozmowie kwalifikacyjnej i na pewno wszystko będzie wtedy wyjaśnione. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Wiki
Kandydat

Weszłam na ich stronę i widziałam, że jako benefit firma oferuje takie coś jak rabaty na zakupy. Czy wiecie, jakiej wysokości są to rabaty? Czy to % do zakupów czy konkretna kwota? I czy jest jakiś limit roczny tego rabatu czy pełna dowolność korzystania z tego?

Pracodawca

@Wiki

Dzień dobry, Temat benefitów pracowniczych można poruszyć na rozmowie kwalifikacyjnej i na pewno wszystko będzie wtedy wyjaśnione. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Jula
Były pracownik

Słabo, wszystko słabe, niestety, firma jest nędzna tak jak ludzie którzy nią zarządzają, ale tak to jest jak prosić i (usunięte przez administratora) ludzie mają możliwość zarządzania pracownikami, nie polecam wręcz szczerze odradzam!

Pracownik 3891
Były pracownik
 Pytanie

Moja „przygoda” w firmie Golden Rose trwała ponad rok czasu, dziwię się sama sobie że tak długo wytrzymałam. Z początku praca była świetna lecz jak każdy pracownik zauważyłam że z miesiąca na miesiąc jestem traktowana coraz gorzej przez osoby pracujące w dziale sprzedaży oraz kadry. O jakimkolwiek rozwoju w firmie nie ma mowy, codzienność staje się tu tylko rutyną. Osoby na wyższych stanowiskach nie mają bladego pojęcia o tym jak ta praca wygląda siedząc w Łodzi i pisząc maile o tym jak spadły wyniki czy utargi. Godziny pracy są śmieszne, bardzo często nikt nie szanuje naszych dyspozycji lub nie chce pomóc rozwiązać problemów grafikowych oczekując oczywiście tego, by podłożyć się swoimi godzinami pod nie. Ilość zatrudnionych osób nie pozwala na wzięcie np urlopu czy zwolnienia lekarskiego bez wcześniejszego uprzedzenia. Firma oczekuje od pracownika niezwykle dużej ilości obowiązków oraz poświęceń za marne zarobki co jest policzkiem w twarz. Coś takiego jak premie z utargu czy sprzedaży? Niby są. Jaka jest na nie szansa? To zależy. Jeśli pracuje się w punkcie z łatwymi klientami- nawet co miesiąc i to nie jedną. Jeśli nie, no cóż. Może za miesiąc będzie lepiej, musicie jakoś przetrwać ten miesiąc za wypłatę. Nowe osoby są szkolone przez niekompetentne osoby z innych punktów a co za tym idzie, trzeba przeprowadzać takie szkolenie drugi raz ponieważ taka osoba nie ma pojęcia o pracy na docelowym punkcie. Brak szacunku do pracownika, mówienie nam „trzeba się postarać”, „mamy lepsze osoby do szkoleń jak ty” czy „niestety nie ma pieniędzy na premię/ zatrudnienie jeszcze jednej osoby” są na miejscu dziennym. Pracuje się na starym sprzęcie, zniszczonych komputerach, szafki opadają, podłoga zniszczona. Mimo to według opiekunów punktu jest to nasza wina a firma „nie ma funduszy na nowy sprzęt”. Robienie nadgodzin (za które nikt nam nie zapłaci bo rozliczenie jest kwartalne) są częste, czasami wychodzi nawet po 20h w miesiącu. Najgorsze jest to że w firmie nic nie zmienia się od lat a przez to pracownicy nie chcą zostać na dłużej, co chwila ktoś rezygnuje. Każda zapisana tu opinia nawet sprzed lat pokazuje jak pracuje się i dziś. Jest to praca tylko dla osób które chcą przesiedzieć kilka miesięcy, nie oczekujcie od niej niczego więcej. Jedyne pozytywne doświadczenia z tej pracy to poznanie niektórych osób zatrudnionych u nas, na innych punktach czy sklepach oraz poznanie ochrony. Gdyby nie te osoby z którymi podczas kolejnych smutnych dni dało się porozmawiać praca byłaby jeszcze gorsza i bardziej przygnębiająca.

Pracodawca

@Pracownik 3891

Dzień dobry, Przykro nam, że praca w firmie Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pragniemy zaznaczyć, że osoby koordynujące pracę stoisk pod kątem sprzedażowym regularnie przebywają w różnych punktach, wliczając w to również obsługę klienta, także temat jest im znany od podszewki. Godziny pracy są podyktowane godzinami pracy galerii handlowej oraz dostępnością wszystkich pracowników na stoisku. Niestety, nie zawsze da się ułożyć grafik w taki sposób, aby wszystkie prośby mogły być uwzględnione w 100%, choć staramy się to robić. Oczywiście kwestie L4 są niezależne od nikogo i bezwzględnie respektowane. Zakres obowiązków jest przedstawiany szczegółowo zawsze podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz później, w okresie szkolenia pracownika. Na stoiskach obowiązuje równoważny czas pracy z rozliczeniem w systemie kwartalnym, zatem może zdarzyć się tak, że w jednym miesiącu jest przepracowanych więcej godzin, w drugim mniej. Z tego względu, jeśli w danym kwartale przepracowana ilość godzin jest zgodna, nie występują nadgodziny. Nowe osoby są wprowadzane przez najlepszych sprzedawców z regionu. Jest to zasada, której bardzo pilnujemy. Zasady otrzymywania premii są transparentne dla każdego, a w razie wątpliwości zawsze można skonsultować się z przełożonym. Tak jak Pani wspomniała – pracownicy premie otrzymują. Życzymy Pani powodzenia w dalszym rozwoju kariery zawodowej. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

asia
Inne
 Pytanie
@Pracownik 3891

czy mozesz doprecyzować, co miałas na myśli pisząc, że : "firma oczekuje niezwykle dużej ilości obowiązków oraz poświęceń?" Czyli czego dokładnie?

Pracodawca

 Aktualność


Marka Golden Rose została wpisana na listę PETA - „Beauty Without Bunnies”, otrzymując certyfikat, co potwierdza, że kosmetyki GR nie są testowane na zwierzętach ❤️
Organizacja PETA od wielu lat działa na rzecz zwierząt i walczy o ich prawa. To właśnie na jej stronie można znaleźć wykaz marek tworzących kosmetyki, które nie są testowane na zwierzętach.  Wśród nich od niedawna jest również marka Golden Rose, z czego jesteśmy szczególnie dumni.
Klientka
Inne

Dotyczy: Stoiska w Katowicach w Silesia City Center Radzę omijać stoisko szerokim łukiem. Pracownica była niemiła, wręcz arogancka i bezczelna. Oglądane przez nas lakiery nie posiadały zabezpieczeń, po ich obejrzeniu ekspedientka bezzasadnie posądziła nas o otwarcie jednego z nich. Dla świętego spokoju zapłaciłyśmy za oglądany towar. W całym zamieszaniu zostawiłyśmy go na stoisku, gdzie ona nie oponowała i lakier został u niej. Po chwili zorientowałam się, że mam paragon, ale nie zabrałam lakieru, wobec czego wróciłyśmy po niego. Ekspedientka kolejny raz domagała się zapłaty za towar, który był już uregulowany. W konsekwencji po chwili w oddaleniu się od stoiska podeszła do nas ochrona, bezzasadnie gdzie wylegitymowałyśmy się jak i paragonem tak i towarem. Powróciłam do stoiska, żeby zobaczyć imię na identyfikatorze. Pani w miejscu pracy - stoisku była już bez odzieży ochronnej, nie chciała się przedstawić, gdyż twierdziła, że nie musi! Druga koleżanka o imieniu Magdalena nie była w temacie zaistniałej sytuacji, kryła koleżankę zasłaniając się RODO. W naszym rozumieniu RODO dotyczy szczegółowych danych osobowych, których nie dociekałam, a skoro firma daje pracownikom identyfikatory, więc to ma jakieś znaczenia jak i dla strony pracodawcy tak i klienta. Będę wszędzie odradzać i przedstawiać niemiłą, bezpodstawną sytuację, która nas spotkała. Takie osoby nie powinny w dzisiejszych czasach zajmować się pracą z klientem. A nie wierzymy w to, żeby firma była zadowolona z takiej pracy swoich pracowników, którzy są wizytówką firmy i mają za zadanie pozyskiwać klienta i osiągać wyniki. Reasumując jesteśmy zniesmaczone posądzeniem o kradzież, jak i wezwaniem ochrony.

Pracodawca

@Klientka

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zgłoszenie sprawy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, jest nam bardzo przykro. Priorytetowo zweryfikujemy te wydarzenia z pracownikami stoiska. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

N
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Golden Rose przez kilka miesięcy. Decyzję o rezygnacji ze współpracy podjęłam dość szybko i uważam, że było to trafne zagranie. Praca należy do łatwych, a wręcz monotonnych. Nie ma tutaj mowy o poszerzaniu kwalifikacji czy szkoleniach, bo pracodawca ich nie organizuje. Każdy dzień wygląda niemal identycznie. Praca polega przede wszystkim na obsłudze klienta, porządkowaniu towaru oraz sprzątaniu. Zmiany w grafiku są częste, a zwolnienie lekarskie czy urlop jednej osoby powoduje totalną dezorganizację pracy całego punktu z racji tego, że firma stara się zatrudniać możliwie najmniej osób. Bardzo często zdarza się, że jedna osoba jest sama na zmianie 12 godzinnej, co wiąże się z brakiem możliwości skorzystania z toalety wtedy, gdy jest taka potrzeba. Uważam, że urąga to godności ludzkiej. Co w przypadku zasłabnięcia pracownika? W związku ze specyfiką pracy w galerii handlowej, firma nie zapewnia pomieszczenia socjalnego do spożycia posiłków ani toalety, nie ma nawet mikrofalówki, w której można podgrzać posiłek. Uważam, że w XXI w. są to absolutnie minimalne standardy, które należy zapewnić każdemu pracownikowi. Pensja oscyluje wokół najniższej krajowej, firma natomiast oczekuje totalnej dyspozycyjności i zaangażowania w pracę. Rotacje pracowników są częste, te same ogłoszenia można znaleźć w Internecie od kilkunastu miesięcy. Mogłabym polecić pracę w Golden osobom bez doświadczenia, które chcą nauczyć się obsługi klienta i zdobyć pierwsze szlify w handlu. Wszystkim tym, którzy od pracodawcy oczekują korzystnych warunków pracy i możliwości rozwoju, a jednocześnie mają już doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, odradzam. Nie aplikujcie, bo cofniecie się w Golden w rozwoju i zarobicie śmieszne pieniądze.

Pracodawca

@N

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Jest nam bardzo przykro, że praca w Golden Rose nie spełniła Pani oczekiwań. Pragniemy jednak doprecyzować kilka kwestii. Niestety praca w galerii handlowej jest bardzo specyficzna. Prowadzimy równoważny czas pracy, co oznacza, że zmiany 12h są możliwe. Każdy pracownik oczywiście może skorzystać z toalety w dowolnym momencie, pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu stoiska. Jeśli kiedykolwiek otrzymała Pani inną informację, bardzo prosimy o kontakt z centralą, ponieważ nie wyobrażamy sobie takiej sytuacji. Niestety, pracując na stoisku nie jesteśmy w stanie zapewnić pracownikowi mikrofalówki, ani innych sanitariatów. Zaplecze socjalne jest tu ograniczone i nie wynika z naszego braku chęci, a z uwarunkowań w danej galerii handlowej. W przypadku zmian grafikowych oczywistą kwestią jest, że jeśli któraś z osób jest chora, ktoś musi ją zastąpić. Niestety obecna sytuacja znacznie utrudnia każdemu pracę, gdy z dnia na dzień pracownik otrzymuje informację o kwarantannie. Życzymy Pani wielu sukcesów na dalszej ścieżce kariery. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Zuza
Były pracownik
 Pytanie
@N

Powinna być strona, gdzie pracodawcy oceniają byłych pracowników. Hahahaha. Co w przypadku zasłabnięcia? A jak zasłabniesz sama w sklepie to co się stanie? Mikrofala? Czy Ty nie wiedziałas gdzie aplikujesz? Nie widziałaś jak wygląda wyspa, i że ma ograniczone możliwości powierzchniowe? A może pracodawca powinien dostarczać cieplutkie obiadki? Dziwie sie, że nie napisałaś że nie było ekspresu do kawy i WŁASNEJ toalety. Oj dziewczynko, dziewczynko. Dziwne że pracodawca oczekuje dyspozycyjności, prawda? Bardzo dziwne.... Może powinni Ci płacić za siedzenie sobie w ciepłym łóżeczku? Punkt, w którym pracowałaś powinien Ci podziękować że już nie jesteś ich pracownikiem...

Edyta Rzeszów
Inne
 Pytanie

Dzisiaj po godzinie 12 odwiedziłam wyspę Golden Rose w galerii Rzeszów. Zakupiłam produkt ale niestety dziewczyna obsługująca stanowisko zachowywała się daleko od oczekiwania. Wogole nie była zobligowana do tego żeby w jakiś stopniu utrzymać relacje z klientem, drętwo zaprezentowała mi produkt ale o informacje musiałam sama dopytywać.... Na pytanie o kolor rzuciła nr 3. Dopiero po ponownym zapytaniu o kolor odpowiedziała..... Szczerze jeżeli tylko ona tam pracuje to warto jak doszkolić jak prezentować i dbać o markę. Biznes jest biznes i pracownik to wizytówka.

2
Karolina
Inne
@Edyta Rzeszów

No to słabo jak zachowanie obsługi było nie takie, no bo to jednak zniechęca do zakupów. Może warto kulturalnie zwrócić uwagę następnym razem?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Golden Rose Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Nie, rozmowy są prowadzone w języku polskim. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Jula
Kandydat
 Pytanie

Czy jest szansa na awans w firmie na inne stanowisko niż doradca klienta, lub poszerzenie obowiązków aby podnieść wynagrodzenie po jakimś czasie?

Danuta134567
Były pracownik
@Jula

Nie ma możliwości

Jula
Kandydat
 Pytanie
@Danuta134567

A jak z premiami? Zawsze są jakieś dodatki do wypłaty czy miesiąc w miesiąc tylko podstawa?

Pracodawca

@Jula

Dzień dobry, Pracownik może otrzymać oprócz pensji podstawowej 3 rodzaje premii: uznaniową, za sprzedaż produktu miesiąca, od obrotu. Mamy także szczeble wynagrodzenia w zależności od długości stażu pracy. Pozdrawiamy serdecznie, Golden Rose Polska

Irena
Inne
@Golden Rose Sp. z o.o.

To jest bardzo ciekawe, np. mnie zastanawia jak można zapracować na uznaniową premię. Kierowniczka jakoś obserwuje zaangażowanie sprzedawczyni, jej miłe podejście do klientek? :)

Pracodawca

@Irena

Dzień dobry, Są to dodatkowe zadania zlecane przez przełożonego, w zależności od bieżących potrzeb. Pozdrawiamy, Golden Rose Polska

Zostaw merytoryczną opinię o Golden Rose Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Golden Rose Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Golden Rose Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Golden Rose Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Golden Rose Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Golden Rose Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii