Pytania do firmy GLOBAL INCOME Sp. z o.o.
Na obsłudze klienta nie ma jakichś znaczących rotacji? Chodzi mi o tę ofertę która obecnie wisi w kontekście obsługi sklepu nietrentowego. Po przejrzeniu tych ostatnich opinii nie widzę jakoś by któryś kandydat się wtedy zgłaszał. Był wiec w pewnym sensie spokój? To teraz jak się pracuje? i czy w tym przypadku praca hybrydowa jest w ogóle możliwa?
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w GLOBAL INCOME s.c.?
Szukają teraz na różne stanowiska. Warto wysłać do pracy na magazynie? Jak kierownictwo? Jak zarobki? Jak atmosfera?
Aplikowałam Na stanowisko specjalista ds, obsługi klienta , oferują pracę zdalna jak się to ma do rzeczywistości ? Jakie jest wynagrodzenie na tym stanowisku ? Polecacie czy raczej nie ?
Rozmowa z bardzo miłym Panem. Inspirujące, bardzo precyzyjne pytania. Pytania, które we mnie samej wzbudziły zaciekawienie i najlepszej odpowiedzi na nie poszukuje we własnej głowie do teraz. To była szkoła, a lekcja zaowocuje w przyszłości. Nie określam rozmowy jako "trudna" w sensie nastawiona na zduszenie kandydata. Czekam jeszcze na werdykt. Nie wypadłam najlepiej, jako znawca tematu.
Ściśle powiązane ze stanowiskiem, pytania o praktyczne umiejętności. Bardzo mocny nacisk na samodzielność i zdolność do samodzielnego tworzenia materiałów. Dodatkowo pytania związane z charakterem, predyspozycjami. Bardzo życzliwe pytania dotyczące zainteresowań itd.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam, czy w związku ze sprzedażą trampolin prowadzicie państwo także sprzedaż poszczególnych jej części ?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w GLOBAL INCOME s.c.?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w GLOBAL INCOME s.c.?