Generali - praca w obszarze likwidacji szkód: 1. brak podwyżek (nawet inflacyjnych), ewentualnie symboliczne kwoty oderwane od rzeczywistości by pracownik się odwalił (np. kwoty rzędu 100, 200, 300 zł brutto)*, 2. styl zarządzania rodem z poprzedniego stulecia, 3. premia roczna to kwota w przedziale 100-300 zł brutto, 4. ilość pracy ponad stan jest tutaj normą, problem braków kadrowych rozwiązywany jest zrzucaniem nadmiaru pracy na i tak już zajechanych pracowników lub zatrudnianiem osób bez doświadczenia za trochę więcej niż najniższa krajowa, 5. toksyczne środowisko pracy, 6. absolutny brak realnych benefitów dla pracowników, 7. nadgodziny nie są obowiązkowe, ale jeżeli z nich nie skorzystasz to będziesz gorzej postrzegany przez szefostwo (lub otrzymasz pasywno-agresywną reprymendę przed całym zespołem) Dodatkowo jeżeli zdecydowałeś/aś się podjąć pracę w Generali, to szkolenie/przygotowanie do pracy przeprowadzi twój niesamowicie zmotywowany i rewelacyjnie opłacany kolega z zespołu (ironia) - szkolenie na zasadzie siadaj i patrz jak klikam w kąkuter. Powyższe odbija się znacząco tak na jakości pracy jak i jakości obsługi, co doskonale odzwierciedlają opinie niezadowolonych klientów lub chociażby ostatnia medialna sprawa dotycząca szkody pewnej pary influencerów.
Te nieprzymusowe nadgodziny są, chociaż rozliczane według kodeksu pracy? Coś mi się to nie kalkuluje, skoro wypłata to około 3 tyś netto. Gdzie stawka za te nadgodziny? Ile ich wypada w miesiacu?
Jak w Generali Polska wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Tak realnie to po jakim czasie można się starać o awans? Istnieje niepisana reguła ze trzeba przepracować kilka lat w danym dziale żeby myśleć o wyższym stanowisku czy nie ma to znaczenia jak ktoś ma kwalifikacje i chęci?
Biuro Torun upada, bo wybrykach D.J. ślad zaginął, czyby ktoś musiał zapaść się pod ziemie. ?
Masz na myśli Dorotę Janeczko? Słyszałem że to samo robiła ze swoimi agentami co z klientami??
Po 4 latach w Generali opinia jest mieszana: 1. Dla studenta i kogoś kto zdobywa doświadczenie - OK. Płacą więcej niż minimalna, choć szału nie ma. Idzie poznać korpo, podstawy zawodowe i w sumie tyle. Po 12-24 miesięcy uciekaj, ale sam to będziesz wiedział. Koledzy - cóż - każdy odtąd-dotąd bez inicjatywy i chęci pomocy u 80% ludzi. 2. Dla ekspertów - dramat!!! Przełożeni o średnim ilorazie inteligencji. Jak w korpo - każdy zna się wybitnie najlepiej i dojście do czegoś przy realizacji w projekcie, czy innej inicjatywie to porażka. Spotkałem tylko pojedyncze pomocne i kreatywne osoby. Benefity wycofywane. Jak w korpo - jesteś wierszem excela o poziomie wynagrodzenia poniżej średniej rynkowej. Management obecnie ściągany z PZU o miernej wizji czegokolwiek. Ekspercie - omijaj szerokim łukiem Generali.
Czy w Generali Polska możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Jaka jest kultura pracy w centrali? Jaki poziom dojrzałości liderów? I współpracy między zespołami? Jak się pracuje w HR czy jest duża rotacja?
Jak chcesz mieć do czynienia z (usunięte przez administratora)dzień w dzień to zapraszamy. Tu mało kto jest na stanowisku kierowniczym i powinien na nim być. Infolinia Agro Poznań kierowniczki jedyne co potrafią to drwić z pracowników. Ten brak szacunku do pracowników jest w tak wysokiej skali, że naprawdę. Jeśli chcesz aby na forum mówiono o twoich błędach drwiąc z ciebie zapraszamy. Jeśli chcesz aby mówili ci ze jesteście jednym zespołem ale szczują was na siebie zapraszamy. Jeśli chcesz aby inny pracownik na ciebie kablowal do dyrektorstwa i szukał twoich błędów na sile zapraszamy. Serdecznie odradzam jestem tu tylko żeby zdobyć doświadczenie i moc gdzie indziej bez problemu prace dostać.
Aż taka słaba atmosfera miedzy ludźmi że na siebie plotkują? Myślałem że tylko z kierownictwem nie ma najlepszych relacji. Pracownicy tu nie uczestniczą w żadnych firmowych integracjach żeby być dobrym zespołem? W ogóle je organizują w ramach benefitów?
Znalazłem ofertę, w której szukają specjalisty ds. obsługi umów korporacyjnych, ale jest tam podane, że jest to umowa na zastępstwo, tzn. na jak długi okres czasu? Jest szansa na pracę na innym stanowisku po powrocie dotychczasowego pracownika czy raczej z reguły w takim przypadku się 'odchodzi'?
Witam, zauważyłem ofertę pracy w Generali w Poznaniu jako młodszy specjalista ds. Obsługi Szkód. Chciałbym zapytać, czy nadal jest tak jak w wielu negatywnych opiniach pisali inni, czy może coś się zmieniło, lub tyczyło się to innych placówek?
Jak w Generali Polska wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Zależnie od działu, w większości wypadków 'nie wygląda' w ogóle. "Awans" zależny jest od widzimisię przełożonego, najczęściej wiąże się z brakiem podwyżki ale za to gwarantuje ponadnormatywne rozszerzenie zakresu obowiązków. Nieludzkie podejście do pracownika, odradzam.
Serio? Awans zwykle oznacza podwyżkę bo wiadomo że większa ilość obowiązków to wyższa kasa. Tu tak nie ma? Bez zgody przełożonego nie można aplikować na lepszą posadę?
W tej firmie stanowisko (młodszy, starszy specjalista, ekspert itd.) nie ma zbyt wielu punktów wspólnych z wynagrodzeniem, są to nic nie znaczące tytuły. Świeżo zatrudniony młodszy specjalista może spodziewać się wyższego wynagrodzenia niż specjalista/starszy specjalista z kilkuletnim stażem pracy. Oficjalnie nie istnieją widełki płacowe dla konkretnego stanowiska, wysokość wynagrodzenia równie dobrze mogłaby zależeć od rzutu kością.
To niedobrze. Starsi stażem pracownicy i bardziej doświadczeni mogą się poczuć niedocenieni. To młody na start może dostać więcej? Bo co? Za mniej by nie przyszedł? O to chodzi?
Muszę zdementować niektóre odpowiedzi. Pracuje 3 lata w Generali, nikt nigdy nie zrobił mi problemu z rekrutacją do innego działu. Co prawda od początku deklarowałem gdzie chcę się znaleźć po czasie. Z zmianą stanowiska w firmie wiąże się też podwyżka, nie słyszałem od nikogo, by tak nie było. Moje doświadczenia, są takie, że Koordynatorzy podchodzą dość indywidualnie do osób zatrudnionych i praca (w miarę możliwości bo nie można odpuścić niektórych aspektów), jest robiona wedle preferencji. Wiadomo, że zdarzają się ciężkie dni gdzie jest bardzo dużo do zrobienia, i wszyscy są trochę zmęczeni, ale nie jest to czyjś wymysł tylko po prostu czasem zdarza się więcej zadań, do zrobienia czasem mniej. Ogólnie pracuje mi się dobrze, nie mam problemów z dogadaniem się zarówno z współpracownikami jak i kierownictwem. Trzeba tylko rozumieć, że nie jesteśmy wyjątkowymi płatkami śniegu i niestety nasza sprawa musi czasem trochę poczekać.
Oo, to bardzo dobra opcja z tymi rekrutacjami wewnętrznymi. Tak z ciekawości, czemu nie pracowałeś od samego początku w dziale, który był twoim docelowym? Nie było etatu w nim i firma zaproponowała takie rozwiązanie? :) Jak zadań jest wiecej, zdarza się praca po godzinach? Bardzo merytorycznie piszesz, możesz więc odnieś się do kwestii wynagrodzeń? To prawda, ze nie istnieje tu zadna polityka regulująca je? Tzn Młodszy Specjalista może zarabiać więcej niż Specjalista? Bo trudno mi w to uwierzyć tak szczerze
To zależy od departamentu i działo, do którego aplikujesz :) Ogólnie jest realna możliwość awansu.
Tak realnie to po jakim czasie można się starać o awans? Istnieje niepisana reguła ze trzeba przepracować kilka lat w danym dziale żeby myśleć o wyższym stanowisku czy nie ma to znaczenia jak ktoś ma kwalifikacje i chęci?
Witam, chciałabym dopytać o warunki przy pracy na infolinii. Godzina 8-18 pn-pt. Czy możliwe nadgodziny? Jaka forma zatrudnienia? Umowa zlecenie, umowa o pracę czy jeszcze coś innego? Jakie wynagrodzenie na początek? Złożyłam cv i ciekawa jestem jak to aktualnie wygląda.
Nie rób tego. Kierowniczki nie szanują żadnego pracownika. Kontrolują na ile do łazienki idziesz. Jeśli skończy ci się przerwa do łazienki iść nie możesz. (usunięte przez administratora)nic więcej w tej pracy nie znajdziesz. Jedyne co cię później czeka to psychiatra
A ile trwa taka legalna przerwa w pracy na infolinii? Ile ich jest? Bo osiem godzin siedzieć bez WC... I oczywiście doceniam, że ostrzegasz, ale mógłbyś podzielić się ważnymi informacjami o kasie itp. A każdy sam zdecyduje, czy w to iść.
Kiedy czytam tutaj, że jest rotacja wśród agentów, to staje się dla mnie jasne, że specjalistka ds. Administracji Sił Sprzedaży na pewno ma masę pracy z ich dokumentami. W tym świetle ważne jest ile się zarabia. Ktoś wie? Bo akurat praca z domu bardzo by mi odpowiadała, ale pytanie za ile?
Firma po mimo wielu próżb odmówiła mi wypłaty pieniędzy argumentując żekomo inną przypadłość chorobową . Prosze podzielić się opiniami o ubezpieczycielu chętnie je poznam pozdrawiam >PAWEŁ
Te rekrutacje z ich strony na Młodszego Specjalistę ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca) są stałe? Bo widzę po komentarzach, że pojawiają się co jakiś czas. I się zastanawiam po prostu czy zwolnienia są często w tym dziale czy niepotrzebnie się martwię tym. Na tym stanowisku też tylko B2B jest? Jaki jest dokładnie tryb hybrydowy pracy, 3/2 czy jakoś inaczej?
Mam wrażenie, że stale się to przewija. Niemałą muszą mieć rotację agentów, że szukają cały czas nowych narybkow. Szkoda, że dział utrzymania klienta ssie i nie potrafią utrzymać tych klientów, którzy przyszli do tej firmy za pośrednictwem agentów, którym następnie jak czytam wysłano wezwanie do zapłaty za co? Za to, że przyprowadzili do firmy klienta? A po jego rozstaniu z firmą polisa upadnie i kara dla byłego agenta xD w sumie to jest genialne rozwiązanie.
Nie polecam pracy w Generali. Pracujesz, slabo zarabiasz, z miesiąca na miesiąc zmieniają warunki współpracy na niekorzyść agenta , a jak odchodzisz to jeszcze po roku albo więcej wysyłają jakieś wezwania do zapłaty. Nie polecam !!!!
No co ty? Za co masz płacić po zakończeniu pracy? Jaki warunki ci zmienili? Finansowe? Na papierze czy ustnie?
Czy w Generali Polska pracuje się na open space?
Pracuję od niedawna w IT (ponad pół roku). Pełen profesjonalizm od rekrutacji, poprzez wdrożenie aż do regularnej pracy. Nie oszukujmy się zawsze jakiś minus się znajdzie ale czym byłaby praca z samymi plusami. Otwartość i transparentność i chęć do dyskusji jest na porządku dziennym. @Pracodawca tak trzymać.
Brałam udział w rekrutacji do działu IT. Pierwsza rozmowa - inormacja, że firma zatrudnia tylko na b2b (brak innych opcji), oraz nie oferuje żadnych benefitów ani płatnego urlopu. Mimo wszystko umówiłam się na rozmowę rekrutacyjną. W dniu rozmowy okazało się że link do spotkania online nie działa (jak sądzę zostało usunięte), rekruterka nie odbierała telefonu i nie odpisała na smsa. Nie próbowała też skontaktować się ze mną nigdy później, więc podejrzewam że zrezygnowali z rozmowy, ale nie poświęcili tych dwóch minut żeby mnie o tym poinformować - brak szacunku dla czasu potencjalnego pracownika, w końcu do każdej rozmowy trzeba się też przygotować. Po tych przygodach - cieszę się że nie będę tam pracować.
Nie polecam. Brak premii, brak podwyżek (przepraszam, podwyżki są tylko ciagle dla tych samych osób :)) Generali wypada bardzo słabo jeśli chodzi o Pracodawców. Jeśli nie interesują Cię zarobki na poziomie 3000 zł netto (stanowisko specjalisty) to polecam szukać dalej.
Naprawdę nie ma szans na podwyżki, nawet dla osób pracujących długo stażem? To może coś nadgodzinami da się dorobić? Co do premii...hm...skoro ich nie ma, to coś innego dają pracownikom? Mam tutaj na myśli benefity takie jak opieka medyczna albo dofinansowanie do karty multisport?
Generali - praca w obszarze likwidacji szkód: 1. brak podwyżek (nawet inflacyjnych), ewentualnie symboliczne kwoty oderwane od rzeczywistości by pracownik się odwalił (np. kwoty rzędu 100, 200, 300 zł brutto)*, 2. styl zarządzania rodem z poprzedniego stulecia, 3. premia roczna to kwota w przedziale 100-300 zł brutto, 4. ilość pracy ponad stan jest tutaj normą, problem braków kadrowych rozwiązywany jest zrzucaniem nadmiaru pracy na i tak już zajechanych pracowników lub zatrudnianiem osób bez doświadczenia za trochę więcej niż najniższa krajowa, 5. toksyczne środowisko pracy, 6. absolutny brak realnych benefitów dla pracowników, 7. nadgodziny nie są obowiązkowe, ale jeżeli z nich nie skorzystasz to będziesz gorzej postrzegany przez szefostwo (lub otrzymasz pasywno-agresywną reprymendę przed całym zespołem) Dodatkowo jeżeli zdecydowałeś/aś się podjąć pracę w Generali, to szkolenie/przygotowanie do pracy przeprowadzi twój niesamowicie zmotywowany i rewelacyjnie opłacany kolega z zespołu (ironia) - szkolenie na zasadzie siadaj i patrz jak klikam w kąkuter. Powyższe odbija się znacząco tak na jakości pracy jak i jakości obsługi, co doskonale odzwierciedlają opinie niezadowolonych klientów lub chociażby ostatnia medialna sprawa dotycząca szkody pewnej pary influencerów.
Prawda. Odeszłam stamtąd już jakiś czas temu, ale widzę, że nic się nie zmieniło. Potwierdzam - ROCZNA premia wyniosła okrągłe 300 zł, co daje zawrotne 25 zł per miesiąc:)). Nie rozumiem dlaczego szanujący się człowiek z wyższym wykształceniem siedzi tam za niewiele ponad 3 tys netto miesięcznie, wykonując taki ogrom pracy + "nieprzymusowe" nadgodziny, skoro ofert za o wiele wyższe stawki jest teraz multum. Pozdrawiam i nie polecam. Dbajcie o swoje zdrowie i spokój w głowie.
Te nieprzymusowe nadgodziny są, chociaż rozliczane według kodeksu pracy? Coś mi się to nie kalkuluje, skoro wypłata to około 3 tyś netto. Gdzie stawka za te nadgodziny? Ile ich wypada w miesiacu?
Biuro Torun upada, bo wybrykach D.J. ślad zaginął, czyby ktoś musiał zapaść się pod ziemie. ?
Masz na myśli Dorotę Janeczko? Słyszałem że to samo robiła ze swoimi agentami co z klientami??
Najlepsze TU - drogie ale najlepsze :)
Czy ktoś może pracował lub pracuje w Call Center? Interesuje mnie praca konsultanta-połączenia przychodzące. Jakie tam są zarobki? aha i jaki rodzaj umowy bo w zakładce kariera nie znalazłam ?
Witam czy ktoś tu pracuje w placówkach Partnerskich Generali ? ostatnio Generali zerwało ze mną umowę na placówkę partnerską nie podając żadnego powodu. Wywiązywałam się z wszystkiego sumiennie i z dnia na dzień zerwali ze mną umowę. Zamierzam podać ich do sądu za koszty jakie poniosłam i utratę zaufania klientów.
Nas (usunięte przez administratora), a konkretnie menedżer Generali odpowiedzialny za rozwój sieci, niejaka Kinga K. Makroregionu nie podaję- niech sobie sprawdzą w centrali. Mieliśmy gotową ofertę przygotowaną z działem korporacji. Wszystko z klientem ugadane i ustalone, tylko klepnąć. Dziewczyna podesłała jednak brokera 2 tygodnie przed końcem polisy, "przekonali" klienta i ta naszą ofertę przepuściła przez brokera. Wątek o tym jest poniżej.
Mogą zerwać współpracę bez podawania żadnego powodu? Na jakiej zasadzie współpracowałeś? Tzn. jaką miałeś umowę? Może wyniki były nie takie jakich się spodziewali mimo że ty się wywiązałeś, co?
Do sieci rozesłali zaproszenie do agentów do podpisywania umów na placówki Partnerskie Generali. Najpierw niech spełniają podstawowe standardy etyczne i uczciwości względem agencji.(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Generali Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Generali Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 60.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Generali Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 3 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!