Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A.

2 Dodaj opinię
Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A.
2 3 20 5 1
Wojciech W.

Szybka informacja zwrotna o stanie rekrutacji z pełnym wytłumaczeniem co i jak. Brawo dla HR.

Dominika

Na to jaka mamy atmosferę sami mamy wpływ więc nie ma co marudzić tylko trzeba poprawić ją!

Pracownik

Zgadzam się z przedmówcą: atmosfera pracy zależy od działu i kierownictwa. W wielu działach jest świetna, w kilku zaś beznadziejna. Nie ma reguły. Najgorzej jest na infolinii klienckiej gdzie pracują najgorsi szefowie w całej firmie. Ludzie są przeciążeni pracą (ciągle brakuje rąk do pracy, ogłaszają się chyba co miesiąc), są wiecznie poganiani i strofowani przez przełożonych. Czas przerwy liczy im stoper. Osobiście nie toleruję stania mi nad głową i kontrolowania każdego ruchu więc nie wytrzymałabym tam tygodnia. Na wsparciu agenta było świetnie, ale już nie jest. Ludzie uciekają. W innych działach jest dużo lepiej, w niektórych wręcz super. Pracownicy w całej firmie w większości są na poziomie, znają się i szanują i bardzo ułatwia i umila to pracę. Socjal nie istnieje. Jest goła pensja, nie ma trzynastek, nagród, dofinansowania wakacji ani pożyczek pracowniczych. Z "dodatków" jest koszmarnie droga karta multisportu i lekcje angielskiego w firmie - w takich godzinach, że mało kto może z nich skorzystać. W tłusty czwartek rozdają gpączki.

Pracodawca

 Aktualność

3 edycja akcji honorowego oddawania krwi za nami! Zebraliśmy 18 litrów krwi!

Aż 18 litrów krwi zebraliśmy podczas 3 edycji akcji honorowego oddawania krwi. Wzięło w niej udział 56 osób, z czego 39 zostało zakwalifikowanych do oddania krwi. W poprzednich edycjach zebraliśmy już ponad 35,5 litra krwi!


- Jedną z wartości Generali jest działanie na rzecz społeczności, w których żyjemy. Dla naszych klientów, ale nie tylko, chcemy być partnerem na całe życie, dlatego regularnie bierzemy udział w akcjach niesienia pomocy najbardziej potrzebującym. U podstaw ubezpieczeń leży idea pomagania osobom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. Z tego powodu organizujemy, promujemy i zachęcamy do udziału w akcji oddawania krwi. Wierzę, że dzięki temu uda się pomóc osobom w sytuacji zagrożenia życia, w tym także tym najmniejszym i najbardziej bezbronnym, czyli noworodkom - komentuje Krystyna Matysiak, członek zarządu Generali TU SA. - Nie ma nic ważniejszego, niż dzielenie się tym, co najcenniejsze. Dlatego cieszę się, że wielu naszych pracowników dołączyło do akcji oddawania krwi i również w ten sposób wsparło ideę niesienia pomocy – dodaje.

W Generali pomagamy przez cały rok

Akcja oddawania krwi, doskonale wpisuje się w we wdrażany na całym świecie przez Generali program, którego celem jest wspieranie osób i społeczności w trudnej sytuacji - The Human Safety Net. Jednym z projektów realizowanych w ramach The Human Safety Net jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom asfiksji, czyli zespołu niedoboru tlenowego u noworodków. Część krwi zebranej podczas akcji 30 lipca zostanie przeznaczona na potrzeby tych właśnie dzieci.
 
Więcej informacji o międzynarodowej inicjatywie Generali The Humans Safety Net znajduje się na stronie:

  • Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A.
  • ul. Postępu 15 b
    Warszawa
  • 801 343 343
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
Generali T.U. S.A. i Generali Życie T.U. S.A.