Generali Finance Sp. z o.o.

1 Dodaj opinię
Generali Finance Sp. z o.o.
1 6 42 5 1
Karior

Chciałem do tego działu złożyć cv, ale patrząc po tych opiniach to jest dramat. Przeczytałem opinie od początku i od roku pojawia się to samo. Jeżeli faktycznie jest tu przedstawiciel Generali to proponuję byście sami zainteresowali się sprawą bo to nie pierwsza osoba, która wam to pisze. Jedyna wasza reakcja to głupie sztampowe komentarze, że wszystko jest ok. Jeżeli cokolwiek jest z tego prawdą to macie duży problem, a nie reagujexie, a potem będzie za późno jak materiał trafi do mediów. Jaki sens ma ten NPS jeżeli jest sterowany?

Zuli

Ludzie, uważajcie na Call center Generali!! Te obsługiwą, infolinia szkodowa jest Ok. W obsłudze rządzi niewidzialna Pani Dyrektor (usunięte przez administratora). Więcej Siedzi w domu niż w pracy. Pisze tylko maile, ludzi swoich się boi lub nie lubi. Odgrodziła się od pracowników, nie rozmawia tylko pisze maile nawet do osób obok siedzących- dziwak. Nawet jak jest w pracy to znika z biura na całe godziny. Najbardziej dba o swój komfort pracy bo jej przeszkadzały otwierające się drzwi korytarzowe, wiec poszła tam gdzie było ciszej a na swoje miejsce posadziła ludzi obsługujących klientów - tak dba o pracownika i jakość obsługi. Obiecywała podwyżki i nie dała i j, wprowadziła fikcyjne stanowiska. Wszyscy uviekaja od miej. Sztucznie zawyża nps bo nakazuje wysyłać nps tylko do zadowolonych klientów - wystarczy ze przy tym nie zadowolonym nie odznaczy się tematu rozmowy i ankieta nie pójdzie fo klienta. Teraz brakuje im 15 osób wszyscy pracownicy z doświadczeniem już uciekli, wyniki buduje na kłamstwie. Rozwaliła wszystko co zbudowała poprzednia dyrektorka.

Qwerty

Praca w Generali na cc była czymś najgorszym co mnie spotkało w życiu.

młodszy specjalista 2016-10-10 18:00 przez NIE

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja trwała 10 minut, prowadziły ją dwie dziewczyny.

Pytania

Pytania standardowe np. jak widzę się za parę lat w firmie, jakie są moje mocne i słabe strony, jak poradziłabym sobie z trudnym klientem?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Pracodawca

 Aktualność

3 edycja akcji honorowego oddawania krwi za nami! Zebraliśmy 18 litrów krwi!

Aż 18 litrów krwi zebraliśmy podczas 3 edycji akcji honorowego oddawania krwi. Wzięło w niej udział 56 osób, z czego 39 zostało zakwalifikowanych do oddania krwi. W poprzednich edycjach zebraliśmy już ponad 35,5 litra krwi!


- Jedną z wartości Generali jest działanie na rzecz społeczności, w których żyjemy. Dla naszych klientów, ale nie tylko, chcemy być partnerem na całe życie, dlatego regularnie bierzemy udział w akcjach niesienia pomocy najbardziej potrzebującym. U podstaw ubezpieczeń leży idea pomagania osobom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. Z tego powodu organizujemy, promujemy i zachęcamy do udziału w akcji oddawania krwi. Wierzę, że dzięki temu uda się pomóc osobom w sytuacji zagrożenia życia, w tym także tym najmniejszym i najbardziej bezbronnym, czyli noworodkom - komentuje Krystyna Matysiak, członek zarządu Generali TU SA. - Nie ma nic ważniejszego, niż dzielenie się tym, co najcenniejsze. Dlatego cieszę się, że wielu naszych pracowników dołączyło do akcji oddawania krwi i również w ten sposób wsparło ideę niesienia pomocy – dodaje.

W Generali pomagamy przez cały rok

Akcja oddawania krwi, doskonale wpisuje się w we wdrażany na całym świecie przez Generali program, którego celem jest wspieranie osób i społeczności w trudnej sytuacji - The Human Safety Net. Jednym z projektów realizowanych w ramach The Human Safety Net jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom asfiksji, czyli zespołu niedoboru tlenowego u noworodków. Część krwi zebranej podczas akcji 30 lipca zostanie przeznaczona na potrzeby tych właśnie dzieci.
 
Więcej informacji o międzynarodowej inicjatywie Generali The Humans Safety Net znajduje się na stronie:

  • Generali Finance Sp. z o.o.
  • Warszawa
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
Generali Finance Sp. z o.o.