Część osób się ostatecznie nie dogadała po tamtym połączeniu? Ciekawe dlaczego? Zastanawiam się nad tym czemu nie mogli zostać po prostu na umowie B2B (to był jakiś powód nie dogadania się?). pracodawca nie zapewnia takiej elastyczności? Czy w innych obszarach jest podobnie? Ciekawi mnie jak warunki współpracy wtedy ulegają zmianie, umowa o pracę jest mniej korzystne w takiej sytuacji?
Na jakie benefity można liczyć w General Property Sp. z o.o.?
Firma General Property już nie istnieje. Została zakupiona przez firmę SPIE i z nią połączona. Z benefitów są min: - wczasy po gruszą - karta multisport - pakiety medyczne - dofinansowanie do biletów ( koncertów, kino, teatr itp ) - program "loyal me now" i inne
Oo....skoro została wykupiona, to co się stało z pracownikami, którzy pracowali pod szyldem General Property? Zostali przejęci, czy zwolnieni przez nową firmę? Dawno zostali wykupieni? A co do tego programu "loyal me now" możesz napisać na czym on polega?
02.10.2023 nastąpiło oficjalne połączenie. Pracownicy GP zostali z automatu pracownikami SPIE na takich samych zasadach jak w GP. Dodatkowo zyskali wszelkie benefity jakie obowiązują w SPIE. Jedyne zmiany nastąpiły dla osób zatrudnionych jako jednoosobowe działalności gospodarcze. Aktualnie są zatrudnieni w SPIE na umowach o pracę. Kilka osób pod tym względem się nie dogadało z nowym pracodawcą i odeszła. . Loyal me now to zniżki na wszelkiego rodzaju zakupy w znanych sklepach.
Firma General Property Sp. z o.o. poszukuje pracowników na Koordynator w mieście śląskie Mapa. Czy ktoś brał już udział w rekrutacji w tej firmie i może wypowiedzieć się na jej temat? Z ilu etapów się składa?
Dzień dobry. Zazwyczaj rekrutacja na stanowiska techniczne zakłada rozmowę z wybranymi kandydatami, którzy spełniają wymagane w ogłoszeniu o pracę kwalifikacje. Rozmowę przeprowadza Dyrektor techniczny lub pracownik nadzorujący obiekt, do którego poszukiwani są pracownicy. Zachęcamy do aplikowania pozdrawiamy Zespół General Property
Czyli z tego wynika, że jest tylko jeden etap rekrutacji na to stanowisko? Nie sprawdzają Państwo kandydatów na różnych płaszczyznach, czy po prostu obowiązki są na tyle podstawowe, że nie trzeba więcej niż jednego spotkania, aby podjąć decyzję?
Pani Dominiko Pierwszy etap rekrutacji - formalny, zakłada weryfikację nadesłanych CV pod kątem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Kolejnym etapem jest rozmowa z Dyrektorem działu lub innym Managerem. Podczas rozmowy omawiane są kwestie przygotowania do zawodu, doświadczenia w obsłudze/ koordynacji budynków oraz nabytych kwalifikacji, np. kursy specjalistyczne. Zazwyczaj taka rozmowa pozwala nam podjąć decyzję o zatrudnieniu lub nie kandydata do pracy. Zachęcamy do aplikowania Zespół General Property
Jak wygląda praca w firmie General Property Sp. z o.o.? Czy można liczyć na premię?
Dzień dobry kwestie premii regulowane są w zależności od Działu i wykonywanych obowiązków. Warto sprawdzać oferty pracy i temat premii omówić również podczas rozmowy o pracę. Pozdrawiamy Zespół General Property
Firma General Property Sp. z o.o. poszukiwała pracowników na stanowisko Serwisant. Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny? Czy komuś udało się podjąć tę pracę?
Wysłałem swoje CV na takie ogłoszenie i zostałem zaproszony na rozmowę. Nic specjalnego, rozmowa z Dyrektorem... bez jakiś szczegółowych testów, rozmów z HR itp... zupełnie zwyczajna rozmowa o moim doświadczeniu, budynkach na których pracowałem, dostępności... Jeśli szukasz takiej pracy to aplikuj.
No to o czym dokładnie rozmawiałeś, bo skoro to rozmowa z dyrektorem to chyba dość poważna sprawa. I jaki właściwie był jej rezultat, będziesz pracować w firmie?
tak jak napisałem, o doświadczeniu w zakresie zgodnym z opisem stanowiska. O tym ,że spotykam się z Dyrektorem działu dowiedziałem się na spotkaniu, jak się przedstawił. Ostatecznie nie podjęliśmy współpracy, ale Tobie polecam aplikować jak ponownie pojawi się takie ogłoszenie. Może oferta General Property będzie dla Ciebie OK.
Dzień dobry Dołączając do omawianego wątku pracy na stanowisku Serwisant, uprzejmie informujemy, że właśnie uruchomiliśmy rekrutacje na takie stanowiska. 1. Serwisant urządzeń grzewczych (16 regionów w Polsce) 2. Serwisant urządzeń klimatyzacyjnych (łódzkie, mazowieckie) Oferty są publikowane na portalu GoWork, w zakładce oferty pracy. Zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiamy Zespół General Property
Jak wygląda kwestia awansu w General Property Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Elektryk?
Dzień dobry odpowiadając na przesłane zapytanie nt. możliwości rozwoju w strukturach firmy. Droga awansu, jeśli chodzi o stanowisko technik obiektu (elektryk jak najbardziej jest technikiem obiektu) wygląda następująco: 1. Technik obiektu 2. Koordynator (lider) 3. Kierownik obsługi technicznej obiektu 4. Junior Facility Manager 5. Facility Manager 6. Senior Facility Manager 7. Dyrektor operacyjny Jest również możliwość przejścia do działu Project Management. W tym dziale praca związana jest z przygotowywaniem i koordynacją prac związanych z przebudową i rozbudową istniejących instalacji jak również z projektowaniem nowych instalacji w projektach wewnętrznych (obiekty w obsłudze GP) oraz projektach zewnętrznych (zlecenia od nowych klientów, projekty celowe). W chwili obecnej mamy otwarte oferty pracy na ww. stanowiska. Zapraszamy do aplikowania. pozdrawiamy Zespół General Property
Pracowałem przez kilka miesięcy w dziale IT na Klimczaka. Mam dobre wspomnienia, niestety wyprowadziłem się z Wwy i musiałem zrezygnować z tej pracy. Pzdr
General Property Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Technik. Czy ktoś z Was brał udział w rekrutacji? Napiszcie, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy!
tak, byłem na takiej rozmowie niedawno w Warszawie. Rozmowa bardzo przyjemna z Dyrektorem technicznym, niezbyt długa, zadano mi konkretne pytania o moje poprzednie doświadczenie w obsłudze budynków, kwalifikacje i przebyte kursy, itp. Zapytałem też o jakieś profity- to usłyszałem, że dostanę samochód służbowy, i że dają wolną rękę do układania sobie dziennego planu pracy. Moje wrażenia pozytywne, jeszcze nie dostałem odpowiedzi czy mnie zatrudnią - bo chciałem rozpocząć prace, ale dopiero za kilka miesięcy. A techników chyba potrzebują już teraz.
Mogę Ci ze szczerym sercem odradzić pracy na stanowisku serwisanta - chyba, że zależy Ci na stracie zdrowia i wszystkiego co wartościowe dla Normalnego Faceta... Popieram słowa poprzednika - kilometrów nakręcisz więcej niż nie jeden kurier. Jeśli masz wybór - szukaj dalej...... Ułożyć sobie sam plan? Śmieszne ;) Będziesz orać jak beduin, będą patrzeć na Ciebie czemu nie chcesz jechać gdzieś danego dnia. Szybsze powroty do domu wybij sobie z głowy. Najcieplej jest na stanowiskach gdzie pracownicy siedzą na homeoffice oraz na (usunięte przez administratora). Reszta to jedno wielkie dzia......
Byłem na rozmowie jako technik serwisu mobilnego niby wyrazili chęć zatrudnienia skierowali na badania po czym dzwonią, że nie zatrudnią z powodów technicznych w firmie, porażka jakaś nie robi się tak
@Matt. Pragniemy wyjaśnić sytuację, o której wspomniałeś. Proszę o mail w tej sprawie na adres info@generalproperty.pl z dopiskiem @GoWork - wyjaśnienie. Dziękujemy Zespół General Property
Takie mam zdanie
Jaka atmosfera jest między działami w General Property Sp. z o.o.?
Czołem. Zmieniam miejsce zamieszkania i szukam pracy, wobec tego weryfikuję komentarze. Czuję, że odszukam opinie jak się pracuje w firmach z Warszawy. Mam prośbę, dajcie znać jak się Wam pracuje w firmie General Property? Czy mają wysokie stawki? A może jest kantyna z dofinansowaniem? W fabryce Henkel codziennie zamawiałem posiłek z dofinansowaniem pracodawcy przez aplikację mobilną. Pozdrawiam Przemek
hm, dofinansowania z kantyny nie kojarzę, ale benefity na opiekę zdrowotną tak. Myślę, że o wszystkim się dowiesz na rozmowie, jak o to zapytasz, bo na pewno coś sie ciągle zmienia w tej kwestii.
Może ktoś napisze merytorycznie, jak się pracuje, wyposażenie w sprzęt, czy są umowy o pracę, czy nie ma problemów z urlopem itp. przykro czytać jak wylewacie na siebie wzajemnie "ścieki", jak na Wiejskiej ... :-(
Agato, pracuję w firmie od kilku miesięcy, jeszcze ją poznaję, ale... odpowiadając na Twoje pytania. Pracuję na umowę o pracę, na wyposażeniu dostałam laptop (pracuję na stanowisku administracyjnym), biurko, lampkę itp:) czyli wszystko co jest standardem chyba w każdej firmie:) Urlop - oczywiście że mam prawo do niego i korzystam , tak jak pozostali pracownicy. Praca w godzinach regulowanych umową... zespół sympatyczny, kawa i herbata na wyposażeniu w kuchni firmowej. Wiem, że teraz w firmie jest duża rekrutacja - oferty są publikowane na portalu praca.pl - więc zajrzyj tam, może akurat zainteresuje Cię któreś stanowisko lub napisz do firmy bezpośrednio. pozdrawiam
"Praca w godzinach regulowanych umową" - nigdy w umowach w tej firmie nie było godzin pracy wpisanych do umowy. Proszę się postarać o bardziej rzetelny PR.
To zależy na jakim stanowisku i kogo będziesz miał za np. Facility Managera są ludzie i taborety więc czego się spodziewasz ?
Mam propozycję pracy w tej firmie i jednym z argumentów jest "regularne premiowanie".Jak to wygląda w praktyce?Czy są premie i w jakiej wysokości?
I tu właśnie wyłazi cała pustka i niewiedza managerów z GP . Oni nawet nie wiedzą co to jest premia . To jest uznanie za ponad ramowe osiągnięcia lub planowe wykonanie założonych zadań. Za prace dodatkowe to jest wynagrodzenie dodatkowe . Ale buraki z zarządu GP nie odróżniają takich pojęć.
nie ma tu żadnych premii, premie były w firmie O przed wchłonięciem ;)
Jako samodzielny serwisant klimatyzacji precyzyjnej zarobicie tyle co pomocnik/uczeń w każdej innej firmie zajmującej się chłodnictwem za to kilometrów zrobicie jak kurier. Premie tylko dla kierowników. Brak szkoleń, nie rozwojowa firma. Nie polecam
Witam. Czy ktoś pracował w firmie TPS Reapolis? Jakieś opinie ?
Jaki jest wkład kierownictwa General Property Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Taki wkład żeby nie przeszkadzali pracować ..... Dobrą atmosferę trzeba zbudować sobie samemu z kolegą co wkrętak podaje....
Cóż każdy ma swoje racje ale mam takie tendencyjne pytanie do.osoby która tak ochoczo odpowiada na wszystkie zaczepki etc. Jeżeli jest tak różowo jak Pani bądź Pan opowiada to czemu po obcięciu 20% wynagrodzeń nikt nie poinformował pracowników że w związku z tym mają jeden dzień w tygodniu wolny bo wiąże się to z dofinansowaniem przez państwo? Bardzo proszę o odpowiedź taką szczerą bez tych wszystkich epitetów, a tak między nami uderz w stół a.... Można rozmawiać merytorycznie na argumenty ubliża pani bądź pan ludzią którzy chcą przekazać swoją opinię na dany temat i twierdzi że są pijani bądź tendencyjni i straszy sądami? Według mojej oceny jest to żenujące, i pokazuje poziom pani lub pana ale myślę że jest to indywidualna ocena. Życzę zdrowia w tych ciężkich czasach i sukcesów
Obniżono wynagrodzenie na podstawie porozumienia stron , tj. pracodawcy i pracownika, czyli dobrowolnej zgody pracownika na obniżenie wynagrodzenia - nie ma to nic wspólnego z wprowadzoną ustawą, gdzie przy obniżeniu wynagrodzenia należy skrócić czas pracy. Gdyby obniżono pracownikom wynagrodzenie na podstawie ustawy to nie potrzeba by było żadnych papierów (porozumień) podpisywać. Porozumienie jest wyrażeniem zgodnej woli obu stron i nawet nie podlega sprawdzeniu przed Sądem Pracy - nikt nikogo nie zmusza, dwie strony dogadują się i wyrażają zgodną wolę, w tym przypadku na obniżenie wynagrodzenia. No cóż, widocznie GP nie pasowało (nie mogła) zastosowanie ustawy i jeszcze przed jej wprowadzeniem wzięło z zaskoczenia pracowników - taka wątpliwa etyka , ale skuteczna. Do przemyślenia, zastanowienia dla obecnych zrobionych na covid-19 pracowników i ewentualnych przyszłych chętnych zatrudnić się.
kłamstwo. to nie było porozumienie tylko przyszły kwity na wypowiedzenie umowy o prace i podpisanie nowych warunków z obniżeniem wynagrodzenia. Ładnie to brzmiało tylko w mailach od zarządu. O przysługujacych dniach wolnych nikt nie informował
Z firmy General Property już chyba odeszli wszyscy warościowi konserwatorzy do innych firm nawet ci co zostali z Orange Real Estate , oraz ci co przeszli z leasing team i Wadwicza myśleli że sobie polepszą a okazało się inaczej, wszyscy się zwalniaja i ciągle szuka się nowych , rotacja potężna , zyczę im powodzenia
A może zauważyłaś/eś też, że część z tych osób, która odeszła (żeby polepszyć sobie życie) wraca, więc chyba nie jest aż tak źle (wszędzie dobrze gdzie nas nie ma).
Dzień dobry, Pan Piotrek został nominowany do nagrody z branży FM. Proszę o kontakt.
Dzień dobry, Czy pan Piotrek jest obecny w firmie?
Witam serdecznie, prowadzę casting do nowego programu - prawdziwy manadżer. Chciałbym zadać kilka pytań panu piotrkowi. Proszę o kontakt.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w General Property Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy General Property Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w General Property Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy General Property Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w General Property Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.