Klinika Grzesiak ul. Czerniakowska Warszawa

Poszkodowany pracownik
15.09.2022 16:35
Zalaczam ku przestrodze.

Odradzam WSZYSTKIM zatrudniania się w tym miejscu. Pracodawca nie odprowadza skladek mimo zawartej umowy.

ARGUMENTY NA NIE:
1. Metoda pracy pani doktor jest krzyk, a maksymą "Bez zaistnienia stresu pracownik nic nie zapamieta". Ta kobieta NOTORYCZNIE wrzeszczy, przeklina, beszta. Doprowadza pracownikow do placzu.
2. Nie wolno przy niej uzyc slow " jasne, ok, dobrze, rozumiem". Pracownik ma milczec i odpowiadac na pytania.
3. Recepcjonistka ma miec dlugopis w kieszeni fartucha. Mnia on byc zawsze wlaczony/ niewazne, ze pobrudzi sie kieszen/. Dzwiek wlaczania dlugopisu budzi gniew pani doktor.
4. Po wejsciu do kliniki p. doktor odpytuje pracownikow na wyrywki z wykonanych obowiazkow, nakazujac konstruowanie odpowiedzi w ściśle okreslonym porzadku. Nie ma mowy o swobodnej odpowiedzi na pytania. Nalezy mowic krotko i scisle, bo inaczej slychac " stop, jeszcze raz, zle".Tak samo traktuje biednych przedstawicieli handlowych.
5. Notoryczne huśtawki nastrojow i sprzeczne informacje podawane przez p. dr oraz upokarzanie w obecnosci interesantow i pacjentow to norma w tej klinice.
6. Codziennie uzywanie przeklenstw to normalka w tym miejscu pracy
7. W czasie przegladania zawartosci telefonu nie wolno wyszukiwac numerow, przewijajac palcem liste nazwisk. Trzeba korzystac jedynie z bocznego paska nawigacji. Biada tym, ktorzy czynia inaczej.
8. Pracownikowi nie wolno jest odpowiedziec rodzinie operowanej osoby, o ktorej godzinie skonczyla sie operacja! Nalezy unikac konkretow, zeby nikt nie zarzucil zbyt dlugiego trwania zabiegu.
9. Recepcjonistka oprocz rozmawiania z pacjentami i korespondencji mailowej musi negocjowac z kontrahentami kliniki / telefonia, dostawcy gazu medycznego etc/ zadajac obnizek cen za dotychczasowe uslugi. Aby to zrobic musi RECZNIE sporzadzic tabele raportowa- ceny obecne oraz ceny konkurencji i wszystko zrelacjonowac z pamięci.
10. Maile, ktore wysyla sie pacjentom, maja byc pisane w slupku, bo pacjent czyta w komorce ! Biada tym, ktorzyrobia to inaczej.
11. Najlepiej, by pracownik recepcji umial WSZYSTKO zapamietywac natychmiast.
12. Wymóg narzucania sie rezygnujacym pacjentom, dzwonienia do nich z propozycja bezplatnej konsultacji to codzienna norma
13. Dodawanie zdjec i ich opisow w mediach spolecznosciowych to rowniez obowiazek pracownika recepcji.

14.Najbardziej zal mi pacjentow. Pani doktor ma schorowane i wykrzywione dlonie, ktore się trzęsą. To przerazajace.

Sortowanie

Anna
16.09.2022 18:12
W życiu nie mogłabym pracować z tak nieprzyjemną i nieprzewidywalną szefową , a mam wieloletnie doświadczenie pielęgniarskie również w podobnej placówce.. Rozumiem ,że czasami ktoś się zdenerwuje ,ale ta lekarka pozwala sobie na krzyki, przekleństwa i nie liczy się z nikim, nawet z dostawcami..itp.Nie zdarzyło mi się ,ani też nie słyszałam o tego rodzaju zachowaniach w placówkach medycznych...poza tym dlaczego ta kobieta bez przerwy krzyczy, wrzeszczy, ..chyba ma problem natury psychicznej , a może ma problem choroby alkoholowej , nie zna kultury...Ma również kłopot z rękoma ( obie są wykrzywione - reumatyzm ? )..ale te ręce się trzęsą - czy to nie jest objawem braku alkoholu. ? Współczuję pacjentom i personelowi tej strasznej kliniki...Szef powinien dawać przykład swoim zachowaniem , powinien umieć tłumaczyć , lubić swój personel ,a nie podejrzewać innych o kłamstwa i wmawiać pracownikom, że nie zapamiętują tęgo co wcześniej w krzykliwym stylu usłyszeli ...,to chore. niech ta pani sama się wyleczy ,bo w Polsce nie nadaje się do tęgo rodzaju pracy...
Dodaj wypowiedź na forum

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulamin i jak najbardziej merytoryczny.