Straciłem pracę przez koronawirusa

lukas
20.03.2020 10:41
Witam serdecznie,
Niestety dziś mój szef zadzwonił do mnie ,że mnie zwalnia ponieważ firma obecnie jest zawieszona, a on nie zamierza mi płacić za siedzenie w domu (brak ruchu w firmie). Miałem umowę o pracę jako konsultant ds. obsługi klienta w sprzedaży zabezpieczeń domów - alarmy, kamery itp.
Mieliście podobną sytuację?
P
10.06.2020 06:36
Ja zostałam zwolniona. I szukam pracy od ponad miesiąca. Wysłałam z ponad 200 CV na wszystkie możliwe stanowiska i zero odezwu. Miałam 2 rozmowy z których i tak z tysiąca innych wybrali kogoś innego. To jest jakiś dramat! Jestem po studiach, mam doświadczenie w obsłudze klienta. Bardzo chce pracować a nie mam gdzie. Ludzie co my mamy robić w takiej sytuacji ?
Sierżant
13.06.2020 20:52
@lukas siostra miała podobny problem. Podstawa to nie tracić zaparcia tylko szukać, pytać znajomych i się rozejrzeć może po portalach albo nawet w firmach, które maja podobne stanowiska. Zobacz sobie na aktualne oferty pracy w medicover. Znajomy tam własnie pracował jako opiekun pacjenta. Mówił, że praca jak praca, jednego dnia stres, drugiego jeszcze większy, ale ludzie są tam fajni i wspieraja wzajemnie. Zobacz - może coś się trafi
Praca
30.06.2020 11:53
@P: Zapraszam na rekrutację do Banku Millennium. Obsługa połączeń przychodzących na Contact Center. U nas przyjęcia są cały czas.
asdasd
09.07.2020 09:18
@P: u mnie to samo hehe, szukam pracy wysylam CV juz nie wiem naprwade ile wyslalem ale sporo.... i tylko jeden telefon mialem rekrutacja przez telefon,powiedzieli ze dadza znac do tygodnia i cisza ...
XAnonym
02.09.2020 22:05
@asdasd: Może się przypomnij pracodawcy? W sieci znajdziesz trochę wzorów maili.

Sortowanie

dasdas
16.04.2020 07:33
Ja się sam zwolniłem jak mi obniżyli pensję o połowę, i tak mało zarabiałem
wołacz
16.04.2020 13:05
@dasdas: Mam podobnie, ale przeczekać chcę mam spore oszczędności
ilona
21.04.2020 09:53
Obecnie jestem miesiąc bez pracy, firma mi płaci 1/3 wynagrodzenia. Zamierzam się zwolnić, zaczyna mi mocno budżet uszczuplać
Aleksandra
07.01.2021 18:49
Przez pewien czas tez mialam problem ze znalezieniem pracy, u mnie bylo ciezko w Warszawie, z dnia na dzien nie znalazlam i musialam przeprowadzic sie do rodzinnej miejscowosci, gdzie szukaja glównie sprzedawców i osób do magazynu. Mi sie udalo bo rodzina prowadzi dzialalnosci, wiec etat mam, ale chce Wam polecic prace zdalna w ciekawym projekcie. Ja dolaczylam, zeby na razie stopniowo budowac sobie zarobek dodatkowy, a pózniej byc moze zrezygnowac z etatu i zyc na wlasnych warunkach.
Jest to branza wellness, wiec duzo ludzi jest zainteresowanych wspólpraca. Obejrzyjcie prezentacje i kontaktujcie sie do mnie na maila aleksandrapacywka@gmail.com Moze pomoge
Trzymajcie sie
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2BeYNt3obWef2-C8oNZpzFnSQIFGTxfU-Ye8yzris9fnxUkm094ufdxqU&v=7c2bq32Reko&feature=youtu.be
Emigrant
12.01.2021 08:01
Jak tylko to wszystko się skończy, wyjeżdżam z Polski na stałe. Amen.!
Doris
12.01.2021 14:03
@Emigrant: Też o tym myślę. Coraz częściej rozmawiamy z mężem o tym aby szukać pracy za granicą. Ja przez Covid straciłam pracę... To co dzieje się w kraju jest przerażające.
david
13.01.2021 10:36
@Emigrant: Ja tak samo uciekam z polski pakuje samochód i jazda za granice !
NigdyWiecejNieWroceDoPolski.
14.01.2021 13:39
@Emigrant: Ja wyjeżdżam do Detroit Michigan na stałe. Wolę z bronią spać niż żyć w Polsce.
ren
16.01.2021 23:30
@Emigrant: Tak po prostu wyjechać i spać na dworcu?
zamknięty na dole
20.01.2021 15:38
@ren: nie, po prostu znaleźć ofertę pracy przez agencje, która oferuje zakwaterowanie na miejscu ;-)
Julian
29.09.2020 13:51
Kurcze zostałem zwolniony po 13 latach pracy , bardzo ciężko jest się pozbierać, dodatkowo walczę z nerwicą lękową, mam studia wyższe , dwa kierunki, sporo doświadczenia, wysyłam , wysyłam CV ...i nic jedną tylko rozmowę miałem. Ciężko bardzo :((( różne myśli człowiekowi kołaczą się po głowie. Pozdrawiam z Krakowa
Flooou
07.10.2020 10:45
@Julian:

13 lat pracy to przeogromne doświadczenie, na pewno znajdziesz pracę w końcu. Teraz naprawdę cierpliwość popłaca! W międzyczasie zadbaj o swoje zdrowie psychiczne, może podjąłbyś terapię, popracował nad sobą? :) Powodzenia!


Julian
07.10.2020 17:16
@Flooou: Dzięki za wsparcie jutro uderzam do psychologa, tracę motywację, przeklęty czas. Powodzenia Wam życzę i zdrowia.
ewik
09.10.2020 13:19
@Julian: Bardzo dobrze rozumiem w jakiej jesteś sytuacji, ponieważ mam podobnie i pracy szukam już siodmy miesiąc. Jest ciężko psychicznie patrząc na to co się dzieje. Ale trzeba wierzyć, że w końcu los się i do nas uśmiechnie. Życzę cierpliwości i szcześcia. Pozdrawiam :)
Julian
21.10.2020 17:30
@ewik: Dziękuję życzę Tobie powodzenia i zdrowia !
Mati
10.11.2020 10:49
@Julian: Wiem w jakiej sytuacji jestescie, sam szukam pracy juz 7 miesiac. Ogromne doświadczenie zawodowe i albo dostaje informację ze mam za duze kwalifikacje albo niby za małe. Dodam że mieszkam w Warszawie
Ja też
12.11.2020 11:55
@ewik: Też szukam pracy już pół roku, efekt setki wysłanych cv na które nikt nie odpowiada lub nie odczytuje ich nawet, a oferty te same raz po raz sie pojawiają, aplikuje na różnorakie stanowiska, czesto duzo poniżej kwalifikacji a i tak odzewu nie ma, a jak już jakiś jest to potem sie okazuje że rekrutacja odwołana/przełożona i tak w kółko.
To samo
12.11.2020 11:58
@Mati: Też nie mam pracy pół roku, odzew znikomy a potem sie okazuje ze zawieszona rekrutacja lub odwołana. No na dwoch to mnie nie przyjeli ale tak bywa, gdyby było wiecej rozmów to by sie dało dostać a przy jednej, dwóch na miesiąc szanse są marne.