HOLANDIA - PRACA DLA ELEKTRYKOW HYDRAULIKOW MALARZY

jestem elektrykiem mam doświadczenie i chętnie bym pojechał ale nie znam języka Mój numer to (usunięte przez administratora)

0 / 0

Witam. Poszukuje pracy w swoim zawodzie za granicą . Jestem zainteresowany pracą dla Instalatora Urządzeń Sanitarnych CO I GAZ. Podejme pracę na dłuższy okres czasu ( stała ) . Posiadam prawo jazy kat. B i A oraz własny samochód. Mam 23 letni okres doświadczenia zawodowego. Posiadam również doświadczenie w zakładaniu baterii słonecznych, solarnych. NIE ZNAM JĘZYKA OBCEGO, język angielski w niskim stopniu. Kontakt(usunięte przez administratora) Bardzo zależy mi na tej pracy. Jestem sumienny i solidnie wykonuje powierzone mi zlecenia zlecenia.

0 / 0

Witam, mam doświadczenie w pracy jako elektryk z uprawnieniami 1 KV ukończone technikum 5letnie zakończone świadectwem z maturą ponadto posiadam samochód i prawo jazdy kategorii A-B Jestem zainteresowany tą ofertą. W przypadku zainteresowania Moją osobą proszę o o kontakt (usunięte przez administratora)

0 / 0

SZUKAM PRACY JAKO ELEKTRYK tel(usunięte przez administratora) posiadam doświadczenie przy montażach elektrowni słonecznej pracowałem w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii :Uprawnienia elektryczne do 1kV, potwierdzone Zaświadczeniem .Nie znam języka niemieckiego ale nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu

0 / 0

HYDRAULIK

0 / 0

Witam czy ogłoszenie odnosnie pracy dla hydraulikow jest aktualne tel (usunięte przez administratora)

0 / 0

Szukam Pracy w Holandii jestem elektrykiem z 8 letnim doświadczeniem. Bede do konca czerwca w Kessel (5995) i od lipca szukam stałego zatrudnienia. (usunięte przez administratora)

0 / 0

Jestę hydraułikiem z umiejętnością spawania autogen hl045 .Pracowałem przy montażach wentylacji wraz z wodą lodową,c.o,kon-wod,instalację gazów tecnicznych Muj numer to (usunięte przez administratora)

0 / 0