Praca biurowa - 5 tys miesiecznie

Hej ja też szukam pracy w tej branży-mam doświadczenie asystentki biurowej w dużej firmie Procter&Gamble...ale co z tego jak nie mogę znaleźć pracy...Jak coś to mój mail sikoraaneta6@gmail.com

0 / 0

czy są jeszcze miejsca w tej firmie? Jestem z wykształcenia filologiem, ale miałam już kontakt z pracą biurową. Poszukuję pracy w tej branży serpena@wp.pl

0 / 0

byłam w go worku na kursie asystencko sekretarkim i teraz dostałam pracę jako asystentka, wysłałam cv na ogłoszenie w którym potrzebowali kogoś z doświadczeniem min rok a ja takiego nie miałam i tak mnie przyjeli, sądzę że może ze względu na kurs który odbyłam. polecam :)

0 / 0

nie znasz polskiego,czy udajesz,że znasz angielski?

0 / 0

Karolina - 2008-10-23 13:41:55Tak sie tylko wydaje pracowalem 3 lata i dziewczyny wcale nie jest latwo, napiete terminy, duzo na glowie, odpowiedzialnosc ogromna jestem na wychowawczym mam nadzieje ze uda mi sie powrocic ale pamietam o tym ze nie jest lekko.Hi all, (usunięte przez administratora)

0 / 0

jestem zainteresowana pracą ( ten mail wszczególności do kaski), ale do innych także an.ona1@wp.pl

0 / 0

Jestem zaintresowana pracą biurową,recepcja.Uczę sie w studium Kadr i Płac,ukonczylam dwa kursy:pracownik malej sredniej firmy oraz asystencko sekretarski.Mam 23 lata.Moze kiedyś znajdę pracę:)

0 / 0

Jestem zainteresoeana pracą biurową Mój e-mail krysta68@poczta.fm Będę bardzo wdzięczna.Pozdrawiam.

0 / 0

Karolina - 2008-10-23 13:41:55Tak sie tylko wydaje pracowalem 3 lata i dziewczyny wcale nie jest latwo, napiete terminy, duzo na glowie, odpowiedzialnosc ogromna jestem na wychowawczym mam nadzieje ze uda mi sie powrocic ale pamietam o tym ze nie jest lekko.Hello Everyone Appologies if this is off topic but Could Someone let me know a decent method to display this website in a different language? Best Regards, UteltTalt http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/smile.gif

0 / 0