szukam pracy jako kierowca autobusu w norwegii

Witam polecam przewóz osób warszawa http://mtbus.pl nie czekaj zadzwoń

0 / 0

Szukam pracy jako kierowca autobusu. Interesuje mnie tylko zagranica. Angielski i niemiecki podstawowy ale cały czas się ucze. Proszę o email marekkwawa@wp.pl

0 / 0

Mam pracę w okolicach Oslo dla kierowcy autobusu Jeżeli jest pan zainteresowany proszę okontakt(usunięte przez administratora)

0 / 0

Szukam pracy jako kierowca Autobusu/busa Norwegia Oslo posiadam wszystkie uprawnienia staż pracy 3 lata bez kolizyjnej jazdy Kojaito@wp.pl

0 / 0

jurek szukam pracy za granicą prawojazdy kat D ju46rek@wp.pl tel (usunięte przez administratora)

0 / 0

Witam Podobnie jak Ty nie mam doświadczenia w kierowaniu autobusu ponieważ od kiedy zrobiłem te uprawnienia tj wiosną 2007 roku nie miałem okazji pracować w tym zawodzie. Obecnie sytuacja zmusza mnie do tego aby podjąć inne niż dotychczas zatrudnienie i myślę o autobusie. Posiadam wymagany kurs na przewóz osób. Jeżeli masz jakieś propozycje którymi mógłbyś się podzielić będę wdzięczny. Pochodzę z Lubelszczyzny Mój mail alojzy6@tlen.pl

0 / 0

widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-03-24 18:23:46Panowie przestrzegam kierowcow autobusu przed pracaw veoli stavanger kasa kiepska ceny pokoi ogromne do nauki 40 linii w ciagu miesiaca kontrakt 2 letni bez mozliwosci zerwania kary za zerwanie norwegia przereklamowana a ceny zarcia (usunięte przez administratora) olbrzymiepoco koles jedziesz do obcego kraju nieznajac go i potem narzekasz na ceny tylko komus zabierasz mozliwosc wyjazdu do tego wspanialego kraju jak nie podoba sie do do polski spowrotem!!!! tu w polsce ceny sa przeciez niskie jak i ''zarobki'' pozdro

0 / 0

szukam kontaktu z panem,ktory pisal o norwegii.mam mozliwosc wyjazdu ale nie ufam firmom posredniczacym.prosze sie do mnie odezwac!!!modliszka38@wp.pl

0 / 0