witamy na forum

witam pięknie ..chciałam się zapytać  czy jest możliwość pracy poza granicami naszego kraju, w charakterze opiekunki do osób lub osoby starszej w polsko-języcznej rodzinie(jestem pielęgniarką .bez niestety znajomości j,angielskiego)proszę o odpowiedz, na adres beta240@wp.pl pozdrawiam Beata

0 / 0

Witamy  Jesteśmy młodym małżeństwem i szukamy pracy poza granicami naszego Państwa może to być praca sezonowa ,w hotelu, lub inna ale dla nas obydwojga bardzo proszę o informacje .Z poważaniem

0 / 0

Mam pytanie do ekipy Goworku. Czy ja jestem zmuszony jechać na targi pracy do was żeby dostać ofertę  pracy na cyprze???????? Nie wystarczy wypełnić aplikacji na waszej stronie??? bardzo proszę o odpowiedż  pozdrawiam

0 / 0

Ze względu na dużą popularność serwisu pracy gowork.pl, postanowiliśmy stworzyć forum dyskusyjne, na którym będą mogli Państwo dzielić się swoimi opiniami na temat pracy w Polsce, jak również pracy za granicą. Mamy nadzieję, że w ten sposób pomożemy Państwu zdobyć wszelkie potrzebne informacje i wymienić się doświadczeniami przed podjęciem pracy na wymarzonym stanowisku. Wszelkie sugestie i propozycje prosimy o przesyłanie na admin@gowork.pl Dziękujemy

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Firmy w Gdańsku same szkolą dla siebie pracowników – programistów
2 dni temu
Niedobór pracowników jest problemem wielu firm w całej Polsce. Są one skłonne płacić wielokrotnie więcej niż wynosi minimalna pensja krajowa, jeśli tylko zgłosi...
Konstytucja biznesu przyjęta. Co to oznacza dla przedsiębiorców?
4 dni temu
Sztandarowy projekt wicepremiera Mateusza Morawieckiego Konstytucja biznesu został przyjęty przez rząd Prawa i Sprawiedliwości. Nowe regulacje mają ułatwić...
Millenialsi zarobią mniej niż ich rodzice?
5 dni temu