Infinity HR czy ktoś zna?

Co nowego w tej firmie ? warto u nich popytac o prace czy dac sobie spokoj.bedzie to moja pierwsza praca na wyspach na c+e wiec co mam zrobic,prosze o podpowiedz.

0 / 0

INFINITY HR I PRACA DLA KIEROWCOW C+E jak to agencja ale to oni sciagneli mnie do angli,robote po dwoch dniach dostalem pokoj 65 funciakow/tyg oplaty za home ofice za NIN sie nie placi.Klaudiusza pamietam,pieknie opowoadal jeszcze w polsce o tej robocie ale jestem realista i przez pół te wiadomosci potraktowalem, ale nie żałuję ze pracowalem przez infinity,nie bylo tak zle a gdy podszkolilem troche jezyka,zobaczylem co i jak podziekowalem za wspolprace i znalazlem taka sama robote za lepsza kase.Infinity jest dobra na poczatek-gdy jedziesz pierwszy raz,nie znasz zbytnio jezyka ani znajomych ktorzy moga pomoc.Na (usunięte przez administratora) nie powiem nic zlego, przez infinity pracowalem 6mcy,po 3 sciagnolem zone i wynajolem dom,nie bylo tak zle-kierowca C+E, nie wiem jak to w innych dziedzinach wyglada. w grudniu 2007

0 / 0

Dokładnie tak jak mówił przedmówca dajcie sobie spokój - poważnie. Te pozytywne wypowiedzi to pisze ten [usunięte przez administratora z powodu niecenzuralnego charakteru] bo juz ludzie nie chcą tam iść.Pozdr.

0 / 0

Ja również jak najbardziej mogę ich polecić, zarabiam u nich około 17tys rocznie gołej pensji + nadgodziny + płatne Holiday i to tylko za 37 godzin Pracuje dla nich juz 2 gi rok jako elektonik. Pozdrawiam Stuarta !

0 / 0

pracuję dla tej agencji od pazdziernika 2007r, ale nie na stanowisku kierowcy...jestem zlykal pickerka na warehausie....zlego zdania na agencje nie powiem. Pieniadze zawsze o czasie sa na koncie, nie tna na godzinach, a wspolpraca telefoniczna z biurem w watton uklada sie znakomicie, dzieki Ani...agencje POLECAM

0 / 0

twoj znajomy to i tak ma szczęście ja po dwóch tyg nic nie dostałem mało tego numer tel który mi podali jest odłaczony,umowy zostały podpisane miała być praca od zaraz a czekaliśmy ponad tydz nie mając środków do życia

0 / 0

Ja wypowiem sie bardzo krótko na temat ten śmiesznej firmy: Go ahead to the hell z tą pseudo agencją. Byłem a w dodatku miałem H.O i NiN wiec nic mi nie zalatwiali-sam to potrafie zrobic bo bujam sie tu 2 lata. Co do organizacji jednak to moge sie wypowiedzien bo zauważyłem jak to u nich działa. Pomijając że nie są ze sobą skomunikowani i zorganizowani to w dodatku skandalicznie kłamią. mała być praca w DHL byla tylko że w DHL - Mroźnia w minus 33 stopniach. Także odradzam

0 / 0

Witam. Także miałem z tą "agencją" różne nieprzyjemności i po lekturze forum stwierdzam, że nic nowego tu nie napiszę. O pracownikach tejże firmy powiem krótko:obrotni, ale bezurzyteczni. Nepotyzm też się zdarza. Jedynie miło wspominam (usunięte przez administratora). która potrafiła coś załatwić- choć to co najmniej dziwne, abym w realizowaniu założeń kontraktu potrzebował pomocy... Do zarzutów wobec "agencji" dodam tylko, że coś takiego jak wypłata za nadgodziny nie istnieje. Przelicznik jest prosty- ilość godzin x stawka podstawowa, a do tego nadzwyczaj często myląca się księgowa, u której znikały godziny... (usunięte przez administratora) W najbliższym czasie odezwę się do "apel". Pzdr, the catcher in the rye...

0 / 0

Dobra tutaj nie ma happy end`u ale skonczyc byscie juz mogli. Nie dojdzie tutaj nikt do porozumienia i walkowanie ciagle tego samego nie ma sensu... (Pewnie to iz ja pasuje ucieszy infinitowcow, a niech wam dane bedzie) Krzysztof Kiedrowicz GG: 3778138 Mobile: 07846866402

0 / 0

Witam wszystkich zainteresowanych. Pracuje dla tej agencji juz dos dlugo, wiec moge cos powiedziec. Glupio mysla ludzie, którzy przyjezdzaja tutaj i chca miec wszystko podane na tacy i najlepiej za darmo. Koszty przyjazdu do UK i podjecia pracy zawsze beda. w tej kwestii infinity tylko wam pomaga jak nie to bardzo prosze zalatwiac sobie Home office i reszte papierow na wlasna reke. Co do mieszkania hmm ja placilem 75 gbp za 4 pokojowy domek w Centrum Coventry i nie narzekalem, nie bylo problemow z przyjadem gosci, jezeli ktos nie potrafi tego wykorzystac to jest poprostu baran,Na prace czekalem cale 5 dni ( w tym wolny weekend ).Dali mi kierowce na kazde moje zawolanie oraz forda mondeo 2.0 16V (niestety zepsul sie bez przyczyny ;-) oczywiscie paliwo oplacalem sam) . Ksiegowa infinity faktycznie powinna udac sie na jakies szkolenie i tu info dla niej : prosze pani komputery sie nie myla :D tylko obslugiwac go trzeba potrafic. Kazdy po oswojeniu sie z jezykiem mieszkanie zalatwi sobie sam ale nie liczcie ze bedzie za darmo (250- 400 funtow na poczatek trzeba miec) Pracuje dla nich i mam nadzieje ze jeszcze to potrwa (chyba ze firma zaproponuje mam kontrakty )300-400gbp tygodniowo uwazam za niezly wynik (przy 43h pracy na nocnym shifcie). Jak ktos nie jest glupi to sobie poradzi z nimi trzeba tylko troche swojej inicjatywy. A jak ktos dupowato potrafi tylko wytykac bledy niech poszuka sobie pracy w polskim rzadzie i stworzy nam godne warunki do powrotu.

0 / 0

Brawo (usunięte przez administratora)! W końcu miałeś na  tyle odwagi żeby się ujawnić.  Choć nie miałem tej wątpliwej okazji spotkania cię osobiście( byłem już w Polsce) rozmawialiśmy tylko przez telefon, pamiętam cię dobrze, masz taki zniewieściały głos. A teraz kilka faktów z twojej oszołamiającej eskapady do UK: Przyjechałeś do Watton 22 października zeszłego roku, był to czwartek. (usunięte przez administratora)się trochę spóźnił żeby cię odebrać z Attelborough, jeszcze się ściąłem z nim, że jest spóźniony. Na następny dzień zrobiono z tobą dokumenty i miałeś przeczekać weekend aby na początku tyg. wejść do firmy transportowej. Pamiętam był jeszcze mały problem z mieszkaniem bo ktoś z osób mieszkających w domku w Wattom gdzie miałeś chwilowo zostać zwiózł swoją rodzinę i nie było wolnego łóżka ale(usunięte przez administratora)miał wyprosić tamte osoby abyś miał gdzie spać. Dzwoniłem do ciebie w sobotę pytałem cię jak się to skończyło, ty mnie przekonywałeś, że wszystko jest ok. tylko się trochę denerwujesz przed testem z jazdy. Zaczął się nowy tydzień, pojechałeś na test do firmy Fowler Welch w Spaldingu, zdałeś go, mogłeś zaczynać pracę następnego dnia zwłaszcza, że miałeś załatwione już mieszkanie, nie przez agencję ale inny kierowca który tam już pracował i był bardzo zadowolony z tej pracy, dał nam namiary na pokój w dobrej cenie i małym depozycie. Nagle dzwoni do mnie (usunięte przez administratora) i mówi, że narcyzowi (usunięte przez administratora) się odmieniło i wraca do Polski. Dzwonię do ciebie pytam się o co chodzi. Ty mi mówisz, że Anglia ci się nie podoba, nie czujesz się na siłach zacząć tę pracę a poza tym, masz namiary na inną pracę w Polsce i wracasz do kraju. OK twój wybór, tylko po co to całe zamieszanie?    Teraz wypowiadasz się na tym forum pisząc, że jest to syfiasta agencja, wyzywasz od pętaków i oszustów, sugerujesz sprawę w sądzie za znieważanie ludzi a mi grozisz, że jak mnie spotkasz to urwiesz mi łeb.(usunięte przez administratora) to ja mógłbym cię podać za wypowiadanie gróźb karalnych, co jest zagrożone jest karą do 2 lat pozbawienia wolności.  Ale ja przy naszym ewentualnym spotkaniu raczej wyciągnąłbym pasek ze spodni i dałbym ci kilka klapsów na gołą dupę bo ci się to należy za wypisywanie głupot i obrażanie ludzi. Czytając niektóre wypowiedzi osób piszących na tym forum można się zgodzić, że nie zostały najlepiej potraktowane przez agencję, ty natomiast kłamiesz! a odgrażając się i obsmarowując wszystkich dookoła sam się kompromitujesz!

0 / 0

No jest tam (usunięte przez administratora) przynajmniej końcem października byl jak zaczela sie moja przygoda z Infinity.To on mnie zwerbował i jak pragne zdrowia nigdy wiecej nie chciałbym tego typa spotkac bo łepek miałby ukrecony.Zreszta cała agencja to pożal sie boże farsa. Banda niezorganizowanych(usunięte przez administratora) w dodatku ten ich angielski - masakra. Nie wiem czy podawac ich gdzies czy opisac ale w sumie żal mi tych pętaków i (usunięte przez administratora). Na ich temat to baśń mozna by było napisac tylko ze nie warto bo lepiej tym papierem dupe podetrzec. A odnośnie(usunięte przez administratora) to z tego co wiem dalej jest I gwiazdą Infinity. na jego miejscu spróbowałbym sie do nich dobrac bo cos takiego jak znieważanie ludzi moze skonczyc sie w sadzie. Wystarczy tylko kilku swiadków.Pozdrwaiam i przestrzegam przed te Syfiasta agencja.

0 / 0

Oj Krzys, Krzys my dokladnie wiemy oboje jakie sa powody twojego odejscia.Infnity nie mialo zadnego interesu zeby ciebie zwolnic bo ty zarabiales na ta firme, to byla decyzja DHL jezeli chodzi o twoje zwolnienie. Czytam to forum i naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy tu oczerniaja "Polish Personel".Dajcie spokoj ludzie wjezdzajac na (usunięte przez administratora) czy innych ,my w tej firmie nie podejmujemy zadnych decyzji tylko wykonujemy swoje obowiazki takie jak ma kierowca czy ktokolwiek.Spojrzcie na siebie i przemyslcie czy wy jestescie tacy SUPER I COOL!!!!!!!!!!  

0 / 0

witam pana...jezeli pan wypowiada sie na temat agencji to prosze podawac prawdziwe stwierdzenia...NI nie kosztuje 46 tylko 29£...A po za tym nie robi pan nic a karte dostaje pan do domu -jest to oplata czysto za usluge.

0 / 0

niestety to wszystko prawda.  Jesli ktokolwiek chce sie dowiedziec na temat agencji  Infinity HR prosze o kontakt telefoniczny na numer   (usunięte przez administratora)odpowiem na kazde pytanie. Nie warto miec cokolwiek wspolnego z ta agencja. Pozdrawiam wszystkich Krzysiek

0 / 0

Miałem pracować w DHL na llopie i nie w mroźni ale to oczywiste kłamstwo było. Wysłali nas do pełnej arabów mrozni gdzie temp. -33 stopnie nie była niestety atrakcja. Na szczescie znalazłem prace w TNT.

0 / 0

Ha! wozki i praca w chlodni... testy u jakiegos lekarzyka w domu... stala spiewka... jesli moge zapytac gdzie na tych wozkach miales przez nich pracowac? :-D a co najlepsza pod Watton nie maja za duzo ofert o ile pamietam... *czyzby nikt nie chcial wspolpracowac z owa agencja?*

0 / 0

Witam Czekałem na ten moment dłuższy czas i szczerze  wypowiem sie na temat InfinityHr. Postaram sie rozjasnic w głowach kochanym rodakom i uchronic ich przed (usunięte przez administratora) jakim jest owa firma i jej personel. W połowie pazdziernika dostałem telefon od (usunięte przez administratora)( 1 łgarz tej firmy ) odnosnie pracy na wózkach widłowych typu llop. Po 2 rozmowach telefonicznych zostałem przyjety do pracy co mnie bardzo zdziwiło, ale ok. Pod koniec października ruszyłem do Angli uradowany że bede zarabiał niezłe pieniadze. Po wypełnieniu wszystkich formularzy zabrano nam dokumenty i kazano czekac na trenning owych wózków. Minął dzień, drugi i nic. Po dziesiatkach telefonów do agancji zbywano nas niejasnymi odpowiedziami. Po czterech dniach poszliśmy tam lekko zdenerwowani i przedstawiliśmy sie jako ludzie niezadowoleni z powyższej sytuacji. Tego pamietnego dnia także usłyszeliśmy setki wypowiedzi wymijających od naszego słodkiego personelu (usunięte przez administratora)) Po około 2 godzinach zszedł z góry rudy kojot niejaki właściciel agencji i powiadomił nas że Polacy którzy przyszli przed nami nie radzą sobie ( absurd ) na powyższym stanowisku i pracy na razie nie ma. Na szczescie powiadomił nas, że ma dla nas inną super oferte, zgadnijcie jaką? Ten rudzielec który ma Polaków za nic i wyzywa od leni potraktował na po chamsku oferując stanowiska pracy w mrozni w temp. od -26 do -33 stopni. Kochani ludzie chcący wyjechać na zachód dajcie sobie spokój z infinity mówie poważnie. Jeżeli znacie troszke angielski to szukajcie na własną reke albo przez inne agencje- Staffline, Impact, Artemis, Quest itp, naprawde nie warto pchac sie w takie (usunięte przez administratora) jest infinity, które kręci i kłamie. Ich taktyka to telefon do Polski, nakręcenie klienta pracą na wózki llopy, przetrzymanie tydzien lub dwa a potem kiedy człowiek ma daleko do domu i jest spłukany to oferują mu prace w mrozni. No w sumie kto by pojechał tam pracować gdyby usłyszal od razu przez telefon jakie są warunki. Uwierzcie mi ten schemat powtarza sie cały czas, gdyż miałem kontakt z dużą liczba takich osób puszczonych w kanał jak ja. BBBBrrrrrr aż mi sie zimno robi. My wytrzymaliśmy tam tylko tydzien i po tygodniu znależliśmy sobie prace sami z której jesteśmy zadowoleni. Nie bede już sie rozpisywał na temat organizacj tej firmy, wyrabianie HO i NIN bo to wogóle farsa i kupa nerwów - temat morze. Jeszcze raz przestrzegam przed ta firma. Jak masz pytanie na każde odpowiem - anthon6@poczta.fm. Pozdrawiam

0 / 0

masz kolego racje ja też miałem taką sytuacje jak ty taką samą i też tyle czekałem i zrezygnowłem i sm sobie znalazłem prace i wszystkie papiery sam sobie załatwiłem.to co oni robią z ludzmi to (usunięte przez administratora)nieufajcie im.

0 / 0

Widze ze nie jestem odosobniony w swoich opiniach o infinity teraz to juz w ogole musi byc sajgon jak nie ma (usunięte przez administratora).Jak by kto szukał pracy jako kierowca autobusu moge pomoc praca w birmingham i pokoj sie znajdzie info na gg4297017

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Rok 2018 będzie należeć do kobiet?
2 dni temu
Sytuacja kobiet na rynku pracy jest gorsza niż w przypadku mężczyzn. Prognozuje się, że nadchodzący rok może być jednak przełomowy. Kobiety mają nie tylko...
Geneza opinii, czyli od demokracji ateńskiej do Kącika Mówców
tydzień temu
Żyjemy w czasach, w których wolność wypowiedzi gwarantuje nam konstytucja. Nawet nie posiadając odpowiedniej wiedzy na dany temat, nic nie stoi na przeszkodzie...
Jak wyglądają finanse Polaków na tle reszty Europy?
tydzień temu
Najzamożniejsi mieszkańcy Starego Kontynentu mają ponad 63 tys. euro rocznie, które wydatkują według własnego uznania. Niestety, naszym finansom daleko...