szukam osoby chętnej do wyjazdu razem ze mną:)

Hej, czy dalej myślisz o wyjeździe za granicę? Mój mail: gominster@gmail.com Pozdrawiam :)

0 / 0

Cześc , masz już kogoś chętnego ? zadzwoń 510-615-742 pozdro Mariusz

0 / 0

23 latek wyjedzie z kimś do pracy za granice jak ktoś się nie boi ze mną jechać :)

0 / 0

Cześć Szukam chętnych osób (najlepiej z woj. śląskiego) na wyjazd do Anglii (Londyn ale nie koniecznie) Mieszkałem tam jakiś czas i niestety wróciłem do Polski czego zaczynam żałować :( Nie chce wyjeżdżać i zaczynać wszystkiego samotnie dlatego też szukam wesołej ekipy a jak wiadomo wspólnymi siłami zawsze jest łatwiej :) W wielu kwestiach jestem w stanie bardzo pomóc gdyż już wiem co i jak. Zainteresowanych proszę o kontakt :) xtrac@wp.eu

0 / 0

witam. mam 53 lata i jestem z zawodu opiekun medyczny , obecnie pracuję ale jestem gotowa wyjechać do UK , w tej branży mam bardzo duże doświadczenie tylko niestety mój angielski jest podstawowy , może ktoś by się dołączył bo we dwoje lub więcej jest dużo łatwiej, bena 3007@poczta.fm

0 / 0

Jest jakaś dziewczyna chętna do pracy w Holandii od 8 maja ?

0 / 0

Hej. Szukam dziewczyny do wspólnego wyjazdu do pracy. Ja mam 27 lat, mieszkam na południu polski. Szukam kogoś kto myśli poważnie o wyjeździe, chce pracować, zarobić. Osoby spokojnej, bez nałogów, rozsądnej, a nie takiej która chce się tylko zabawić. Praca w Holandii lub Niemczech przez agencje. Zapewniony jest dojazd do pracy, zakwaterowanie w hotelu lub domku. Piszcie na niebieskaa.90@o2.pl :)

0 / 0

Sorki. Jedna kropla. misia.89@wp.pl Pozdrawiam

0 / 0

Cześć. Ja też z chęcią z kimś wyjadę za granicę. Wspólnie coś razem wymyslimy. Mam 28 lat. Jak coś odezwij się na maila misia..89@wp.pl

0 / 0

bea - 2017-04-25 11:15:57nie wiem do kogo mam sie odezwac,,beaDo mnie pisałaś. moj mail grazynagawron@wp.pl Chyba, ze sie pomyliłaaś.

0 / 0

nie wiem do kogo mam sie odezwac,,bea

0 / 0