Praca kelner informacje

Jeśli jesteś pełnoletnim obywatelem Polski i chcesz zarabiać pieniądze przez internet to zachęcam do skorzystania ze strony https://www.qassa.pl/366691 Jak możesz zarobić prawdziwe pieniądze? -robiąc zakupy przez internet, -klikając w reklamy, -wypełniając ankiety, -grając w gry, -oraz polecając innym tę stronę, dzięki unikalnemu linkowi, który otrzymuje każdy użytkownik. Aby zarabiać musisz aktywnie korzystać ze strony.

0 / 0

Witam Szanownych Forumowiczów! Chciałbym prosić Was o pomoc, głównie Was kelnerzy i kelnerki z Warszawy! Mam 23 lata, jestem facetem i chciałbym spróbować swoich sił jako kelner w Warszawskich restauracjach, pnąc się do jak najlepszej. Problem w tym, że nie mam doświadczenia w tej branży ;/ Chciałbym Was zapytać, dopóki jest to jeszcze w fazie przemyśleń i analizy : Czy warto robić kurs kelnerski? Ile można zarobić jak kelner w Warszawie z napiwkami w takich typowych restauracjach? Cz w ogóle często napiwki się dostaje? Jak to wygląda ze zmianami, czy szanowane jest 12h,12h,wolne,wolne, czy raczej nie? Czy mój wzrost - 167cm, determinuje mnie jak faceta? Czy w tych lepszych restauracjach, praca jest lepsza, tzn, czy można zarobić więcej i jest przyjemniej? Czy dużo trzeba mieć szczęścia, zęby dostać się do tych lepszych restauracji i po jakim czasie można próbować tam wysyłać CV? Pozdrawiam i dziękuje! Damian

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Expose Morawieckiego – jakie zmiany czekają rynek pracy?
21 godzin temu
Mateusz Morawiecki podczas swojego expose poruszył wiele istotnych aspektów z punktu widzenia uczestników rynku pracy. Polacy, czyli jedna z najbardziej...
Rok 2018 będzie należeć do kobiet?
2 dni temu
Sytuacja kobiet na rynku pracy jest gorsza niż w przypadku mężczyzn. Prognozuje się, że nadchodzący rok może być jednak przełomowy. Kobiety mają nie tylko...