Jakie wynagrodzenie ma Kierownik Sklepu?

Jestem na tym stanowisku od ładnych kilku lat w sieciówce, nie jest łatwo ale na zaronki nie narzekam http://www.meridium-tlumaczenia.com.pl/

0 / 0

Kierownicy zarabiają około 4000 złotych, ale to już górne granice

0 / 0

Kierownik Sklepu zarabia powyżej 3000 złotych na miesiąc

0 / 0

kierownicy maja bardzo dobrze, moze wieksza odpowiedzialnosc jednka kolo 4 tys jest

0 / 0

zalezy jakiego sklepu i w jakiej branży, ale dopejrzewam,ze od 2500zł netto ma

0 / 0

Kierownik Sklepu to kasa mniej więcej na poziomie 3000zł

0 / 0

Owszem, ale w większych sklepach możesz mieć ponad 5000 na rękę

0 / 0

podobno minimalne zarobki to koło 2800 zł miesięcznie :)

0 / 0

no 2800 zł to tak miesięcznie minimalnie się zarabia ;) całkiem ok

0 / 0

Ja w dużym sieciowym sklepie spożywczym zarabiam 4500 brutto.

0 / 0

Ja mały sklep to zarobki około 3 tysięcy, ale ci w dużych sieciowych mają nawet 4 tysiące.

0 / 0

to ładne pieniadze. Oczywiście zależy to też od tego w jakim miejscu sklep

0 / 0

kierownicy w zależności od wielkości sklepu są w stanie zarobić od 4 do 6 tysięcy na czysto

0 / 0

Jeżeli jest to duży sklep sieciowy to kierownik może zarabiać nawet 4 tysiące złotych.

0 / 0

Czasem trafia sie w mniej. Albo jak 3000 to juz brutto

0 / 0

Pensja dla kierownika sklepu zależy głównie od rodzaju branży, ale na pewno wynosi średnio 3 tysiące złotych.

0 / 0

zależy jakiego sklepu ale zazwyczaj kwoty zaczynaja sie od 4000 tysiecy i pną sie w górę, czsami jak dobrze jakis sklep prosferuje to ok 9000 tyś.

0 / 0

nie no bez przesady. Bliżej na pewno tej niższej kwoty

0 / 0

z tego co ja wiem to wynagrodzenie waha sie miedzy 2,8 tys a nawet ponad 4 tysiace

0 / 0

Bywa różnie, spożywczy ma chociaż ze 3000zł tak normalnie, inne to niestety ie wiem, ale kwota fajna

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Firmy budowlane zadłużone na ponad 2,2 mld złotych
2 dni temu
Zadłużenia polskich firm budowlanych wynoszą 2,2 mld złotych – wynika z danych podanych przez KRD. Niestety to ponad dwukrotny wzrost w porównaniu do 2015...
Duża ustawa o innowacyjności – co to oznacza dla firm?
3 dni temu
Jeszcze w tym roku Sejm może uchwalić drugą, większą ustawę o innowacyjności. Przedsiębiorstwa realizujące zadania z zakresu B+R będą mogły odliczyć 100...
Obcokrajowcy w Polsce zarabiają coraz lepiej?
6 dni temu
Niemal 10 mld zł wysłali do swoich krajów obcokrajowcy zatrudnieni w Polsce. Z kwartału na kwartał środki te są coraz większe i pierwszy raz były zdecydowanie...