Strażnik Graniczny wynagrodzenie na tym stanowisku

osoba na tym stanowisku zarobi około 3000 zł netto

0 / 0

słuchajcie, pewnie można ok 3000 zł można zarobić tak na ręke.

0 / 0

Strażnik Graniczny zarabia powyżej 2000 złotych plus jakieś premie

0 / 0

Strażnik Graniczny zarobi prawie 2000 złotych miesięcznie i to netto

0 / 0

straznik graniczny zarabia jakieś 3 300 złtych netto .

0 / 0

chyba od 2 tysiecy zaczynaja sie tamzarobki albo mniej i tak nawiecej to moze 4 tyś

0 / 0

no własnie, mi się jednak wydaje, że te zarobki to ok 3000 zł to minium

0 / 0

Mój znajomy pracuję jako Strażnik a zarobki na prawdę sobie chwali więc myślę, że można dobić do 5

0 / 0

@niby dlaczego borek? Jak dla mnie to 4tys. to trochę mało, a praca jednak odpowiedzialna

0 / 0

kiedyś można było liczyć na więcej, wiadomo dlaczego...

0 / 0

Praca jest niebezpieczna to fakt, ale zarobki w wysokosci 4 tys sa chyba wystarczajace

0 / 0

Czasem da radę zarobić i 3000 netto, ale to konieczny jest staz pracy i dobra premia, a o to tu trudno.

0 / 0

Około 3000 złotych jest możliwe, ale brutto Panowie i Panie.

0 / 0

Praca w budzetówce jest dobra, ale az tak dobrze płata chyba nie, ale dochodza mu do pensji wszystkie dodatki,na poczatek ma 2200 lub 2500

0 / 0

w zależności też od doświadczenia pewnie ale pensja wynosi około 2000 zł miesięcznie

0 / 0

podstawa jest przecietna, bo raptem 1800 ale za to za spore akcje mozna zarobic.

0 / 0

strażnik graniczny może liczyć na wiecej bo do 3000 zł

0 / 0

@ tak Nie wydaje mi się, żeby stawka dla strażnika wynosiła 2800, zarobki są wyższe raczej

0 / 0

Teraz nie będą mieli łatwo, no ale podobno mają spoko pieniądze, powyżej 3000

0 / 0

Zarobki funkcjonariusz straży granicznej to 2800 PLN

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Firmy budowlane zadłużone na ponad 2,2 mld złotych
3 dni temu