Jakie wynagrodzenie ma Korektor?

Korektor w ciągu miesiąca zarobi minimum 2500 złotych netto

0 / 0

korektor weźmie jakieś 3000 zł na rekę. wiec chyba ok

0 / 0

Korektor może zarobić około 2800 zł netto, wiec nieźle

0 / 0

tez mysle, ze ze coś okolo 2 tysiecy chyba sie zarobi tak do 3 tysiecy spokojnie.

0 / 0

mysle ze wyangrodzenie ososby na stanowisku korektora to wynosi tak od 1600 do ok 3 tys

0 / 0

wydaje mi sie ze z pewnoscia kasa zaczyna sie od sredniej krajowej moze na poczatek

0 / 0

Jak dla mnie to i z 3000 tysiące jesteś w stanie wyciągnąć jak jesteś dobry

0 / 0

Wiele zależy od ilości zleceń, ale 2 tysiące jako praca dodatkowa mozna wyjąć.

0 / 0

korektorzy mają tak minimalnie stawki od 1600 zł z tego co mi wiadomo od kumpeli

0 / 0

Ja pracuję na tym stanowisku od 2 lat i niestety od początku dostaję 2 tysiące aż po dziś dzień. Nic się nie zapowiada na podwyżkę...

0 / 0

Korektor dostaje jakoś około 3000 złotych, ale znam takich, co mają i po 7000

0 / 0

Zarabia sie 2-3 tysiące, ale jest mozliwość pracy zdalnej to i na dojazdach oszczędnie.

0 / 0

to zależy jak się dogada z kierownictwem, mój jeden znajomy ma zaraz po szkole 1700 zł za to drugi zakręcił się w mniejszej firmie i dostał prawie 3000 zł

0 / 0

Ciekawa sprawa, bo maksymalna stawka na korektora wynosi mniej więcej 3 tysiące złotych.

0 / 0

Ksykacz, no niestety tak jest, ja też od jakiegoś czasu mam 2200 zł tylko niecałe i nie zapowiada się żeby było więcej

0 / 0

Nie wiem jak wy, ale mi po 10 latach zaproponowali 2200 i więcej powiedzieli że nie będą w stanie dać.

0 / 0

Mając 2letnie doświadczenie nie dostawałam nigdy więcej niż 1500 zł.

0 / 0

Jest to żmudna robota bardzo a nie bardzo dochodowa, mam 1800 złotych i nie jestem zadowolona

0 / 0

Zależy też korektor w jakiej firmie, bo nawet 2000 zł można zarobić

0 / 0

Pracując jako korektor zarabiać można minimum 1340 zł.

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)