Jakie wynagrodzenie ma Główny Programista?

wynagrodzenie głólwnego programisty sięgają 7000 zł

0 / 0

słuchajcie, pewnie można ok 3000 zł można zarobić tak na ręke.

0 / 0

wynagrodzenie Głównego Programisty to nawet 8000 zł

0 / 0

Główny Programista to zarobki wysokości około 4000 netto

0 / 0

no własnie, mi się jednak wydaje, że te zarobki to ok 3000 zł to minium

0 / 0

główny programista to i zarobki ładne. !0000 zł i to bez prolemu

0 / 0

wydaje mi się, że spokojnie do 2500-3000 zł da się zarobić

0 / 0

to akurat stanowisko gdzie nie można narzekać na pieniądze. Dużo pracy , odpowiedzialność ale kasa 8000-10000 zł co miesiąc

0 / 0

wow zarobki mega dobre są na tym stanowisku nawet do 8000 zł miesięcznie ;)

0 / 0

Na początku jest ciężko, no ale później zarobki to ponad 6 000

0 / 0

na pewno zarobki są różne, ale jak ktoś ma doświadczenie to spokojnie o 5 tys można zawalczyć

0 / 0

podobno minimalna stawka na tym stanowisku wynosi około 4900 zł miesięcznie

0 / 0

Jeżeli pracuje się na własnej działalności to po odliczeniu wszystkich kosztów zwykle wciąż zostaje jakieś 5,5 tyś

0 / 0

no dobry tak, ale przeciętyny nawet zarobi ok. 8 tys netto

0 / 0

głowny programista z penoscia moze k=liczyc na dobra kase gdyz to branza informatyczna wiec ok 10 000tys

0 / 0

Jeśli firma się ceni dobrze to i pieniądze mogą osiągnąć 10 000

0 / 0

główny programista to dobre stanowisko i powiem wam, że chyba minimalnie to 4900 się zarabia ale można aż do 8000 tysięcy dojechać :)

0 / 0

Jak dla mnie i tak bardziej opłacalne jest być zatrudnonym na koknretnym jezyku programowania. Jako Główny to 6 tysięcy można dostać

0 / 0

Praca w IT , jeszcze w dodatku jako główny programista to pewność dobrej kasy. 6-7 tysięcy to minimum

0 / 0

Szukamy wiedzy na temat jakie wynagrodzenie ma Główny Programista

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.