Zarobki na stanowisku Administrator Linux

Podobno w Warszawie specjaliści IT nalezą do najlepiej zarabiających pracowników, tak jak tutaj opisują http://praca-mazowieckie.pl/kto-w-warszawie-zarabia-najwiecej/. Ja dopiero studiuję i łapie pierwsze zlecenia więc póki co, próbuje się zorientować w tych zarobkach. A jak oceniacie zarobki początkującego programisty?

0 / 0

we Wrocławiu jako Linux Admin 8000zł brutto

0 / 0

Administrator Linux zarabia miesięcznie powyżej 2800 złotych netto

0 / 0

Wydje mi się, że na tym stanowisku to minium jest te 3 tysiace netto.

0 / 0

Administrator Linux na spokojnie zarobi powyżej 2800 zł netto

0 / 0

Administrator Linux słyszałam że okoo 5000 złotych

0 / 0

administratorzy bardzo dobrze zarabaiaj mysle, ze spokojnie mze liczyc na kaiej 6 tysiecy

0 / 0

Jeśli nie posiadasz większego doświadczenia to myślę, że nie dostaniesz wiecej niż 4000

0 / 0

dokłądnie, spokojnie możesz zarobić nawet ponad 5000tysiecy a nie do, zalezy tez od twojego stażu

0 / 0

Administrator Linuksa zarabia powyżej 5000 złotych

0 / 0

podobno tutaj to minimalne zarobki to około 3700 zł

0 / 0

jak to w IT, kasa jest super. Warunki pracy równiez

0 / 0

podobno zarobki na administratora linuxa to tak od 3700 do 6200 zł

0 / 0

Ciężko jest o te 7000, przyznam szczerze, powiedziałbym bardziej 5000

0 / 0

Administrator Linuxa dostaje niezłą kasę, prawie 7000

0 / 0

branża w której działa administrator Linux daje zarobki co najmniej 4 000 na miesiąc

0 / 0

wydaje mi się, że średnia wynosi maksymalnie do 3 tys z tego co wiem.

0 / 0

administrator takiego systemu koło 7 tys zarabia jednak

0 / 0

no administratorzy linux nawet mogą nawet maksymalnie zarabiać około 6200 zł miesięcznie

0 / 0

no tutaj potrzebna jest wiedza, ale na spokojnie 3700-6300 zł wyciągniecie z tej posady

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga: