Jak pracować z domu?

Czytałam na ten temat ciekawy artykuł na blogu Most Wanted!<br /> Praca freelancera, czyli tak zwanego wolnego strzelca ma wiele zalet, ale ma także wady. Jedną z wad - moim zdaniem- jest brak stabilności jaką daje praca na etacie.

0 / 0

Pracuję jako informatyk i rzeczywiście dość często zdarza mi się pracować zdalnie. Do tego moja firma współpracuję na tej zasadzie z kilkoma copywriterami. To wygodne rozwiązanie, ale trzeba umieć się zmotywować. A zawody związane z branżą IT są teraz uznawane za bardzo przyszłościowe, tak jak tłumaczy autor tego artykułu http://pomorskie-praca.pl/zawody-przyszlosci/. <br />

0 / 0

Wielu copywriterów pracuje w domu, ale coraz więcej branż otwiera się na takie rozwiązania. Coraz częściej szuka się nawet zdalnych asystentek.

0 / 0

tez szukam pracy w domu, moim zdaniem spoko opcja zeby dorobić, zwłaszcza na pisaniu.

0 / 0

Witam ja polecam grafikę na szkle http://cienkusz.com.pl też ja robię w domu

0 / 0

Ok, jest w sieci wiele mitów dotyczących pracy z domu. Chciałbym zaznaczyć, że poniższe wskazówki są tylko i wyłącznie wskazówkami moimi:<br /> <br /> - warto zbudować portfolio/dawać ogłoszenia wszędzie; na wszystko JEST zapotrzebowanie<br /> <br /> - założyć kontro na www.freelancer.com , freelaneria. www.outwork.pl<br /> <br /> - szukać odpowiednich nisz, szkolić się;<br /> <br /> - stworzyć sobie alerty google; <br /> <br /> Znacie jakieś inne sposoby? a

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Firmy budowlane zadłużone na ponad 2,2 mld złotych
3 dni temu
Zadłużenia polskich firm budowlanych wynoszą 2,2 mld złotych – wynika z danych podanych przez KRD. Niestety to ponad dwukrotny wzrost w porównaniu do 2015...
Duża ustawa o innowacyjności – co to oznacza dla firm?
4 dni temu