Truskawki Gospodarstwo Osterloh NIEMCY

no z tymi laskami to mnie przekonałes. JADE ! ;D

0 / 0

agaaa - 2009-06-20 21:24:05SPARGEL & BEEREN BAUMANN ta firma to obóz pracy.hmmm...no chyba do pracy jechaÅ�aÅ� a nie na urlop?

0 / 0

HEJ, też chciałabym sie wybrać z chłopakiem ,podacie jakieś namiary ?

0 / 0

widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-12-20 15:49:08ja chcialabym sie czegos dowiedziec blizej o truskawkach jestem zainteresowana pracą w NiemczechJa jade pierwszy raz kuzyn jezdzi co roku. mowi ze jest spox.<br /> zarcie podadza, pranie zrobia, do sklepu zawioza i nad wode, na placu jest boisko do siatki, dziewczyny super laski no tylko robic trzeba!<br /> nawet pizzernia tam jest tak ze jest gdzie bajerowac<br /> do zobaczenia na polu

0 / 0

witajcie,<br /> czy mogłabym dowiedzieć się jaki jest adres tej firmy i numer kontaktowy do niej?<br /> pozdrawiam

0 / 0

chciałbym wyjechać do tej firmy pracować w sezonie 2012 prosze o podanie mi numeru kontaktu z tą firmą na adress (usunięte przez administratora)bardzo bym prosił

0 / 0

NAPRAWDE

0 / 0

ja chcialabym sie czegos dowiedziec blizej o truskawkach jestem zainteresowana pracą w Niemczech

0 / 0

ja też jadę pierwszy raz. Mój kolega był już 4 razy i nawet nie narzeka. w końcu jedziecie do roboty a nie na wczasy. I nie wiem po co robić takie halo z chamstwa jakby tego w kraju mało było;) . 2 rajkowych to nauczyciele z mojego byłego gimnazjum :P . Może będę miał jakieś znajomości hehe

0 / 0

jeśli macie jakieś oferty pracy sezonowej w Niemczech na ten rok bardzo proszę o kontakt, za ofertę mogę nawet zapłacić... pozdrawiam :)<br /> (usunięte przez administratora)

0 / 0

cholela szkoda

0 / 0

cholela szkoda

0 / 0

ygygygygy

0 / 0

niestety nie mamy juz wolnych miejsc

0 / 0

katty - 2008-03-10 18:07:34co chcialabys wiedziec? ja pracuje w tej firmieczesc szukam pracy jest cos uwas wolnego

0 / 0

Siema. Czy są jeszcze zapisy do tej pracy??

0 / 0

miska,hej,jade w to samo miejsce co ty,ponoc to sprawdzona firma,a papiery juz ci przeslali?

0 / 0

czy mogę prosić o adres e-mail, albo numer telefonu,byłabym wdzięczna-iza.czarnecka1@op.pl

0 / 0

a czy mogę prosić adres,telefon lub adres e-mail? jeśli tak to proszę mi przesłać,będę bardzo wdzięczna,sama utrzymuje córkę,wychowywać pomagają mi rodzice-iza.czarnecka1@op.pl

0 / 0

agaaa - 2009-06-20 21:24:05SPARGEL &amp; BEEREN BAUMANN ta firma to obóz pracy.cała prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Firmy budowlane zadłużone na ponad 2,2 mld złotych
przedwczoraj, 16:14
Zadłużenia polskich firm budowlanych wynoszą 2,2 mld złotych – wynika z danych podanych przez KRD. Niestety to ponad dwukrotny wzrost w porównaniu do 2015...
Duża ustawa o innowacyjności – co to oznacza dla firm?
3 dni temu
Jeszcze w tym roku Sejm może uchwalić drugą, większą ustawę o innowacyjności. Przedsiębiorstwa realizujące zadania z zakresu B+R będą mogły odliczyć 100...
Obcokrajowcy w Polsce zarabiają coraz lepiej?
6 dni temu
Niemal 10 mld zł wysłali do swoich krajów obcokrajowcy zatrudnieni w Polsce. Z kwartału na kwartał środki te są coraz większe i pierwszy raz były zdecydowanie...