EURO KONTAKT (WROCŁAW) wyjezdzał ktos za ich posrednictwem?

czy ktos jakos niedawno byl na spawaniu z nimi? ja 3 lata temu bylem ostatni raz i teraz chcialbym znowu ale nie wiem czy warunki sa teraz dalej tak dobre jak kiedys, pamietam ze naprawde niezle pieniadze mozna bylo zarobic no i doswiadczenia zlapac bo czasem z niezlymi specjalistami sie udalo popracowac i zawsze cos podpowiedzieli

0 / 0

we wrzesniu tamego roku pojechalem pierwszy raz, pojechalem do Francji na karton gipsy, praca prosta a warunki zapewnione przez eurokontakt byly akceptowalne, nie bylo najlepiej jak mozna sobie wymarzyc ale bylo to wszystko na takim poziomie ze chce jeszcze raz jechac w ciagy nastepnego miesiaca :) najwazniejsze to ze kasa byla naprawde spoko i nie bylo za duzych opoznien w jej wyplacaniu, jeden gosciu ktory byl z nami byl troche irytujacy ale poza tym ekipa na ktora trafilem byla zgrana i dobrze sie dogadywalismy

1 / 0

Przed świętami zjechałem z kontraktu eurokontaktu, pracowałem na budowie w Niemczech jako ogólnobudowlaniec :) cieszę się że zjechałem przed świętami bo akurat kasa się przydała. Teraz nowy rok i znowu będę chciał pojechać, mam nadzieję że się uda i znowu trafie na spoko ekipę z Polski

2 / 0

dopiero co wrocilem z drugiej pracy na jakiej bylem, bylo ok, lepiej niz sie spodziewalem, pieniadze nieliche i atmosfera z ziomeczkami z polski byla ok, nie zawsze tak pewnie jest ale ekipa teraz swietna sie trafila

0 / 1

Poprosze o wypłate za sierpień

3 / 1

Ja za wrzesień!!!

0 / 0

Słuchajcie być może pojadę z EUROKONTAKT na robotę jest wiarygodna ,najważniejsze czy kasa sie zgadza czy nie rolują

0 / 2

dwa razy byłem i cudów nie było, ale hajs który był mówiony na miejscu dostałem po robocie

0 / 0

Śmiało aplikuj,będziesz pracować przez angielską firmę i jak pojedziesz np do niemiec będziesz mieć wysoką diete jako pracownik oddelegowany .napradwę warto bardzo polecam

0 / 2

dla mnei swietna atmosfera, praca w dobrym towarzystwie mi sie trafila, mozna sie bylo posmiac przy robocie i kasa zawsze na czas

0 / 2

jakiś czas temu byłem z nimi na pierwszym wyjeździe, spoko było, dokładnie to czego się spodziewałem, czyli dużo osób na chacie, brak luksusów ale kasa w porządku, zresztą kontakt i samo załatwienie roboty też ok, bez większych spin

0 / 1

Czy istnieje możliwość zamieszkania w pokoju 1-osobowym? Oczywiście rozumiem, że wiąże się to z mniejsza kasą do kieszeni, nie chodzi też o kawalerkę, ale mieszkanie w kilka osób w wieku dalekim od studenckiego odstrasza mnie od wyjazdu za pracą za granicę. Samemu da radę coś wynając w cenach, które nie pochłoną całych dochodów?

0 / 0

wydaje mi się że nie ma, chyba że sam sobie zakwaterowanie ogarniesz, ale to też musisz dopytać, najlepiej zadzwoń

0 / 0

Około roku współpracuję z agencją Eurokontakt i póki co to najlepsza agencja na jaką trafiłem. Fajnie się promowali w internecie więc zaryzykowałem i póki co nie żałuję.

0 / 1

Razem z koleżanką z roku byłyśmy w tym roku na zbiorach we Francji. Myślałam że będzie trochę gorzej, ale byłam zaskoczona warunkami mieszkalnymi np. Nie był to hotel(niestety) ale było czysto i bez żadnych szczurów czy karaluchów(fuj!). O kasie nie ma co wspominać, bo chyba każdy wie ile można zarobić za granicą

0 / 1

Ja polecam Eurokontakt dla wyjeżdżających do Francji - byłam i zarobiłam, praca pewna, praca w fabryce przy pakowaniu.

0 / 0

Z mężem byliśmy drugi rok z rzędu na zbiorach owoców. Praca ciężka jak słońce grzało, a tak to nie było źle. Jeśli były jakieś niedogodności lub spięcia przez prace to wszystko automatycznie było wynagradzane wraz z przyjściem wypłat ;) Nigdy bym nie pomyślała że więcej można zarobić zbierając owoce niż pracować za biurkiem

0 / 0

Wiele razy pracowałem za granicą przez Eurokontakt. Głównie Niemcy i Francja na elektryce. Trzeba przyznać że jak ktoś się zna i jest w tym dobry to można duże pieniądze zarobić.

0 / 0

Przez długi czas się zastanawiałem czy spróbować wyjazdów przez pośredników. Miałem chyba szczęście że ten którego wybrałem to Eurokontakt, fajne stawki i co najważniejsze wypłaty były na czas. Ani razu nie zdarzyło mi się opóźnienie jakiekolwiek. Rzeczą na minus jest moim zdaniem za duża ilość pracowników na jeden pokój. Wiadomo że się jedzie do pracy ale czasem to przesada jak 4 czy 5 dorosłych chłopów mieszka w jednym pokoju.

0 / 0

Znajomy wielokrotnie wyjeżdźał przez pośredników – zdarzały się mieszkania lipne, czasem nie wypłacali całości kasy, ale to wszystko się skończyło jak zaczął przez Eurokontakt wyjeżdżać. Teraz ja też zaczynam przygodę z Eurokontaktem i mam nadzieję że będę z nich zadowolony tak samo jak on.

0 / 0

Eurokontakt jest ok bo daje zatrudnienie bez względu na jakieś przygotowanie czy wiedzę. Wystarczy mieć chęci do pracy. Pracy u nich absolutnie nie brakuje, można znaleźć coś sensownego dla siebie, pytanie tylko jakie warunki kogoś interesują. Ale ogólnie nie ma żadnych problemów ze znalezieniem pracy.

0 / 0

Byłam rok temu w Niemczech z nimi. Niezłe zarobki i fajne jest że zaliczkę można wziąć już po paru dniach pracy. Współpraca bardzo przyjemna. Praca na pewno nie była łatwa, jak zawsze chyba w opiece nad osobami starszymi ale ze znajomością języka na poziomie średnim dałam radę.

0 / 0

Od siebie mogę polecić Eurokontakt, ja i paru moich znajomych pracowali przez nich za granicą i z tego co słyszałem to do każdego w miarę indywidualnie podchodzą. Dobrze się czułem w kontaktach z nimi i byłem zadowolony z pracy.

0 / 0

Ja wyjeżdżam co jakiś czas za granicę by sobie coś więcej odłożyć. Kilka razy byłem w Niemczech. Ostatnio montowałem ruztowania. To godna zaufania agencja, najlepsza na jaką do tej pory trafiłem, i właśnie dlatego ich się trzymam.

0 / 0

Nie polecam !!!!Wiekszość pochlebnych komentarzy piszą pracownicy eurokontaktu ! Którzy niestety żerują na ludziach na ich naiwności!

Dokładnie! Ale ludzka natura jest taka, że musi się przekonać na własnej skórze.

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia dodania wypowiedzi na forum (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy). Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

Wpisy z naszego bloga

tydzień temu

Premia w pracy? Zobacz, jak najsprytniej wykorzystać ją na zakupy!

Otrzymałeś premię świąteczno-noworoczną? Na Twoje konto spłynęła już trzynasta pensja? A może szef nagrodził Cię za dobre wyniki sprzedażowe? Bez względu...

Zobacz więcej
tydzień temu

Na czym polega praca maklera giełdowego?

  Giełda Papierów Wartościowych jest rynkiem, na którym można inwestować w wybrane walory – papiery wartościowe, głównie akcje emitowane przez notowane...

Zobacz więcej
2 tygodnie temu

Benchmarking w Employer Brandingu

Czym jest benchmarking i jak wpływa na Employer Branding? Oba te procesy są coraz bardziej popularne w zarządzaniu zespołami, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć...

Zobacz więcej