zna ktoś firmę Amos-services?wysyłają ludzi do Francji

Dziwny wpis zalega za ostatni miesiąc kontraktu .Oszust i kretacz

0 / 0

Proszę sprawdzi ostatnie wpisy UWaga Oszust zapomina płacić .

0 / 0

Uwaga złodziej nie placi

0 / 0

Złodzieje i tyle. Pracowałem 3 miesiące i z umowy zawartej zgadzalo sie tylko mieszkanie.poza tym nic.kasa ciągle spozniona a za ostatni miesiąc wogole.francja jest droga.400€ mies na wyżywienie a zarabiasz 1100€ wiec powodzenia z nimi.dolicz bezpłatny urlop i dojazdy na własny koszt

0 / 0

do szkoły imbecylu

0 / 0

Marzena - 2015-08-14 08:49:12Współpracuję z Amos-Servies od 2013 r. Miałam do czynienia z innymi agencjami pracy, ale Amos jest moim zdaniem solidną firmą. Wypłata się zgadzają i są na czasa czym sie zajmujesz tak długo niby przez nich

0 / 0

a czym sie zajmujesz tak długo niby przez nich

0 / 0

Wyjeżdżałem już z amosu na zlecenie jako hydraulik, jestem zadowolony, firma sprawdzona chętnie jeszcze wróce do Francji jesli pojawi sie coś nowego

0 / 0

Z tego co tu czytam to chyba nie są najgorsi dowiedziałem się wiele konkretnych informacji na temat firmy i raczej się zdecyduje

0 / 0

Sprawdziłem firmę istnieją od przeszło 7 lat, myślę że dawno już by nie istnieli jeśli są takimi oszustami jak piszą tu niektórzy, za tydzień wyjeżdżam z amosu na zlecenie z kolegą który dla nich już pracował i jest zadowolony, więc chyba nie ma się czym martwic tylko wziąśc się uczciwie do pracy

0 / 0

narzekaja ci którzy szukają niewiadomo czego,luksusow na kwaterze,lekkiej pracy na ktorej niekoniecznie sie znaja i chca wykonywać na pol gwizdka,najlepiej flaszkę otworzyć i narzekać jaka zła firma i warunki pracy tragiczne. Mnie tez nigdy nie oszukali zawsze mi sie wypalata zgadzała, tez w Amosie dosyc długo pracuje i nie powiem złego słowa a widziałem juz niejednego co przez tydzien na kwaterze chlał nie chodził do pracy a jak go zwolnili do krzyczał ze na internecie pokaże im i obsmaruje.

0 / 0

Witam. Pracuję w Amosie z przerwami od 2012 roku w tej chwili mam umowę na dłuższy okres, wypłaty są terminowo. Ubezpieczenie, składki jak należy. Nigdy nie miałam problemu z kontaktem z koordynatorem w Polsce. Wszystko jest naprawdę ok. Nie wiem dlaczego tyle negatywnych wpisów. Ja nigdy nie miałem podobnych sytuacji.

0 / 0

Współpracuję z Amos-Servies od 2013 r. Miałam do czynienia z innymi agencjami pracy, ale Amos jest moim zdaniem solidną firmą. Wypłata się zgadzają i są na czas

0 / 0

pracuje z dziewczyną w amosie od 9 miesięcy,jest dobrze , dobra stawka , co tydzien mozna zaliczke brac żeby była kasa na życie, mieszkanie jest wynajmowane i opłaone przez firmę. amos polecam :-)

0 / 0

Nie mogę nic złego powiedzieć o tej firmie,pracuje dla Amosu od 4 miesięcy jako spawacz ,wypłata jest przelewana co miesiąc na konto, zdarzają się kilku dniowe opóznienia ale przepracowane godziny się zgadzają a to jest najważniejsze. Zaryzykowałem pomimo róznych opini i nie żałuję.

0 / 0

ADAMIE MIAŁEM NIE PRZYJEMNOŚĆ Z TOBĄ PRACOWAĆ WE FRANCJI, JESTEŚ NAJWIĘKSZYM KRĘTACZEM I FAŁSZYWCEM Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. ODKĄD NIE MA CIĘ JUŻ Z NAMI NARESZCIE W FIRMIE NASTAŁ SPOKÓJ, SZKODA ŻE MONARD POTRZEBOWAŁ AŻ TYLE CZASU ŻEBY SIĘ PRZEKONAĆ JAKIM ZŁYM I BEZUŻYTECZNYM CZŁOWIEKIEM JESTEŚ ALE LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE. TERAZ Z TEGO CO WIEM WKRĘCIŁEŚ SIĘ DO INNEJ FIRMY I TAM TERAZ SIEJESZ ZAMĘT, WSPÓŁCZUJE LUDZIOM KTÓRZY SIĘ TERAZ Z TOBĄ MĘCZĄ.

0 / 0

lukasz - 2014-11-05 16:37:05pracuje w amos 9 miesiecy nie mam nic do zarzucenia . opoznienia wyplat do 5 dni , o czym ostrzegaja . co tydzien mozna prosic o zaliczke wiec ok. w innych firmach nie ma zaliczek . mieszkania bardzo dobre . sa na rynku 6 lat . AMOS 100 % OKo 5 dni lub 5 miesiecy albo wcale odradzam OSZUŚCI

0 / 0

pracuje w amos 9 miesiecy nie mam nic do zarzucenia . opoznienia wyplat do 5 dni , o czym ostrzegaja . co tydzien mozna prosic o zaliczke wiec ok. w innych firmach nie ma zaliczek . mieszkania bardzo dobre . sa na rynku 6 lat . AMOS 100 % OK

0 / 0

Oooo witam damianie, jednak firma zabrała ci pieniądze za wypadek autem sluzbowym z ktorego nic nie zostalo? nie udalo sie uciec? ja osobiscie na pozew z damianem bym sie nie wybieral, pozew to moze miec damian, skasowal cale auto sluzbowe po godzinach pracy. pracowalem tam tez

0 / 0

damian - 2014-10-09 15:43:41oszuści nie płacą kolego chcesz to dzwoń do mnie 609486693 tez jestem oszukany nie dostałem kasy miałem wracać od nich do Francji żeczy moje zostały i teraz bez pracy przez tych debili siedzę a co mnie to interesuje ze im ktoś kasy nie zapłacił ja swoje godziny odjebałem a kasy nie widziałem kręcą jak nie wiem gdy przyjechałem to jeden dzień w pracy z jednym człowiekiem potem miesiąc sam siedziałem na siedzibie ani sie do kogo odezwać ani zasięgu w tel sam w pracy siedzieć gdy o zaliczkie dzwoniłem bo mi karta padła od bankomatu to po 10dniach wysłał 100euro mieszkanie nawet nawet ale na odludziu praca co najmniej dla 2 osób a musisz siedzieć sam bo zjechali do polski bo dość rafałka mieli jak facet dostał wypowiedzenie i ostatni dzień sobie coś w pracy zrobił wyskoczył mu dysk to rafałek kazał mu wracać autobusem do domu bo umowa sie kończy zero zainteresowania ludzmi tak samo jak na marsylie przyjechali z polski 4 osoby dzie w pracy i kontrakt pracodawca z amosem nie przedłużył to ludzie nie mieli za co wracać a oni zero zainteresowania oszukują ludzi kase do kieszeni biorą porem 3 razy w roku na wczasy jedzie sobie rafałek z rodzinką za naszą kasę a dlanas nie maja ludzie nie pchajcie sie tam tez sa osoby zadowolone bo jakąś prace dostali ale z kasa to spóżnienia mają po 2.3 tygodnie ale nie liczni ją dostają poznałem tam trochę ludzi z amosu i co pracowali dla amosu np Przemek z Saint Amour pracował dla nich teraz ma swoich ludzi tez złe zdanie o nich ma poznałem jakieś 10 osób co pracowali dla amosa jedna osoba z tych 10dla nich pracuje i ma wmiare zdanie o nich MAŁO TEGO PRZYJEŻDZA SIE DO FRANCJI TAM MAJA NA CIEBIE CZEKAĆ A TU NIC ANI RAFAŁ NIE ODBIERA TELEFONU PO GODZINIE SA A RAFAŁ DALEJ NIE ODBIERA PRZEDSAWIAJĄ CI SYTUACJE OKAZUJE SIE ZE JEDZIESZ NA SIEDZIBĘ A TAM JAKIEŚ ZJEBY ZA TO ZE TAM PRZYJECHAŁEŚ POKÓJ PO KIOMŚ DOSTAJESZ TAM JEGO ŻECZY BIERZESZ GO BO NIE MASZ GDZIE SPAC A RAFAŁ NADAL NIE ODBIERA DOPIERO WIECZOREM I PYTA SIE CZY SOBIE WSZYSTKO WYJASNILIŚMY BO TAM JAKIEŚ ZMIANY MAŁE ZASZŁY DŁUGO BY PISAĆ ALE CO JAK NIE POJEDZIESZ TO SIE NIE RZEKONASZ JAK TAM JEST A TE POZYTYWNE OPINIE TO NIE WIEM KTO PISZE SKORO 1NA 10 JEST ZADOWOLONY Z PRACY PRZY DOBRYCH WIATRACH SZUKAM OSĆB POSZKODOWANYCH PRZEZ FIRMĘ AMOS-SERVICE MÓJ NUMER 609486693 LUB damianland@o2.pl zrobimy z nimi coś by nie oszukiwali ludzi

0 / 0

Dodaj wypowiedź na forum

- (To pole jest wymagane)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twój wpis był zgodny z regulaminem i jak najbardziej merytoryczny.

Wpisy z naszego bloga:

Expose Morawieckiego – jakie zmiany czekają rynek pracy?
przedwczoraj, 15:34
Mateusz Morawiecki podczas swojego expose poruszył wiele istotnych aspektów z punktu widzenia uczestników rynku pracy. Polacy, czyli jedna z najbardziej...
Rok 2018 będzie należeć do kobiet?
3 dni temu
Sytuacja kobiet na rynku pracy jest gorsza niż w przypadku mężczyzn. Prognozuje się, że nadchodzący rok może być jednak przełomowy. Kobiety mają nie tylko...
Geneza opinii, czyli od demokracji ateńskiej do Kącika Mówców
tydzień temu
Żyjemy w czasach, w których wolność wypowiedzi gwarantuje nam konstytucja. Nawet nie posiadając odpowiedniej wiedzy na dany temat, nic nie stoi na przeszkodzie...