Pytania do firmy Fortum Marketing And Sales Polska S.A.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Fortum? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
@pytanie 99% PH są zwalniani. To korpo nie możemy oczekiwać, że znajdziemy tu ludzkie traktowanie.
Rozumiemy, że decyzje personalne zawsze niosą ze sobą dużo emocji, jednak każdego członka sprzedażowego zespołu traktujemy z szacunkiem i należytą uczciwością, a nieuniknione zmiany kadrowe, są zawsze oparte na szczerej i otwartej komunikacji, oraz obopólnym zrozumieniu. Naszym celem jest zapewnianie profesjonalnego wsparcia naszych handlowców na każdym etapie współpracy, co potwierdza wskaźnik rotacji za 2023 rok, który wyniósł 24%.
Jak wygląda rozmowa w Fortum na stanowisko Doradca Klienta Biznesowego? Z iloma osobami się rozmawia? 8 lutego pojawiło się ogłoszenie.
Czy brak prawa jazdy na początku pracy przedstawiciela to duży problem? Dopytywałam o to pracowników firmy i twierdzili, że nie jest to problemem ale praca polega głównie na spotkaniach z klientami oddalonych od biura? Ktoś zaczynał pracę w tej firmie bez prawa jazdy?
Paulino, dziękujemy za pytanie. Chcielibyśmy podkreślić, że posiadanie prawa jazdy jest warunkiem absolutnie koniecznym do rozpoczęcia współpracy. Nie tylko zapewnia możliwość swobodnego poruszania się, ale także ma ogromny wpływ na efektywność i komfort realizacji zadań handlowca. Pozdrawiam Fortum
Handlowiec dostaje samochód służbowy? Teren realizacji pracy jest duży? To jakiś określony region który przypada na konkretnego handlowca? Targety udaje się zrobić co miesiąc? Czy z tym różnie bywa?
Ali, dziękujemy za zadane pytania. Każdy handlowiec otrzymuje samochód służbowy aby móc realizować swoje obowiązki służbowe ( spotkania z Klientami ) na podległym terenie. Podległy teren oznacza obszar całego województwa, w którym mieszka handlowiec. Cele sprzedażowe są realne i uzależnione są od posiadanego stanowiska. Jeszcze raz dziękujemy za pytanie i zachęcamy do dalszej dyskusji lub uzyskania dodatkowych informacji. Pozdrawiamy, Fortum
Kolega widzę, że tej dyskusji już nie pociągnął. :) czy mam rozumieć z tej odpowiedzi, że autko nie jest na użytek prywatny? Ciekawi mnie tak pobocznie jakie modele są oferowane. Prowadzą pewnie Państwo statystyki względem województw? Będę na jedno kandydował i ciekaw jestem czy to właśnie na moim wyniki są „najlepsze” targety różnią się od rejonu?
Drogi QU, samochód służbowy może być używany również do celów prywatnych. Obecnie flota naszych pojazdów obejmuje modele hybrydowe marki Toyota. Cele sprzedażowe określone są w regulaminie wynagradzania, który omawiany jest szczegółowo na etapie podpisania umowy, nie mniej jednak zapewniam, że są one realne i dopasowane do kwalifikacji handlowca. Pozdrawiamy, Fortum
Trzeba dopłacać za używanie samochodu do celów prywatnych? Czy wystarczy własne paliwo i nie ma większych problemów? Na czas urlopu też można korzystać z auta?
Czy firma daje pieniądze na paliwo na pracę w terenie ? Jaka jest to stawka miesięczna ?
Inka, dziękujemy za zapytanie. Samochód wraz z kartą paliwową przekazywany jest Handlowcowi po rozpoczęciu współpracy z Fortum, a limit paliwowy określa regulamin wynagradzania przedstawicieli handlowych, który to jest szczegółowo omawiany w trakcie procesu rekrutacyjnego. Wysokość limitu daje swobodną możliwość realizacji obowiązków służbowych. Pozdrawiamy Zespół Fortum
Osoba rekrutująca od początku nie budziła zaufania, zachowywała się bardzo nonszalancko. "Kilka" rozmów mam już za sobą i nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do kandydata. Rozmowa tylko w jedną stronę - rekruter ma swoje racje i kompletnie ignoruje co się do niego mówi. Na rozmowie dowiesz się, że najważniejsze dla Ciebie są pieniądze - nie ważne jakie masz zdanie na ten temat. Po prezentacji jak wygląda praca (tutaj tylko zarys) i ile to nie zarobisz w firmie (tutaj za to cały wywód: Panie tu się zarabia 10.000 zł i więcej jak się chce) czas na Twoje pytania. Uwaga to podstęp! Tak naprawdę to rekruter nie chce żadnych pytań. Odpowiada zdawkowo, kompletnie nie na temat albo nie odpowiada W OGÓLE. Tak! gdy pytanie się nie podoba (wytknięcie błędu logicznego) Pan potrafił patrzyć się pusto przed siebie lub na Ciebie i sprawę przemilczeć. Chcesz się dowiedzieć więcej - wszystkiego dowiesz się w pracy. Nie próbuj wyciągnąć tego od pana z rekrutacji, bo staje się bardzo drażliwy i wyraźnie dłuży mu się ta rozmowa. W tym miejscu się poddałem i zrezygnowałem. Rozmowa jednak nie była bezowocna jak widzę, gdyż ze strony zniknęło wiele nieprzychylnych komentarzy i diametralnie podskoczyła ocena pracodawcy. Pozdrawiam. :)
Takie jak wszędzie + czemu pieniądze są najważniejsze? (jeżeli uważasz inaczej, rekruter Cię naprostuje)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jakie są mocne strony pracodawcy Fortum?
Dziękujemy za pytanie, Fortum działa w dynamicznym sektorze energetycznym, co otwiera perspektywy rozwoju zawodowego dla pracowników. Ponadto, stawiamy na innowacje, co może przyciągnąć osoby zainteresowane nowoczesnym podejściem do branży energetycznej. Działamy na rzecz zrównoważonego rozwoju, skupiając się na odnawialnych źródłach energii i efektywności energetycznej. Dla pracowników oznacza to możliwość uczestnictwa w projekcie, który nie tylko generuje zyski, ale także przyczynia się do ochrony środowiska.
Skąd tyle negatywnych opinii? Jest kilka powodów: 1. konkurencja i handlowcy z innych firm - Fortum zabiera im największą liczbę klientów 2. niezrozumienie umowy przez klienta, na prawdę pomimo niższych cen, klienci różnie interpretują np. to, że po zmianie sprzedawcy prądu otrzymują 2 faktury (u klientów indywidualnych to nie występuję, również w gazie dla firm) - myślą, że płacą podwójnie (zapewniam, że tak nie jest), w 98% nasze umowy dają bardzo duże oszczędności, 3. faktycznie zdarzają się handlowcy, którzy widząc tylko $, mogli wprowadzić kogoś w błąd , bądź nie do końca powiedzieć wszystko- uwierzcie, że są eliminowani i szybko kończą współpracę z Fortum (ciężko jest na etapie szkolenia i wdrożenia wyłapać uczciwość osób, które podejmują pracę) 4. Właśnie Ci handlowcy, którzy stracili pracę, przez własne nieetyczne zachowania, wypisują różne daleko odbiegające od prawdziwych opinie. 5. Faktury i zgłaszane do nich uwagi (firmy) - faktury wystawiane są każdorazowo po otrzymaniu odczytów od lokalnego operatora - (dzieje się to elektronicznie) czasami trwa to długo, czasami te odczyty są częste, ale czy klient jest u nas, czy w innej firmie, nie ma to znaczenia - odczyty i tak robione są w tym samym czasie - nie robimy tego my, ani żaden inny sprzedawca, tylko lokalny operator to on jest za to odpowiedzialny 6. klienci, którzy mają pretensję o karę umowną, naliczoną przez innego sprzedawcę po przejściu do nas - handlowiec pyta i upewnia się przy zwarciu umowy, kiedy my jako Fortum możemy wejść do sprzedaży, to klient podaje tę datę, bądź klient daje umowę do weryfikacji, tak abyśmy przeprowadzili zmianę bez negatywnych skutków dla klienta, ale niestety klienci czasami zapominają, że w międzyczasie podpisali np. aneks do umowy z dotychczasowym sprzedawcą i dostają karę. My pomagamy wtedy klientom i przesuwamy termin wejścia naszej umowy na przyszłość, tak aby kara została anulowana. 7. Kara od Fortum - tak te kary są, tak jak u każdego innego sprzedawcy - również tych Państwowych . Muszą być, bo podpisując z jakąkolwiek firmą umowę, umawiamy się na konkretne stawki na lata, my tą energię, czy gaz musimy kupić zaraz po podpisaniu umowy, bo ceny na giełdzie(TGE) są zmienne i zaraz może okazać się, że stracimy na tej umowie, bo zapewniliśmy klientowi cenę X , a na giełdzie jest X+5%. Skoro my kupujemy energię i gaz na całą umowę, a klient nagle rezygnuje to my jesteśmy stratni - to nie my w tym przypadku postępujemy nie fair, tylko klient nie dotrzymuje umowy. Każdorazowo próbujemy porozumieć się z klientem, bo nie zależy nam na jego niezadowoleniu i w większości przypadków udaje się takie porozumienie zrobić i wszystkie strony są zadowolone. Mamy świadomość, że różne sytuacje zdarzają się naszym klientom, dlatego jesteśmy elastyczni. Te firmy, które podpisywały umowy i nie zabezpieczały dostaw dla klientów (nie kupowali od razu prądu i gazu) już wypadły z rynku - konkurencja jest coraz mniejsza, ponieważ sporo firm upadło. Spójrzmy na wszystko obiektywnie, jeśli chcesz płacić mniej i szukasz na prawdę stabilnej firmy z bardzo dużym kapitałem, to porównaj ofertę Fortum z tym co proponuje Ci dotychczasowy sprzedawca, w 99% przypadków znajdzie tu lepszą ofertę. Jeśli boisz się mimo wszystko, bo znalazłeś negatywne opinie w sieci - możesz uzgodnić wszystko przez telefon, wtedy masz pewność, że wszystko będzie zgodne z prawdą, bo wszystko musi być nagrane i przechowywane. Na stronie Fortum, można wypełnić formularz z prośba o kontakt, albo zadzwonić na podany tam numer. Tak sam pracuje w Fortum od ponad 4 lat i ciężko się czyta te opinie, kiedy samemu ma się świadomość, że większość z nich jest nieprawdziwa, albo mocno przekoloryzowana.
Dlaczego jest tyle negatywnych opinii? Już mówię, a no dlatego, że byłam przez chwile pracownikiem tej firmy i powiem tak.. Oni nie mają bazy danych klientów wiecie jak dzodzwaniają się do firm? Dostają rejon np. Wrocław i z mapy googla wchodza we wszystkie firmy sprawdzaja numer telefonu dzwonia i sie umawiaja. Nie wiem jak to wyglada czy wgl ludzie pracujacy tam ogarniaja ze jest to (usunięte przez administratora) choc wydaje mi sie za jak najbardziej bo ja sie zorientowalam po 2 dniach ze cos jest nie tak. Ludzie dzwoniacy do firm dzwonia z wlasnych telefonow nie ma ani laptopow firmowych ani telefonow firmowych nic, kazdy pracuje tam na swoim prywatnym sprzecie. Byla mi rowniez obiecana umowa o dzielo nie chcieli mi jej dac wiec sie zwolnilam po czym nie chcieli wyplacic mi pieniedzy za umowione spotkania, dopiero po interwencji prawnika pracodawca łaskawie sie odezwal i wyslal wynagrodzenie pomijajac to ze nie tyle co bylo bo oszukali mnie rowniez w kwestii odbytych spotkan ale tego juz nie udowodnie, niestety. A z ciekawostek to ze dzwonie z firmy fortum dowiedzialam sie przez przypadek na drzwiach w ''firmie'' (jest to wynajety budynek gdzie sa zlokalizowane rozne firmy) nie ma nigdzie napisu Fortum, w internecie rowniez nie znalazlam zadnej firmy z Fortum. Znalazlam jedynie nieaktywna elektrociepłownie ktorą można sobie jedynie zwiedzić.
Szanowna Pani, praca Doradcy w wewnętrznej sieci sprzedaży FORTUM opiera się na sprzedaży i profesjonalnym doborze produktu. Nasi Doradcy to osoby, zdeterminowane i nastawione na osiąganie wyników sprzedażowych różnymi drogami. Pozyskanie klienta stanowi fundamentalny element sprzedaży i tylko od Doradcy zależy forma poszukiwania dróg dotarcia do Klienta. Warto zaznaczyć również, iż nasz dział Call Center prężnie wspiera sieć sprzedaży w pozyskiwaniu efektywnych leadów, prowadzących do bezpośredniego kontaktu z Klientem. Z naszej strony zapewniamy sprzęt niezbędny do pracy w tym telefon służbowy oraz tablet. Uczciwe i terminowe wynagradzanie naszych współpracowników jest priorytetem firmy, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi Doradcy otrzymywali wynagrodzenie zgodnie z terminami zawartymi w umowie. Współpraca w wewnętrznej sieci sprzedaży Fortum oparta jest tylko i wyłącznie na umowie o współpracę lub umowie zlecenia. Spotkania handlowe rozliczane są na bieżąco w wewnętrznym systemie CRM, do którego każdy Doradca posiadają dostęp. Fortum w Polsce posiada nowoczesne biura zlokalizowane w największych i kluczowych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Gdańsk oraz Łódź. Bez problemu, może Pani odnaleźć adresy naszych biur za pomocą wyszukiwarki internetowej. Zapraszamy również na naszą stronę internetową https://www.fortum.pl/, która funkcjonuje jako powszechnie dostępna dla wszystkich użytkowników sieci.
Prawdopodobnie firma Fortum płaci oszustom od wyłowionego (usunięte przez administratora)stąd tyle zapewnień o lepszej ofercie co w rzeczywistości jest (usunięte przez administratora).
WITAJ Pięknie napisałeś tylko skoro ja za gaz płaciłem 29 zł a teraz płacę 35 zł ....hm to coś nie tak a marketingowcy mówią co chcą nie zawsze mówią o opłatach ukrytych itp.. podpisałem umowę na gaz w czerwcu 2017 pan powiedział że przez pół roku za gaz będę miał rachunki o zł i tak był !!!!! !! i to tyle , a nie powiedział że i tak za te sześć miesięcy dostanę fakturę , która dostałem I MUSIAŁEM ZAPŁACCIĆ TO CO TO ZA PROMOCJA SKORO JA I TAK PŁACĘ
Dzień dobry, Przed podpisaniem Umowy należy zapoznać się z jej treścią. Złożenie przez Pana podpisów na dokumentach, jest równoznaczne z akceptacją warunków Umowy oraz cennika. Jeżeli został Pan wprowadzony w błąd podczas przedstawiania oferty, prosimy o kontakt z naszą Infolinią. Zapewniamy, ze zweryfikujemy sytuację i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy, Zespół Fortum
Napisz lepiej kiedy można rozwiązac tę umowę ??? I czy wogóle można, czy jak sprzedaż nieruchomości to możesz rozwiązać uymowę, i o magicznym zapisie zryczałtowane odszkodowanie!!!!!!!!!!!!!! czekam i polecam wszystkim czytać dokładnie umowę z ta firmą !!!!!!
Dzień dobry, Informujemy, że istnieje możliwość rozwiązania Umowy. Szczegóły znajdują się w załączniku nr 4- Ogólne Warunki Umowy. W razie dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu pod nr 122 100 000. Pozdrawiamy, Zespół Fortum
Wasz pracownik przy przedłużaniu umowy wprowadził mnie w błąd. Dotyczy to ubezpieczenia . Wyrażnie powiedział że " cenie : poprzedłużeniu jest ubezpieczenie. Po przedłużeniu to " w cenie" okazało się dodatkowo płatne. Próba wycofania się z tego to tylko informacje ze strony Fortum że oczywiśćie mogę ale zostaną naliczone kary umownę. Nawet nie podano ile.. Fortum wystawiło żle naliczone faktury. 2 razu musiałem zgłaszać błąd / bład czyto matematyczny/ kwota rachunku prawie 2 krotnie wyższa niż powinna być. po trzecim telefonicznym kontakcie wreszcie poprawnie wystawiona faktura... ALE ... ZA ZŁĄ NALICZONO ODSETKI ZA NIETERMINOWĄ PŁATNOŚĆ !!! mimo że na koncie była nadpłata. Gdy doszła możliwość co miesiąc podawać samemu stan licznika to znowy problem. Sumiennie podawałem stan licznika a co miesiąc nie było faktury. po 4 miesiącach znowy udowadnianie że nie jestem wielbłądem... Fortum zarzyciło mi że podaję zaniżony stan licznika. Dopiero po wysłaniu zdjęcia licznika z numerem fabrycznym i pląbą skutkowało że przyznano mi rację, tłumacząc że operator / TAURON/ źle im podał stan licznika i myśleli że ja specjalnie zaniżam. A przecież na drugi miresiąc wysłałem zapytanie dlaczego brakuje faktur. Wtedy takiej odpowiedzi nie było. Zero PRZEPRASZAM !!!. W zamian dostałem Zarąbistą fakturę i po kłótni z łaską rozłożono mi płatność na 4 raty... NIE POLECAM - Z poważaniem Leszek Ankiersztejn z KLuczborka
Potwierdzam, dokładnie tak jest, sam pracowałem przez tydzień w tej "firmie". Nie dostaniesz ani umowy, ani laptopu, ani komórki, ani bazę danych... Dzwonisz z Google... Mało tego, często przedstawiasz się jako konkurencja... Zero moralności...
Dokładnie tak , mi przysłali karę ponad 32000 zł pomimo , ze dostarczyłem w odpowiednim czasie wypowiedzenie umowy , całe szczęście , ze posiadałem kopie tego wypowiedzenia i potwierdzenie nadania , inaczej nie udowodniłby źe to otrzymali i zmuszony byłbym zapłacić taką karę , nie polecam tej firmy napewno , moim zdaniem szukają szansy , żeby kogoś oskubać
Panie Jacku, jeżeli chodzi o kwestię wypowiedzenia Umowy informujemy, iż wszystkie warunku znajdują się w dokumencie Ogólne Warunki Umowy. Natomiast bardzo nam przykro, że jako Spółka wystawiliśmy Panu karę bezpodstawnie. Zawsze staramy się podchodzić starannie do każdego złożonego wypowiedzenia. Mimo wszystko mamy nadzieję, iż niesmak spowodowany zaistniałą sytuacją nie pozostanie na długo. Pozdrawiamy, Zespół Fortum.
Ale rzeczowo i obiektywnie wszystko przedstawione, aż miło się czyta, widać dobrego handlowca lub pracownika. Pozdrawiam
https://www.money.pl/gospodarka/gigantyczna-podwyzka-za-ogrzewanie-mieszkancy-jastrowia-zaplaca-rachunki-wyzsze-o-564-proc-6710811283217024a.html. ...ten artykuł mówi sam za siebie ...czyli uciekać od Firmy Fortum....Skandal!!!!!!
To jest niestety bardzo typowe dla tego rodzaju firm. Pracowników szkoli się w określony sposób a w momencie, kiedy nieuczciwość wychodzi na jaw obwinia się pracownika i go zwalnia. Nie dajmy się nabrać. Odradzam pracę i współpracę.
Firma -BETON . W lokalu do którego gaz dostarcza FORTUM nie jest prowadzona działalność gospodarcza . Umowa była przed laty zawarta z firmą . Nie dają możliwości przepisania umowy na osobę fizyczną . Wypowiedzenie umowy to kara zryczałtowana 12883 zł. Jeśli nie wypowiem umowy to do końca 2026 r. stawki jak dla firmy
Wszystko zależy od punktu widzenia . Z mojego te negatywne sa niestety prawdziwe .
Jak dostaję wyższe rachunki przy takim samym zużyciu prądu,, to gdzie te obietnice taszej Energi, bzdury piszesz i tyle.
Witam, w moim mieście odbywa się rekrutacja na stanowisko dyspozytorki pogotowia. Czy ktoś pracował na tym stanowisku? Praca hybrydowa. Jakie warunki? Okresy zatrudnienia ? Płaca?
Dzień dobry Pani Izo, serdecznie dziękujemy za pytanie. Wspomniane przez Panią stanowisko Dyspozytora Pogotowia Ciepłowniczego to praca w trybie hybrydowym. Na początek proponujemy okres próbny, a jeżeli nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron (co jest dla nas bardzo ważne), przedłużymy umowę na czas nieokreślony. W zespole panuje przyjazna i rozwojowa atmosfera ???? Po szczegóły dotyczące benefitów zapraszam do naszego ogłoszenia na platformie pracuj.pl. Jeśli oferta jest dla Pani atrakcyjna, serdecznie zapraszamy do przesłania CV poprzez formularz. Pozdrawiam
Czy Fortum organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Czy rzeczywiście płaci się za samochód służbowy ? Kobieta z która rozmawiałem nie wspomniała mi o opłatach za samochód jedynie o ryczałcie paliwowym.
Cześć, jest ogłoszenie na przedstawiciela handlowego, które mnie zainteresowało. Ale chciałabym poznać trochę szczegółów, może są tu jacyś pracownicy? Jak działają zarobki, jest jakaś podstawa czy tylko prowizja?
Dzień dobry Pani Aleksandro, cieszymy się że zainteresowało Panią nasze ogłoszenie. Wynagrodzenie naszych Doradców składa się z dwóch składników ( podstawy oraz prowizji). Zachęcamy do przesłania CV poprzez formularz https://www.fortum.pl/o-fortum/kariera/oferty-pracy/kariera-w-sieci-sprzedazy/doradca-klienta-biznesowego, chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy i wyjaśnimy system wynagradzania.
Nie polecam. Utrudniony kontakt z "opiekunem", który ma zawsze zbyt wiele pracy żeby odebrać telefon i odpowiedzieć na wątpliwości. Kontaktuje się tylko wtedy, kiedy kończy się umowa. Zawieranie umowy to pośpiech, naciski przez telefon i brak wyjaśnienia klientowi -laikowi o co w niej chodzi. Najważniejsza jest przecież okazja! Najtańszy gaz w mieście! Po czasie klient orientuje się, że został wsadzony na minę jak widzi rachunek i...po samodzielnych próbach wyjaśnienia sprawy (infolinia nie odpowiada, opiekun nie oddzwania) okazuje się, że ma opcję SPOT i właśnie minął termin zamówień na kolejny okres, że nie został poinformowany o zagrożeniach (bo i po co?) i w zasadzie nie ma ratunku. Później, już dobrze zorientowany klient przygląda się bardziej umowie i załącznikom i widzi, że "opiekun" znacznie zawyżył zapotrzebowanie gazu, co w realiach użytkowych przekłada się na kolejne opłaty... NIGDY WIĘCEJ! Prowizja i pogoń za pieniądzem odbierają handlowcom przyzwoitość i wiarygodność.
Szanowni Państwo, przedstawiciele handlowi Fortum działają według ściśle określonych standardów jakościowych. Podczas prezentacji oferty mają obowiązek rzetelnie przedstawić jej warunki, oraz odpowiedzieć na każde zadane przez Odbiorcę pytanie. Warunki umowy zostają ustalone podczas spotkania przedstawiciela handlowego z Odbiorcą. Odbiorca ma czas na zapoznanie się z umową. Pozdrawiamy, Zespół Fortum.
Czy spotkaniem handlowym nazywcie Państwo wciskanie kitu klentowi na temat ceny prądu za kW, który ma być ponoć niższy niż ten od poprzedniego dostawcy? A co z fakturą od firmy dystrybucyjnej, która nie przestaje naliczać opłat - o tym nie mówi Wasz rzetelny "konsultant". Jedna z najgorszych fim z którymi miałam nieprzyjemność.
Szanowni Państwo, przedstawiciele handlowi Fortum działają według ściśle określonych standardów jakościowych. Podczas prezentacji oferty mają obowiązek rzetelnie przedstawić jej warunki, oraz odpowiedzieć na każde zadane przez Odbiorcę pytanie. Warunki umowy zostają ustalone podczas spotkania przedstawiciela handlowego z Odbiorcą. Odbiorca ma czas na zapoznanie się z umową. Pozdrawiamy, Zespół Fortum.
to niestety tylko piękne słowa rzeczywistość wyglada inaczej i wszyscy o tym wiedza liczy sie zdobyty klient ( jeleń )
m, czy macie tu swoich trolli, którzy wychwalają Was pod niebiosa?
Byłem przez 2 lata klientem Fortum. Nie polecam tej firmy. Wydaje mi sie , że wiele osób zadowolonych na forum to tzw. naganiacze. Co mnie nie odpowiada w firmie? Po pierwsze , umowy podpisywane na okres min 4.lata. Przez ten okres wiele może się zmienić, zasróno na korzyść jak i ns niekorzyść klienta. Po drugie , eysoks cena za energię, aktualnie ok..44zl /kwh. Po trzecie, brsk informacji w tzw.kompleksiwej umowie, że do ceny należy jeszcze doliczyć koszt przesyłu energii Fortum sprzedaje przecież "czystą energię" bez przesyłu .O tym nie każdy klient wie. Sumarycznie 1KWh może kisztowsc ponad 0,7zł., co nie jest tanio.
Jak czytam te kłamstwa, to aż mi niedobrze się robi. Otóż miałem przyjemność pracować u takiej Pani z Łódzkiego w Fortum. Więc podzielę się z tym jak wyglądają zarobki realnie. (usunięte przez administratora) Warunki spartanskie, (usunięte przez administratora) Wsparcie od managera? Zapomnijcie, przynajmniej ja tak miałem.(usunięte przez administratora) Zachęcanie do nieuczciwych praktyk sprzedażowych, normalka w przeciwnym razie nie sprzedaż nic. Ogólnie koszmar. Nie polecam!!! Niby wielka firma, a płaca najniższa krajową, biedowa pensja. W Lidlu na łapę dostajesz z premia 4tys na łapę. A te bajki o tym ile to można nie zarobić, nie dajcie się nabrać, jak rozmawiałem z ludźmi,to może kiedyś były takie zarobki. Nawet jak na ranking się patrzy to garstka osób realizuje plany. Więc proszę was, za takie podstawy to (usunięte przez administratora)wam będzie sprzedawała. Polecam fotowoltaike miedzy 5 a 6 tysięcy na łapę + prowizja i ludzie chętnie rozmawiają. Z daleka od tej firmy, pozdrawiam ????
Szanowny Panie, szanujemy każdą subiektywną opinię związaną z pracą w Sieci Sprzedaży Fortum. Szczególnie ważna jest dla nas jej merytoryczna zawartość, poparta faktami. Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że wszystkie osoby współpracujące z Fortum oraz te, z którymi ta współpraca się już zakończyła zobowiązane są do zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa, o czym stanowią zapisy umowy. Odnosząc się do Pana komentarza, nie ukrywamy, że praca w Sieci Sprzedaży Fortum jest wymagająca, nie mniej jednak stwarza ogromne możliwości rozwoju dla osób, które wykazują zaangażowanie, determinację oraz rzetelność w realizacji codziennych zadań. Składowymi wynagrodzenia handlowca jest zarówno część podstawowa jak i prowizyjna, nie mniej jednak nieograniczony potencjał zarobkowy przeniesiony jest na część prowizyjną. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby kandydat miał pełną świadomość wyzwań, które na niego czekają oraz warunków i zasad na jakich współpracujemy, dlatego kwestia warunków współpracy omawiana jest szczegółowo podczas procesu rekrutacji. Czasami jednak to zderzenie z praktyczną formą pracy w sprzedaży jest ostatecznym egzaminem dla handlowca oraz pokazuje, czy dana osoba ma predyspozycje do zostania częścią tej elitarnej grupy. Jedną z podstawowych zasad Fortum jest działanie oparte o szeroko rozumianą etykę. Szczegółowy system zasad w zakresie prowadzenia rozmów handlowych z Klientami nie pozostawia miejsca na zachęcanie do nieuczciwych praktyk sprzedażowych, o których Pan pisze. Wsparcie handlowców, szczególnie w okresie pierwszych tygodni współpracy jest kluczowym elementem pracy naszej Kardy Managerskiej. Dodatkowo, komórki odpowiedzialne za szkolenia i wdrożenia oraz HR zawsze służą pomocą oraz utrzymują stały kontakt ze wszystkimi handlowcami Fortum, aby jak najlepiej wprowadzić nowe osoby do organizacji, zatem wszelkie kwestie komunikacji wewnętrznej oraz ewentualne problemy mają szanse być rozwiązane bardzo sprawnie, o ile oczywiście zostaną zgłoszone przez handlowca, niestety takich zgłoszeń nie otrzymaliśmy. Cieszy nas jednak fakt, że odnalazł Pan zawodową satysfakcję w branży pokrewnej. Życzymy sukcesów zawodowych.
Ktoś mógłby się wypowiedzieć o pracy w oddziale w Częstochowie? Czy trudno jest się dostać tam do pracy? Na czym ogólnie polega praca na stanowisku specjalisty ds. opieki i rozwoju obsługi klienta ? Czy jest to trudne w pracy stanowisko czy raczej optymalne?
Dzień dobry. Czy ktoś z Państwa pracuje/pracował jako konsultant ds telesprzedaży, gdzie głównym celem było umawianie na spotkanie z handlowcem? Zastanawiam się nad aplikowaniem na to stanowisko. Pozdrawiam
Zachęcamy do aplikowania! Miejsce pracy to kameralne Call Center w nowoczesnym biurze w centrum miasta. Oferujemy przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa + miesięczna prowizja za wyniki), stabilną formę zatrudnienia i szeroki wachlarz benefitów. Obowiązki służbowe są jasno sprecyzowane, pracę rozpoczyna około 2-tygodniowe szkolenie gwarantujące pełne przygotowanie do pracy. Przyjazna atmosfera w zespole i stałe wsparcie przełożonego to u nas standard. Jeśli zaistnieje taka konieczność, można skorzystać z opcji pracy w trybie zdalnym. Na wszelkie dodatkowe pytania chętnie odpowiemy podczas rekrutacji.
Mam pytanie odnośnie stanowiska doradcy klienta biznesowego. Jaka jest forma zatrudnienia jakie warunki zatrudnienia, benefity itd. Czy praca jest stabilna i plany realne do wykonania? Jakie auto... Oczywiście wszystkie powyższe przy założeniu że wykonuje się pracę rzetelnie.
Szanowny Panie, W pracy na stanowisku Doradcy Klienta Biznesowego wymagamy zaangażowania i rzetelności oferując przy tym nieograniczone możliwości zarobku. Zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, tablet, telefon), a także wysokiej jakości merytoryczne szkolenia. Oczywiście oferujemy również dodatkowe benefity takie jak karta multisport, ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach. Jeśli jest Pan zainteresowany zapraszamy do aplikowania.
Drodzy "Panowie" piszący komentarze dnia 10.01.2020 opiewające firmę w same superlatywy- mogliście się choć trochę postarać i nie pisać tych 10 pseudo pozytywnych komentarzy jednego dnia. Mało naturalnie to wygląda. Klienci się zdzwonili i postanowili wrzucić hurtem opinie? Wątpię. W ten sposób nie poprawia się wizerunku firmy.
Jak wygląda praca w biurze obsługi klienta w Gdańsku?
Centrala wie, że sprzedawcy robią przewałki na klientach, ale Prezes przymyka na to oko. Wygodniej jest powiedzieć, że to ludzie są głupi że niedoczytują umów zawierajacych mega triki lub podpisują inblanco. Ryba psuje się od głowy, więc jeśli nie jesteś osobą która jest uczciwa i kregosłup moralny masz giętki to możesz się tam odnaleść i piszę serio. Pytasz jak wyglada praca w biurze. Wszystko zależy w jakim dziale. Wszędzie zapierdziel.
Szanowna „Janka”, jako międzynarodowa korporacja dbamy, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Staramy się sprostać zmieniającej się rzeczywistości, dlatego sukcesywnie rozwijamy się w procesach sprzedaży oraz wprowadzamy nowe metody obsługi klienta. Nasi pracownicy systematycznie uczestniczą w szkoleniach i działają w zgodnie z wytyczonymi standardami. Są merytorycznym wsparciem Klienta na każdym etapie realizacji umowy. Praca z Klientem wymaga empatii i ciągłego poszerzania wiedzy w zakresie obsługi. Jeśli nie boisz się wyzwań, zachęcamy do rekrutacji.
dzień dobry. Ja róznież zostałam oszukana w ten sam sposób, tylko że na firmę, walczę z nimi już prawie 4 lata przed sądem, I instancje wygrałam w całości, jednak ich mecenas złożył apelację (prawnie nie ma ona żadnego uzasanienia). Nidługo mam rozprawę apelacyjną, zobaczymy jak będzie. Pozdrawiam.
No, najlepiej dostać karę tak jak Energetyczne Centrum, bo o ile dobrze kojarzę też robili wałki na klientach i zwinąć interes
to chyba jakieś bzdury bo przecież na umowie jest znaczek Fortum to jak można nie wiedzieć z kim się podpisuje??? Ja mam od pary lat gaz z Fortum na zakładzie produkcyjnym i jest wszystko tak jak się umawiałem z przedstawicielem. Przedłużyłem ofertę.Teraz myślę i prąd od nich brać bo mam dobrą ofertę.
Dzień dobry, Panie Janie, dziękujemy za komentarz. Cieszymy się, że nasze usługi spełniają oczekiwania i zachęcamy do dalszej współpracy. Pozdrawiamy, Zespół Fortum