Najgorszy serwis z jakim miałem styczność. Niedawno wysłałem tam nową zakupioną myszkę od Logitecha z podejrzeniem występowania wady fabrycznej. Wada polegała na wydobywającym się dźwięku spod pozycji scrolla podczas normalnego ruszania myszką. Mimo, że był to cichy dźwięk, był też dość irytujący. Nagrałem na ten temat filmik i im podesłałem żeby zwizualizowac problem i być pewnym że serwis również to dostrzeże. Po około 2 tygodnia czekania ( :D ) dostałem odpowiedź, że serwis nie wykrył usterki a praca myszki jest identyczna względem innej kopii. Czytając innych opinie o tym serwisie stwierdziłem, że napisze do międzynarodowego serwisu Logitecha z czystej ciekawości. Po jednym dniu dostałem odpowiedź, że porównanie zostało wykonane na tym samym modelu innej myszki i wada została stwierdzona. Jednocześnie powiadomili mnie o wysyłce nowej sztuki bez konieczności odsyłania starej. Nie wrzucam wszystkich do jednego wora, ale nie bez powodu mówi się, że Polacy zawsze będą 100 lat za murzynami. Tak jak juz wspomniałem odradzam jakiejkolwiek styczności z tym serwisem. Strata czasu, nerwów oraz pieniędzy za wysyłkę. Nie pozdrawiam również Arkadiusza Z, który zajmował się tą reklamacją.
Bo wysłałem słuchawki wydające piskliwy dzwiek o wysokim tonie i własnue do mnie wracaja ponieważ serwis nie wykrył usterki. A prosiłem by ro sprawdzić urządzeniem a nie dać komuś przygłuchemu do sprawdzenia. 1,5 miesiaca stracone i ponownie musze wysyłać sprzęt jak go otrzymam. Beznadziejni są , dodam że zero kontaktu telefonicznego z tymi "specjalistami"
Pracowałem tam... ogólnie nikomu się tam nie chce naprawiać, każdy robi żeby się nie narobić na odwal się, atmosfera fajna, bardzo luźna jak nigdzie indziej chyba, także to jest na plus, natomiast zarobki na minus. Raczej nie polecam ale lepsza taka praca niż żadna
Okres próbny w Fixit SA trwa trzy miesiące. Pracownicy zostają włączeni do systemu premiowego po okresie próbnym. Również większość dodatkowych benefitów jest oferowana po okresie próbnym. Rotację w firmie mamy na bardzo niskim poziomie, po okresie próbnym 99% załogi ma przedłużaną umowę.
Szukałam dla siebie na stronie firmy i znalazłam ogłoszenie na stanowisko sales account manager. Tak sobie myślę, napisali, że obowiązkiem jest udział w imprezach branżowych. Czy to sa imprezy lokalne lub tylko na terenie PL? Czy też trzeba jeździć gdzieś za granicę? Pytam, bo mam małe dziecko i u mnie to nie takie proste wyjechać z dnia na dzień.
Delegacje rozliczane są standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Natomiast trudno mi odnieść się do innych kwestii powiązanych z konkretnymi stanowiskami. W mojej ocenie są to tematy, które bardzo chętnie zostaną przeze mnie omówione na rozmowie kwalifikacyjnej. Na pytanie: "Czy są tuta etaty, które zdecydowanie częściej muszą wyjeżdżać służbowo?" mogę jedynie odpowiedzieć, że jeśli stanowisko ma w zakresie zadań możliwe wyjazdy służbowe, to w opisie pracy i w ogłoszeniach będzie taką adnotację zawierać.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Fixit S.A.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Narzędzia pracy są dostosowane do potrzeb na konkretnych stanowiskach pracy. Telefon służbowy otrzymują pracownicy, którzy mają w zakresie obowiązków kontakt z osobami z zewnątrz organizacji.
Można wiedzieć, czy one są jakoś ubezpieczone? Np. jak pracownik ma je przy sobie i zostaną skradzione albo ulegną zniszczeniu, bo spadną lub zostaną zalane, to pokrywa to ubezpieczenie, czy sam pracownik za to płaci?
Szukałam dla siebie na stronie firmy i znalazłam ogłoszenie na stanowisko sales account manager. Tak sobie myślę, napisali, że obowiązkiem jest udział w imprezach branżowych. Czy to sa imprezy lokalne lub tylko na terenie PL? Czy też trzeba jeździć gdzieś za granicę? Pytam, bo mam małe dziecko i u mnie to nie takie proste wyjechać z dnia na dzień.
Odpowiadając na pytanie o lokalizację imprez branżowych - jest to zarówno Polska, jak i zagranica. Natomiast nie są to wydarzenia odbywające się bardzo często - myślę, że w ciągu całego roku takich wyjazdów może być maksymalnie 5. Częściej zdarzają się podróże z Klientami lub potencjalnymi Klientami do naszych Oddziałów - najczęściej do Krosna i Krakowa. Rzadziej do Miszkolca (Węgry). Większość z imprez branżowych jest organizowana z dużym wyprzedzeniem, dlatego pracownicy mogą zaplanować swój kalendarz i nie dowiadują się z dnia na dzień o wyjeździe. W przypadku innych pytań, proponuję kontakt bezpośredni z działem HR - rekrutacja@fixit.pl
Czy za takie wyjazdy z klientami do tych oddziałów gdzieś za granice, czy nawet po terenie PL, to jest za to dieta, dodatkowa kasa? I czy potem, po powrocie, pracownik ma jakieś dodatkowe dni wolne jako rekompensata za wyjazd?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą oraz za pytanie dotyczące wyjazdów służbowych. Kwestie związane z dietą oraz dodatkową rekompensatą finansową za podróże służbowe są omawiane z kandydatami podczas procesu rekrutacyjnego. Serdecznie zachęcamy do dalszej rozmowy na ten temat podczas procesu rekrutacyjnego. Chciałabym podkreślić, że ostateczne ustalenia dotyczące podróży służbowych i rekompensat są uzgadniane indywidualnie z każdym pracownikiem.
Te kwestie omawiacie podczas rekrutacji, bo każdy ma inne te kwoty czy nie chcecie tu ich zdradzać? Czy są tuta etaty, które zdecydowanie częściej muszą wyjeżdżać służbowo?
Delegacje rozliczane są standardowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Natomiast trudno mi odnieść się do innych kwestii powiązanych z konkretnymi stanowiskami. W mojej ocenie są to tematy, które bardzo chętnie zostaną przeze mnie omówione na rozmowie kwalifikacyjnej. Na pytanie: "Czy są tuta etaty, które zdecydowanie częściej muszą wyjeżdżać służbowo?" mogę jedynie odpowiedzieć, że jeśli stanowisko ma w zakresie zadań możliwe wyjazdy służbowe, to w opisie pracy i w ogłoszeniach będzie taką adnotację zawierać.
Witam, Jak FIXIT zapatruje się na temat współpracy lub nawet pracy zdalnej? Po 15+ latach pracy za granicą wracam do kraju, mam dobrze wyposażony lab i doświadczenie poparte certyfikatami Advanced Debug wiodących marek, IPC, autoryzację na naprawę 'up to component level' do S23 włącznie. Do tego ponad 100 biuletynów naprawczych L3 opublikowanych jako oficjalne przez Samsunga/RiM/Nokie. W czasach paczkomatów i szybkich dostaw jest to naturalny kierunek dla wielu serwisów (patrz lokalne Samsung Store czy Apple Care). Studiując komentarze Waszych klientów, warto też przyjrzeć się wewnętrznym procedurom (w tym także treningowym i QC), oraz poprawić podstawowe KPI jak repair rate czy TAT. Jednym z moich ostatnich sukcesów jest wyprowadzenie działu napraw pogwarancyjnych - ubezpieczeniowych z totalnie nieopłacalnego do przynoszącego zyski (redukcja kosztów, poprawa % napraw z 46 do 72, optymalizacja czasowa procesu). Mam ròwnież doświadczenie w negocjacjach z OEM, których przekonuję wiedzą oraz stawianiem na jakość. Pozdrawiam.
Jakie przewidują pory pracy dla technika serwisu? Nie napisali w ogłoszeniu zbytnio o tym, jak ta praca ma wyglądać , czy to coś stałego, czy bardziej takie zlecenia. Będę mieć podstawe zarobków w ogóle? Zależałoby mi na tym.
W sierpniu pisali, że chętnie spotkają się na rozmowie rekrutacyjnej z kimś, kto potrafi się posługiwać lutownicą i multimetrem oraz dysponuje doświadczeniem w diagnozowaniu lub serwisowaniu sprzętu elektronicznego. Kogoś w tym typie chcieli przyjąć na stanowisko technik serwisu - elektronik. Zapewniali, że u nich zawsze można liczyć na uśmiech i wsparcie, a także przynajmniej jedną imprezę integracyjną w roku oraz benefity i umowę o pracę. A co z zarobkami? Ile mogą płacić?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Doceniamy Twój komentarz dotyczący naszych wartości i oferty benefitów dla pracowników. Naszą priorytetową troską jest tworzenie pozytywnego środowiska pracy, w którym nasi pracownicy czują się docenieni i wspierani. Jeżeli chodzi o kwestie zarobków, wynagrodzenie zależy od wielu czynników, takich jak stanowisko, doświadczenie i umiejętności. Jeśli masz konkretne pytania dotyczące wynagrodzenia w kontekście konkretnej pozycji w naszej firmie, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem HR lub wypełnienia aplikacji, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje oczekiwania i dostosować naszą ofertę do Twoich umiejętności i doświadczenia
No ja też chciałbym wiedzieć w jakim zakresie można ustalać podczas spotkania rekrutacyjnego pensję zasadniczą na stanowisku technika serwisu - elektronika? A umiejętności mam te, które podajecie, że trzeba mieć, by u Was robić. A do tego 2 lata doświadczenia w zawodzie. No więc, ile można zarobić?
By ustalić pensję zasadniczą, zapraszam na rozmowę kwalifikacyjną, która będzie idealną okazją do zaprezentowania swoich umiejętności i doświadczenia zawodowego.
Najgorszy serwis z jakim miałem styczność. Niedawno wysłałem tam nową zakupioną myszkę od Logitecha z podejrzeniem występowania wady fabrycznej. Wada polegała na wydobywającym się dźwięku spod pozycji scrolla podczas normalnego ruszania myszką. Mimo, że był to cichy dźwięk, był też dość irytujący. Nagrałem na ten temat filmik i im podesłałem żeby zwizualizowac problem i być pewnym że serwis również to dostrzeże. Po około 2 tygodnia czekania ( :D ) dostałem odpowiedź, że serwis nie wykrył usterki a praca myszki jest identyczna względem innej kopii. Czytając innych opinie o tym serwisie stwierdziłem, że napisze do międzynarodowego serwisu Logitecha z czystej ciekawości. Po jednym dniu dostałem odpowiedź, że porównanie zostało wykonane na tym samym modelu innej myszki i wada została stwierdzona. Jednocześnie powiadomili mnie o wysyłce nowej sztuki bez konieczności odsyłania starej. Nie wrzucam wszystkich do jednego wora, ale nie bez powodu mówi się, że Polacy zawsze będą 100 lat za murzynami. Tak jak juz wspomniałem odradzam jakiejkolwiek styczności z tym serwisem. Strata czasu, nerwów oraz pieniędzy za wysyłkę. Nie pozdrawiam również Arkadiusza Z, który zajmował się tą reklamacją.
Dodam również, że nowy zamiennik od Logitecha przyszedł i nie występuje tu żadna w/w wada.
A jak napisałeś do supporty logitecha. Bo muszę zareklamować ich produkt. Przez ich bota na stronie do nich napisałeś. Czy rajejestrowales produkt i wtedy coś Ci się wyświetliło?
Bo wysłałem słuchawki wydające piskliwy dzwiek o wysokim tonie i własnue do mnie wracaja ponieważ serwis nie wykrył usterki. A prosiłem by ro sprawdzić urządzeniem a nie dać komuś przygłuchemu do sprawdzenia. 1,5 miesiaca stracone i ponownie musze wysyłać sprzęt jak go otrzymam. Beznadziejni są , dodam że zero kontaktu telefonicznego z tymi "specjalistami"
Pasowałaby mi praca jako logistyk - magazynier, co jest oferta, bo mam blisko tutaj bardzo do was. Zauważyłam tylko, że wymogiem jest brak przeciwskazań do dźwigania. A powiedzcie, są oddzielne normy bhp dla mężczyzn i kobiet, jeśli chodzi o wagę, czy nie zwracają na to uwagi?
Zdecydowanie przestrzegamy przepisów BHP obowiązujących w Polsce. Są oddzielne normy dźwigania dla kobiet i mężczyzn. Zwracamy na to uwagę. :) Zapraszamy do kandydowania.
A można wiedzieć, jak często są szkolenia bhp dla pracowników? Czy one są regularne, czy tylko jeden raz na rozpoczęciu współpracy? I wgl kto prowadzi tu takie szkolenie?
Czytnik, około 8 msc od zakupu. Oddział Krosno. Podczas czytania, gdy zmieniłem stronę część ekranu "zamarzła" i została już tak. Z początku myślałem, że to jakiś błąd oprogramowania, ale jednak nie. Wysłałem czytnik na gwarancję. Po kilku dniach otrzymuję telefon, że zdiagnozowano "uszkodzenie mechaniczne", którego gwarancja nie obejmuje i naprawa może być wyłącznie odpłatna. Jak to usłyszałem to aż się zagotowałem i próbowałem tłumaczyć, w jakich okolicznościach doszło do wady i że to niemożliwe. Argumentowałem stanem czytnika, brak rys, czegokolwiek co mogłoby wskazywać, że mi spadł lub coś innego. Od nowości noszony w etui. Po tym, co tu przeczytałem, już widzę jak ta firma FUNKCJONUJE. Próbują naciągać klientów na płatne naprawy wmawiając bezczelnie uszkodzanie z winy klienta. To jest po prostu SKANDAL. Taka ilość podobnych opinii to nie przypadek i na pewno tak tego nie zostawię!
Witam, Bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony po skorzystaniu z naszej usługi. Zawsze staramy się wykonywać powierzoną nam pracę na najwyższym poziomie. Z mojej strony proszę o kontakt z naszym działem Pocketbook pod adresem pocketbook@fixit.pl. Zweryfikujemy ponownie Pana zgłoszenie i wyjaśnimy wszelkie kwestie związane z decyzją odmowy naprawy w ramach gwarancji.
Sewis TRAGEDIA-czytnik oddałam nowy bo się bateria nie ładuje i czytnik przestał się włączać .Odpowiedź serwis -uszkodzenie mechaniczne -nie podlega gwarancji.Czytnik był użytkowany w sposób należyty ,w odpowiednim etui przechowywany ,nigdy NIE UPADŁ Usterka objawiła się tym, iż podczas prawidłowego użytkowania czytnik poprostu SIĘ WYŁĄCZYŁ.(nie była to wina nienaładowanej baterii).Ja tego tak nie zostawię. Już kilkanaście opinii (oczywiście pochlebmych????) poszło w świat. Dalsze kroki podejmę drogą oficjalną w poniedziałek. ŻEGNAM
Bardzo mi przykro, że nie jest Pan(i) zadowolona z naszych usług. Proszę o kontakt z Działem obsługi Klienta (można to zrobić np. wysyłając maila na adres mailowy: biuro@fixit.pl ) podając numer reklamacji, byśmy mogli poznać jej historię serwisową i wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Mam właśnie taki sam przypadek. Czytnik ma kilka miesięcy, Nigdy mi nie upadł, zawsze jest w twardym i sztywnym etui,,użytkowany zgodnie z przeznaczeniem. Pewnego dnia czytnik przestał się właczać a na ekranie pjawiły się delikatne szare kreski. Odpowiedź serwisu - "uszkodzenie mechaniczne -nie podlega gwarancji". Bez szczegółów, bez żadnych konkretów, nie wiadomo co i jak zostało stwierdzone. W ten sposób wszystko spokojnie i na luzie można zaliczyć do uszkodzeń mechanicznych i umwyać ręce od jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Czy jest możliwość pracy w Fixit S.A. na część etatu?
Ale to dotyczy każdego stanowiska czy jakichś konkretnych? Studenci tu nie mają kłopotów żeby godziny pracy ułożyć sobie tak by nie kolidowały z zajęciami na studiach?
Na pewno nie wszystkich ale większości :) Mamy dużo osób studiujących i ustalenie elastycznego grafiku, tam gdzie to możliwe, działa OK. Pozdrawiam.
Wpadło mi w oko to nowe ogłoszenie dla elektronika. Warunkiem koniecznym zatrudnienia jest dysponowanie doświadczeniem w diagnozowaniu i naprawie sprzętu mobilnego (smartfony, laptopy itd.). Może to być doświadczenie niespełna roczne? I proszę coś więcej napisać o tym, co wchodzi w zakres socjalu / benefitów oraz czy załapałbym się jeszcze na firmową imprezę integracyjną? Przeczytałem, że przynajmniej raz w roku jest coś takiego organizowane, więc to chyba najlepsza okazja, by się lepiej poznać na stopie prywatnej?
Fixit S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko Account Manager. Aplikowałeś na tę ofertę? Napisz, co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się istotną wskazówką dla osób rozważających pracę w firmie.
Chciałabym spytać o jedną rzecz na temat pracy Elektronika z tego ogłoszenia, ponieważ sprzęt ciągle jest nowy na rynku i się zmienia, technologia się rozwija, to czy tam są jakieś szkolenia co jakiś czas, żeby mieć w miarę aktualną wiedzę i umiejętności? Jak to wygląda?
Dążymy do aktywnego zaspokajania potrzeb naszych pracowników poprzez organizację szkoleń mających na celu rozwinięcie kompetencji związanych z realizacją napraw, ale też w innych obszarach działalności firmy, jednocześnie dbając o ich aktualność. Większość szkoleń dla naszych pracowników odbywa się w ramach naszego wewnętrznego programu. Osoby o długim stażu i potwierdzonych predyspozycjach oraz doświadczeniu w prowadzeniu treningów szkolą naszych nowych pracowników. Natomiast w przypadku rozpoczęcia współpracy z nowym kontrahentem lub wprowadzenia nowego produktu, organizowane są szkolenia przez trenerów z firm, z którymi współpracujemy. W odpowiedzi na zgłoszenia naszych pracowników dotyczące potrzeby przeprowadzenia szkoleń, natychmiast podejmujemy działania we współpracy z firmami zewnętrznymi specjalizującymi się w prowadzeniu szkoleń.
Ci pracownicy szkolący innych mają za to płacone? Chciałabym wiedzieć, czy gdzieś to się liczy, że tak powiem :). Na jakich predyspozycjach zależy firmie ogółem?
Pracowałem tam... ogólnie nikomu się tam nie chce naprawiać, każdy robi żeby się nie narobić na odwal się, atmosfera fajna, bardzo luźna jak nigdzie indziej chyba, także to jest na plus, natomiast zarobki na minus. Raczej nie polecam ale lepsza taka praca niż żadna
Chcesz powiedzieć, że technik serwisu zarabia 3.010 zł brutto? Kto w tej branży godziłby się na taką pensję? A możesz rozwinąć jakie są te "dodatkowe świadczenia socjalne i fajne benefity" z ogłoszenia? Dzięki.
@Janusz Biznesu zastanawia mnie skąd posiadasz takie informacje. Jeżeli jesteś naszym pracownikiem, Twoja wypowiedź mija się z prawdą. @Elżbieta pracownicy wszystkich działów, którzy pracują w Fixit na czas określony lub nieokreślony mają podstawę wyższą niż najniższa krajowa. Oprócz podstawy, włączeni są do systemu premiowego. Bardzo chętnie rozwinę temat "dodatkowych świadczeń socjalnych i fajnych benefitów" i przedstawię wybrane pozycje z naszej oferty: 1. Dofinansowanie do karty Multisport 2. Doładowywane karnety na baseny dla Oddziału Krosno 3. Dofinansowanie do kursów językowych 4. Dofinansowanie/ finansowanie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych 5. Bony świąteczne ( w wysokości 800-900 zł) 6. Prezenty z okazji Dnia Dziecka 7. Prezenty z okazji ważnych wydarzeń z życia pracownika 8. Impreza integracyjna, przynajmniej jedna na rok 9. Bardzo korzystnie oprocentowane pożyczki pracownicze 10. Ubezpieczenie zdrowotne Jesteśmy mistrzami spontanicznych akcji i nierzadko świętujemy różne okazje (dzień pizzy, urodziny oddziału), ale też bez okazji, bo dobrze nam razem! :)
Lista benefitów długa. Nie lepiej ją ukrócić i zapłacić pracownikom więcej pieniędzy ? W dobie inflacji za jakiś czas będziecie organizować obiadowe środy dla całych rodzin tylko po to aby nie opłacić pracowników.
No w sumie też ciekawa propozycja. A co do tej długiej listy, to one wszystkie są dostępne, czy może jest system taki, że pracownik może sobie z tego wybrać tylko kilka benefitów?
Pracownik pracujący 10lat na umowie dalej ma najniższą krajową... Miłą atmosferą nie nakarmi rodziny... Powtarzam TECHNIK SERWISU w tych czasach...
Wpadłem tu, bo jest nowe ogłoszenie dla technika serwisu właśnie. Benefity już tu wymienione wcześnie, zgadzają się z tym, co w ofercie pracy. Jest też o umowie o pracę. Ale nie podano żadnego zakresu wynagrodzenia, Ty zaś piszesz o najniższej krajowej. I to mimo, że ktoś z firmy pisał, że podstawa jest wyższa. No to kto w końcu poda, ile wynosi pensja zasadnicza i czy jest ona do negocjowana podczas rekrutacji?
Skoro unikają odpowiedzi to odpowiedz sobie sam ile. Jest to najniższa krajowa + ewentualnie jakaś premia w granicach 100-150 zł.
Przepraszam za poślizg - w trakcie urlopu nie sprawdzałam na bieżąco komentarzy. Widzę, że pojawiło się kilka nowych. Już śpieszę z odpowiedzią: W zależności od stanowiska oraz poziomu stanowiska zmienia się podstawa uposażenia. Poziom wynagrodzenia, tzn. "podstawy" często rozpoczynają się od najniższej krajowej, ale zaraz po pierwszych trzech miesiącach próbnych (na Umowie o Pracę) dołączają doładowania karty lunchowej i możliwość włączenia do systemu motywacyjnego, co daje szanse na atrakcyjne premie. Według mojej wiedzy średnia premia wypłacana pracownikom w firmie za maj wyniosła 340 zł netto.
Czyli benefity i premie dopiero po okresie próbnym? Duży odsetek pracowników ma nie przedłużane umowy oo.tym okresie próbnym,? Rotacja jest duża?
Okres próbny w Fixit SA trwa trzy miesiące. Pracownicy zostają włączeni do systemu premiowego po okresie próbnym. Również większość dodatkowych benefitów jest oferowana po okresie próbnym. Rotację w firmie mamy na bardzo niskim poziomie, po okresie próbnym 99% załogi ma przedłużaną umowę.
czyli tak jak już padło kiedyś, nikt najniższej nie zarabia i można liczyć na fajne premie? widziałam ogłoszenie dla speca do wsparcia klienta z językiem Niemieckim. widzę, że jednocześnie wymagają tu samodzielności oraz pracy zespołowej, więc opowie mi ktoś z własnego doświadczenia jak tu w firmie praca jest poukładana? jakich zarobków można ostatecznie się spodziewać?
Zgadza się, obecnie rekrutujemy Specjalistę Wsparcia Klienta z językiem niemieckim (O. Krosno lub O. Kraków). Od zatrudnionego pracownika oczekujemy, że po okresie próbnym będzie w stanie samodzielnie wykonywać powierzone zadania. Jednocześnie bardzo istotnym dla nas jest praca zespołowa i współpraca między działami i oddziałami, bo Obsługa Klienta często jest wycinkiem całego procesu obsługi posprzedażowej. Poziom płacy podstawowej zależy od posiadanych kompetencji. Prócz pensji zasadniczej, mamy również system motywacyjny pozwalający na premię w wysokości +10-15% płacy zasadniczej (na bazie średniej firmowej z ostatniego roku). Od 2023 roku wprowadziliśmy również dofinansowanie do posiłków w postaci karty lunchowej.
Skoro wymagana jest samodzielność po okresie próbnym to zapewniacie państwo odpowiedni pakiet szkoleń na start? I czy po okresie próbnym pensja wzrasta?
Jak najbardziej - zapewniamy szkolenia dla pracownika, potrzebne do tego, by mógł samodzielnie realizować zadania na stanowisku pracy. Po okresie próbnym pracownik zostaje włączony do Systemu Premiowego oraz otrzymuje kartę lunchową doładowywaną co miesiąc.
Jak rozumiem są to też szkolenia wstępne, onboarding jest? A ile czasu trwa takie wprowadzenie i nauka nowej osoby? To szkolenia teoretyczne, czy także praktyczne?
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Fixit S.A.?
Nasz dział HR i kierownictwo stara się, by rozmowy kwalifikacyjne przebiegały w przyjazny sposób, jednocześnie sprawdzając podczas spotkania, czy dotychczasowe doświadczenie i nabyte umiejętności kandydata są zgodne z profilem danego stanowiska oraz dopasowanie potencjalnego przyszłego pracownika do naszej kultury organizacyjnej. W zależności od rodzaju stanowiska, możemy zastosować także inne metody rekrutacji, takie jak: testy wiedzy i umiejętności lub case study.
Te testy wiedzy przeprowadzacie online czy stacjonarnie? Ile czasu trzeba na nie przeznaczyć ;)?
Testy wiedzy są przeprowadzone zarówno online, jak i stacjonarnie - w zależności od sposobu przeprowadzanej rekrutacji. Nie ukrywam, że zdecydowanie preferujemy stacjonarną opcję. :) W ten sposób sprawdzamy wiedzę i kompetencje kandydatów m.in. do działu Customer Care oraz techników serwisu. W zależności od stanowiska test wiedzy może trwać od 15 do 60 minut.
A po pomyślnie przebytej rekrutacji jaka umowa jest proponowana? :) Jest okres próbny?
Naprawa nawigacji Mio Spirit 7700 LM została sprawnie i szybko wykonana, jestem bardzo zadowolony. Wielkie Dzięki.
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Fixit S.A. na pozycji Project Manager? 20 marca widziałam ich ogłoszenia na GoWork.pl.
W skład wchodzi najniższa krajowa plus ewentualnie premia, której raczej nie będziesz wstanie wyrobić jak praktycznie każdy w tej firmie.
Dzień dobry, Przepraszam za poślizg w odpowiedzi :) W skład wynagrodzenia wchodzi podstawa oraz część wynikająca z systemu motywacyjnego zespołu Project Managerów. Zapraszam :)
Drogi "pracowniku", Hmmm... Lubię serię z Różową Panterą :) Ciężko skomentować to co napisałeś inaczej jak tylko cytując mojego maila z okazji przelewów pensji lutowych: "Chciałem też przy okazji podziękować i pogratulować wszystkim, którzy stawiają czoła naszemu systemowi motywacyjnemu, a szczególnie w tym miesiącu team Logitech ???? ! Porównałem sobie rok do roku i wychodzi na to, że kwota przeznaczona na premie wynikające z systemu się podwoiła (chyba lepiej brzmi wzrosła o 100% ? ???? ), a ilość osób które się na nie załapały to 100% w KRA i 65% w KRO. Zachęcam pozostałe 35% w KRO do główkowania jak tu naciągnąć prezesa ????" Kto więc się mija z prawdą? Odpowiedz sobie sam. PS Zawsze możesz podejść do Krystiana i porozmawiać...
Wysyłam do nich porządnie zapakowaną nawigację z podejrzeniem uszkodzonej baterii. Otrzymuję maila, iż jest mechanicznie uszkodzona obudowa i w związku z tym muszę zapłacić za naprawę. Dzwonię, mówiąc że to bzdura, że mam zdjęcia z wysyłki. Wycofują się, twierdząc , że to kurier uszkodził. Dzisiaj otrzymuję przesyłkę ze zniszczoną, nie nadającą się do użytku nawigacją - uszkodzona obudowa, pęknięty w dwóch miejscach ekran. Składam na nich skargę do Mio oraz wysyłam maila do ich biura z żądaniem wyjaśnienia. Czuję, że czeka mnie sprawa sądowa. Będzie ona krótka, bo mam nagrania rozmów telefonicznych, zdjęcia i film z rozpakowywania paczki.
Proszę o przyjęcie przeprosin za napotkane niedogodności związane z obsługą serwisową Twojego urządzenia. Dołożę wszelkich starań, by wyjaśnić zaistniałą sytuację.
A wiesz, mój drogi, że pomimo faktu zrozumienia dla Ciebie, że jesteś rozżalony, bo gdzieś Ci sprzęt uszkodzono, to nie wolno Ci w żadnym razie nagrywać rozmów jeżeli nie poinformowałeś o tym, że rozmowa jest nagrywana? Za to jest paragraf ;)
Tu się kolego bardzo mylisz. Co innego nagrywać, a co innego przetwarzać i udostępniać. Więc zanim coś napiszesz poczytaj nieco. Szczególnie w temacie dowodów w sądach powszechnych.
Nie wiem jakim Firma jest pracodawcą ale jako klient jestem totalnie rozczarowana. W dniu 5.01.2021 dostarczono przesyłkę z reklamowanym czytnikiem do serwisu. Jak wiemy 06.01 był wolny a dziś tj 07.01 serwis po WNIKLIWEJ analizie i testach stwierdza brak awarii urządzenia. Ciekawe bo urządzenie w 80% bez resetu się nie włącza a jak już się włączy to co drugie uśpienie powoduje konieczność kolejnego resetu. Idę o zakład, że jakby był to serwis płatny na pewno by był sprawdzony dokładniej i coś by się jednak znalazło a tak... Właśnie dostałam potwierdzenie, że zepsute urządzenie wraca do mnie bo przecież wnikliwa kilkugodzinna analiza wykazała brak błędów. Żenada to mało powiedziane. Czuje się oszukana i skrzywdzona bo zostałam sama ze sprzętem za 700 stówek. Czy teraz co reset mam odsyłać do Państwa i tak się bawić kolejny rok gwarancji? Najgorsze jest to, że jesteście jedynym serwisem pocketbooka i nie mogę nawet wysłać do ekspertyzy gdzie indziej.
Bardzo nam przykro, że ma Pani takie odczucia względem wykonywanych przez nas działań. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie klienta, dlatego chcielibyśmy tę sprawę wyjaśnić, a do tego potrzebujemy dodatkowych informacji - proszę o podanie numeru reklamacji (RMA ID) lub kontakt z nami: biuro@fixit.pl.
Chciałabym zapytać, czy zamieszone na stronie www ogłoszenia o pracę są aktualne? Dla potencjalnych zainteresowanych - poszukiwani są obecnie między innymi elektronik czy technik serwisu. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie www: https://fixit-service.com/kariera/
Od grudnia 2020 wszystkie zamieszczane oferty są aktualne - obecnie poszukujemy elektroników do Oddziałów Krosno i Kraków, w zależności od projektów, które aktualnie realizujemy szukamy zarówno osób wysoko wykwalifikowanych jak i rozpoczynających swoją karierę w zawodzie elektronika. Współpracujemy również ze studentami w ramach umów zlecenie (prace pomocnicze na dziale logistyki i serwisu w Krośnie). Zachęcamy do odwiedzania naszej zakładki Kariera: (usunięte przez administratora)
Chciałbym podziękować Panu Damianowi Rachwałowi, który stanał na wysokości zadania jeśli chodzi o mój zestaw wideorejestratorów. Około 2 miesiące temu miałem problem z zasilaczem typu smartbox w wersji 3. Producent mio nagminnie wymieniał mi go na nowy ale za każdym razem po podlączeniu te zasiłacze się psuły po koło 10 minutach funkcjonowania. Jezdziłem do serwisu samochodowego jak głupek i za każdym razem musiałem płacić za demontaż w samochodzie. Zasilacze prawdopdobonie posiadały wadę fabryczną ponieważ mój znajomy miał dokładnie podobną sytuację. Wkurzony dzwoniłem do serwisu Fixit i kontaktowałem się z Panem Damianem parokrotnie, który zaproponował warunkową wymianę na starszy zasilacz smartbox 2.Chciałem tylko aby zestaw poprostu działał i nie chciałem wydawać kolejnych pieniędzy na demontaż, więć zgodziłem się na starszy model. Cały zestaw funkcjonuje prawidłowo po dziś dzień. Mimo nie za dobrych początków z producentem jestem zadowolony z obsługi serwisu.