Opinie o Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A w Brzeźnica

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A w Brzeźnica

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Mam bardzo złą opinię o tej firmie. Wszystko za sprawą jednego z dyrektorów(dyrektorki). Niestety w tej firmie nie liczy się pracownik, mimo, że przychodzi jak człowiek do człowieka. Człowiek chciał się zwolnić za porozumieniem stron i co? I nie da się, bo jesteś potrzebny, musisz przekazać obowiązki, nie możesz tak odejść. Ok, dobrze. Człowiek głupi, chciał być dobry i co? Po dwóch tygodniach dostaje wypowiedzenie pół godziny przed wyjściem i to w tajemnicy przed kierownikiem (akurat do kierownika nie mam żadnych zastrzeżeń). Zostaje bez żadnej pracy, środków do życia, bo i stara i nowa przepadła. Przypadek? Redukcja etatów? Nie sądzę. Po trupach do celu, niedobrze się robi. Doszło do mnie co się wydarzyło dopiero po okresie wypowiedzenia. Przecież źle by wyglądało, jakby pracownik sam się zwolnił. Co do kasy to w 100% zgadzam się z poprzednimi opiniami, dostaniesz jakieś 5-7% podwyżki po roku (z doświadczeniem), bo przecież nic takiego nie robisz, nie masz zasług, prawda? Ciesz się, że masz robotę. Obiecują szkolenia, kurs językowy, żeby później powiedzieć, że nie ma kasy, ale język musisz znać perfekt. Ta firma to kpina niestety, wymagania po horyzont a nic od siebie. Przychodzi kryzys to pierwsze co to redukcje zwykłych pracowników, ale na podwyżki dla kierowników i dyrektorów, auta służbowe to jednak kasa jest. Co to ma być? Kupowanie lojalności? Bata na pracowników? Jedyne co było ok to najbliżsi współpracownicy, serdecznie pozdrawiam. Ogólnie to nie tedy droga, i nie polecam firmy. Może są działy, w których ludzie są traktowani jak ludzie, ale ja zdecydowanie do takiego nie trafiłam. Zdecydowana większość ludzi, którzy tam coś osiągają to ludzie z plecami.

Cati
Były pracownik
@Były pracownik

Mati, wydaje mi się, że nie ma podstaw do usuwania tej opinii @były pracownik. Wyrazy współczucia. Styl załatwienia sprawy fatalny. Tak dobra jest firma jak jej pracownicy, choćby i kuszeni kilkudziesięcioma samochodami służbowymi. Naprawdę duża część pracowników jest zadowolona, i to nie koniecznie tylko Ci na stanowiskach kierowniczych. Taki model biznesowy. To są zapewne elektryki lub hybrydy sądząc po bardzo wysokim zaangażowaniu i finansowaniu powiązanym z celami ESG.

Piotrunia
Pracownik

Duże brawa dla zarządu za podziękowanie pani z nosem w chmurach. W ciągu minionego roku potrafiła zrobić tyle bałaganu we wszystkich kanałach sprzedaży, co nikt inny nigdy. Gdyby przeanalizować ilu wartościowych ludzi w tym czasie opuściło firmę, to obraz byłby dramatyczny. Niestety w firmie pozostali nieudacznicy awansowani i zatrudnieni przez tą panią i za jej zgodą. Pozostały tzw. procesy niezrozumiałe i zawiłe, pozostał bałagan i opóźnienia w raportowaniu realizacji celów. Pozostali dyrektorzy, którzy nie wychylają nosa z biura, nie mają pojęcia o prawdziwym handlu. Pozostały długi i przeterminowane produkty w marketach. Pozostała wątpliwa reputacja o działaniach firmy i niepewność co dalej. Pozostała opieszałość w działaniach. Jeszcze trochę czasu potrzeba, żeby to poczyścić, Pierwszy krok zrobiony i teraz za ciosem - skarpeta, don kichot, kamizelka, zdziwiony weterynarz

ASAP
Pracownik
@Piotrunia

W tej Organizacji już tak jest. Budowany jest coraz lepszy Team! BTW, a Róża się jednak wkręciła.

Xx Nowy wpis
Kandydat

Byłem na rozmowie rekrutacyjnej, mieli dać znać do końca tygodnia nawet jeśli nie zostanę przyjęty. Minęły 3 tygodnie i zero odzewu ze strony firmy. Nie polecam marnować na nich czasu.

Miśka Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

witam, ostatnio spotkałam się z testami corn ferry do pracy w @Pracodawcaśnieżce, okazało się, że że nie zaliczyłam ich poprawnie, przynajmniej tej części logicznej i tym samym dostałam odpowiedz- że mam za mało umiejętności analitycznych. Czy jest w ogóle szansa na dostanie się na inne stanowisko i mogę aplikować na stanowisko niższego szczebla czy już jestem skreślona przez te testy ????

Pracodawca Nowy wpis
Pracownik
@Miśka

Dziękujemy za pytanie i zainteresowanie jedną z naszych ofert pracy. Na niektórych stanowiskach umiejętności analityczne są rzeczywiście kluczowe, badamy je zewnętrznym i obiektywnym narzędziem, ale to nie wyklucza możliwości udziału w innych naszych procesach rekrutacyjnych - zachęcamy do śledzenia naszych ofert na https://kariera.sniezka.pl/ i zapraszamy do aplikowania.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

bolo Nowy wpis
Były pracownik

Kolego - pracowałem trochę krócej, ale nie uważam czasu za zmarnowany. W Śnieżce produkty i potencjał są naprawdę nie do przecenienia. Firmę tworzą ludzie i tutaj rzeczywiście jest mega kłopot. Na szczęście to jest problem, który można szybko i sprawnie załatwić. (usunięte przez administratora)

1
Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Czy są przyjęcia dla kobiet na produkcje?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwsza rozmowa tel, merytoryczna, szczegółowa z dopytywaniem, drugi etap, spotkanie z kierownikiem małych sieci. Człowiek prymitywny, bez ogłady i wiedzy. Pytania infantylne, opis pracy i stanowiska niezrozumiały, brak odpowiedzi na konkretne pytania

Pytania

czy jestem gotowy na pracę w weekendy, czy przeszkadza mi nienormowany czas pracy, czy nie boje się pracy fizycznej przy przebudowach, jak radzę sobie z presją wywieraną przez klientów

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
@Pracodawca
Pracownik

Uwaga, przed podjęciem współpracy. W umowach zapisy o karach, zwrotach za wyimaginowane szkolenia, lojalność według zleceniodawcy. Umowy b2b by wymagać wielu godzin na GPS (samochód, tablet, telefon) i siedzenia po nocach na wypisywaniu raportów, zamówień. Średnio wymagania 12h-15h dziennie. Brak wsparcia przełożonych, wspólna praca, bez zapowiedzi przełożonego, w celu szukania do czego się można przyczepić, nagminne nie odbieranie telefonów ludzi z biura, byś nie zawracał głowy nie oczekiwał wsparcia. Ilościowo spadki sprzedaży tuszowane podwyżkami. Sprzedawane mniejsze ilości, wartościowo naciągane obroty. Zdecydowanie odradzam współpracę ponieważ oczekiwania są jednostronne, masz dać z siebie wszystko w zamian za praktycznie nic...

Jon juan
Kandydat
@@Pracodawca

Takie praktyki stosują po odejściu kilku handlowców niemal w jednym czasie , ale to świadczy tylko o bezradności nie jakosci

polo
Pracownik
@Jon juan

Tyle tylko, że ci handlowcy odeszli ze względu na jakość kadry zarządzającej, stosowane praktyki (usunięte przez administratora)- takie jak śledzenie GPS, wydzwanianie po godzinach pracy itp. Poza tym, stosowanie kar, zwrotów za szkolenia itp to żadna metoda na budowanie lojalności pracownika. To wręćz pokaz prymitywizmu organizacji

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Mam bardzo złą opinię o tej firmie. Wszystko za sprawą jednego z dyrektorów(dyrektorki). Niestety w tej firmie nie liczy się pracownik, mimo, że przychodzi jak człowiek do człowieka. Człowiek chciał się zwolnić za porozumieniem stron i co? I nie da się, bo jesteś potrzebny, musisz przekazać obowiązki, nie możesz tak odejść. Ok, dobrze. Człowiek głupi, chciał być dobry i co? Po dwóch tygodniach dostaje wypowiedzenie pół godziny przed wyjściem i to w tajemnicy przed kierownikiem (akurat do kierownika nie mam żadnych zastrzeżeń). Zostaje bez żadnej pracy, środków do życia, bo i stara i nowa przepadła. Przypadek? Redukcja etatów? Nie sądzę. Po trupach do celu, niedobrze się robi. Doszło do mnie co się wydarzyło dopiero po okresie wypowiedzenia. Przecież źle by wyglądało, jakby pracownik sam się zwolnił. Co do kasy to w 100% zgadzam się z poprzednimi opiniami, dostaniesz jakieś 5-7% podwyżki po roku (z doświadczeniem), bo przecież nic takiego nie robisz, nie masz zasług, prawda? Ciesz się, że masz robotę. Obiecują szkolenia, kurs językowy, żeby później powiedzieć, że nie ma kasy, ale język musisz znać perfekt. Ta firma to kpina niestety, wymagania po horyzont a nic od siebie. Przychodzi kryzys to pierwsze co to redukcje zwykłych pracowników, ale na podwyżki dla kierowników i dyrektorów, auta służbowe to jednak kasa jest. Co to ma być? Kupowanie lojalności? Bata na pracowników? Jedyne co było ok to najbliżsi współpracownicy, serdecznie pozdrawiam. Ogólnie to nie tedy droga, i nie polecam firmy. Może są działy, w których ludzie są traktowani jak ludzie, ale ja zdecydowanie do takiego nie trafiłam. Zdecydowana większość ludzi, którzy tam coś osiągają to ludzie z plecami.

Cati
Były pracownik
@Były pracownik

Mati, wydaje mi się, że nie ma podstaw do usuwania tej opinii @były pracownik. Wyrazy współczucia. Styl załatwienia sprawy fatalny. Tak dobra jest firma jak jej pracownicy, choćby i kuszeni kilkudziesięcioma samochodami służbowymi. Naprawdę duża część pracowników jest zadowolona, i to nie koniecznie tylko Ci na stanowiskach kierowniczych. Taki model biznesowy. To są zapewne elektryki lub hybrydy sądząc po bardzo wysokim zaangażowaniu i finansowaniu powiązanym z celami ESG.

Marian
Kandydat
 Pytanie

Witam , jak można się dostać do pracy w sniezce ? Gdzie złożyć CV ? Przez portal pracuj.pl nikt nie odpowiada

Pytanie
 Pytanie

Czy Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A zapewnia kartę multisportu?

Rafil
Pracownik
@Pytanie

Tak, masz opcję wyboru z platformy my benefit

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Zenek
Pracownik

Ile można pisać o (usunięte przez administratora) która się pogłębia - przykład: odcięcie od raportów PH i zostawienie tylko własnych wyników. Przecież to istny (usunięte przez administratora)i brak zaufania do ludzi. Każdy średnio rozgarnięty manager wie, że rywalizacja jest wskazana, wręcz konieczna. Porównywanie wyników z innymi działa tylko na plus a i możliwość zrobienia raportu ze sprzedaży po klientach pomaga w robocie. Wiadomo jednak że, cygan dyzma uważa że ktoś wykradnie dane o klientach i stanie się tragedia. Tragedia jedna już wylądowała w śrubkach, tragedia druga dalej w świecie pełnej schizy.

Piotrunia
Pracownik

Duże brawa dla zarządu za podziękowanie pani z nosem w chmurach. W ciągu minionego roku potrafiła zrobić tyle bałaganu we wszystkich kanałach sprzedaży, co nikt inny nigdy. Gdyby przeanalizować ilu wartościowych ludzi w tym czasie opuściło firmę, to obraz byłby dramatyczny. Niestety w firmie pozostali nieudacznicy awansowani i zatrudnieni przez tą panią i za jej zgodą. Pozostały tzw. procesy niezrozumiałe i zawiłe, pozostał bałagan i opóźnienia w raportowaniu realizacji celów. Pozostali dyrektorzy, którzy nie wychylają nosa z biura, nie mają pojęcia o prawdziwym handlu. Pozostały długi i przeterminowane produkty w marketach. Pozostała wątpliwa reputacja o działaniach firmy i niepewność co dalej. Pozostała opieszałość w działaniach. Jeszcze trochę czasu potrzeba, żeby to poczyścić, Pierwszy krok zrobiony i teraz za ciosem - skarpeta, don kichot, kamizelka, zdziwiony weterynarz

Zak
Pracownik
 Pytanie
@Piotrunia

To sama prawda. Jest nadzieja, że coś teraz drgnie. Wszyscy patrzyli na różę jak na wyrocznie i nie daj boże powiedzieć coś inaczej - wtedy bilet w jedną stronę. Tylko co teraz? Ci co zostali to naprawdę liga okręgowa managerów, a firma i produkty ekstraklasa. Dyzma pierwszy w kolejce do wolności

ASAP
Pracownik
@Piotrunia

W tej Organizacji już tak jest. Budowany jest coraz lepszy Team! BTW, a Róża się jednak wkręciła.

Pytanie
 Pytanie

Jak w Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

Men
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Skąd to pytanie? Czy tu ktoś normalnie awansował? Czy tu ktoś normalny chce awansować? Cygana Róża wciągnęła do góry, Cygan Indiańca tą samą nitką. W pozostałych kanałach zabetonowani, przyspawani od lat

@Luck
Pracownik
@Pytanie

Się kolego nic nie dowiesz. Każdy otrzymała stosowny dokument z klauzula poufności, więc nic nie można nikomu mówić. Teraz sobie odpowiedz, co to za firemka śmieszna, gdzie zamykają ludziom usta papierami i karami.

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Jutro
Pracownik
 Pytanie

D… mu się pali to płaci. Pamiętacie jaki (usunięte przez administratora)był blady na spotkaniu kilka miesięcy temu jak się pojawiły pierwsze wpisy? Wtedy bali się że ich WW zwolni a teraz jak nie ma róży to (usunięte przez administratora)już wszystko musi usuwać żeby zarząd się za niego nie wziął.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Mario
Pracownik

Bardziej chodziło o to że coraz bardziej było widać że pasuje na to stanowisko jak (usunięte przez administratora) do karocy. Północ zaczynała robić lepsze wyniki od południa i coraz bardziej wychodziło że przez lata na południu była pseudorobota. Chłopaki śmiali mu się w twarz a czarny zamiatał go pomysłami, organizacją i budową zespołu. Chłopak nie umiał sobie z tym poradzić to zaczął czyścić pole. Teraz zarząd wyczyścił różę i cygan ma kłopocik

Bordo
Pracownik
 Pytanie

Mnóstwo wpisów dotyczy sieci - a co z niezależnym i inwestycjami? Tu się dopiero dzieje. Wiadomo, że WW holowała piękną i skarpetę, bo to towarzystwo z jednego podwórka. Pięknej dyrektorzy już dawno weszli na głowę i całe te inwestycje to ściema. Skarpeta to kolejny ewenement. Rynek leci od lat. Gościu obstawiony kolesiami i zabarykadowany w biurowcu. Zero pomysłu, wiedzy i doświadczenia. Trzeba przyznać, że WW stworzyła sobie fajny dworek. Całe szczęście, że się zarząd ocknął. Dużo jeszcze trzeba będzie robić porządków, żeby to zaczęło naprawdę pracować na miarę możliwości i produktów.

Zażenowany
Pracownik

Pewien DRS tak efektowne "motywuje" swoich pracowników do pracy, że jeden z nich (jeden z najlepszych PH w firmie), postanowił się zwolnić. No, cóż misja w regionie została wykonana, ciekawe tylko jaki będzie tego efekt. P.S. tak - wpisy są usuwane, co dobitnie pokazuje, że linia obrana przez firmę raczej nie ulegnie zmianie.

Byk
Pracownik
@Zażenowany

Tutaj się mylisz. Ten KRS jest za słaby aby przez niego się ktoś zwolnił.(usunięte przez administratora) Chyba w firmie już to zauważyli robiąc porządek wiosenny(usunięte przez administratora)Teraz czas na kamizelkę i hefta. Jeśli firma chce pójść do przodu musi postawić na prawdziwych fachowców zamiast tych klakierów

Byk
Pracownik

Uwaga wpisy są usuwane. Tak boli prawda. Jeśli do tego dochodzi, to wiadomo co w trawie piszczy. Propaganda jak za obecnego rządu. Wszystko super jak u ministra edukacji. Trzeba robić zdjęcia wpisów.

Mario
Pracownik
 Pytanie
@Byk

Co na to administrator? Czy gowork jest wiarygodny?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

MS
Pracownik
 Pytanie

Tu się nie ma co zastanawiać nad tym wystąpieniem certyfikowanego wykładowcy. Teoria, teoria i jeszcze raz brak wiedzy z rynku. Poza tym, czy wykładowca nie widział, że ludzie się pospali? Ja powiedziałem klientom, że na targach będzie okazja tematy pozałatwiać z prezesową, dyrektorami i innymi mądrymi zza biurka. Zwłaszcza wszystkie przeterminy i zaległości, których zgłaszanie to moja zła postawa. Mam ich na kilkadziesiąt tysięcy i brak budżetu. Potem będzie czas na nowości, chyba, że wcześniej akzo zajmie pozycje. No i ten pomysł, żeby czekać z kolor love do targów - genialny.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Jon
Były pracownik

Podpisuje się pod powyższym obydwoma rękoma:-)

Zadowolony
Pracownik

Firma jest ok dla tych co nic im się nie chce - nawet zarabiać. Produkty rozpoznawalne, fajne. Sporo ludzi w biurze naprawdę spoko. Auto, auto, auto - jest sztos. Rzeczywiście kłopotem jest traktowanie ludzi z terenu, brak szacunku, nieodbieranie telefonów, maili i zgłoszeń. Mają na wszystko czas i wywalone na rynek. Dodatkowo tzw managerowie z centrali nie liczą się ze zdaniem przedstawicieli i kierowników. Brak budżetów i materiałów reklamowych to też prawda. Przedstawiciel radzi sobie sam, jego kierownik też nic nie może i woli siedzieć cicho, bo go wywalą. Z premiami jest różnie. Zależy gdzie. W detalu było w miarę ok. W tym roku jest słabo, ale raczej wiadomo o co chodzi, trzeba przeczekać. W sieciach większy dym, bo nowy ciągle coś kręci, zmienia, raczej nie w stronę ludzi. Nie da zarobić - typowy pies ogrodnika. Jeśli chcesz mieć święty spokój za realne 3500 pln na własnej działalności, to jeśli będziesz jeździł zgodnie z planem, się nie wychylał nawet planów nie musisz robić - masz robotę do końca życia.

Jon
Kandydat
@Zadowolony

W sieciach (usunięte przez administratora) a nie dym. Po zmianach na gorze od tego roku poziom dna. Kolesiostwo i zero pomysłu. Premia za rok, a może gdzie indziej, chyba że ktoś się zorientuje i (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Ważne, to co wyrwiesz na początku to twoje. Potem żebrzesz o obiecaną kasę po okresie próbnym i słyszysz, że masz pokazać sukcesy i że nic nie zrobiłeś i że się nie znasz, choć kierownik nie miał dla ciebie czasu, choć jego poziom... Co można pokazać po 3 miesiącach? Trzeba się targować na początku, po tym już nie ma rozmowy.

...
Pracownik
@Zadowolony

Robota do końca życia jak u Piotra F. Zawsze z prawej w tablo, a zawsze jest bezproblemowy...

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Co to za spotkanie w kwietniu??? Pracuje jako PH i nic nie słyszałem o spotkanii pod Łodzią

Fajny
Były pracownik
 Pytanie

Hahaha - mega firma, która wpisuje takie kary. Pracownik, to nie (usunięte przez administratora) Czy to działa w dwie strony, czy tylko jak pracownik chce odejść musi płacić?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Piszesz dzie , tylko ja pytam co to za spotkanie? Też pracuje w MŚ i nic nie wiem o kwietnowym spotkaniu...

Duck
Pracownik
@Fajny

Tylko pracownik, ma do zapłaty. Jest tak sformułowane że to Ty pokrywasz koszty szkoleń. Zresztą, karę lojalnościową podobnie. Niby bierzesz kasę co miesiąc za lojalność, a to kasa z podstawy która masz. Ale to już każdy ma swoją umowę.

Arek
Były pracownik
@Duck

Pracowałem na małych sieciach, po kilku miesiącach przeszedłem do bezpośredniej konkurencji. W mojej umowie był tylko zapis o zakazie konkurencji za który to dostawałem kasę niby na ZUS 1000 zł, ale ten zakaz obowiązywał do końca umowy.Chyba ze teraz się zabezpieczają , co prawda ze szkoleniami to mi w firmie której teraz jestem bardzo się przydały:-)

Mglisty Świt
Były pracownik
 Pytanie
@Duck

Tylko firmy, w których nie ma się szacunku do drugiego człowieka mogą wpaść na pomysł związania pracownika za pomocą lojalki. Pracuję w tej chwili w firmie, która ma wokół siebie dużo więcej konkurencji niż farby i nikt nigdy nie wpadł tutaj na pomysł z lojalkami. Dlaczego? Bo kultura pracy jest na takim poziomie, że nikt nie myśli o zmianie pracy, nawet w tak trudnym okresie w jakim budowlanka znajduje się obecnie. Poleciłbym kamizelce i innym jakiś krótki staż w takich firmach - może przejrzeliby na oczy (chociaż wątpię).

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Zainteresowany.
Pracownik

Zmieni o tyle że startując będziesz miał świadomość że takie kary istnieją. Na etapie rekrutacji NIKT tego nie powie, nic nie wspomni. Jedziesz do Brzeźnicy a tam zonk. Zostałeś postawiony pod przysłowiową "scianą"

DS
Pracownik

MS dołączyły do poziomu kierowników DS, chociaż my mamy Dyrektorów hahaha. Poziom ten sam. Róży nic już nie zdziwi. Co najmniej 70% PH jest intelektualnie ponad to towarzystwo. Kabaret

Szary piryt
Były pracownik
 Pytanie

Wiele opinii jest od strony handlowców - bardzo słusznych. Pozwolę wyrazić opinie jako były pracownik innego działu, aby przestrzec wszystkich przed tą śmieszną wiejską korporacją. Niezależnie od tego ile zrobiłeś dla firmy - zawsze jesteś traktowany jako gorszy sort. W firmie Twoje zdanie ma znaczenie tylko wtedy, jeśli pracujesz +10 lat i znasz się z większością kadry zarządzającej. Podwyżka - a za co? Najniższa krajowa powinna w zupełności Ci wystarczyć. Przecież nie masz wystarczających zasług i tak naprawdę, nie znasz się. A poza tym pamietaj - firma przechodzi trudny okres. Nie myśl tylko o sobie. Zwolnienia i traktowanie Cię jak intruza na końcu ścieżki kariery w tej śmiesznej firmie to standard. Bez większych wyjaśnień dlaczego - po prostu przestałeś być potrzebny, firma musi oszczędzać. Nie ważne, ze pracowałeś kilka-kilkanaście lat. Od jutra się nie znamy. Nie masz czasu na pożegnanie ani zabranie swoich rzeczy. Dopóki model zarządzania się nie zmieni, nikt poważny, o zdrowych zmysłach nie rozważy podjęcia pracy w tej pseudo organizacji. I ja Wam wszystkim odradzam. Zachowajcie resztki swojej godności - na rynku jest wiele lepszych miejsc pracy, którzy posiadają szacunek do drugiego człowieka niezależnie od jego wieku czy doświadczenia.

Janusz
Pracownik
@Szary piryt

Koledzy, koleżanki - Wasze wpisy - choćby nie wiadomo jak celne - nic w tej organizacji nie zmienią. Pamiętacie zapewne tzw badanie opinii pracowników sprzed kilku lat (chyba 3). Po nich nikt nic nie powiedział, żadnych wniosków - głowa w piasek. Już nigdy tego eksperymentu nie powtórzono. Dlaczego - nie trzeba pisać. Niedojrzałość firmy jest przerażająca. Podobnie jak ograniczenia ludzi tu pracujących. Wystarczy wczuć się w atmosferę panującą w biurze. Ma się wrażenie, że to (usunięte przez administratora). Niby fajnie i luźno, ale wewnątrz- strach, brak zaangażowania, klakierstwo - byle do jutra. 15:00 i długa. A góra - klika i towarzystwo wzajemnej adoracji "ą, em" i szerokie uśmiechy, ale tylko wtedy jak jest po ich myśli i tak jak chcą. W przeciwnym wypadku - nóż w plecy i nara. Słoma z butów - podobnie jak te śmieszne spotkania wigilijne i imieninowe. Daleka jeszcze droga przed śnieżką, aby móc mówić że to poważna firma.

biały mat
Pracownik
@Szary piryt

Przerost formy nad treścią. Jako pracownik, mogę powiedzieć iż takie podejscie jest niezależnie czy do klienta, pracownika czy współpracownika. Pracownik, ma się cieszyć ze ma pracę,z założenia ma nie mieć własnego zdania. Klient, powinien się cieszyć że może tym handlować, nie ma oczekiwać innej pomocy w sprzedaży. Wartości organizacyjne jakie głoszą to szczyt hipokryzji.

Janusz
Pracownik
@biały mat

Starsi pracownicy pamiętają, a młodszym lub kandydatom warto przypomnieć. Śnieżka to firma, która jak większość tego typu wywodzi się z garażu. Potem był barak a dzisiaj to piękne biurowce i nowoczesne centrum logistyczne. Tutaj wszystko się zgadza - droga właściwa. Problem to ludzie, którzy przenosząc się z budynku do budynku dalej pozostali w dawnych czasach - umysłowym garażu. Nie zmieni tego fakt, że w tzw. międzyczasie ukończyli jakieś tam szkoły i dopisują sobie na wizytówkach angielskie board, member itd itp. To też jest dowód na ich małostkowość - wszak to polska firma i takie kwiatki - masakra. Szkoły, nie zastąpią doświadczenia, otwartości i szerokości spojrzenia a także skromności i pokory do biznesu. Z tego też wywodzi się brak szacunku głownie do klientów, konkurencji i wreszcie własnych pracowników. Sam wielokrotnie byłem świadkiem takich zachowań na wielu szczeblach. Błąd jaki popełniają właściciele, to kiszenie się we własnym sosie przeciętniaków. Firma nie ruszy z miejsca promując wiernych lecz miernych, trzymając pracowników udających pracę, zatrudniając pseudomanagerów szukających pracy latami, nie budując wartościowych sukcesorów i nie otwierając się na ludzi z doświadczeniem. Dowodem na powyższe jest fakt, że w przypadkach powstających vacatów zainteresowanie do uczestnictwa w rekrutacji wewnętrznej jest niemal zerowe. Firemka, której szefowie myślą, że są firmą bo nie patrzą dalej niż wzrok ich sięga. Panie Piotrze, czas na reakcję

C45
Pracownik
@biały mat

Dla przypomnienia: Klient – zrozumienie perspektywy klienta i dostarczenie optymalnych produktów i usług: - do czasu zakupu, w następstwie: szkolenia wewnętrzne dotyczące asertywnego odmawiania pomocy w sprzedaży i obsłudze po. Ludzie – tworzenie kultury zaangażowania i odpowiedzialności poprzez budowanie klimatu współpracy i rozwoju w bezpiecznym środowisku pracy: - jak Ci się nie podoba to się zwolnij, nie dostajesz rozliczenia wynagrodzenia, ale ciesz się ze tu pracujesz, nie chcesz robić na b2b po 10-12 godzin dziennie, czas się rozstać. Innowacyjność– ciągłe poszukiwanie i wdrażanie nowych (cyfrowych) rozwiązań i lepszych sposobów działania: - głównie ma służyć kontroli, argumentom ze "coś" niezrobione, za "coś" się nie należy klientowi, współpracownikowi. Ilość cyfrowych rozwiązań zatrważająca.

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A - Brzeźnica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A?

    Kandydaci do pracy w Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Fabryka Farb i Lakierów „Śnieżka” S.A
Przejdź do nowych opinii