Express Car Rental

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Express Car Rental

Pracodawca

 Aktualność
Drodzy Kierowcy,
dziękujemy Wam za wszystkie uwagi i opinie. 
Nawiązując do poprzednich informacji, staramy się w miarę możliwości zadbać o Wasz komfort pracy, bezpieczeństwo i warunki finansowe.
Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem najważniejszych problemów, które nam zgłaszacie.
Jeszcze w tej połowie roku rozpoczniemy wymianę tabletów, rozpoczynając od tych najstarszych.
Pracujemy również nad nowym narzędziem e-learningowym, które usprawni proces szkoleniowy oraz ułatwi komunikację pomiędzy kierowcami a pracownikami oddziału.
Trzecim obszarem naszej pracy jest aktualizacja cennika używanego do rozliczeń z kierowcami, uwzględniająca realny czas poświęcany na realizację zleceń.
Szczegóły oczywiście będą przekazywane poprzez wewnętrzny kanał komunikacji – Forum Kierowców.
Mamy nadzieję, że w tym trudnym dla wszystkich czasie, wykażecie cierpliwość i zrozumienie, a efekty naszych starań podniosą poziom Waszego zadowolenia z wykonywanej pracy. 
Pozdrawiamy Was serdecznie.
piter
Pracownik
 Pytanie

Nadal pracujecie czy już temat poszedł w zapomnienie ?

DY Nowy wpis
Inne

Cześć, czy obecnie jest nabór na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji ? Kojarzę że w styczniu 2022 było ogłoszenie i chciałbym wiedzieć, czy się nie powtarza rekrutacja, bo mnie interesuje taka praca. Jak coś to chciałbym też wiedzieć, bo akurat mam troszkę doświadczenia; po jakim czasie można przejść teraz na specjalistę.

1
PY
Inne

Na ten moment nie widzę żadnych rekrutacji do firmy a najbardziej interesuje mnie kierowca/ doradca mobilny. Patrząc na starsze oferty widzę ze opcja umowy to b2b albo zleceniówka. Czy ktoś kto pracuje dłużej mógłby mi napisać czy po dłuższym stażu i współpracy z firmą można ubiegać się o umowę o prace na czas nieokreślony?

Ex Nowy wpis
Były pracownik
@PY

Nie ubiegniesz się o umowę o pracę, bo kierowcy mają zleceniowki i to się nie zmieni czy będziesz pracować 3 miesiące czy 3 lata

Pablo Nowy wpis
Inne

Auta podstawiane brudne z zewnątrz i w środku altem zrobiłem sam 30 km a Pan mówi że z tyłu jest rysa na siedzeniu Brudna Auto 19 punktów zaznaczonych na czerwono z każdej strony Najgorsza wypożyczalnia z jakiej miałem auto

MB Nowy wpis
Inne

Hej, orientujecie się jak często pojawiają się rekrutacje do działu finansów? swego czasu szukali analityka, a teraz coś pusto jeśli chodzi o oferty pracy. Na ich stronie jest nawet informacja, że nie prowadzą obecnie rekrutacji. Można się czegoś spodziewać w najbliższych miesiącach? Z tego co zrozumiałam, na stanowisku jest możliwa umowa o pracę, nie tylko zlecenie czy b2b? Widełki jak się prezentują? :) Pracujecie jedynie z biura, czy może hybrydowo? Co do doświadczenia, myślicie, że rok w controllingu finansowym wystarczy czy to za mało? Niestety nie pamiętam, jaki w ofercie był zakres obowiązków.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Express Car Rental? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Analityk Finansowy/Biznesowy wydawały Ci się najkorzystniejsze?
Dorota
Inne

Recenzje Trustpilota Dziękujemy! Twoja opinia ma znaczenie. Express Car Rental Dodaj zdjęcie Twoja recenzja jest oczekująca.Dowiedz się więcej Dorota 0 recenzji PL Oceniono na 1 z 5 Nie polecam Jeśli bym mogla dała bym mniej niż gwiazdkę. Ostatnio korzystałam z usług tej wypożyczalni samochodów i niestety muszę wyrazić moje rozczarowanie. Po zakończeniu wynajmu zauważyłam, że naliczono mi dodatkowe opłaty, w tym koszty naprawy dziury na fotelu, której zupełnie nie byłam sprawcą. Okazuje się, że poprzedni klient pozostawił ten defekt, ale mimo to, mi wysłano fakturę za naprawę. Nie tylko poczułam się niesprawiedliwie potraktowana, ale także zdezorientowana, dlaczego muszę płacić za szkody, których nie spowodowałam. Zdecydowanie nie polecam tej wypożyczalni ze względu na nieuczciwe praktyki naliczania dodatkowych opłat.

Pracodawca

@Dorota

Pani Doroto, na podstawie podanych tutaj danych nie jesteśmy w stanie odszukać Pani rezerwacji w systemie. Prosimy o wysłanie numeru rezerwacji pod adres opinie@express.pl - sprawdzimy i wyjaśnimy. Pozdrawiamy!

Pytanko
Pracownik
 Pytanie

Czy w związku z podniesieniem płacy minimalnej od początku 2024 @Pracodawca planuje podnieść kierowcom stawki za kursy ?

1
Dawid
Inne
@Pytanko

Już przy obecnej stawce minimalnej ciężko jest tyle osiągnąć ze zleceń. O podwyżkach nic nie słychać więc zwyczajnie czas szukać innej pracy ;)

Pracodawca

@Pytanko

Szanowni Państwo, informujemy, że wszelkie plany związane ze zmianą stawek dla naszych pracowników zleceniowych i etatowych będą w odpowiednim momencie komunikowane każdej z tych grup indywidualnie wewnętrznymi kanałami, a nie poprze media społecznościowe.

Piotr
Pracownik
 Pytanie
@Express Car Rental

Wedle mojej oceny odpowiednią chwilą będzie każdy dzień przed 1 stycznia 2024 roku, w takim razie czekamy z niecierpliwością na informacje, Express dba o swoich pracowników i podwyższa im pensję wtedy, kiedy rynek pracownika tego oczekuje, prawda ? : )

Krystyna
Inne
@Express Car Rental

Widzę, że są dwie formy zatrudniania pracowników. Od czego zależy, kto będzie miał zlecenie, a kto etat? U kierowców też jest wybór między jednym, a drugim? :)

Były kierowca
Były pracownik
@Krystyna

Kierowcy pracują tylko na zleceniu, ewentualnie b2b, tak działa ta firma, żeby omijać minimalną. Na UoP nie ma co liczyć. Twój czas pracy jest liczony tylko w czasie dojazdu do klienta, resztę robisz za darmo, więc może ci wyjść stawka godzinowa poniżej minimalnej krajowej. Do tego stawki są słabe i nie ma żadnej podstawy. Tacy są sprytni ;)

Pracodawca

@Były kierowca

Chcielibyśmy podkreślić, że nasza firma oferuje swoim zatrudnionym kierowcom dużą elastyczność w kwestii ustalania grafików pracy oraz ilości godzin do przepracowania. Zatrudniamy pracowników oparciu o różne formy współpracy, dlatego gorąco zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń. Dla tych, którzy cenią sobie stabilność oferowaną przez Umowę o Pracę (UoP), istnieje możliwość wzięcia udziału w rekrutacji na inne specjalistyczne stanowiska. Jednocześnie, naszym kierowcom proponujemy współpracę na zasadach Umowy Zlecenia oraz Umowy B2B. Tego rodzaju formy współpracy zapewniają większą elastyczność dla osób, które niekoniecznie chcą pracować codziennie przez ściśle określoną liczbę godzin. W przypadku Umowy Zlecenia i Umowy B2B, podstawą do rozliczenia z kierowcą jest zrealizowane zlecenie, które jest wyceniane na podstawie przejechanej odległości. Taka struktura umowy umożliwia dostosowanie się do indywidualnych potrzeb kierowców, którzy mogą dostosować swoje godziny pracy w zależności od wymagań zlecenia. Dziękujemy za dotychczasową współpracę, a zainteresowanych serdecznie zachęcamy do śledzenia naszych ogłoszeń i zainteresowania się różnymi formami współpracy dostępnymi w naszej Firmie.

Amanda
Inne
@Express Car Rental

Jakie specjalistyczne stanowiska istnieją w strukturze Państwa firmy? Czy w tym półroczu są planowane nabory na nie? Znalazłam teraz 24 ogłoszenia, ale wszystkie są dla doradców mobilnych i kurierów/dostawców plus pracownik myjni i obsługujący-kierowca kat. B (czyli te z opcjami B2B i umowa-zlecenie).

@
Pracownik
 Pytanie
@Express Car Rental

Jeżeli grafik jest elastyczny do dlaczego narzucane są dyżury nocne oraz praca w święta?

Pracodawca

@@

Praca w charakterze kierowcy jest pracą elastyczną, gdzie każdy ma wpływ na swój grafik. Wszelkie indywidulane ustalenia są dostosowane do bieżących potrzeb obu stron.

Mania
Inne
@@

A czy praca podczas dyżurów nocnych i w święta jest ekstra wynagradzana? Można liczyć na jakiś dodatek do stawki godzinowej z tego tytułu? Proszę o informacje, bo narzeczony zamierza tu zaaplikować...

Paweł
Inne

Proszę państwa przestrzegam przed tą firmą mijajcie jak możecie z daleka miałem otrzymać samochód z Assistance rezerwacja zrobiona po czym pani pisze oddzwania i twierdzi że nie maj dla mnie samochód od godziny 11 w szczerym polu godzina 22 po Mojej interwencji i tu taka informacja przestrzegam omijajcie z daleka bo szkoda waszych nerwów zero uprzejmości do klienta rozmowa jak z automatem nie polecam I przestrzegam !!!!!!!!

Pracodawca

@Paweł

Panie Pawle, dziękujemy za podzielenie się opinią. Prosimy o wysłanie numeru rezerwacji pod adres opinie@express.pl – tylko wtedy będziemy mogli odszukać Pana rezerwację w systemie, co umożliwi nam zapoznanie się ze sprawą.

HE
Inne

Widziałam, że kiedyś szukali młodszych specjalistów ds rekrutacji. Wiecie coś o kolejnych przyjęciach? Ile na rękę może dostać tu młodszy specjalista? :) Firma ma określoną ścieżkę kariery? Można po jakimś czasie można awansować na specjalistę, starszego specjalistę itp? Jest jakiś okres próbny, czy od razu umowa o prace? Dobrze wam się tu pracuje przy rekrutowaniu pracowników, zespół jest zgrany? Tryb hybrydowy wchodzi w grę?

PQ
Inne

Hej, przeglądam wątek, ale opinie o pracy w dziale rekrutacji chyba mi umykają :( Swego czasu szukali Młodszych Specjalistów. Wiecie jak często są nabory do działu? Nie wiem czy mam obserwować firmę, może coś nowego się nie pojawi? :) Jak wygląda ścieżka kariery? Po jakim czasie można awansować? Zarobki na uop oferują dobre? Mogę prosić was o podanie widełek? Jak atmosfera w biurze? Czy godziny pracy są elastyczne? Respektują pracę hybrydową, czy pracujecie z biura?

Pracodawca
Pracownik
@PQ

Szanowna Pani/Panie, Zakończyliśmy poszukiwania pracowników do działu rekrutacji. Jeśli jest Pan/Pani zainteresowana pracą w strukturach naszej firmy, to polecamy obserwować naszą stronę internetową. Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się w zakładce „Kariera”. O możliwościach, warunkach pracy, rozwoju i ścieżce kariery rozmawiamy z kandydatami na spotkaniach rekrutacyjnych. Oferujemy umowę o pracę oraz różne benefity pracownicze, m.in. opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Benefit Multisport, czy zniżki na produkty i usługi. Pozdrawiamy Dział Rekrutacji

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Express Car Rental?

Karol
Inne

Nie polecam tej wyporzyczalni, wlasnie odpadlo mi kolo z auta po 10 minutach jazdy. Jestem stalym klientem i widze ze swietnosc tej firmy maja juz za soba. Jestem bardzo zniesmaczyony, nie zdarzylem na bardzo wazne spotkanie, a auto stoi na ulicy i firma powiedziala ze beda za 3 godziny, 20min od biura.

Pracodawca

@Karol

Panie Karolu, prosimy o wysłanie wiadomości pod adres opinie@express.pl wraz z numerem Pana rezerwacji – tylko wtedy będziemy mogli odszukać w systemie Pana rezerwację i dokładnie przyjrzeć się temu zdarzeniu

RJ
Inne

Kierowca zakupowy to pracuje w jakichś stałych godzinach czy można jeździć jak się chce? Pytam, bo była jakaś oferta kiedyś, to podawali, że umowę zlecenie dają. Na wtedy to raczej nie ma mowy o stałych godzinach pracy, nie jest tak? To była oferta z września sprzed roku jakoś

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Oki
Kandydat

Na jakim stanowisku pracowałeś? Mąż zbiera się podesłac im swoje cv:/ Nie wiem, czy szukać ma dalej, czy warto spróbować. Co to znaczy, że zarobki są żartem?Dasz radę napsiać widełki? A atmosfera jak tam wygląda? Między pracownikami? No i czy idzie sie dogadac z szefostwem?

2
Bernard
Były pracownik
@Oki

Kierowca Widełki za normalny etat to minimalna krajowa lub lekko powyżej :) Natomiast większość pracowników pracuje nieludzką ilość godzin żeby dostać normalną wypłatę. Typowy (usunięte przez administratora) za najniższe stawki i ciężką prace, naprawdę odradzam.

Z
Kandydat
@Bernard

Czyli głównie idzie zarobić tylko z nadgodzinami? Mówisz o minimalnej... No ale jak dłużej się przepracuje to coś więcej można dostać? Biorą w ogóle pod uwagę staż pracy? Ktoś pisał o systemie premiowym, ile stówek więcej wpada miesięcznie za to?

kierowca
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym sobie dorobić do etatu. Godziny od 16 i weekendy. Czy jest sens aplikować do odziału Białystok?

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Express Car Rental podczas okresu próbnego?

Kinga
Pracownik
 Pytanie

Drodzy czytający tę recenzję: Omówię tu szczegółowo jak przebiega (dalej) moja kariera jako kierowca w tej firmie od około roku w oddziale Kraków. Początek pracy w tej firmie był nieco chaotyczny, ale dla każdego taki jest, poznając opinie moich kolegów i koleżanek z pracy - wymaga ona bowiem dużych zdolności logistycznych, które trzeba jednocześnie spinać czasem z umiejętnością dosłownej teleportacji z jednego końca Krakowa na drugi (jedno zlecenie na Prokocimiu, za godzinę drugie w Modlnicy). W miarę zdobywania doświadczenia w tej firmie, codzienna praca staje się nieco łatwiejsza, więc spokojnie :) Zacznijmy najpierw od minusów, które szczególnie ostatnio dają w kość stałym krakowskim kierowcom: - Wzrastający brak szacunku do stanowiska kierowcy przez przełożonych. Szczególnie w ostatnim czasie da się zauważyć znaczący spadek poszanowania kierowców, bez których tak na prawdę każdy klient musiałby przemierzać cały Kraków, a nawet parę miast by otrzymać samochód, a firma zdecydowanie straciłaby na tym swój "expressowy" atut. Kierowcy muszą dosłownie błagać koordynatorów o wsparcie w postaci drugiego kierowcy w przypadku wydań samochodów na całkowitym odludziu, co wyraźnie mówi o cięciu wszystkich możliwych kosztów przez firmę. Niestety klienci także na tym cierpią otrzymując samochody znacząco później, często dlatego, że nie zezwolono na asystę w postaci drugiego kierowcy. W przypadku codziennej komunikacji na kanale kierowca-koordynator, który powinien być pierwszą linią pomocy kierowcy coraz częściej zdarza się, że najlepiej by było jakby był ostatnią. Kontakt z koordynacją coraz częściej wiąże się z domówieniami oraz pretensjami do każdego dookoła. Widząc co dzieje się wspomnianej linii kontaktu, czasami chciało by się wcale nie komunikować z nikim innym niż z kolegami i koleżankami na tym samym stanowisku, bo to oni są najczęściej największą pomocą w codziennej pracy (pozdrowienia dla każdego kierowcy z Krakowa!). - Brak możliwości awansu. Niestety na wspomnianym stanowisku pozostanie się od początku do końca, nieważne jak bardzo dany kierowca się stara. Można pracować od dnia do nocy, ale awansu nie będzie. Wiele moich kolegów pracuje już na prawdę długo, tzn. parę lat, ale są na tym samym poziomie co ja. Może mają benefity, o których nikt na żywo nie powie, ale wtedy nasuwa się tylko pytanie 'dlaczego?' Czy na prawdę w tej firmie tylko 'wybrańcy' dosięgną tego co firma powinna oferować ogólnie i otwarcie? - Nieodpłatne nadgodziny i ogólnie nieludzko wydłużone czasem godziny pracy. Byłaś/eś w grafiku do godziny 15, a wracasz do domu o godzinie 18,19? Tu to normalne. Co więcej - dodatkowych pieniędzy za to nie ma żadnych. To tylko i wyłącznie Twoja wina, że nie teleportowałeś/aś się w ciągu pół godziny z jednego końca miasta na drugi w godzinach szczytu - albo klienci dogadują się z Tobą wcześniej (co też wymaga zaangażowania się nieraz przed godzinami pracy), albo spóźniasz się do nich bardzo mocno, bo Twoim jedynym środkiem transportu, mimo wszystko, najczęściej są autobusy pomiędzy zleceniami. - Nieadekwatne do wykonywanej pracy wynagrodzenie. Premie istnieją, owszem, jednak ich warunki są często nieosiągalne dla osób, które jednak chciały by mieć życie prywatne poza pracą, ponieważ należy być jednocześnie dyspozycyjnym w dzień i noc. Kierowca dzienny i tak musi wykonywać obowiązkową ilość nocek, nawet jeśli jest dostępny przez cały dzień i nie ma zmiłuj :) Co do podstawowego wynagrodzenia - nawet jeśli jesteś dzień i noc, niszczysz sobie zdrowie i życie prywatne dla tej pracy to i tak nie dostaniesz za to stosownego wynagrodzenia, firma będzie wręcz szukała sposobów jak to obciąć Ci parę złotych z wypłaty na które wylałeś pot i łzy. Brutalne stwierdzenie, ale niestety prawdziwe. Przejdźmy teraz zatem do plusów, co by nie popaść w depresję związaną z minusami: - Możliwość podróży i poznania wielu ciekawych ludzi. Szerząc dobry humor, zrozumienie i przykładając się do tej pracy na prawdę można się miło zaskoczyć. Klienci bardzo często są wyrozumiali, do dogadania i mili. Warto być jedynie - i aż - szczerym oraz miłym! Co więcej, praca ta daje możliwość podróży do każdego miasta w Polsce, a nawet za granicę! Nie zawsze samochody jakimi się jeździ to nowe, nieśmigane Lexusy i inne 'Be-emy', ale możliwość testowania nowych samochodów i poznawania ich zachowań to coś, co daje bardzo dużo frajdy zapalonemu fanowi motoryzacji, nie mówiąc już o zdobytym doświadczeniu w umiejętnościach kierowania różnymi pojazdami :) - Elastyczny grafik. Co by nie mówić o nadgodzinach, przeważnie nie ma problemu jeśli nagle wypadnie ci jakaś sprawa, lub nagle nie ma Cię w tygodniu. Byle dać znać wyraźnie wcześniej. Kiedy jesteś, tedy jesteś, a jak Cię nie ma, to firma sobie radzi (jakoś :)) - Możliwość dodatkowego zarobku w ramach programu Traficar. Można także zostać kierowcą technicznym Traficar i jeśli nie ma zleceń, to zawsze można zająć się Traficarami i zarobić parę groszy :)

Pracodawca

@Kinga

Pani Kingo, dziękujemy za czas poświęcony na napisanie obszernej opinii. Ponieważ pojawiło się w niej kilka wątków, chcielibyśmy się do nich odnieść. Wspomniała Pani o braku szacunku przełożonych do kierowców. Przykro nam, ponieważ dobra atmosfera oraz właściwa współpraca na linii koordynatorzy - kierowcy, to jedne z najważniejszych aspektów, do których przykładamy szczególną wagę w codziennej pracy. Pracownicy naszych oddziałów uczestniczą w specjalnie przygotowanych szkoleniach, podczas których jednym z szeroko omawianych obszarów jest bieżące wsparcie kierowców. Dzięki nim koordynatorzy są przygotowani do odpowiedniego zarządzania zespołem. W przypadku zastrzeżeń do atmosfery oraz współpracy w oddziale, każdorazowo prosimy o zgłaszanie swojej opinii do kierowników oddziałów lub HR Business Partnera naszej firmy. Odnosząc się do braku możliwości awansu w strukturach firmy, chcielibyśmy przekazać, że bardzo częstą praktyką w Expressie jest promowanie awansów wewnętrznych – obecnie duża część pracowników Expressu na takich stanowiskach jak: koordynatorzy, pracownicy działów centralnych, kierownicy, a także dyrektorzy - to osoby, które rozpoczynały pracę m.in. od stanowiska kierowcy. Dodatkowo, na Forum Kierowców często publikowane są oferty wewnętrzne na różne stanowiska. Patrząc na szerokie spectrum działalności centrali, oferujemy naszym kierowcom dużo zróżnicowanych ofert na stanowiska w różnych obszarach. Pragniemy również podkreślić, że w Expressie za każdą pracę na rzecz firmy płacimy. Do pracy poza godzinami zadeklarowanymi przez pracownika nigdy nikogo nie zmuszamy - takie zlecenia są przypisywane za zgodą pracownika i są płatne, jak każde inne zlecenie. Pracownicy często proszą o przedłużenie czasu pracy w grafiku ze względu na specyfikę wykonywanych przez nich zadań. Ich praca jest w dużej mierze nieprzewidywalna: nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby i terminów zleceń wydania pojazdów danego dnia, jak również innych sytuacji, jak awaria samochodu użytkowanego przez Klienta. Wszyscy kierowcy są informowani o specyfice tej pracy już podczas rozmów rekrutacyjnych oraz szkoleń stanowiskowych, tak by od początku każdy miał świadomość występowania takich sytuacji. Co do asyst - decyzja o skorzystaniu z asysty drugiego kierowcy jest zawsze podejmowana indywidualnie, na podstawie sprawdzenia połączeń, dostępności kierowców, czasu powrotu oraz godziny zlecenia. Podejmuje ją doświadczony pracownik w porozumieniu z kierownikiem oddziału. Pani Kingo, w Expressie zasady premii są jawne, nie wymagamy tutaj żadnych nierealnych rzeczy - wypłacamy ją za bezpieczną i zgodną z przepisami jazdę naszymi pojazdami.

Użytkownik pojazdu
Inne

Byłem klijetem tej firmy z przykrym doświadczeniem wypożyczenia samochodu. Po okresie wynajmu pojazdu nadszedł czas zwrotu i tu się zaczęły schody. Pracownik przyjechał po odbiór pojazdu niestety w dzień deszczowy i przy otwarciu drzwi tylnych krople deszczu wpadły na kanapę, pracownik stwierdził że kanapa jest poplamiona i pozakreslal na protokole odpowiednie pola następnie dał do podpisu wszystko w elektroniku. Następnie stwierdził że mogę po otrzymaniu faktury za pranie tylnej kanapy wystąpić z reklamacją w celu wyjaśnienia czy było zabrudzenie czy nie, gdyż każdorazowo firma przy odbiorze robi takie zdjęcia pojazdu w środku i na zewnątrz. Po otrzymaniu faktury za rzekome pranie kanapy w pojeździe zwróciłem się z prośbą o przesłanie mi zdjęć tylnej kanapy z przed wynajmu, z mojego zabrudzenia oraz po wyczyszczeniu pojazdu. Oczywiście nic nie dostałem tylko krutkie go emajla że nie można spełnić mojego życzenia. Następnie zadzwoniłem do wygwurcy maila celem rozmowy i próby o otrzymanie tych zdjęć celem wyjaśnienia sprawy, oczywiście Pan nie był zainteresowany rozmowa i wyjaśnieniem problemy, pouczył mnie ze moglem nie podpisywać protokołu że zdania pojazdu ale ich pracownik przy odbiorze nie mówił nic że nie muszę podpisywać jak się z nim nie zgadzam tylko powiedział że trzeba podpisać i później reklamację składać. Mnie jako klienta irytuje fakt iż nikt z tej firmy nie jest zainteresowany dojściem do prawdy tylko nie rzetelnie podchodzi do problemu. Traktowanie klijeta jest bardzo źle i niewłaściwe przy reklamowanie i kwestjonowaniu sporej rzeczy a nie staranie się wyjaśnienia rzetelnie spray, Posiadam całą korespondencję z firmą i być może jak ktoś uczciwy przeczyta to z tej firmy to zechce coś wyjaśnić. Proszę nie krytykować że to nie to miejsce na takie żale ale trzeba sprubowac wszędzie żeby ludzie z szerszego grona mogli się dowiedzieć i być może uniknąć błędu mojego. Pozdrawiam

Pracodawca

@Użytkownik pojazdu

Dzień dobry, w celu weryfikacji i wyjaśnienia opisanej sytuacji uprzejmie prosimy o podanie numeru rezerwacji pojazdu na adres opinie@express.pl Pozdrawiamy.

Pan Jakub
Były pracownik

Przepracowałem w tej firmie około miesiąc i firma naliczyła mi za mało względem przepracowanego czasu od momentu gdy próbowałem to wyjaśnić nie odbierają telefonów i nie odpisują a względem 18 czerwca do dziś nie ujrzałem na swoim koncie ani złotówki. Nie polecam

E
Inne
@Pan Jakub

Hmm...a ile Ci zalegają? Całą wypłatę, czy jakąś część Ci nie wypłacili? Powiesz na jakim stanowisku pracowałeś i dlaczego tak szybko zrezygnowałeś z pracy u nich?

Pracodawca

@Pan Jakub

Szanowny Panie Jakubie, w Express Car Rental szczególną uwagę zwracamy na prawidłowość i klarowność wszystkich rozliczeń z naszymi Kierowcami, dlatego też zwracamy się do Pana z prośbą o kontakt pod adres: rekrutacja@express.pl. Nasz dział HR postara się niezwłocznie wyjaśnić zaistniałą sytuację oraz przekazać Panu wszelkie informację.

Kamil
Kandydat

W internecie jest rekrutacja dla specjalisty ds. obsługi kanałów sprzedaży. Z benefitów jest dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego. A inne szkolenia? Też pracownicy mogą korzystać? Jak tu jest z rozwojem? Na tym stanowisku firma finansuje też kursy branżowe?

Kamil
Kandydat

Żadnego? Jeśli chodzi o awans to też? Jak ktoś jest ambitny i chce zmienić stanowisko na wyższe to nie ma wsparcia wśród kierownictwa?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Express Car Rental? Czy trudno jest zdobyć awans?

Zostaw merytoryczną opinię o Express Car Rental - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Express Car Rental?

    Zobacz opinie na temat firmy Express Car Rental tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Express Car Rental?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 11 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Express Car Rental
Przejdź do nowych opinii