Euroservices Polska Sp. z o.o.

Niemodlin

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 21 ocen.

Wywiady Euroservices Polska Sp. z o.o.

Agnieszka Sałamon Odpowiada za dział marketingu Euroservices Polska Sp. z o.o.
W firmie Euroservices Polska odpowiada za sprawy dotyczące marketingu. Absolwentka Politechniki Opolskiej specjalizacja; zarządzanie i marketing. Związana z firmą od ponad roku. W wolnych chwilach podróżuje.

Od jakiego czasu działacie na rynku? Jak przez te lata rozwinął się Euroservices?

Od  lat 90-tych zajmujemy się werbowaniem i selekcją pracowników na potrzeby firm polskich, jak i zagranicznych. Posiadamy przy tym liczne certyfikaty.  Z biegiem lat rozwinęliśmy swoją działalność z biura prowadzącego  jedynie nabór i selekcje personelu, staliśmy się organizacja świadczącą wszechstronne usługi, takie jak: wykonawstwo zlecanych prac czy udostępnianie pracowników innym firmom.

Działają Państwo w sektorze pośrednictwa pracy. Do jakich branż rekrutujecie?

Rekrutujemy do wielu branż. Zaczynając od ogrodnictwa, produkcji skończywszy na branżach technologicznych, elektrycznych czy budowlanych.

Jakie usługi oferujecie?

W ramach usługi pośrednictwa pracy realizujemy szereg zadań na rzecz swoich klientów.  Dla osób aplikujących do nas - szukamy jak najlepszej pracy, dla firm współpracujących z nami  - jak najlepszych pracowników. Dysponujemy wielkimi zasobami ludzkimi. Nie stawiamy przy tym wyłącznie na ilość, ale również na jakość werbowanych pracowników. Prowadzimy również wynajem busów, obecnie wynajmujemy około 50 samochodów.

  

Czy swoje usługi kierujecie tylko do osób poszukujących pracy czy również pomagacie pracodawcom w znalezieniu idealnego pracownika?

Tak jak wcześniej wspominałam pomagamy różnym firmom w znalezieniu odpowiednich pracowników. Stworzyliśmy bazę pracowników do pracy na różnych rynkach i w różnych branżach. Niezależnie od tego, czy są potrzebni do pracy w sektorze logistycznym, rolnictwie, ogrodnictwie, czy też  w innych branżach produkcyjnych. Odbywa się ostra selekcja pod względem fachowości i nastawienia do pracy. Dzięki temu nasi zleceniodawcy mogą mieć pewność, że polecani przez nas pracownicy wykonują swoją pracę w sposób fachowy.

Czy każda osoba może liczyć na Waszą pomoc przy poszukiwaniu pracy?

Euroservices współpracuje z wieloma firmami. Posiadamy mnóstwo ofert pracy, ale nie każdy może być zatrudniony. Rekrutacja w firmie jest dość rygorystyczna, ponieważ wysyłamy tylko pracowników, którzy spełniają wymogi pracodawców. Profil kandydata, wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz wiek jest dostosowany do oferty pracy. Gdy aplikują do nas studenci  poszukujemy dla nich pracy sezonowej, zgłaszamy ich do firm, które w okresie letnim gwarantują pracę dla młodych ludzi.

Pomagacie znaleźć zatrudnienie za granicą. Czy działacie tylko w obrębie Holandii?

Jesteśmy firmą prężnie rozwijającą się. Obecnie posiadamy nie tylko oferty pracy na terenie Holandii, ale również w takich krajach jak Austria, Niemcy czy Szwajcaria.

Ilu osobom pomogliście jak dotąd w znalezieniu zatrudnienia?

Nasza firma powstała w 1990 roku. Od tego czasu wysłaliśmy do pracy około 26 tysięcy pracowników. Ta liczba z roku na rok sukcesywnie powiększa się.

  

Co zapewniacie osobom, które dzięki Wam już znalazły zatrudnienie za granicą?

Staramy się dbać jak najlepiej o naszych pracowników. Oferujemy zakwaterowanie w dobrym standardzie, dojazd firmowym transportem, środki ochronne odpowiednie dla danego zlecenia oraz całodobową pomoc polskich koordynatorów.

Jak Euroservices wyróżnia się na tle konkurencji?

Przede  wszystkim jesteśmy firmą godną zaufania, działającą od ponad  26 lat. Kładziemy szczególny nacisk  na doświadczenie i fachowość pracowników, dostosowujemy się do potrzeb rynku oraz naszych klientów.  Nasz dział rekrutacji jest odpowiednio wyszkolony, jak i posiada niezbędną wiedzę w zakresie branż, do których rekrutujemy.  Warto tutaj również dodać, że firmy, które powstały na przełomie ostatnich 5 lat mają problemy z zakwaterowaniem pracowników. U nas nigdy ten problem nie występował. Potrafimy z dnia na dzień zorganizować miejsce pracy oraz zakwaterowanie dla naszych pracowników.  Ponadto pracownicy, którzy posiadają prawo jazdy otrzymują służbowe auta, aby wraz z kolegami z pracy dojeżdżać do miejsca zatrudnienia.

Z ilu osób składa się Wasza kadra?

Nasza kadra składa się z 10 osób. Posiadamy dwa biura na terenie Polski. Większość osób to  pracownicy odpowiedzialni za rekrutację.

W jaki sposób pozyskujecie pracowników do Waszego zespołu?

Pierwsze co robimy, to wystawiamy ogłoszenie na portalach pracy.  Gdy dostaniemy odpowiednią liczbę aplikacji, wybieramy kilka CV, które zdaniem zarządu są najciekawsze i odpowiednie na dane stanowisko ze względu na doświadczenie, umiejętności czy znajomość języka obcego.  W kolejnym etapie zapraszamy osoby na rozmowę kwalifikacyjną z Prezesem firmy. Po takiej rozmowie Prezes wybiera odpowiedniego kandydata, który przechodzi szkolenie. Po szkoleniu, jak i okresie próbnym, gdy kandydat sprawdzi się - zostaje u nas zatrudniony na stałe.

A jak wygląda typowy proces rekrutacyjny dla osób poszukujących pracy za Państwa pośrednictwem?

Wszystko zaczyna się od wysłania  do nas swojego CV. Dział Rekrutacji przegląda każdą wysłaną aplikację, dzwoni do konkretnych osób, które spełniają wstępne wymogi firmy. Jeżeli jest możliwość, zapraszamy na rozmowę do jednego z naszych biur. Gdy kandydat pomyślnie przejdzie rozmowę kwalifikacyjną, podpisuje z nami umowę przedwstępną. Następnie tworzymy listę pracowników wyjeżdżających do pracy,  organizujemy zakwaterowanie oraz dojazd do miejsca zatrudnienia.  Gdy już wszystko jest ustalone, taka osoba może bez obaw wyjeżdżać do pracy.

 

Jak najlepiej przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej do Państwa firmy?

Posiadamy wiele ofert pracy,  gdzie wymagana jest znajomość języka angielskiego, więc warto przed rozmową kwalifikacyjną przypomnieć sobie podstawowe zwroty. Mile widziane są referencje z poprzedniego zakładu pracy, a przede wszystkim widoczna motywacja do pracy.  Nam też zależy, aby osoba, która zgłasza się do nas została zatrudniona.

A jak sami się Państwo oceniają jako pracodawca?

Oczywiście oceniamy się na 5+! Mogę z czystym sumieniem polecić nasze usługi. Sam fakt, iż istniejemy na polskim rynku 26 lat jest dla nas najlepszą reklamą.  Jesteśmy profesjonalni, konkurencyjni i kompetentni w tym, co robimy.

Słowa zachęty dla osób, które zastanawiają się nad skorzystaniem z Państwa usług?

Jeżeli chcesz mieć pewną, wiarygodną oraz sprawdzoną ofertę pracy - zapraszamy do współpracy.

Dziękuję za rozmowę.