Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o.

Tomaszów Mazowiecki

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 136 ocen.

Wywiady Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o.

Iwona Studzińska Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o.
Absolwent OiZ Politechniki Łódzkiej, studentka Uczelni Łazarskiego na kierunku Architekt Marki. Doświadczony manager sprzedaży, z ponad 16-letnim doświadczeniem w kierowaniu działaniami handlowymi, zdobytym w firmach z różnych sektorów rynkowych o zasięgu krajowym i europejskim. Przez ostatnie 5 lat – zarządzanie sprzedażą w firmie Etykiety.pl Etigraf. Zainteresowania w kierunku zagadnień związanych z kreacją opakowań, doradztwem w zakresie sposobu budowania strategii marki, doboru komunikacji marketingowej marki z wykorzystaniem opakowania.

Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności?

Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług.

Jakie usługi wchodzą w zakres Państwa oferty?

Jesteśmy drukarnią, która w swojej ofercie posiada wysoko przetworzone etykiety kolorowe z wieloma różnymi uszlachetnieniami. Oczywiście w ofercie znajdują się także etykiety niezadrukowane – logistyczne czy przeznaczone do samodzielnego zadruku przez naszych klientów.
Oprócz druku etykiet, oferujemy również usługi związane z budowaniem wizerunku markipoprzez opakowanie. Posiadamy w swoich szeregach specjalistów zajmujących się strategią marki, przekazem komunikacyjnym, pozycjonowaniem marki. Nasze kreatywne projektowanie graficzne uwzględnia badanie rynku z pozycji półki, działania konkurencji czy aktualne trendy w opakowaniach.

Jaka jest misja firmy? Jakie działania podejmowane są w celu jej realizacji?

Naszą misją jest tworzenie etykiet / opakowań, które wspierają sprzedaż, inspirują konsumentów i budują marki. Dziś wszyscy już dobrze rozumiemy, że etykieta pełni rolę szerszą niż tylko informacyjna. Kiedy trudno rywalizować pod kątem takich aspektów jak lokalizacja, dostępność, jakość i cena… pozostaje niewiele narzędzi do dyspozycji. Etykieta / opakowanie musi wywoływać odpowiednie skojarzenia na poziomie emocjonalnym, budować markę w świadomości konsumentów. Biorąc pod uwagę wyniki badań, mówiące, że ponad 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest przy półce, chcemy dawać naszym klientom etykiety podnoszące wartość i konkurencyjność opakowań, angażujące konsumentów, aby pomagały im w podjęciu decyzji o zakupie.

Do kogo kierowane są Państwa usługi?  

Naszymi klientami są firmy z różnych sektorów rynku, dla których jesteśmy źródłem inspiracji w zakresie tworzenia innowacyjnych etykiet i opakowań, poprzez wsparcie technologiczne, doradztwo w zakresie możliwych do wykorzystania technologii druku czy nowoczesnych surowców do druku.
Ale również przedsiębiorstwa z całej Polski, które nie zawsze posiadają doświadczenie i narzędzia marketingowe, ale mają potencjał i aspiracje, aby rozwijać się, budować swoją markę i tworzyć wartość dla konsumenta.

Kluczowe wartości, które przewodzą działalności firmy to…?

Odpowiedzialność - traktujemy biznes klienta, jak nasz własny. Ale także, bierzemy odpowiedzialność za naszych pracowników, którzy tworzą podstawową wartość firmy.
Uczciwość i profesjonalizm -  szukamy najlepszych rozwiązań dla klienta i jego marki w zakresie kreacji, technologii, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem. Stawiamy na transparentność oferty. Każdy z naszych pracowników ma świadomość wpływu na działania firmy i do swoich zadań podchodzi z należytą starannością.
Kreatywność – ponad standardowe rozwiązania, innowacyjne myślenie wychodzące poza schematy, dążące do osiągnięcia najlepszych rezultatów dla marki klienta i marki Etykiety.pl Etigraf.
Innowacyjność – we współpracy z naszymi dostawcami materiałów, uczelniami, fachowcami z zakresu brandingu i kreacji w sposób ciągły poszukujemy nowoczesnych rozwiązań technologicznych, marketingowych, sprzedażowych, śledzimy trendy rynkowe, także w projektowaniu opakowań, aby móc zgromadzoną wiedzą wesprzeć działania naszych klientów
Partnerstwo - budujemy relacje z klientami w oparciu o dążenie do długofalowej współpracy, rozumienie i otwartość na potrzeby klienta i marki. Nasi pracownicy mają możliwość bezpośredniego wywierania wpływu na bieżące i długofalowe działania firmy, oczekiwaną postawą jest szeroko rozumiana proaktywność.

W jaki sposób budują Państwo zaufanie klientów?

Zaufanie budujemy poprzez profesjonalizm na każdym etapie naszych działań dla klienta.
Otrzymując zlecenie na druk etykiet, staramy się wyjść dalej poza typową rolę drukarni – spojrzeć na projekt biorąc pod uwagę szeroką wiedzę na temat rynku, najnowszych trendów, konkurencji czy też zasad profesjonalnego brandingu. To pozwala nam być dla klienta prawdziwym partnerem w szukaniu jak najlepszych rozwiązań dla jego marki, które przyniosą mu zysk i rozwój. To jest nasza wartość dodana.
Rozumiemy, jakie znaczenie ma doskonale wydrukowana etykieta. Nasz park maszynowy pozwala nam wydrukować właściwie każdą etykietę, na odpowiednio dobranym podłożu, dostosować technologię wydruku do wcześniej założonych celów projektu.

A co wyróżnia Etykiety.pl spośród firm konkurencyjnych? Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Was?

Lubimy mówić o sobie ‘nietypowa drukarnia’. Dlaczego? Oferujemy pełne, zintegrowane podejście, wychodzące poza standardowe usługi drukarskie. Począwszy od profesjonalnej kreacji etykiet, opartej na trendach w designie i sztuce brandingu, poprzez innowacyjne rozwiązania w zakresie zaawansowanych technologii druku i wysokiej jakości wykonania, po szeroko zakrojone doradztwo w zakresie tworzenia strategii i wizerunku marki, projektowania graficznego, druku czy aplikacji etykiety.
Nasi klienci nie muszą się martwić o właściwie przygotowany projekt, poświęcać czas na pośrednictwo pomiędzy drukarnią, a grafikiem. Otrzymują gotowe pomysły i projekty, które są ciekawe i nieszablonowe, oparte o analizę rynku i pozycjonowanie marki. Nasze propozycje oparte są zawsze na analizie rynku, nieszablonowym podejściu potrzeb klienta i jego marki.

 

 

A jeśli chodzi o pracowników? Co są Państwo w stanie im zaoferować?

Jesteśmy młodą, prężnie działającą firmą. Jeśli jesteś osobą szukającą rozwoju otrzymasz od nas duży zakres niezależności w działaniu, wsparty naszym doświadczeniem, szkoleniami wprowadzającymi czy rozszerzającymi twoje umiejętności. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę jest standardem w naszej firmie. Szukamy osób chcących aktywnie uczestniczyć w budowaniu i rozwijaniu firmy, bez względu na zajmowane stanowisko. Potrzebujemy ludzi, którzy będą chcieli związać się z firmą na dłużej, bo tylko wtedy można mówić o wspólnym budowaniu. 

Jak często przeprowadzają Państwo rekrutacje? Obecnie poszukiwani są nowi pracownicy?

W związku z intensywnym rozwojem prowadzimy rekrutację ciągłą. Z pewnością jesteśmy firmą, w której swoje miejsce odnajdą osoby ambitne, posiadające wyraźną wizję swojej ścieżki zawodowej.
Aktualnie poszukujemy osób na następujące stanowiska:
Kierownik Działu Eksportu
Specjalista ds. eksportu
Key Account Manager
Magazynier

Jednakowoż, wskazane stanowiska nie powinny ograniczać osób kreatywnych, proaktywnych, z doświadczeniem wpisujących się w profil działalności firmy przed składaniem do nas swojej aplikacji, do czego zachęcam.

Gdzie można odnaleźć aktualne oferty pracy?

Nasze oferty znajdują się na naszej stronie internetowej http://etykiety.pl/pl/praca.  Zachęcam do zapoznania się. Ogłoszenia umieszczamy także w portalach przeznaczonych dla poszukujących pracy, a także na naszym profilu FB.

Jak wygląda taki przykładowy proces rekrutacyjny?

Rekrutacja wygląda różnie, w zależności od stanowiska. Najczęściej jest ona dwuetapowa. Etap I – weryfikacyjny, gdzie zapoznajemy kandydata z firmą i jej oczekiwaniami, ale także słuchamy motywów i potrzeb kandydata. Traktujemy rekrutację jako dwustronne spotkanie równorzędnych partnerów, z których każdy ma prawo wyartykułować swoje oczekiwania. Umowa o pracę jest umową dwu stron, które świadomie decydują się na współpracę. I etap II – finalizacja rozmów i najczęściej uzgodnienie ostatecznych warunków umowy.

Czym powinien charakteryzować się kandydat, aby dostać zaproszenie na rozmowę?

Przy selekcji osób, które chcemy zaprosić na rozmowę kwalifikacyjną kierujemy się przede wszystkim dopasowaniem umiejętności i doświadczenia do stanowiska, na które kandydat aplikuje. Oznacza to przede wszystkim spełnienie warunków koniecznych wskazanych w opisie stanowiska jako warunek dopuszczający, później – wartość dodana kandydata.

Jakich wskazówek udzieliłaby Pani takiej osobie przed spotkaniem?

Chciałabym, aby w trakcie spotkania rekrutacyjnego usiadła ze mną do stołu osoba, która będzie partnerem w rozmowie. Partner oznacza osobę, która ma wizję rozwoju osobistego, zawodowego, która wie jakie ma ułomności, braki, ale wie także jaką wartość może wnieść do naszej firmy. Absolutnym ‘musi być’ jest podstawowa znajomość firmy, jej oferty. W trakcie rekrutacji oceniam przede wszystkim postawę, później umiejętności.

Co uznałaby Pani za największy dotychczasowy sukces firmy?

Podałabym trzy aspekty. Pierwszy - udało nam się utworzyć stabilny zespół pracowników, którzy stanowią rdzeń firmy, a swoją wiedzą i zaangażowaniem budują zaufanie naszych klientów. Drugi aspekt to zbudowanie zaawansowanego zaplecza technicznego w zakresie druku, który pozwolił nam rozszerzać ofertę produktów i usług. I wreszcie aspekt trzeci, równie ważny, to zgromadzenie wokół firmy grupy fachowców z zakresu strategicznej pracy z marką, analiz rynku, pozycjonowania i zachowań konsumenckich. Pracują z nami specjaliści graficy z zakresu kreacji etykiet i opakowań.
To wszystko tworzy bezsprzecznie wartość naszej ‘nietypowej’ drukarni.

Czego zatem powinniśmy życzyć Państwu na przyszłość?

Ciekawych wyzwań, bo to one inspirują do dalszego rozwoju.

 

Dziękuję za rozmowę.