Nie wymaga się doświadczenia od poszukiwanego obecnie pracownika biurowego. Raczej dokładności, czy otwartości i uprzejmości. Inne zatrudnione tu (czyli w Warszawie) osoby również są z gatunku tych otwartych i uprzejmych?
Pracuje tu całkiem sporo, ekipa (usunięte przez administratora) kierownik najlepszy jaki może być, zastępca....też. ogólnie klimat świetny, adrenalina na magazynie, polecam pracodawcą od czasu do czasu daje premie, możliwość awansu co pół roku, regularne szkolenia, dyrekcja zawsze trosCzy się o pracowników, krążą różne historię o dziale słonym i suchym większość to prawda ale są spoko
Że firma ma dla pracowników pakiet medyczny, to podawano też kiedyś w ogłoszeniu. Wtedy, jak szukano pracownika hali sprzedażowej - dział ryby. Zresztą nie tylko, bo i o bonach pracowniczych było. Ciekawe tylko, czy ta forma docenienia pozostała, i do jakiej teraz kwoty można z tych bonów korzystać?
Czy można liczyć w E.Leclerc Gdańsk na prywatną opiekę medyczną?
Mi się zdarzyło kilka razy w ciągu roku ale przwazylo szale, że zachorowałam przed urlopem i po.
Na papierze nic nie ma. Nieoficjalnie tak się dowiedziałam. Gdybym dostała taki powód na papierze to mogłabym ich podać do sądu a tak to nie miało sensu.
To, jaki był oficjalny powód zwolnienia i jakie jest przepływ informacji w firmie? Można liczyć na jasne i klarowne komunikaty, na zwróceniu uwagi, gdy jest coś do poprawy, jak też wyrażanie własnego zdania?
Witam, nie widzę nigdzie w wątku info na temat zarobków odnośnie stanowisk kasowych. Jestem podczas zmiany pracy i rozglądam się za czymś konkretnym. Jakie stawki dla kasjerek w takim razie? Umowa o pracę po jakim czasie? Faktycznie nie można chorować? Jak z rotacja pracowników?
Najniższa krajowa.Mi wróciła poważna choroba i kierowniczka Kas dala mi do zrozumienia ze mam liczyć na zwolnienie.Umow już tej chwili nie przedłużają.Bylam na każde zawołanie dobrze pracowałam a zero zrozumienia.W czasie pandemi zero jakiejś premii jak w innych sklepach.Nie pracuje się źle ale chora nie chora musisz do pracy.Od kierowniczki zero empati.Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma
Niestety na kasach nie można chorować. Nie ważne jak się dobrze pracuje, jeżeli się nie wchodzi w (usunięte przez administratora) komu trzeba to zwalnia.
A to nie jest tak, że zwolnienie pracownika musi mieć sensowną podstawę? Dobrze byłoby wiedzieć coś więcej, na jaki okres umowa itp. Jest jakiś okres wypowiedzenia w ogóle tam? Uzgodniliście coś takiego?
Ona daje umowę na 3 lata-może zwolnić bez powodu, bardzo dużą rzadkością jest umowa na czas nieokreślony bo ciężej zwolnić pracownika.
(usunięte przez administratora)
Nie masz co liczyć na pracę w tym sklepie , chyba że jesteś Ukraińcem,bo polskich ludzi zwalniają,a na ich miejsce zatrudniają Ukraińców.(usunięte przez administratora)praktycznie już na każdym kroku słychać język ukraiński.
Bo to prawda,na początku pandemii była przebudowa sklepu ,a potem zaczęli zwalniać polskich ludzi,a na ich miejsce zatrudniają Ukraińców,to nie jest ok.
A jakie powody zwolnienia podawali? Chyba nie można ot tak wyrzucić kogoś bez podania przyczyny?
Dnia 03.04.2023, koło godziny 18 , spotkała mnie bardzo nie miła sytuacja , byłem świadkiem jak na dziale warzywa/owoce, kierownik w okularach wrzeszczał na pracownika i grożąc mu że jak nie wykona jego polecenia to nie dostanie premii przez 3 miesiące,oraz że nie będzie się z nim (usunięte przez administratora) . Czy dyrekcja wie kogo zatrudnia na takim stanowisku ? Bo moim zdaniem taki człowiek nie ma żadnych kompetencji aby być kierownikiem , po całej sytuacji zostawiłem swój numer telefonu temu pracownikowi , jeżeli Pan (pracownik)to czyta to będę świadkiem jeżeli miałby Pan problem.
Weszłam dzisiaj do sklepu, a na samym wejściu do e'leclerc mile panie zachęcały do kupna pączków. Wszak jutro tłusty czwartek pomyślałam i zakupiłam 4 ładnie wyglądające pączki z nadzieniem różanym po 3,19 sztuka. Jakież było moje zdziwienie, gdy degustując pączki wraz z rodziną, na 4 zakupione sztuki 1 paczuś-rodzynek był z nadzieniem różanym. Reszta, czyli 3 pseudo pączki bez żadnego nadzienia. Zwykłe drożdżowe bułki oblane lukrem. Dzwoniąc do obsługi klienta z reklamacją, dowiedziałam się, że pani nie widzi towaru i nie wie, czy to prawda. Jak mam to udowodnić, jak pączki zjedzone.? Przyjść do e'leclerca po porannej wizycie w toalecie i Pani w obsłudze klienta sprawdzi organoleptycznie, czy zawartość była z nadzieniem, czy bez.? Dziwne.......
Zakupiony towar jest 50% droższy niż w innych sklepach.
Na kasie nr 3 w dn. 10.12.2022 siedziała jakaś wściekła kasjerka, która nie powinna obsługiwać klientów. Np. pokazała całą gotówkę, którą miała w kasie i mówiła, że jak się nie podoba, to można iść na targ.....Proszę obejrzeć sobie nagrania. Ta Pani wymaga pomocy specjalisty.
Zgłosiła to Pani kierownikowi zmiany, czy komuś, kto jest przełożonym? Jeśli tak, to jaka była reakcja na opisane zachowanie kasjerki? Tak sobie myślę, co uszłoby mi tu płazem, gdybym się zatrudnił? A z cierpliwości to ja nie słynę.
Persil płyn do prania 2.5 l za 75 zł, czyli dwa i pół raza drożej niż normalna cena. W sklepie wszystko poustawiane na paletach, płyny, proszki, chaotycznie porozwieszane ceny, w których trudno się połapać. Robiłem większe zakupy. przy płaceniu na mogłem sprawdzić każdej pozycji na paragonie. Cenę dopiero zauważyłem po powrocie do domu. Wróciłem do sklepu dwie godziny później. Nic nie wskórałem. Wygląda to na świadome zaaranżowane (usunięte przez administratora) a nuż się uda.
No dobra ale masz paragon to nie można tego tak po prostu zwrócić i po temacie? Bo z ceną widocznie się kopnęli to trudno ale prawo zwrotu przysługuje?
Do sklepu może mam i bliziutko,ale nie chodzę do niego już tak często jak przedtem. Obsługa jest niemiła,co się dziwić jak już większą ilość pracowników zastąpiono Ukraińcami, którzy nawet polskiego nieznają ,a panoszą się jak by to ich było Państwo Polskie ,ceny jak z kosmosu,a na nabiale to często i gęsto znajduję produkty na półce po terminie.Na serach panie jakby za karę tam były nic świeżego nie ukroją do póki starych tacek z serem nikt nie kupi,na rybach zaśniedziałe okazy,a o warzywach nie wspomnę zgniłka w każdym koszyku,na wędlinach i mięsie też gwiazdy pracują chyba za karę,a ich pazury odstraszają razem z garbatą na butach.Wiecej nie przyjdę do was na zakupy,bo nie warto.
Praca na kasach jest ok jak się trzyma z nadzorem i Cię lubią, jak nie to możesz mniej niż inni. Chorować można raz w roku jak to kierowniczka powiedziała. Za dużo chorujesz to wylatujesz. Nie przedłuża umów-potrafila tydzień przed końcem poinformować pracowników, że nie będą dalej pracować. Co 3 lata zmiana kasjerów. W zimę 18 stopni na kasie. Brak ubioru roboczego-jedynie kamizelki.
Ktoś tu chyba sam z sobą ma problem i jest niedowartościowany. Ja pracuję 8 lat .Fakt kożucha i kozaków nie dali????
Jestem długoletnim klientem tego sklepu, chyba już bardziej z przyzwyczajenia niż z jakichkolwiek walorów tego miejsca. Robię tutaj co jakiś czas większe zakupy. Ostatnio pakowane na miejscu garmażeryjne produkty przeciekały więc zostały przeze mnie zapakowane dodatkowo w foliowe woreczki, żeby je zabezbieczyć - nie wysmarować kasy, wózka, swojej tory i ubrań. Przy kasie solidnie mnie obsztorcowano jak jakiegoś sztubaka w krótkich spodenkach. Pouczono, że nie wolno mi tego robić. W podtekście chyba było, że okradam sklep. Zostawiam tutaj sporo pieniędzy- ceny nie należą do jakichś super konkurencyjnych. Obsługa sama powinna zaoferować mi pomoc. Szczerze nie dziwi mnie coraz mniejsza frekwencja w tym markecie. Z tego co piszą ludzie poniżej jeśli nie macie szacunku do swoich pracowników, tolerujecie złe traktowanie ludzi, to my Wasi klienci też szybciej czy później odczujemy to na sobie. Atmosfera jest nieprzyjemna. Nie chce żeby ktoś mnie przestawiał, podnosił na mnie głos, czy traktował jak potencjalnego przestępcę. Znajdę bez trudu miejsce gdzie się uszanuje poważnego człowieka, który chce zrobić w spokoju i miłej atmosferze zakupy.
Niech Dyrekcja zajmie się sprawdzaniem swoich wspaniałych kierowników bo to jest skandal w jaki sposób traktują swoich pracowników ,szczególnie na dziale warzywnym co robią dwójka kierowników , co chwilę krzyk , ubliżanie i odgadywanie , przechodząc przez magazyn wszystko słychać i szkoda mi tych ludzi co tam pracują. Dyrekcja zamiata wszystko pod dywan ???
Tak Dyrektorka albo nie widzi albo nie chce widzieć co kierownictwo odwala . W sumie ryba psuje się od głowy , pozwalniali Polaków z każdego działu więc nie ma się co dziwić że jest tam jak jest, bez pozdrowień dla dyrekcji .
Na warzywach traktują ludzi beznadziejnie, dziwię się, że nikt tego nie zgłasza gdzieś wyżej to fakt Kierownik i Zastępca nie mają hamulców, Ciągle niezadowoleni chodzą co przechodzi na ludzie pracujący na dziale a tam sie robi nerwowo, tylko nie pupilki Panów Kierowników. Pracoje w Leclerku już jakiś czas i widzę to ilu wspaniałych ludzi na Warzywach pracowało, tylko szkoda że się z nimi żegnają i zostają lesery,
Uwaga na przymierzalnie w sklepie e.leclerc ochrona ma podgląd na każdą przymierzalnie w środku ochrona widzi wszystko co się dzieje w boksach jednak słowem łamią prawo w postaci naruszenie prywatności osobistej podgląd zamontowali w każdym boksie .
Nie mają kamer w środku… żaden sklep nie ma prawa mieć kamery w przymierzalni. Są ludzie, którzy wchodzą do przymierzalni tylko po to, żeby do torebki schować rzecz na która nie maja kasy i ja po prostu kradną. Nikt nikogo nigdy na tym nie złapał, aczkolwiek puste opakowania po golarkę z AGD za 200 zł są znajdywane ;)
Najgorszy market i jakim słyszałem a szczególnie na dziale warzywnym kierownik traktuje ludzi jak woły robocze i jest strasznie nie miły więc odradzam ten dział.
Tak to prawda , wielcy " kierownicy" na dziale w/o , traktują swoich pracowników w sposób skandaliczny , teksty typu : (usunięte przez administratora) , clown . głowny kierownik drze japę na cały magazyn , drugi zaś jego (usunięte przez administratora) nie ma żadnego szacunku do NIKOGO , cieszę się że już tam nie pracuje .
Cześć, czy E.Leclerc Gdańsk organizuje swoim pracownikom jakieś szkolenia podnoszące ich kompetencje? Jest to zawsze doceniane w firmach gdy pracodawca dba o rozwój swoich pracowników. Napiszcie jak jest w firmie.
Koszmarny sklep , brak reakcji ochrony na zachowanie kupujących i brak kontroli zasad bezpieczeństwa
Macie często inwentaryzacje ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.Leclerc Gdańsk?
Zobacz opinie na temat firmy E.Leclerc Gdańsk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.Leclerc Gdańsk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!