Wymagania korporacyjne, a pensje jak na mazowieckie na poziomie pracowników Biedronki;firma dla desperatów; jeżeli już komuś z handlowców zdarzyłaby się premia oczywiście po obcięciu wszystkich wydumanych! przez prezesa kosztów pozostaje jałmużna i oczywiście nie na papierze;skąpstwo na każdym kroku graniczące z dziadostwem; prezes, który nie ma nic wspólnego z przedsiębbiorcą; omijać dużym łukiem, szkoda czasu i dorabiania takiego człowieka; branża IT szuka pracowników, szkoda że pseudoprezes nic się nie uczy z rynku; brak poszanowania pracownika i zaufania; plusem w firmie jest tylko garstka ludzi od których można się czegoś nauczyć;
Po Twoim wpisie widać, że nie masz wiedzy o branży IT, a tym bardziej o branży IT w dużych miastach tj Warszawa; jeżeli masz doświadczenie w branży IT, a do tego wyższe wykształcenie, to wszędzie indziej bez problemu dostaniesz przynajmniej 2x więcej oczywiście na początek niż w tej firmie docelowo plus premia; jak nie masz na chleb dla rodziny możesz się zatrudnić i uwierz mi szybko się przkonasz jak wygląda realne premiowanie i targetowanie oraz inwestowanie w rozwój pracowników; nie licz na dobre słowo czy zaufanie do pracownika; co do zarządzania firmą przez "prezesa" to trudno do czegokolwiek to porównać, słowo zarządzanie chyba nad wyrost; sam się przekonaj jak nie szkoda ci czasu na eksperymenty; pozdro
Uważać na osobę Sebastian Radziwonka, największa (usunięte przez administratora) pod sloncem, takiemu (usunięte przez administratora) niedalabym szczotki do sprzątania bo jest na to za głupi
Jestem wieloletnim pracownikiem E-Direct Cloud Solutions w dziale handlowym. Prezes zawsze pozytywnie motywuje do działania nawet mimo słabszych wyników. Inwestuje w pracowników i pomaga w osiąganiu lepszych rezultatów. Jeśli ktoś jest pracowity i konsekwentny może liczyć na odpowiednie docenienie przez Zarząd firmy.
Patrzę ze zdumieniem i zdziwieniem na te wpisy pseudo byłego pracownika K.K, które niby pracował w dziale handlowym do 21 lutego. O godzinie 21:23 pisze jako „pracownik, ” ale o godzinie 20:49 napisał wpis jako „Były pracownik”. Znów ten szanowny „Pracownik” i „Były pracownik” umieścił wpis 29 maja o godz. 10:07 jako „Były pracownik”. Szanowny Pan najprawdopodobniej mieszka w Warszawie lub w okolicach, ma „ Wyższe wykształcenie”, jest podróżnikiem i zna realia płacowe różnych krajów zwłaszcza kraj przodków Prezesa ????, i obecnie zarabia 2 x więcej lub może i 3 x więcej bo u konkurencji naszej firmy siedzi już 3 miesiące i zapewne dostał podwyżkę. Ten szanowny Pan ma chyba kierownicze stanowisko bo zamiast zająć się pracą u obecnego pracodawcy, to na początek nowego tygodnia w poniedziałek ma czas, aby przeczytać wpisy na portalu Gowork i odpowiedzieć na różne zapytania skierowane do niego. To teraz trochę o @Pracodawca: - Z mojej dobrej wiedzy ostatni raz ktoś się zwolnił z działu handlowego kilka lat temu. - Firma stawia na długoletnich pracowników i dlatego też najkrótszy staż najmłodszego pracownika to 4 lata i są tacy, którzy ponad 20 lat pracują w firmie. - Bełkot o premiowanie i targetowanie oraz inwestowanie w rozwój pracowników i o niby dziwne zarządzania firmą przez „prezesa” (małe p) i atakowanie w niegodny sposób są przejawem rasistowskiego zachowania naszego Szanownego „Byłego Pracownika”. Firma jest sprawnie zarządzana i rok w rok przynosi pokaźne zyski, zdobyła różne prestiżowe nagrody i tytuły. Większość negatywnych opinii, które napisał „Były pracownik” to zwykły hejt konkurencji lub osoby która nigdy nie miała nic wspólnego z firmą. W firmie pracuje ok. 20 osób, a w dziale handlowym pracuje 7-8 osób. Atmosfera jest pozytywna, wieczne żarty, zawsze ktoś jest chętny aby pomóc. Firma stawia na wyniki, ale to chyba normalne w firmie handlowej, a wysokość pensji i premia jest uzależniona od zrealizowanych celów sprzedaży. Osoby którym nie idzie, otrzymują wsparcie, dostają leady i można liczyć na osobiste zaangażowanie kierownictwa. Raczej nikt "nie wylatuje" zwłaszcza wieloletni pracownicy. Tu mógłbym mieć trochę inne zdanie bo przez takie miękkie podejście Prezesa, widać czują się pewni siebie i jakby stracili zapał do pracy. Odkąd ja jestem, parę osób zmieniło pracę, bo chciało robić coś innego.
Pracuję w E Direct i jestem bardzo zadowolony. Zespół, do którego trafiłem jest otwarty i wspierający. Współpraca z klientem również bardzo pozytywna.
Wymagania korporacyjne, a pensje jak na mazowieckie na poziomie pracowników Biedronki;firma dla desperatów; jeżeli już komuś z handlowców zdarzyłaby się premia oczywiście po obcięciu wszystkich wydumanych! przez prezesa kosztów pozostaje jałmużna i oczywiście nie na papierze;skąpstwo na każdym kroku graniczące z dziadostwem; prezes, który nie ma nic wspólnego z przedsiębbiorcą; omijać dużym łukiem, szkoda czasu i dorabiania takiego człowieka; branża IT szuka pracowników, szkoda że pseudoprezes nic się nie uczy z rynku; brak poszanowania pracownika i zaufania; plusem w firmie jest tylko garstka ludzi od których można się czegoś nauczyć;
Nieudolny czyli taki co nie chce pracować za pieniądze jakie można zaoferować maturzyście bez doświadczenia przy pierwszej pracy, nawet nie studentowi; osoby z branży IT z doświadczeniem znają stawki; wymagania targetowe jak w dużej korporacji; oczywiście właścicielowi firmy marzą się płace jak w kraju jego porzodków, gdzie ludzie nadla pracują za 1$ na dzień; skoro jest tak super, to dlaczego ludzie odchodzą i wciąż szukacie pracowników; po stylistyce odpowiedzi i błędzie w prostym zdaniu nawet nie trudno sie nie domyślić kto odpisał; więcej refleksji, bo branża się zmienia;
Dostałem ciekawą ofertę pracy w dziale handlowym w tej firmie. Zaproponowana stawka jest dużo wyższa niż ta o której piszesz. Nawet system prowizji jest klarowny i do akceptacji. Ale po przeczytaniu twoich wpisów zastanawiam się co możesz jeszcze powiedzieć o pracy w dziale handlowym i systemie prowizyjnym. Wiadomo, jest ciśnienie na wyniki, sprzedaż, ale to chyba normalne w firmach IT. Z Twoich wpisów wynika, że odszedłeś z firmy niedawno. Jakie były powody twojego odejścia? Bardzo będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Po Twoim wpisie widać, że nie masz wiedzy o branży IT, a tym bardziej o branży IT w dużych miastach tj Warszawa; jeżeli masz doświadczenie w branży IT, a do tego wyższe wykształcenie, to wszędzie indziej bez problemu dostaniesz przynajmniej 2x więcej oczywiście na początek niż w tej firmie docelowo plus premia; jak nie masz na chleb dla rodziny możesz się zatrudnić i uwierz mi szybko się przkonasz jak wygląda realne premiowanie i targetowanie oraz inwestowanie w rozwój pracowników; nie licz na dobre słowo czy zaufanie do pracownika; co do zarządzania firmą przez "prezesa" to trudno do czegokolwiek to porównać, słowo zarządzanie chyba nad wyrost; sam się przekonaj jak nie szkoda ci czasu na eksperymenty; pozdro
Menadżerowie w tej firmie są tak jebnieci że w żadnej skali unijnej się nie mieszczą. Mają po prostu nasrane w głowie.
Czy często E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. poszukuje kogoś na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży? Ile osób tam pracuje?
Dość często szukają; jak ktoś kto nowy przyjdzie zorientuje się jak zarabia się w innych firmach i jakie są gdzie indziej w branży świadczenia, możliwości rozwoju, to zabiera się; to jest Warszawa, więc możliwości sąi na godziwą pracę; a dla początkujących są firmy, które więcej oferują na początek, a nie robią z ludzi telemarketerów; warto się dowiedzieć co znaczy specjalista ds.wsparcia sprzedaży, bo może być to zlepek kilku etatów za pensję za jeden; takie klimaty! taka specyfika tej firmy; osób z odziałami poniżej 20stu;
Witam wszystkich serdecznie ;) Chciałam zapytać o pracę w dziale handlowym . Pracowałam już w tej branży i wiem jak trudno jest pozyskać kontrakt oraz utrzymać ewentualną przyszłościową współpracę z danym podmiotem . Mój oddział zajmował się sprzedażą markowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania . W tamtym czasie docieranie do klienta było nieco ograniczone ,ponieważ internet nie był tak powszechny jak dziś i firma wyposażyła nas w profesjonalne foldery , wizytówki oraz oferty które wysyłałam faxem . Wiem ,że może brzmi to teraz jak średniowiecze, ale jakość handlowca musiała być na bardzo wysokim poziomie choćby ze względu na bardzo ograniczona drogę do pozyskania kontrahentów. Od tego czasu minęło wiele lat ,ale uważam, że moje przygotowanie które zapewniła mi firma ma ogromną wartość, ponieważ handlowiec musiał być zdeterminowany i szukać każdej możliwej drogi do dotarcia i przekonania kontrahentów, że jesteśmy najlepszym rozwiązaniem z pośród wielu innych . Dziś internet ułatwia znacznie więcej niż książka telefoniczna lub piękny kolorowy folder ,to start do przesyłania najnowszych informacji z propozycjami firmy , to znacznie ułatwia zadanie . Chciałabym się dowiedzieć czy osoby które mają długą przerwę w tak specyficznej branży mają jakieś szanse na powrót do branży? Ostatni raz gdy rozmawiałam z moim byłym dyrektorem handlowym uprzedził mnie ,że powinnam złożyć podanie niemalże natychmiast do innej firmy aby nie wypaść z obiegu rynkowego tak byłoby dla mnie najlepiej ,ale tego nie zrobiłam i wyjechałam z kraju na wiele lat . Mój oddział zaraz po moim odejściu został zamknięty i została jedynie siedziba w WAWa jeśli w ogóle jeszcze istnieje ... Dziękuję każdemu kto zainteresuje się moim wpisem ;)
Z tego co widzę po wpisach sprzed roku podobno sporo wymagali od handlowców i nie owijali z tym w bawełnę... Czy te standardy do dziś się nie zmieniły? Wymagają jeszcze więcej lub może mniej? Czego tak konkretnie aktualnie oczekują od handlowca? Wie ktoś?
@pracownik a jak są wybierani ci godni premii?
jakis czas temu po rekrutacji nie przyjalem oferty. slabe biuro, marna podstawa i ogromne oczekiwania i wymagania na zasadzie "szukamy czarodzieja" ktory zarobi dla nas kupe $$$$ a najlepiej przyprowadzi juz za pare dni wlasnych klientow i oni kupia! Tak, takie sa wymagania wobec handlowców, niezbyt subtelnie okazane.
@pracownik a na jakiej podstawie są wybierane osoby do nagrodzenia?
Polecam, wszystko jest w porządku
Nie polecam pracy w EDirect
Czyli mam rozumieć, że mimo wszystko występują nagrody, jeżeli chodzi o pracę w firmie E-Direct Cloud Solutions? Napisałeś, że nagradzani są wybrańcy oraz w tym samym zdaniu stwierdziłeś, że brak jest możliwości otrzymania podwyżki bądź premii. To w końcu, jak to wygląda? Proszę, abyś sprecyzował swój wpis.
Nie polecam. Skąpstwo na każdym kroku. Marne biuro. Marne wynagrodzenie, brak dodatków.
Mógłbyś uargumentować swoją wypowiedź pozostawioną na tym forum? W tej formie jest ona komunikatem, ale z pewnością inni użytkownicy zainteresowani pracą w E-Direct Cloud Solutions chcieliby zapoznać się z bardziej konkretnymi informacjami na ten temat. Rozwiń proszę kwestię finansów.
Wszystko zależy jaka pozycję sobie wypracowaliśmy w firmie. Pracować dobrze i są efekty.
@Pracownik, dobrze, że jesteś zadowolony z pracy w E-Direct Cloud Solutions. A mógłbyś napisać co bezpośrednio wpływa na to jak postrzegasz tę firmę jako swojego pracodawcę? Czy na ten obraz składają się może warunki zatrudnienia jakie zostały Ci zaproponowane na rozmowie kwalifikacyjnej? Proszę Cię o wypowiedź na ten temat.
a mi się bardzo podoba praca w mojej firmie
Na stronie internetowej E-Direct Cloud Solutions znajduje się kilka ofert pracy. Czy wśród forumowiczów zaglądających na ten wątek, zainteresowanych zatrudnieniem w tej firmie, są osoby, które aplikowały na którąś z tych ofert i mogłyby się podzielić z innymi, swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi etapów procesu rekrutacyjnego? Wszystkie Wasze uwagi posłużą innym użytkownikom.
@pracownik, dlaczego nie polecasz pracy w E-Direct Cloud Solutions? Co bezpośrednio sprawia, że masz taką a nie inną opinię o tej firmie jako pracodawcy? Proszę Cię o pozostawienie wypowiedzi na ten temat, ze względu na osoby poszukujące informacji o E-Direct Cloud Solutions przed aplikowaniem do niej.
Idealnych firm nie ma i jesli nawet jest coś do poprawy to trzeba to zrobić i będzie dobrze!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E-Direct Cloud Solutions Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!