Opinie o DPD Polska w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy DPD Polska. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w DPD Polska o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska w Kraków

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak szefostwo w DPD Polska traktuje ludzi?

rookie Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Wszystko jest indywidualną materią. Ja osobiście po blisko 7 latach pracy w DPD mogę śmiało powiedzieć, że wszyscy moi poprzedni przełożeni byli bardzo w porządku, sprawiedliwi, komunikatywni, empatyczni i otwarci. To się ceni.

Agata K. Nowy wpis
Inne

niekompetentni i nieżyczliwi.Zagubione paczki, numery tel. bez odbioru, a BOK-Infolinia koszmar, którego reprezentują: Eyta K., Bartłomiej W., Adrian P.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w DPD Polska są szkolenia zewnętrzne?

Nazariy
Inne

Nie polecam tej firmy. Cały dzień czekałem na przesyłkę, a ostatecznie kurier nie przyszedł i napisał, że odbiorcy nie ma "Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny" . I tak naprawdę kurier nawet nie przyjechał. Nie korzystajcie z tej firmy bo (usunięte przez administratora)

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w DPD Polska się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(114 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Elvira
Były pracownik

Nie polecam. 5 dni czekania na paczkę po czym otrzymuje informacje, ze paczka została zwrócona z powodu nie podjęcia jej. Zero kontaktu ze strony kuriera . Pominę fakt że 500 metrów od mojego miejsca zamieszkania, znajduje się punkt odbioru paczek.

3
Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do DPD Polska odbywa się w siedzibie firmy?

Misza
Kandydat

Witam.kierownictwo traktuje kurierów jak (usunięte przez administratora) robocze nie ty bedzie inny!!! Podwinie ci sie noga to wylot-- Skarga wylot.itd

Osa
Inne

Nie polecam. 5 dni czekania na paczkę po czym otrzymuje informacje, ze paczka została zwrócona z powodu nie podjęcia jej. Zero kontaktu ze strony kuriera i próba wmówienia ze dzwonił. Pominę fakt że 500 metrów od mojego miejsca zamieszkania, znajduje się punkt odbioru paczek. Ta firma to straszne dno. Podejrzewam że kurierowi nie chciało się przyjeżdżać lub zgubili/zniszczyli paczkę.

2
Luk
Inne

Mam brak zaufania do tej firmy po wczorajszym incydencie kuriera podjechał nie zadzwonił do mnie tylko wpisał do systemu że mnie nie ma w domu i odjechał a jak próbowałem się z nim skontaktować telefonicznie lub SMS nie było odzewu tak się nie postępuje z klientami ŻENADA

2
anty konfi
Inne

Polecam przesyłki zawsze na czas oraz kontakt z kurierem !! Uwaga na kuriera konfidenta policyjnego!! mieszka w Tyńcu jeździ kontenerami na rejestracjach TKA67...,TKA58....

1
Jaco
Pracownik

Oddział Kraków Skawina KR2

2
Jaco
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest, że kurier który został wyrzucony z DPD za (usunięte przez administratora) , dalej jeździ u swojego pracodawcy i doręcza przesyłki? Trasa KRZESZOWICE - MIEKINIA - NOWA GORA - FILIPOWICE sytuacja świerza bo ze stycznia 2023r

2
Zawiedziony klient
 Problem

Z firmą DPD zawsze miałam miłe skojarzenia bo i kurierzy zawsze byli bardzo uprzejmi do momentu kiedy pracę rozpoczął pan Krystian . Jest niekompetentny, nie uprzejmy i od ponad roku zawsze jest z nim problem. Dzisiaj jednak jego humory przeszły wszystko gdyż nie mając równo odliczonej kwoty , a nie chcąc robić problemu dałam kwote taką aby było łatwo wydać resztę. Uslyszalam że pan nie ma jak wydać i koniec niezależnie od tego czy miałam zgodne drobne. Tak więc uznałam że na paczce nie zależy mi aż tak żeby dać komukolwiek 30zl napiwku. Pan wziął paczkę i odjechał. Po tym incydencie zadzwoniła do kuriera moja mama która została bardzo brzydko słownie zaatakowana przez pana który "radził jej" i pyskował. Chcąc nie chcąc nie pozwolę aby 22 letni dzieciak obrażał kogokolwiek z mojej rodziny. Paczkę ostatecznie odebrał mój narzeczony bo złapał pana na mieście i nagle pan nie miał problemu z płatnościami. Tak więc jeśli nie ma pan szacunku dla klientów ani dla kobiet to ja również dla tego pana mam radę, proszę się zwolnić. Mam nadzieje że ktoś zrobi cokolwiek z tą sytuacją bo nie wyobrażam sobie żeby szanująca sie firma miała takie osoby wśród swoich pracowników. Jestem bardzo zawiedziona takim stanem rzeczy i sądzę że nie polecę firmy i sama nie bede korzystać z jej usług dopóki ów pan będzie tam pracował.

4
Mat
Pracownik
 Rekomendacja
@Zawiedziony klient

Z chamstwem trzeba walczyć ale sam czasem nie mam wydać a przez pandemie w sklepach nie chcą rozmieniać gotówki :/ dlatego zawsze liczę że klient ma przygotowaną kwotę i polecam klientom płatność online

Byłykurier
Były pracownik
 Pytanie
@Zawiedziony klient

To obowiązek każdego klienta jeśli nie płacisz terminalem lub jeśli nie chcesz (usunięte przez administratora) wysokiego napiwku. Nie jesteśmy jakimś (usunięte przez administratora) sklepami, które muszą mieć wszystko co do grosza. Płatność 613 , podane 2x500, gdzie tu szacunek do kuriera? Rozwozimy 150 czy 200 paczek i mamy na klienta niecałe 75 s. Ze znalezieniem, wyciągnięciem paczki wyjściem, dzien dobry, zeskanowaniem, wpisaniem nazwiska, i zatwierdzeniem podpisem klienta.

Marek
Inne

Jak stan samochodów ?

Byłykurier
Były pracownik
@Marek

Kontenery to w większości sypiące się (usunięte przez administratora) xd. Level kiedy pada śnieg a Ty masz (usunięte przez administratora) na letnich bo ktoś sobie zapomniał. Check engine, brak klimy i łatanie dziury w kadłubie plastrem, tak można opisać "naprawy". Jest jeden czy 2 przewoźników co mają nowe auta, ale (usunięte przez administratora) po 12 godzin.

Taki tam
Były pracownik
 Pytanie

Ok nie wytrzymam pracowałem kiedyś w dpd. Praca ok. Ale. Pączki z nazwą ulicy bez nr norma. Pączki na plac gdzie jest 30 firm imię nazwisko klienta brak nazwy firmy telefonu nie odbiera. Po kilku próbach dodzwonienia się wbijasz błędny adres. Nagle telefon klienta działa i dzwoni do Ciebie z pretensjami że nie doreczyles pączki nagminne winni wszyscy tylko nie klient. Zgadzam się że nie wszyscy kurierzy są ok. Ale po całym dniu wożenia paczek i wysłuchiwania pretensji ludzi że paczka szła 3 dni i dlaczego tyle czy co jest w środku. Człowiek ma dość. Zrozumcie że my jesteśmy kurierami nie wiemy co jest w paczce gdzie jest faktura. I jeszcze jedno kurier wiezie 300 paczek. I telefon do niego ma pan do mnie paczkę mnie kiedy pan będzie mnie rozczula. Jeśli chcecie przesyłkę o danej porze to są takie usługi. Kurier ma do rozwiezienie 300 paczek gdyby miał do każdego zadzwonić to policzcie ile to zajmuje? Troszkę logiki. Tyle w temacie

Byłykurier
Były pracownik
@Taki tam

Totalnie się zgadzam, kazałem mu (usunięte przez administratora) i zastanowić się nad swoim nędznym żywotem

Pytanie
 Pytanie

Czy w DPD Polska możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Byłykurier
Były pracownik
@Pytanie

Tak, albowiem magazyn KRA1 cały pracuje na czarno . Dostajesz umowę o pracę na 1/4 etatu, a (usunięte przez administratora) 10 godzin lub 12. Wszystko pod stołem. Wypłaty co 2 tygodnie. 4-4.2 k miesięcznie

Covid
Inne
 Problem

Pan Dominik z Krakowa z rejonu Krowodrza-Bronowice. Nie ma szacunku do klienta. Nie odbiera telefonów i nie odpisuje na smsy. Nie jest łaskaw dostarczać na prośbę paczkę w godzinie w której ktoś jest obecny w domu. Obraża nazywając m.in. od świrów itp. Zostawił paczkę na asfalcie nie interesując go co w paczce się znajduje. Groził że mam (usunięte przez administratora) w firmie kurierskiej" tak dosłownie powiedział W firmie przez centrale odwracał sytuację że to ja go wyzywałem (mam 2 video co wskazuje że kłamie) " W dniu dzisiejszym 10.11.2022 DPD odesłało paczkę wysłaną przez firmę telekomunikacyjną ORANGE z powodu kaprysu Pana Dominika. Który nie zamierzał jej mi wręczyć. A dzień wcześniej Pan na centrali zapewniał mnie że przesyłka otrzymam jak tylko dotrze. Dziś rozmawiając z Przedstawicielem z centrali i 3 krotnie nakłaniał mnie abym napisał na stronie DPD skargę na tego Kuriera załączając plik video. " To takie streszczenie na początek opisu o DPD

1
Krystyna

NIE polecam firmy DPD , brak kontaktu z kurierem , najlepiej czekać na paczkę w domu 12 godzin i nie wychodzić nawet z psem na 5 min z domu bowiem Pan Piotr z Krakowa kurier nie dzwoni w ogóle do odbiorcy - uzyskałam informację z centrali , że NIE MA TAKIEGO OBOWIĄZKU- co więcej kurier WYŁĄCZA TELEFON kpina i brak szacunku dla klienta, po raz kolejny raz zawiodłam się na DPD Polska , dobrze , że są inne firmy konkurencyjne działające na rynku krajowym gdzie szanują klienta

8
kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Krystyna

nie rozumiesz że to jest forum dla poszukujących pracy?!

A.k.
Były pracownik
@Krystyna

Numer kuriera jest w urządzeniu służbowym na którym kurier cały czas pracuje i skanuje paczki więc NIE MOŻE być wyłączone. Kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta bo nie ma na to czasu. Jest 200 paczek, telefon przed każdą to kolejna minuta o ile NIE odbierze. A każdy chce chyba wrócić wcześnie do domu po ciężkim dniu ????

Covid
Pracownik
 Pytanie
@Krystyna

Tak samo z Pan Dominik z Krakowa z rejonu Krowodrza-Bronowice. Zero szacunku do klienta. Nie odbiera telefonów i nie odpisuje na smsy. Nie jest łaskaw dostarczać na prośbę paczkę w godzinie w której ktoś jest obecny w domu. Gdy wracałem z pracy na elektronicznej hulajnodze to podjechałem do niego 100m od domu. On chciał mi paczkę zostawić na chodniku która była warta 1500zł z wagą około 10kg. W tym czasie obrażał mnie i groził że to już ostatnia paczka z DPD bo zgada się z chłopakami z branży. Czy to normalne zachowanie kuriera? On ma obowiązek dostarczać przesyłki nadane przez różne firmy pod wskazany adres. Natomiast ten pracownik sam decyduje komu wręczy paczkę i od kogo odbierze telefon bądź odpisze na smsa. Pan Dominik nie musi mnie lubić ale jako kurier z Krakowskiego DPD powinien wykonywać swoje obowiązki dostarczając paczki bez chamskich tekstów oraz gróźb !

Iwona
Inne

Odebrałam dziś uszkodzony towar kupiony na allegro. Paczka została oklejona taśmą żeby na pierwszy rzut oka nie było widać uszkodzenia. Po otwarciu zgniecenia i zniekształcenia rogów blatu komody. Kurier skontaktował się ze mną dopiero jak stał pod moim blokiem. Musiałam szybko wyjść z pracy. Dorzucił że ma nadzieję że mam kogoś do noszenia paczki bo on tego nie zamierza nosić. Wiem, że wszystko można powiedzieć ale może nie w obraźliwy sposób. Nie dostałam żadnego dokumentu do pokwitowania odbioru towaru. Ciekawe kto za mnie podpisał. Wystawiłam już negatywną opinię sprzedawcy na allegro przez uszkodzenia spowodowane przez przewoźnika. Niech wie, przez kogo traci klientów. Nie zamierzam więcej korzystać z usług DPD. Najgorsza jakość spośród wszystkich mi znanych firm kurierskich. Absolutnie odradzam korzystanie z ich usług.

1
Karolina
Były pracownik

Serdecznie nie polecam pracy w tym miejscu najgorsza praca w jakiej byłam szczerze jak najdalej od tego miejsca zero zasad bhp Paczki idą bardzo szybko a co za tym idzie musisz być bardzo szybki do tego w między czasie musisz wykonywać parę czynność Oczywiście niemam samochodu więc dojeżdżałam autobusami i byłam godzinę wcześniej w pracy ale nawet nie można wejść do środka ponieważ 10 przed zmianą są dopiero otwierane drzwi 15 minut przerwy to jakiś żart kierownik ordynarny przekleństwa z jego ust i mówienie że ludzie mają zapier*** też nie na miejscu w życiu nie byłam w gorszej pracy odradzam każdemu jestem okropnie zawiedziona NIE POLECAM!

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska
Przejdź do nowych opinii