Jest to przykre i bulwersujące, że czym gorszy pracownik to dostaje się na wyższe stanowisko. Obecnie nie ma Przemilej, pracowitej zawsze uśmiechniętej do klientów Pani Patrycji. Zastępuje ją niestety pani Edyta, która zawsze pracowała tam jak za karę. Gdy siedziala na kasie, była gburowata, opryskliwa i nigdy na nic nie potrafiła odpowiedzieć. Teraz ten buc zastępuje kogoś tak przemiłego. Psuje opinie tej placówce. Jest opryskliwa, bezczelna i z tego co kilkakrotnie słyszałam nie obiektywna do pracowników. Jej stronniczość podciąga pod mobbing.Proszę o zainteresowanie kierownictwo się tą osobą. Skargę złożę również pisemna
Mobbing to poważne oskarżenie. Była Pani świadkiem takiego zachowania wobec pracownikow?
Dzień dobry Codzienno Klientko, bardzo mi przykro że takie miejsce ma u nas w Dino, a co więcej dotyczy mojej osoby. Z całym szacunkiem skoro potrafi Pani napisać taki post, zapraszam do spotkania w mojej obecności i obecności wszystkich pracowników. Miło czytać, że jestem "bucem" - z całym szacunkiem poprę te słowa kiedy Pani przyjdzie i powie mi to w twarz. Serdecznie zapraszam jeszcze w tym tygodniu, w godzinach popołudniowych (poza środą)- od 14,15 do wieczora. Mam nadzieję, że Pani się pojawi. Bardzo chciałabym Panią poznać osobiście. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłych zakupów codziennego dnia :)
Nie wierzę, czyżby kret był wśród załogi???? No cóż takie rzeczy się zdarzają, ale dla mnie to jest niepojęte jakim człowiekiem musi być ta pożal się Boże " codzienna klientka", która potrafi nazwać kogoś bucem nie znając go wcale, a w ogóle czy owa klientka wie co to jest (usunięte przez administratora)
Ale myślisz że to nie klientka tylko właśnie ktoś z załogi udaje? :0 Może by kiero zrobiła taką urnę, żeby zespół wrzucał anonimowo uwagi, bez wyzwisk oczywiście. Tak się robi w firmach, żeby omawiać problemy u siebie, a nie na forach :D
Pani Edyta jest miła kobieta. Jest tylko człowiekiem i jak każdy ma prawo mieć też gorszy dzień. Opinia nie sprawiedliwa, mogę w tym temacie zająć miejsce, bo też codziennie robię w dino zakupy
Przepraszam, ale się zdenerwowałam. Nikogo urazić nie chciałam, tylko tego nie rozumiem????
Dino pogwizdów, nie jest przyjazne dla klientów.Pytanie-dlaczego kupując piwo, mam później problém z oddaniem butelek? Paragony mam. Tłumacza że były butelki na wymianę, ale piwo kupuje i nie kupuje jego bez butelek, na miejscu też nie jest wypijam? Ciągle są jakieś broblemy, jak nie ma p. Patrycji. Jestem zdegustowana
Byłam w piątek i sobotę tzn. 25 i 26 luty2022 w Dino Pogwizdów na zakupy i co widzę dziuuury na półkach, bałagan, brudna podłoga, załoga markotna bez życia i krzycząca jakaś chyba z "góry" kobieta aby brać się do roboty, szybciej i szybciej. Byłam w szoku bo gdy robiłam zakupy w styczniu czy w grudniu to panowała wesoła atmosfera, ekspedientki uśmiechnięte i bardzo miłe, towar wyłożony na półkach i było po prostu normalnie. Gdy zapytałam czy przez sklep przeleciał tajfun odpowiedziała mi Pani na kasie, że "góra" rządzi , a gdy zapytałam o P. Edytkę to mi powiedziano, że jest na chorobowym i Pani Lider rządzi. No cóż tak bywa. Chociaż nie wiem co to znaczy Lider, ale nie dopytywałam.
Przez myśl mi przechodzi że gdy „góra” rządzi to powinno wszystko być pod linijkę :) Chyba że to jakiś bunt załogi.
Brak mi słów na bałagan jaki panuje, mówię o tym na półkach, jak i o bałaganie międzyludzkim. Ta pseudo kierowniczka. Edyta cała, to okropna pomyłka. Osobą nic nigdy nie wiedzącą, ciągle nie zadowolona, nie miła i bezczelna. Zastanówcie siw jako firma kogo i na jakie stanowisko zatrudniacie. Ta kobieta się nadaje tylko na magazyn, a nie do ludzi
Dzień dobry Helcia :) Dziękuję za tak szczery komentarz napisany przez Panią. Bardzo chętnie z Panią porozmawiam już jutro o 14.15 :) - Jedyne zdanie co się mi podoba to - pseudo kierowniczka. Z całym szacunkiem, ale nie byłam i nie jestem kierownikiem w świetle prawa. Zapraszam Panią na rozmowę :)
Jestem stałą klientką w Dino Pogwizdów, ale nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem P. Edyty jak Helcia opisuje. P. Edyta to bardzo kompetentna i wyrozumiała oraz cierpliwa osoba, którą oczywiście oceniam tylko po robieniu zakupów, zawsze ma czas dla klienta i nigdy powtarzam NIGDY nie słyszałam aby była niemiła dla klienta, a robię zakupy dwa razy w tygodniu. Odnoszę wrażenie , że ten wpis nie jest przypadkowy. Ktoś chyba chce jej zaszkodzić, tym bardziej , z tego co się orientuję P. Edyta przebywa na L4.
Nie jest miło robić zakupy jak pracownik jest antypatyczny i z gburowata miną. W pogwizdowie jest taka p. Edyta, ona jest naprawdę nie miła do ludzi. Gdy zapytałem o produkt opryskliwie odpowiedziała-tam trzeba zobaczyć, jak nie widać to znaczy że nie ma. Nie zależy jej na klijentach. Już jej nie tłumaczyłem ze bylem, patrzyłem, dlatego pytam-poprostu wyszedłem. Taka osoba odpycha.
Dzień dobry Szanowny Panie Emerycie. Od 2 lat mamy pandemię, więc wątpię że widzi Pan moją minę. Ale okej, może akurat moja maseczka spadła mi z twarzy i faktycznie taka mina się pojawiła. Zapraszam na spotkanie ze mną już jutro na godzinę 14,15 - chętnie z Panem porozmawiam i przeproszę. :) Miłego dnia Panie Emerycie i do zobaczenia.
Chciałam zapytać aktualnych pracowników, czy spodziewacie się paczek świątecznych? Jak było w tamtym roku? :)
Obsługa fatalna. Panie (niektóre) tam pracujące są tam za karę, nie miłe aroganckie a na dodatek jak się o coś poprosi to wyzywają klienta. Żenada
Nie polecam tego sklepu. Obsługa niemiła. kasjerki zaokrąglają i czasem nie wydają paru groszy tłumacząc że nie mają. Kolejki do kasy... opieszałość i wrażenie jakby siedziały tam panie za karę. Proszę się zastanowić zanim ktokolwiek zrobi tam zakupy. Nie polecam
Notorycznie brak towaru, nie miła obsługa ,porównanie ma z innych sklepów tej sieci Pruchna,Hażlach, Strumień i korzystam z ich usług a do sklepu Dino Pogwizdów mam 700 m , nie polecam !!!