Jak firma DHL Koninko(centrala Polski) obsługa klienta/ wózkowy wygląda finansowo względem magazynów z okolicy? Jeden poziom 5500brutto. Czy jednak jest stała rotacja ludzi? Czy wiecznie jest przyuczanie nowego pracowników? Jaki jest podział obowiązków na magazynie? Jeden do wszystkiego czy może inaczej to wygląda?
Jak się pracuje z ludźmi z DHL Exspress?
Aby awansować trzeba utrzymywać super kontakty z Agnieszką B. oraz z Rafałem J. Można awansować każdy, bez wiedzy bez umiejętności wystarczy podlizywanie się. Każda rekrutacja w firmie DHL Koninko jest ustawiona i łatwa do przewidzenia nie warto brać udziału ponieważ są ustawione z poklepania pani nowej Agnieszki menadżer. Rączka rączkę myje znajomości
(usunięte przez administratora)
Supervisor UR ma za zadanie poszukiwanie nowych mechaników na warsztat.
Firma nie informuje o wynikach rekrutacji, szkoda marnować na nich czas.
Jak długo trwa proces awansu w DHL Exspress?
Przesyłka, na której mi zależało miała zostać dostarczona w piątek, jednak na infolinii otrzymałem informację, że dostawa została przełożona na kolejny dzień roboczy (czyli kolejne dni czekania do poniedziałku). Automat telefoniczny od sprawdzania statusu to żart, przekazał nawet mniej informacji niż jest dostępne na stronie, zmarnowany czas na słuchanie melodyjki i czekanie. Samo oczekiwanie na konsultanta również nieprzyjemne z powodu braku jakiejkolwiek informacji o przybliżonym czasie oczekiwania (miejscu w kolejce itp) oraz natrętnego komunikatu o przekierowaniu paczki. Nie polecam.
Składam skargę na kuriera nr.12 DHL Rafał jeżdżący po Strykowie nie chce mu się rozwozić paczek to robi odmowy , albo paczki opłacone kradnie wpisując odebrane , a jak zamawiam za pobraniem to dolicza sobie po 10zl.
Dzień dobry, czy firma organizuje dojazd dla pracowników w Zakrzewie ? Czy macie Państwo jakieś opinie o pracy w dziale windykacji ?
Tragedia, rozumie ze okres przedswiateczny, ale zeby juz 3 dni przetrzymywac paczke w sortowni to juz istny balagan. Rozlaczanie telefonu tylko swiadczy o braku szacunku do klienta i braku profesjonalizmu. 0 gwiazdek dla DHL Poznan,wstyd. Ta firma zeszla na manowce!!!!!! Moge tylko dodac: OMIJAC WIELKIM LUKIEM DHL!!!
taka odpowiedz pracownika DHL jest po prostu karygodna. Mam nadzieje ze wlasciciel DHL sie tym zajmie . A tak na marginesie czy ktos wie kto jest wlascicielem DHL? slyszalam ze amerykanski koncern ale nie jestem pewna a nie chce mi sie szukac w internecie bo szkoda czasu.
Nigdy juz nie wysle paczki przez DHl ani nie poprosze o przyslanie. Ani pracownik Komornik ani pracownik Wroclawia nie odpowiada. robia z ludzi (usunięte przez administratora) i doprowadzaja do ostatecznosci. Wszedzie infolinie , ktore o niczym nie informuja. Z 3 przeslanych mi z Niemiec paczek jedna po wielu poszukiwaniach musialam odebrac osobiscie w Komornikach , dwie pozostale zagimely. Ostrzegam ludzi przed ta firma. To jest tzw globalizacja gdzie cala firme obsluguja automatyczne sekretarki.Moze mi ktos z personelu powie gdzie jest paczka CY490477675DE i paczka 0686
Moja opinia o firmie DHL- negatywna. Zamówiłam towar z dostawą do domu. Przesyłkę miała dostarczyć firma kurierska DHL. Niestety jak to bywa w tej firmie ( to nie był mój pierwszy kontakt z tą firmą kurierską) w dniu dostawy dostałam sms-a z wiadomością, iż z powodu nieskutecznej próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres, przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie. Niestety taka sytuacja powtarza się prawie za każdym razem!!!! Do tej pory nie robiło mi to specjalnie jakiegoś większego kłopotu, ale patrząc na całokształt, gdzie firma pobiera opłatę za dostarczenie paczki do klienta, a klient i tak musi ją odebrać sam, i to nie raz w dość znacznej odległości od miejsca zamieszkania- jest bardzo nie w porządku, i czuję się oszukana nie po raz pierwszy, tym bardziej, iż nie opuszczałam mieszkania ani na sekundę, sms-a, dostałam o godzinie 10;34, a około godziny 12-tej widziałam samochód firmy kurierskiej DHL przejeżdżający obok wejścia do bloku, w którym mieszkam!!! Teraz pracownicy zrzucają winę na pandemię koronawirusa , jednak bywało tak i przed epidemią i dla mnie to nie jest tłumaczenie, ponieważ inne firmy kurierskie dostarczają paczki normalnie, jedynie informując telefonicznie lub domofonem, iż paczka pozostawiona zostanie pod drzwiami. Poza tym w czasie epidemii tym bardziej kurier powinien dostarczyć przesyłkę do klienta ( zachowując zasady bezpieczeństwa, jak czynią to inne firmy kurierskie- szacunek dla kurierów dpd i poczty), a przynajmniej kontaktując się z klientem telefonicznie, ponieważ osoba czekająca na paczkę z jakiegoś powodu może nie móc wychodzić z domu ( np. osoba starsza, albo obciążona chorobami, która jest w grupie większego ryzyka i powinna "zostać w domu"). Kolejnego negatywa wystawiam za brak możliwości dodzwonienia się do firmy kurierskiej DHL- same automatyczne sekretarki, albo automaty, a na Komornikach sygnał wolny- lecz nikt nie odbierał, i nie było to jednokrotne dzwonienie, ale wykonałam kilkanaście telefonów w przeciągu godziny!!!! Próbowałam również wysłać druk reklamacyjny dotyczący dostawy, ale i tu napotkałam na trudności . Miałam podać nr nadania paczki, gdzie jestem odbiorcom i nie posiadałam takiego numeru(chociaż nie byłoby to niemożliwe, żeby go zdobyć ,ale przeciągałoby wszystko w czasie). W rezultacie zgłoszenia nie wysłałam!!! Wnioski z pracy tej firmy kurierskiej narzucają się same!!! Mnie pozostaje niesmak i niezadowolenie i jedynie mogę przestrzec potencjalnych klientów przed schodami ,jakie będą musieli pokonać, korzystając z ich usług!!!! P.s. Zapomniałam dodać, iż rozmawiając z Panią wydającą paczkę w punkcie odbioru potwierdziła , iż inni klienci również narzekają na taką samą sytuację pozostawiania paczek w punkcie, zamiast dostarczanie pod zamówiony adres- czyli jest to praktyka stosowana nagminnie!!!
Masz absolutnie rację i jeszcze brak kontaktu z kurierem. Ja nawet nie dostałam powiadomienia tylko info ze paczka przechodziła odprawę celna dwa razy
Są tam służbowe samochody tak?
Potwierdzam opinię Aaa. Mam takie same doświadczenia. Jak mogę wybierać to omijam DHL zdecydowanie. Na paczkę z dostawą do domu czekałam 2 tygodnie. Kurier przychodził do sąsiadów ale nie do mnie, choć twierdził, że ma moją przesyłkę w terminalu. Reklamacje nic nie dawały. Głuchowo nie odbierało telefonów także z centrum w Łodzi gdzie składałam reklamacje. W końcu pojechałam do Głuchowa (mieszkam w centrum Poznania) i odebrałam przesyłkę osobiście. Wyjeżdżaliśmy na wakacje i nie mogliśmy dłużej czekać. Na stronie "śledzenia" pojawił się wpis - odbiór własny w magazynie. Następnego dnia wpis zmieniono na - przesyłka dostarczona na adres adresata. Takie kłamstwo! Innym razem przesyłkę zostawiono w zakładzie fryzjerskim nie informując mnie o tym. Na stronie "śledzenia" podano tylko nieznane mi nazwisko - okazało się po śledztwie, że to nazwisko właścicielki zakładu. W okolicy (500 metrów) mojego mieszkania są 4 zakłady fryzjerskie. Dziwię się, że sklepy/firmy, które korzystają z usług DHL a które ponoszą przecież konsekwencje nierzetelności DHL, nie solidaryzują się z klientami i nie potrafią zmusić DHL do zachowania standardów. Ja, jak widzę, że mój zakup miałby dostarczyć tylko DHL i nie ma wyboru, wybieram inny sklep, w którym można wybrać różnych dostawców, oprócz DHL.
Czy pracodawca DHL Exspress organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
DHL Koninko - szkolenia są organizowane dla tylko dla elit. Zwykły pracownik magazynowy nie ma możliwości udziału w szkoleniu. Dodatkowo przełożony na pytanie czy są jakieś szkolenia... odpowiada: a po co ci szkolenie...
Dzień dobry, Czy firma organizuje dojazd z Poznania dla swoich pracowników?
Tak organizuje ale tylko dla pracowników z UKRAINY. Polak przy głodowym wynagrodzeniu musi sobie sam radzić z dojazdem do pracy.
DHL to najgorsza firma kurierska w Poznaniu! Gdy dostałem informację, że kurier nie zastał paczkomatu pod adresem DHL Parcel byłem zaskoczony?! Pomimo złożenia skargi i obietnic ze strony firmy DHL, iż paczka będzie dostarczona pod adres alternatywny podany przeze mnie i tak nie dojechała! Biorą pieniądze i nie wywiązują się z umów!
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie DHL Exspress?
Zmieńcie tą nazwę firmy, bo jest błędna. Prawidłowa to Dhl Express, a w zasadzie w Głuchowie jest Dhl Parcel!
Jako pracownik firmy na pewno dobrze znasz warunki pracy. Czy można aplikować nie mając wcześniejszego doświadczenia w branży? Tacy pracownicy są wdrażani do obowiązków poprzez szkolenia lub pomoc już pracujących osób? Chętnie się tego dowiem.
Mój pierwszy kontakt z tą 'firmą' i wielka kucha. Dostawa w godzinach, kiedy jestem w pracy, brak kontaktu z kurierem, brak możliwości kontaktu z firmą, aby skorygować godzinę doręczenia, zresztą oni podają tylko dzień, a ty czatuj jak burek grzecznie. W wyświetlanym komunikacie w telefonie, o próbie doręczenia przesyłki w danym dniu, można tylko podać inne miejsce jej pozostawienia, natomiast nie ma numeru telefonu kuriera, a na próbę połączenia się z firmą, masz możliwość słuchania jadaczki i żadnej możliwości wyjaśnienia czegokolwiek, (usunięte przez administratora) totalny. Nie polecam....
Jakie tetaz zarobki jako magazynier?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL Exspress?
Zobacz opinie na temat firmy DHL Exspress tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL Exspress?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!