DGM Direct.Group.Marketing

4.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o DGM Direct.Group.Marketing

KLARA

Bardzo miło będę tę pracę wspominać. Jak wszędzie się lepsze i gorsze aspekty,ekipa pracowników stałych jest super. Do dziś mam tam przyjaciół. Gorzej z tymi pracownikami, dla których to pierwsza praca i nie dają rady - tu widać brak kompetencji i zaangażowania, aż się czasem można zdziwić, ale oni szybko kończą karierę. Kierownictwo - ok. POLECAM!!!!

23

Pracodawca

@KLARA

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy :)

andzia

Wydaje mi się że tak jak wszędzie jeśli ktoś chce pracować i zarabiać pieniądze to będzie zadowolony. Tylko nic nigdzie za darmo nie dają, trzeba się starać a nie liczyć na to że się uda posiedzieć i tylko wziąć za to kasę. Pracowałam u nich nie długo bo musiałam wyjechać z miasta ale dla mnie było fajnie. Pozdrawiam wszystkich bo atmosfera pracy jest odlotowa!

21

Pracodawca

@andzia

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz, cieszymy się, że doceniasz panującą u Nas atmosferę, cały czas dbamy o to, aby Nasi Pracownicy czuli się komfortowo w miejscu pracy. Pozdrawiamy :)

brajanek

Powiem tak: atmosfera pracy naprawdę dobra , absolutnie nie mogę złego słowa powiedzieć na współpracowników i bezpośredniego przełożonego. Przed podpisaniem umowy zostało mi wszystko wytłumaczone a dodatkowo punkt po punkcie czytano ze mną umowę. wymogi w firmie DGM są jasne.

20

Pracodawca

@brajanek

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Pozdrawiamy :)

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie DGM Direct.Group.Marketing?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry. Warto się przygotować na pytania dotyczące komunikacji, oraz swoich celów/ założeń dot. pracy w naszej firmie :) pozdrawiamy :)

~Ex Nowy wpis
Pracownik

mega miło wspominam pierwszy miesiąc, ludzie wspaniali, klimat jak było dobrze też, wiele się tam nauczyłam i praca tam zawyżyła mega wysoko moje oczekiwania, jeśli chodzi o przyszłe miejsca pracy, pod kątem atmosfery i naprawdę rodzinnego vibe'u to było coś pięknego. Coś niepowtarzalnego.A co do samej pracy, to wiadomo, że praca z ludźmi, z abonentami do najłatwieszych i najprzyjemniejszych nie zawsze należy, ale dzięki niej można się nauczyć sztuki negocjacji, sztuki prowadzenia rozmowy, zbijania obiekcji, co później przydaje się w przyszłości w normalnym życiu. Super było to, że podczas pracy grała muzyka, na początku myślałam, że to będzie rozpraszać, natomiast wyszło, że jednak nie, fajnie było sobie pośpiewać między połączeniami. Słuchawki nie są najlepszej jakości, to prawda. A jak abonenci podnosili ciśnienie nieraz lepiej, niż najlepsza kawa, to przynajmniej było się pobudzonym do końca dnia. Gumowe piłki, rodem ze szkoły rodzenia, na których można było siedzieć - no poezja.

17
Nowy wpis

Pracodawca

@~Ex

Cześć! Bardzo dziękujemy za pozytywna opinie! :) Pozdrawiamy!

emil

pracowałam , ponad 6 miesięcy, ludzi ogólnie młodzi i wyluzowani, kilka nowych znajomości można w tym czasie pozyskać, przerwy są na faję / szamkę, więc nie jest źle, można wtedy poplotkować na dole przed budynkiem, miło wspominam

19

Pracodawca

@emil

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz. Pozdrawiamy ;)

Dawid

Fajnie, ze firma organizuje dla pracowników taką aktywność jak konkursy, które nagrodami motywują zatrudnione osoby, a także powodują integrację zespołu.

18
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

rozmowa przeprowadzona idealnie ! niestety dziewczyna ktora mnie rekrutowala juz tam nie pracuje ..

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
expracownik

ze swojej strony mogę napisać, tyle, że w każdej firmie w której pracowałem, a bylo ich kilka jesli chodzi o CC, to nigdzie nikt tak dobrze nie zrobił szkolenia i nie przygotował do pracy. ludzie są bardzo mili, np Adam, który zawsze ze wszystkim pomoże i wysłucha. tylko baby z jakości bywają pretensjonalne, zwłaszcza ta z papierosem elektronicznym, część osób miała problem zeby isc i się spytać o coś przez nie. nie wiem czy jeszcze pracuje bo ja byłem kilka msc temu. Ogólnie polecam, praca spoko chociaż wymagania są, ale to rraczej jak wszędzie. Pozdrawiam ekipe i kierowika :)

18

Pracodawca

@expracownik

Dzień dobry :) Bardzo dziękujemy za wpis, rozumiemy twój punkt widzenia i jest to istotna opinia. Mamy jednak nadzieję, że nasi pracownicy czują większy komfort podczas rozmów z Działem Jakości :). Jeśli masz jakieś istotne wskazówki zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Bardzo nam miło, że dobrze wspominasz współpracę z Konsultantami i Krzysztofem. Również pozdrawiamy.

frefy

Co najważniejsze to trzeba zrozumieć system wynagrodzeń - starać się żeby było jak najlepiej - żeby mieć jak najwięcej umów. Fakt projekt na którym jestem nie jest projektem łatwym. A co wy zrobicie zależy tylko od was . Ja osobiście polecam firmę DGM .

18

Pracodawca

@frefy

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz. Pozdrawiamy

KLARA

Bardzo miło będę tę pracę wspominać. Jak wszędzie się lepsze i gorsze aspekty,ekipa pracowników stałych jest super. Do dziś mam tam przyjaciół. Gorzej z tymi pracownikami, dla których to pierwsza praca i nie dają rady - tu widać brak kompetencji i zaangażowania, aż się czasem można zdziwić, ale oni szybko kończą karierę. Kierownictwo - ok. POLECAM!!!!

23

Pracodawca

@KLARA

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy :)

Mati Ignac
 Rekomendacja

Pracowałem w DGM-ie 4 miesiące na przełomie 2017 i 2018 roku i chciałem podzielić się swoją opinią nt. pracy tam (oddział Lublin). Generalnie to trzeba wiedzieć na co się piszesz - jest to telemarketing, więc trzeba być osobą otwartą, kontaktową, odporną na stres (bo rozmowy z klientami często takie są) i zmotywowaną do pracy. Zasady płacowe są jasne i przejrzyste - zasuwasz, widać, że ci zależy i masz wyniki to wskakujesz na prowizję. Jeśli przychodzisz by odsiedzieć te kilka godzin i przebimbać do końca pracy, to niestety ale ani zbyt dużo nie zarobisz (podstawa godzinowa) ani nie zdobędziesz sobie przychylności kierowników i menedżerów. I nie ma w tym nic złego - firma oczekuje zaangażowania w pracę i jest to zupełnie normalne. Podobnie jest z tą demonizowaną opłatą za szkolenie - to również jestem w stanie zrozumieć, bo firma jakby nie patrzeć inwestuje w nowego pracownika dużo czasu by przygotować go do pracy, pracownik zyskuje wiedzę, która jakby nie patrzeć bardzo przydaje się w pracy konsultanta (szkolenie prowadził Mateusz N. i było ono bardzo przydatne i pomogło mi dobrze wystartować w firmie), więc normalne jest, że firma po takiej inwestycji w pracownika chce by ten przekazaną wiedzę wykorzystał, a nie zawinął się do innej firmy. Generalnie wspominam swój pobyt w firmie bardzo pozytywnie. Wiem, że w DGM-ie pracownicy zmieniają się często i może miałem szczęście, ale trafiłem na swietną ekipę współpracowników. Atmosfera była bardzo pozytywna i co by się nie działo zawsze można było liczyć na pomoc czy to któregoś z bardziej doświadczonych współpracowników czy któregoś z team leaderów. Atmosfera to główny powód dla którego wspominam swój pobyt w DGMie bardzo pozytywnie, niektóre z częstych popracowych integracji pracowniczych wspominam bardzo dobrze :D Fakt, że sama praca potrafi być bardzo stresująca, bo można trafić na projekt gdzie całymi dniami trzeba użerać się z ludźmi, którzy potrafią być absolutnie negatywnie nastawieni do rozmowy od samego początku, lub na projekt gdzie dzwoni się do osób w wieku 70+ i namawia się je na zakup internetu światłowodowego, telewizji satelitarnej i telefonu na łączu internetowym, co praktycznie mija się z celem, bo osoby te nie miały pojęcia o czym się do nich mówi i wyłączały się na wspomnienie o cenie (pozdrawiam Neo+Tel :D). Nie podobała mi się zbytnio praktyka wrzucania na ten ww. wspomniany projekt konsultantów na okres np. tygodnia "za karę", tj. jeśli konsultantowi "nie szło" w pracy, czyli nie spisywał wystarczającej ilości umów. Za DGMem na pewno przemawia rzetelne podejście do szkolenia pracowników. Zarówno szkolenie wstępne przed rozpoczęciem pracy, jak i codzienne godzinne szkolenia były prowadzone w mojej opinii bardzo profesjonalnie i skupiały się zarówno na aspektach teoretycznych (techniki sprzedażowe, prowadzenie negocjacji itp.) jak i praktycznych (jak rozmawiać z klientem, ton głosu etc.). Wymieniane były błędy popełniane przez konsultantów na przykładzie ich rozmów, co pozwalało na bieżące eliminowanie ich. Menedżerowie, którzy prowadzą szkolenia mają pojęcie o tym co robią. Za minus można na pewno uznać sprzęt, który lata świetności ma już za sobą - taniutkie i miernej jakości sluchawki, przez które często mało co słychać przy panującym na sali gwarze i grającej muzyce i które bardzo często się psuły. Komputery też pamiętają czasy, w których niektórzy z konsultantów robili jeszcze w pieluchy - często się zawieszały, działały bardzo wolno i utrudniały komfortowe wykonywanie obowiązków. Ze swojej strony mogę bardzo polecić pracę w DGMie zwłaszcza osobom, dla których będzie to jedna z pierwszych prac. Przygotowanie do pracy jest na naprawdę wysokim poziomie i nawet osoba nie mająca doświadczenia w sprzedaży jest w stanie nieźle się wstrzelić. Atmosfera i grupa ludzi z którymi pracowałem w moich czasach była na duży plus i to głównie dzięki nim chciało się codziennie przychodzić do pracy :) Człowiek czasem czuł się jak na spotkaniu z kolegami, a nie w pracy :) Nikt nie zostaje zostawiony samemu sobie - menedżerowie i kierownicy są wyrozumiali i pomagają na każdym kroku, ale trzeba pokazywać zaangażowanie w pracę i chęć nauki. Zrezygnowałem głównie dlatego, że byłem na ostatnim roku studiów i coraz ciężej było mi pogodzić pisanie magisterki, chodzenie na zajęcia i pracę, której godziny wówczas były nieelastyczne (dzień w dzień 13-21). Obiecałem, że po napisaniu magisterki wrócę, ale los tak się ułożył że wyjechałem z Lublina i nie dane mi było zawitać ponownie w progi DGMu. Czy spróbowałbym ponownie? Tak, bo mimo, że praca bywała bardzo stresująca i czasem monotonna, to potrafiła również sprawiać frajdę. Dodać do tego kapitalną atmosferę i jest to gotowy przepis na idealne miejsce do pracy dla studentów/młodych ludzi, którzy chcą zarobić i nieźle się przy tym bawić. Polecam i pozdrawiam oddział Lublin (2017/18)!

29
maxt

Ja się zgadzam z Martim I. Praca jest fajna i nie było ona co narzekać, jak się idzie do pracy po to żeby pracować a nie szuka wymówek to w większości miejsc jest fajnie

16
sebxba

szanuje za to, że zwraca się taka duża uwagę na szacunek do klienta. a nie typowe wciskanie.

26
Piotr
Inne
@sebxba

Przypuszczam, że wypowiadasz się z poziomu klienta korzystającego z usług firmy DGM Direct.Group.Marketing. Mógłbyś dodać, jak to się stało, że trafiłeś akurat na tę firmę?

sebxba
@Piotr

nie no pracuje w dgmie to ja dzwonie do klientów.

Piotr
Inne
@sebxba

Od dawna już pracujesz w tej firmie? Dobrze się składa, ponieważ chciałbym dowiedzieć się czegoś o tym pracodawcy. Mam nadzieję, że zechcesz wyrazić swoją opinię o tym, jak pracuje Ci się w tej firmie.

Sebxba
@Piotr

Pracowałem 6 miesięcy i było całkiem ok, słuchawka jak słuchawka

Piotrek
 Pytanie

Ma ktoś jakieś info odnośnie godzin pracy biura? 12-20 jak kiedy czy coś się zmieniło

andzia

Wydaje mi się że tak jak wszędzie jeśli ktoś chce pracować i zarabiać pieniądze to będzie zadowolony. Tylko nic nigdzie za darmo nie dają, trzeba się starać a nie liczyć na to że się uda posiedzieć i tylko wziąć za to kasę. Pracowałam u nich nie długo bo musiałam wyjechać z miasta ale dla mnie było fajnie. Pozdrawiam wszystkich bo atmosfera pracy jest odlotowa!

21

Pracodawca

@andzia

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz, cieszymy się, że doceniasz panującą u Nas atmosferę, cały czas dbamy o to, aby Nasi Pracownicy czuli się komfortowo w miejscu pracy. Pozdrawiamy :)

brajanek

Powiem tak: atmosfera pracy naprawdę dobra , absolutnie nie mogę złego słowa powiedzieć na współpracowników i bezpośredniego przełożonego. Przed podpisaniem umowy zostało mi wszystko wytłumaczone a dodatkowo punkt po punkcie czytano ze mną umowę. wymogi w firmie DGM są jasne.

20

Pracodawca

@brajanek

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Pozdrawiamy :)

ewka12

Powiem tak, jeśli jesteś dobrym sprzedawcą, to będziesz zadowolony. Praca na słuchawkach zawsze wypala po jakimś czasie. Najwięcej nauczysz się od innych sprzedawców i podczas meetingów. Szkolenie OK, dobrze zrobione przez Krzysztofa. Ogólnie zdobyłam dość spore doświadczenie oraz przyjaźni.

18

Pracodawca

@ewka12

Dzień dobry. EWKA12 dziękujemy za twoją opinię, cieszymy się, że miło wspominasz pobyt u nas. Pozdrawiamy :)

Marooo

atmosfera git, wymagania bez problemu do spełnienia. tylko trzeba chciec się uczyć, rozwijać :)

19
Emilia
Inne
@Marooo

A CRM jest łatwo przyswajalny? Jeszcze na nim nie pracowałam. Mogę liczyć w DGM na jakieś szkolenie wdrażające z jego obsługi?

PRACODAWCA
@Emilia

Dzień dobry, Pani Emilio, nasz system CRM jest bardzo intuicyjny, Nasi pracownicy nigdy nie mieli problemów z przystosowaniem się do pracy na nim. Naturalnie, podczas szkolenia system jest dokładnie omawiany :) Pozdrawiamy.

17
zai

Gdybym miała możliwośc to na pewno bym wróciła, choćby po to, żeby zobaczyc co u znajomych stamtąd słychać .. :D

18
to nie jest robota dla każdego

Jeśli ktos lubi prace w CC to jak najbardziej polecam. Jeśli jesteście młodzi i chcecie zarobić pieniądze "na wakacje" albo potrzebujecie szybkiego dopływu gotówki to idźcie gdziekolwiek indziej. Szkolenie jest turbo długie bo w okres szkolenia wchodzą też dni próbne i ten okres Wam sie wydłuży do dwóch tygodni, a jeśli komus sie uda podpisać umowe to jeszcze sie trzeba utrzymać, a żeby zarobić jakiekolwiek pieniądze to troche trzeba odpracować.

17
Aga
@to nie jest robota dla każdego

To dziwne co mówisz, bo ja swoje szkolenie przeszłam w tydzień. Tydzień czasu od pierwszego dnia szkolenia do momentu podpisania umowy wiec nie wiem o czym Ty mówisz :)

20
molo

W zeszłym roku byłem na szkoleniu w DGM, ale zrezygnowałem jeszcze przed jego końcem. Widać od razu, że pod płaszczykiem sympatycznej atmosfery kryje się (usunięte przez administratora)chęć wywyższania się, tak jakby to byli przynajmniej menedżerowie w międzynarodowej korporacji. (usunięte przez administratora) Najgorszy jest jednak brak słowności w DGM. I mnie krew zalewa, gdy widzę co po niektórych tutaj, którzy mają jakiś syndrom sztokholmski i twierdzą, że wypłaty w wysokości 3000 złotych na miesiąc są wysokie, czy też kara 500 złotych za szkolenie jest zrozumiała. Ok, szkoleniowcy poświęcają czas, ale mają kilkanaście osób w grupie, po drugie ja poświęcam czas, a zaczynają mi płacić dopiero po dwóch tygodniach. I uprzedzając, bo zaraz jacyś samozwańczy obrońcy tej (usunięte przez administratora)firmy będą próbować żałośnie bronić, że nic nie umiem tam przychodząc - w Żabce też Cię szkolą od zera, a mimo to Ci płacą. Nigdy wcześniej ani później nie zdarzyło mi się, że miałbym płacić za jakieś szkolenie. Ponadto, (usunięte przez administratora) z gadką, że te 500 złotych będzie dla każdego, kto ukończył szkolenie - totalna bzdura - jest to tylko dla tych, którzy osiągną wymaganą normę w miesiącu. Jednocześnie straszyli mnie, gdy zrezygnowałem ze szkolenia, że będę musiał zapłacić, mimo że wcześniej zapewniali, że nic takiego nie będzie mieć miejsca. Powoływali się na to, że mi przedstawili, jak będą wyglądać moje obowiązki - tylko, że nie pomyśleli co innego przedstawić teoretycznie na rozmowie kwalifikacyjnej, a co innego, gdy zacznie się realizować to praktycznie. Ostatecznie nie płaciłem (bo tak naprawdę kodeks cywilny na to nie pozwala) i nie słyszałem o nikim, kto by musiał płacić, ale jest to niezwykle smutne, że pogrywają tak nie fair. Co do warunków w firmie to tragiczne - beznadziejny sprzęt, rozlatujące się słuchawki, nie da się skupić, bo słychać pozostałych konsultantów wokół, a w dodatku projekt beznadziejny - klienci totalnie niepoinformowani i nie wiedzą o co chodzi, a trzeba ich męczyć ofertami. Odradzam zdecydowanie, zwłaszcza jak nie lubicie stresu i monotonii.

9
Emilia
Inne

Widzę, że Ty także masz poważny problem. Miejmy nadzieję, że @molo jeszcze dopowie coś w tej kwestii. No ale powiedz, dlaczego sam chcesz zrezygnować ze szkolenia w DGM Direct? Co Ci nie odpowiada?

Pm3
@molo

Dołączam się do pytania kolegi poniżej. Dzisiaj złożyłam zerwanie umowy I kazali mi wysyłać wypowiedzenie do ich prawnika. Chciałabym się dowiedzieć jak wyglądała twoja sprawa dokładnie. Co zrobiłeś, że nie płaciłem bo nie wiem czego się spodziewać.

D

więcej konkursów o pizze!!!!! ????

e
@D

w rzutki! :D :D :D

J.r
@e

zmieńmy muzykę na coś mocniejszego

Piotr
Inne
@J.r

Pracodawca organizuje konkursy dla zatrudnionych pracowników? Jeżeli tak to wydaje mi się, że to fajna forma umilenia czasu w pracy. Zgodzicie się ze mną?

Pyzo

Weekendy są wolne? Jakie są godziny pracy?

GY
@Pyzo

weekendy zawsze są wolne.praca od 11 do 19

Leszek
Inne
@GY

Widzę że znasz firmę od środka, może napiszesz coś więcej? Czy warto myśleć nad zatrudnieniem w DGM Direct.Group.Marketing? Jaka panuje tam atmosfera, na jakie wynagrodzenie można liczyć na start? Mam nadzieję że posiadasz informacje na ten temat i rozwiejesz moje wątpliwości.

Aa

Jest to niestety najgorsza firma z jaka mialam do czynienia w Krakowie, a pracowalam juz w wielu miejscach. Na poczatku milo Cie zachecaja, pomagaja i daja porady jak lepiej rozmawiac. Ale to wszystko do czasu, az skonczy sie okres probny. Pozniej doszukuja sie problemow (usunięte przez administratora) Firma specjalnie szuka osob po maturze, bez doswiadczenie bo takie osoby sa bardziej podatne na manipulacje i wykorzystywanie. (usunięte przez administratora) wiecej sie doplaca do ich biznesu niz zarabia. (usunięte przez administratora) nie polecam nikomu chyba ze ktos chce dostac dobra zyciowa nauczke.

5

Zostaw merytoryczną opinię o DGM Direct.Group.Marketing - Zielonki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DGM Direct.Group.Marketing?

    Zobacz opinie na temat firmy DGM Direct.Group.Marketing tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM Direct.Group.Marketing?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM Direct.Group.Marketing?

    Kandydaci do pracy w DGM Direct.Group.Marketing napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

DGM Direct.Group.Marketing
Przejdź do nowych opinii