Pytania do firmy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.
Czy firma Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Zatrudniają kobiety ale sprawa wygląda tak że na umowie minimalna krajowa (lub delikatnie więcej aby nie zmieniać umowy co pół roku) a reszta to wypracowana premia po przeliczeniu przez różne wskaźniki, mnożniki, podatki, itd... Więc ciężko porównać zarobki gdyż to zależy od tego ile się wypracuje. P.S. Z każdą zmianą jest coraz gorzej zarówno z warunkami pracy jak i z wysokością premii
Firma szuka teraz doradcy ds. sprzedaży samochodów używanych Na jakie warunki można liczyć w firmie i na jaką atmosferę ??
Zastanawia mnie ciągła rotacja pracowników w salonie w Zielonej Górze i Lubinie. Non stop nowe twarze. Ciągle ogłoszenie o pracę. Dlaczego?
Bardzo dużo rotacja pracowników wynika z systemu plac i kadry zarządzającej. Po firmie chodzi takie przysłowie..nikt ci nie da tyle co obieca ci firma Sikora. I niestety jesteś tam nikim nie ma poszanowania dla osoby. Dla właściciela i dyrektorów i kierowników jesteś nikim. A i trzeba sprawdzać swoją wypłatę bo czasami lubi się zagubić jakąś transakcja. Premia wypłacana jest w 3 miesiącu od sprzedaż. Tworzenie tabelek do tabelek do tabelek. Dziesiątki rzeczy które jak nie zrobisz to po premi...a zawsze coś znajdą. Program wypłat stworzony jest nią zasadzie masz robić tak i tak jak nie robisz to po premii. Obiecują złote góry .....a jak jest sami widzicie ludzie przychodzą poznają się na firmie i odchodzą. Odradzam pracodawcę. A jak już tam jesteście albo zamierzacie być na wszysko żądajcie potwierdzenia pisemnego bo się wyprą.
Dzień dobry, czy są świadczenia dodatkowe dla pracowników jak np. Karta MultiSport?
Po okresie próbnym zostaje się objętym pakietem medycznym. Jest możliwość zapisania członków rodziny.
Witam i o zdrowie pytam ;-) Szukam nowego miejsca pracy, więc weryfikuję oceny pracodawców. Zakładam, że znajdę wiarygodne informacje o firmach z okolic Mikołowa. Proszę, napiszcie jaka jest atmosfera w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.? Czy firma dobrze traktuje pracownika? Czy są tanie albo darmowe obiady? Lub inny sposób na jedzenie tanich posiłków w pracy? Pozdrawiam Piotr
Panie Piotrze, Jeżeli chodzi o atmosferę panującą w Grupie Sikora, będzie to zawsze ocena subiektywna, zatem zachęcamy do kontaktu z osobami, które aktualnie są zatrudnione w naszej organizacji. Oczywiście, jak w każdej firmie są osoby, które były z nami tylko przez chwilę, natomiast znaczną większość załogi zatrudnianej w Grupie Sikora stanowią pracownicy, którzy mogą pochwalić się kilku lub kilkunastoletnim stażem. Polecamy zatem wziąć udział w jednej z naszych rekrutacji i podczas rozmowy przekonać się z czym wiąże się praca w BMW Sikora. Specyfiką firmy jest fakt, iż większość stanowisk wiąże się z określonym targetami, a co za tym idzie z systemem premiowym opartym na wynikach. Co do profitów, to firma zapewnia dopłaty do karty Multisport, natomiast w przypadku posiłków korzystamy z usług zewnętrznych firm, niestety bez specjalnych warunków. Pozdrawiamy, Grupa Sikora
Beznadziejna rekrutacja, Kierownik miał totalną olewkę dla kandydata, był zniecierpliwiony i zerkał gdzieś w dal, zamiast okazać minimum szacunku. Rozmowa trwała 5 minut, zero merytorycznych pytań, tylko krótki monolog o tym, jak to do BMW spływa po 200 aplikacji - co mnie to obchodzi? Przyszedłem na rozmowę i nie interesuje mnie ilość CV, które spływają do salonu. Typowy (usunięte przez administratora) i burak, nawet jakbym miał propozycje pracy, to bym jej nie przyjął, atmosfera bardzo zła
Panie Andrzeju, jest nam niezmiernie przykro iż odniósł Pan wrażenie niemerytorycznie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy tym samym o przybliżenie szczegółów dot. stanowiska na które Pan kandydował, terminu, lub osoby, która przeprowadzała rozmowę. Podejmiemy wszelkich starań aby sprawie przyjrzeć się bliżej.
niech Wam amatorzy nie będzie przykro tylko jesli macie odrobine honoru zwolnij się jedne z drugim bp zerowe kompetencje do pracy masz jeden z drugim i z przypadku tam siedzisz.Niestety patrzyłem ale (usunięte przez administratora) wybiło poziom żenady sięgnął kosmosu.
Rekrutacja to czysta amatorszczyzna, moja rozmowa trwała dosłownie parę minut, kto zatrudnia tak niekompetentnych i niekulturalnych ludzi, jak ten kierownik? Dosłownie zerkał w bok, zamiast na mnie, maksymalnie zniecierpliwiony, na pytanie o zarobki, to tylko szyderczo się zaśmiał. Może ludzie będą do Was przychodzić pracować (usunięte przez administratora)? Coraz bardziej sobie uświadamiam, że duża część tych dilerów to wyzyskiwacze.
Pani Nikolo, temat podejścia do kwestii rekrutacyjnych został przez nas prześledzony oraz zostały podjęte odpowiednie kroki zapobiegające tego typu wrażeniom po spotkaniach przeprowadzanych w Grupie Sikora. Mimo braku pozytywnego odbioru rozmowy kwalifikacyjnej, zachęcamy jednakże do aplikowania na inne stanowiska w naszej organizacji.
Panie Dariuszu, zapewnimy, iż zachowujemy wszelkie standardy zarówno podczas prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, jak i w trakcie zatrudnienia naszych pracowników. Opisany przypadek został przez nas dogłębnie przeanalizowany jak i zostały wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Zachęcamy do aplikowania do naszej organizacji w celu przekonania się o tym na własnej skórze. Pozdrawiamy!
Brak rzetelności , bezmyślność i bylejakość i wygórowane opłaty . Nie polecam . A oto skrót zdarzenia.Umówiłam się telefonicznie na piątek, ponieważ w moim BMW 3 wyświetlała się na pomarańczowo dziwna ikona - Kółko z 7 promieniami wkoło , w środku wykrzyknik -na kółku prostokąt, Nie ma w książce serwisowej czegoś takiego. Po opisie mój rozmówca stwierdził, że samochody starsze tj. 2007 r maja wadę , którą za darmo usuwają w serwisie i mogę to u nich zrobić. Byłam zapisana na taką akcję . Dodatkowo prosiłam o czyszczenie klimatyzacji . Serwisant wymienił też żarówkę światła postojowego - niby uszkodzoną w lewym reflektorze o czym nie wiedziałam , bo nie miałam takiej info. ) Po 4 godzinach samochód był niby gotowy zapłaciłam 810 zł ( po rabacie).Nie wiem po co wymieniono baterię w pilocie - była dobra. Nie wiem po co wycięto część instalacji z bezpiecznikami ( znalazłam w samochodzie odcięte 2 przewody od strony pasażera- tam są bezpieczniki)...Na fakturze jest info - wymiana bezpiecznika...Ciekawe czy polegała na wycięciu przewodów ? Dowód rzeczowy jest w samochodzie... W drodze powrotnej zaczęły się świecić na czerwono informacje , że uszkodzone żarówki. Stanęłam i zobaczyłam zamoczony całkowicie reflektor od strony kierowcy. W takim stanie oddano mi samochód...Interweniowałam natychmiast i dnia następnego - sobota znów pojechałam do serwisu. Tam ktoś z obsługi od razu proponował mi wymianę całej lampy i chciał zrobić kalkulację cenową....a reflektor został zalany podczas mycia Ciekawe- nigdy nie miałam takich problemów ale dowiedziałam się , że serwis wymieniał w tym reflektorze żarówkę światła postojowego i nie zabezpieczył należycie pokrywy - bezdusznie oddano auto do mycia kolejnemu "fachowcowi", który spowodował uszkodzenie..Zadzwoniłam do kierownika serwisu. Ten kazał przeprosić mnie i osuszyć reflektor oraz należycie zabezpieczyć pokrywę maskującą ...Odebrałam samochód . W czasie jazdy znów miałam informację o uszkodzonych lampach oświetleniowych ... To najgorszy serwis - Nie polecam nikomu... Czuje się w obowiązku poinformowania ludzi o bylejakości i pseudo fachowcach w tym serwisie. Na koniec dodam, że akcja, która miała być za darmo wykonana w samochodzie - nie została wykonana i nikt nie wspomniał dlaczego... Nie dziwię się, że serwis Sikora ma zła opinię. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii .
Szanowna Pani, Aby ustosunkować się do powyższej opinii, prosimy serdecznie o wskazanie lokalizacji w której doświadczyła Pani opisanej sytuacji. Po weryfikacji wrócimy z odpowiedzią. BMW Sikora
Szanowna Pani, Podczas przyjęcia auta na serwis była Pani poinformowana o czynnościach jakie będą wykonywane przy samochodzie w ramach akcji technicznej. Przekazując auto do doradcy poinformowała Pani o żółtej kontrolce w kształcie żarówki. Doradca serwisowy podczas przyjęcia auta poinformował Panią, iż komunikat dotyczy awarii oświetlenia pojazdu, zatem podczas wizyty serwisowej skontrolujemy zgłaszaną usterkę. Dodatkowo prosiła Pani o skontrolowanie układu klimatyzacji oraz kosztorys na serwis układu klimatyzacji. Trzecią zgłaszana usterką był brak działania centralnego zamka. Usterka oświetlenia polegała na awarii światła postojowego lewej przedniej lampy. Dla zobrazowania usterki został nagrany film, oraz przedstawiono kosztorys naprawy uwzględniający również wykonanie serwisu układu klimatyzacji wraz z wymianą filtra kabinowego. Po obejrzeniu filmu, doradca serwisowy osobiście rozmawiał z Panią o usterce i otrzymał akceptację na usuniecie usterki oświetlenia oraz wykonanie serwisu układu klimatyzacji wraz z wyminą filtra kabinowego. Odnośnie braku działania centralnego zamka, to stwierdziliśmy brak jednego z bezpieczników. Co więcej, bateria w pilocie była na tylne rozładowana iż centralny zamek nie reagował na zamykanie z pilota. Po wymianie baterii pilota oraz uzupełnieniu bezpiecznika z układu centralnego zamka, zamykanie samochodu działało sprawnie. Podczas prac serwisowych i kilkukrotnym sprawdzeniu centralnego zamka doszło do przepalenia zamontowanego bezpiecznika. Doradca poinformował Panią o tym problemie i przekazał informacje o koniecznej dalszej diagnostyce w celu sprawdzenia przyczyny usterki. Podczas wizyty serwisowej nie zdecydowała się Pani na dalszą weryfikacje usterki centralnego zamka. Odnośnie akcji technicznej przy wydaniu auta została Pani poinformowana iż w ramach akcji doszło do wymiany połączenia wtykowego regulatora dmuchawy. Została wymieniona wiązka wraz z wtyczką. Wspomniała Pani o uszkodzonej instalacji bezpieczników, natomiast nasz mechanik nie wykonywał żadnych czynności związanych z ingerencją w instalację elektryczna bezpieczników. Po wykonaniu ustalonych czynności serwisowych samochód został przekazany na myjnię. Usterka, którą zgłosiła Pani kolejnego dnia odnośnie zaparowanego reflektora lewego, nastąpiła na skutek nieszczelności reflektora lewego. Reflektor ten nosił ślady wcześniejszych napraw w postaci klejenia obudowy reflektora. Myjnia z której korzysta nasz serwis jest myjnią bezdotykową wysokociśnieniową. Na skutek nieszczelności lampy doszło do zaciągnięcia wilgoci do środka lampy co spowodowało zaparowanie klosza lampy. Na koszt serwisu osuszyliśmy zaparowaną lampę oraz dodatkowo ją uszczelniliśmy. Po zgłoszonej przez Panią usterce poziomowania świateł doradca serwisowy skontaktował się z Panią w celu ustalenia wizyty serwisowej oraz przeprowadzenia bezpłatnej diagnostyki przyczyny usterki. Termin nie został ustalony z powodu braku wyznaczenia przez Panią dogodnego terminu. Doradca przekazał informację, iż czeka na Pani kontakt telefoniczny gdy znajdzie Pani dogodny dla siebie termin. Dział Serwisowy BMW Sikora
witam,nie przemawiają do mnie tłumaczenia jakiegoś kierownika Ja juz nie korzystam z tego serwisu z prostej przyczyny brak profesjonalizmu tam klient jest intruzem ! nie polecam serwisu Sikora OPole
Czy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Każdy z naszych Pracowników ma możliwość uczestnictwa w programie Multisport na preferencyjnych warunkach. W kwocie kilkudziesięciu złotych Pracownik ma możliwość założenia karty Multisport Plus, uprawniającej do nieograniczonej ilości wejść do ok 4000 obiektów sportowych w kraju. Pozdrawiamy, BMW Sikora
Zakupiłem samochód BMW x5 w salonie w Opolu. Samochód używany wyprodukowany w 2020r. Samochód odebrałem - chyba mnie Pan Bóg na chwile opuścił i to zrobił - w sobotę. Samochód niedomyty, nieposprzątany. Otrzymałem samochód bez wyposażenia (brak było kamizelki. Przegląd tzw. 360 st. nic nie wykazał (na papierze) ale to nie była prawda - nadkole uszkodzone a wydający na stwierdził co się diwie - przecież to samochód używany. Miał być taka igła. Prezentacji obsługi samochodu - brak, instrukcji obsługi brak - masakra. Po przyjeździe do domu pod siedzeniem znalazłem puszkę z Red Bula - oczywiście pustą. Nie jest to mój pierwszy samochód odbierany u dilera ale jednak jak się handluje samochodami premium to należny więcej wymagać od pracowników. Nie jest to mój pierwszy samochód odbierany od dilera marki premium jednak pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem. Chce wypomnieć, że obiecane akcesoria rzez sprzedającego nie otrzymałem. Jak opowiadam znajomym co mnie spotkało, to nie wierzą, ale rzut oka na samochód i już wiadomo niedomyty bagażnik. A i co ciekawe - podczas zamawiania samochodu, zaproponowano mi koła zimowe wraz z felgami. Wynegocjowana cena 8 500zł. No dobra zgodziłem się. Koła przyszły, pracownik je pokazał - wszystko super ale i to ciekawostka koszt to 11 858,39zł. Pytam się co jest grane? A na to sprzedawca - przecież cenę to on podawał i negocjował netto!!. Myślę sobie że facet żartuje - a on na serio. Zatem pytam to jak również zapłacę tylko kwotę netto (już pomijam fakt, że prawie 1 500zł jest ona wyższa niż wynegocjował). (usunięte przez administratora) Pracując w biznesie to albo sprzedawca jest nieoduczony (bo jak ktoś idzie do sklepu to cena jest podawana końcowa - brutto) albo specjalnie (usunięte przez administratora) klientów. Pokręciłem głowa i pomyślałem sobie że ten biedny człowiek straci prace i nie chciałem robić awantury (sobota, dziecko, żona, odbieram dla żony samochód) podpisałem i wiozłem pojazd z kołami. Wziąłem fakturę na koła 11,8 tys zł brutto. Sprawa jest w toku bo zgłosiłem nieprawidłowości Kierownikowi salonu. Cały morał z tego jet taki, że:maiłem wymienić drugi samochód który posiadam ale czy w Opolu? (usunięte przez administratora)
Do tej pory doświadczenie z salonem BMW w Opolu nie wypadło najlepiej. A raczej powinienem napisać ostatnie zdarzenie (przy odbiorze auta). De facto kontakt z przedstawicielami salonu jak dotychczas był pozytywny. Już od samego wejścia sympatyczna, życzliwa i profesjonalnie zachowująca się obsługa wita przybysza oferując pomoc. Jedno zdarzenie, jedna osoba, jeden moment i chwilowy brak profesjonalnego podejścia niweluje cały trud pozostałej załogi, a klient ma negatywne odczucia, co może spowodować iż zaczynamy mieć wątpliwości i czy kontynuować współprace z salonem. Kupując samochód wiążemy się na dłuższy okres, a być może i na całe życie. Tak też miałem zamiar postąpić, a powody - już wcześniej opisałem. Jednak mile zostałem zaskoczony. Kontakt z Kierownictwem Salonu w Opolu mile mnie zaskoczony. Szybka reakcja oraz profesjonalna i rzeczowa rozmowa z Panem Kierownikiem (którego serdecznie pozdrawiam) odbyta w przyjaznej atmosferze wyjaśniła rozbieżności w spojrzeniu na sprawę i doprowadziła do pozytywnego rozstrzygnięcia. Salon wywiązał się z przyjętych zobowiązań. Otrzymałem obiecane wyposażenie, a nawet więcej - co mile zaskoczyło. Profesjonalne i życzliwe podejście Pana Kierownika spowodował, że negatywne (początkowe) spojrzenie zostano zniwelowane. Myślę, że tak by sobie życzył każdy klient marki premium - tak być obsługiwany. I nie chodzi o to, że ktoś dostał breloczek czy cukierka - jakiś gadżet BMW - bowiem ktoś kto kupuje pojazd marki premum nie przychodzi do salonu po gadżety. Przychodzi do salonu po wysokiej jakości towar, gdzie będzie należycie obsłużony, a to powoduje nawiązywanie relacji i budowanie zaufania. Ale jak mówił klasyk "nie ważne jak się zaczyna ale jak się kończy" :) Bardzo dziękuję i nam nadzieję że nie kończę z Salonem BMW w Opolu w Opolu. Mam nadzieje na dalsza współprace. Ja i Opolanie są zadowoleni, że salon BMW powstał w Opolu, a to co mnie spotkało w tym tygodniu ze strony Salonu Sikora w Opolu napawa nadzieją i daje solidne podwaliny na dalszą współprace tym bardziej że rozważam zakup kolejnego pojadu. Dzisiaj mogę z cała stanowczością polecić Salon BMW Sikora w Opolu każdemu, kto chciałby skorzystać z jego usług, a ewentualne wątpliwości wyjaśniać. Na pewno wróce. Jeszce raz dziękując Panu Kierownikowi za profesjonalizm polecam Salon w Opolu. A poza wszystkim to samochód super Jakość premiu!.
W sobotę odebrałem samochód w Opolu. osoba wydająca samochód niemerytoryczna. Nie zaprezentowała samochodu a na pytanie jak podłączyć telefon poprosiła inna osobę i zanim ta przyszła samodzielnie skompresowałem telefon z pojazdem. Obiecane gadżety i dywaniki nie otrzymałem. Brak instrukcji samochodu. Na pytanie gdzie jest - odpowiedź "dzisiaj wszystko jest elektroniczne" - Ciekawa bo pojazd odsyła właśnie do szczegółowej instrukcji papierowej?! Samochodu niedomyty - skandal.!!!!!!!!!! Podpisem przegląd tzw. 360st. a podczas oględzin okazało się, że jest uszkodzony - teraz będzie ta część wymieniana.. Przestrzegam aby przed podpisywaniem "przy biurku" . Bardo jestem niemile zaskoczony nieprofesjonalna obsługą w Opolu, odbierałem już niejeden samochód ale żeby w ten sposób przekazywać samochód z grupy premium! To jest jakaś pomyłka.
Czy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Dziękujemy za tak ciekawie skonstruowane pytanie :-). Najlepszą odpowiedzią wydaje się jednak opisanie specyfiki działalności firmy, gdyż nastawiona jest ona w dużej mierze na obsługę klientów Premium, także standardy tej obsługi wymagają odpowiedniego podejścia, prezencji i zachowania. Zatem najtrafniejszym opisem atmosfery panującej w BMW Sikora jest określenie "biznesowa, choć niekoniecznie sztywna" :-). Dlatego każdy nowo zatrudniony pracownik na okresie próbnym ma możliwość sprawdzenia, czy taki tryb pracy mu odpowiada. Pozdrawiamy!
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?
Umowy jakie otrzymywałem to 3 mce, 1 rok i kolejna na czas nieokreślony. Przy każdej umowie wzrastało też moje wynagrodzenie. Ja jestem zadowolony.
Standardowo pierwsza umowa obejmuje 3-miesięczny okres próbny. Po tym okresie podpisywana jest umowa na czas określony - 1 rok. Łącznie po roku i trzech miesiącach zmienia się czas trwania umowy na nieokreślony. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.