Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.

Adres: Grudziądzka 107, 87-100 Toruń

NIP: 8792661370 REGON: 341168468 KRS: 0000395801

Rozmowy kwalifikacyjne w Cuk Ubezpieczenia Sp. z o.o.

Ubezpieczeniowy Doradca Klienta 2019-02-22 12:07 przez Abc

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja składa się z trzech etapów. 1. Rozmowa telefoniczna z rekruterką. Ogólne omówienie stanowiska, miejsce pracy, pytanie o zarobki. Od razu podczas rozmowy jest przekazywana informacja o kolejnym spotkaniu. 2. Spotkanie w siedzibie. Trochę dokładniejsze omówienie stanowiska, scenka sprzedażowa oraz z "trudnym" klientem. Opisanie sukcesów w poprzedniej pracy, trudnych sytuacji. 3. Spotkanie w sprawie omówienia warunków umowy, wynagrodzenia, systemu premiowania.

Pytania

Scenka sprzedażowa, scenka ze zdenerwowany klientem, sukces w poprzedniej pracy, trudne sytuacje i sposoby radzenia sobie z nimi

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Doradca Klienta 2016-01-22 17:15 przez motoko

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja ma 3 etapy. I etap - rozmowa telefoniczna (pytania mające na celu przybliżyć osobę kandydata, rozumienie pojęć typu "trudny klient", odegranie scenki sprzedażowej, pytanie o to, w jakim oddziale chciałabym pracować oraz ile zarabiać II etap - rozmowa z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, według mnie przeprowadzona w sympatycznej atmosferze, mająca na celu poznanie kompetencji oraz kandydata jako osoby. Pytania wnikliwe, zasady jasne i klarowne - jestem pod wrażeniem atmosfery panującej podczas rozmowy - nie przesłuchiwano mnie, bardziej przyrównałabym formę spotkania do przyjacielskiej rozmowy. Etap III - sprawdzenie kompetencji. Scenki sprzedażowe, zadania indywidualne, grupowe, test wiedzy (wcześniej e-mail z informacją z jakiej dziedziny się przygotować) - co zrobiło na mnie wrażenie - brak rywalizacji a współpraca.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Doradca Klienta 2015-10-20 09:35 przez Dddd

Przebieg rekrutacji

1 etap telefoniczny w porządku. Osoba, która przeprowadzała bardzo kompetentna. 2 etap - beznadziejny. Dzięki pewnej znajomości częściowo wiedziałam czego się spodziewać. Jednak 3/4 pytań nie zostało w ogóle zadanych, nie było scenki, nawet nie zostałam zapytana, ile chciałabym zarabiać. I tu nie chodzi o to, że się nie dostałam, tylko o poziom rozmowy. Miało byc podobno około godziny, było 25 min. Pan Rafał nie popisał się

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Specjalista sprzedaży 2015-09-16 14:14 przez BYLY PRACOWNIK

Przebieg rekrutacji

Pierwszy etap, rozmowa z kierownikiem placowki i kims z torunia. Drugi etap, odegranie scenki sprzedazowej oraz pytanie z jakiego przedmiotu bylo sie najgorszym w szkole (buhahaha), wypytywali rowniez co wiem o ubezpieczeniach i gdzie poszukiwac klientow, jak standardowe metody sie wyczerpia. Trzeciego etapu nie mialam, bo rekrutacja odbywala sie 3 lata temu, kiedy to dział HR nie fruwal

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Doradca Klienta 2015-07-15 13:07 przez Dział HR CUK

Przebieg rekrutacji

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA W CUK UBEZPIECZENIA- WIADOMOŚCI Z 1 ŹRÓDŁA- BEZ PRZEKRĘCANIA  ROZMOWA TELFONICZNA: poznajemy kandydata: szukamy osób komunikatywnych i otwartych, wyjaśniamy ewentualne niejasności. Drugi etap to ROZMOWA z KIEROWNIKIEM np. w oddziale CUK w jednym z miast. Zależy nam na osobach zorientowanych na klienta, dokładnych i sumiennych. Dla wyjątkowych kandydatów trzeci etap ZADANIA I SCENKI GRUPOWE I INDYWIDUALNE. Po co tyle kosztownych dla firmy etapów? Zależy nam na zdefiniowaniu poziomu kompetencji reprezentowanych przez kandydatów i umożliwieniu im poznania firmy, specyfiki zadań na stanowisku, na które aplikują i nas- pracowników CUKU. Zapraszamy do aplikowania (usunięte przez administratora)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.