Pracuje już wiele lat, kasa niezła, ale kolejny raz firma wprowadza terror na codziennych porannych plujkach, na forum wytykanie palcem i ustawianie do pionu. JB na spotkaniach "motywujacych" upadla człowieka z uśmiechem na twarzy. Warunkuje bycie dobrym człowiekiem od tego jaka masz sprzedaż. Jak dobrze sprzedajesz to jestem dobry jak źle to jesteś złym człowiekiem. Ta cała banda wciska do głowy doradcom że w handlu 100% powodzenia zależy od sprzedawcy. Jakby na proces sprzedaży nie wpływały inne czynniki: chęci klienta, jego dyspozycyjnosc, oferta, zasobność portfela. I tak na wideokonferencjach prowadzonych przez MENTOROW wszyscy siedzą cicho i kulą ogon. Żenada.
zandej odprawy nie ma ani porozumienia stron sytuacja wygląda tak że musisz samemu złożyć wypowiedzenie oni Ci go nie dadzą po dobroci chyba ze juz tak bardzo sobie nagrabisz ze wrecz wkracza odpowiedzialnosc finansowa
Podałby mi ktoś poglądowo zarobki na stanowisku doradca klienta? Bo widzę w internecie, że szukają, ale widełek nie dali. Warto się zatrudniać pod tym względem jak i pod kątem mozliwości rozwoju w firmie?
Ta premia to ma jakąś górna granicę? Ile tak średnio wychodzi za jedną umowę tej premii? To jest rozliczane miesięcznie czy jakoś inaczej? Długo to trwa zanim dodadzą tą możliwość premiowania?
Firma Comtex sp. z o.o. sp. k. szukała ostatnio kogoś na stanowisko Doradca Klienta. Czy ktoś brał udział w rozmowie kwalifikacyjnej i powie, jakie zarobki proponowali?
Tluczesz bazę tych samych klientów do których dzwoniłeś już 100 raz i którzy już 100 raz powiedzieli ci sp.aj. A jak już ktoś umówi się na spotkanie to nie masz czasu go obsłużyć bo dzwonisz bazę. Tym sposobem obsługuje go koleżanka/kolega z twojego pos i zgarnia twoją kasę
Też się zainteresowałem pracą, tak jak kolega niżej i doświadczenie na słuchawce jest tyko mile widziane, a więc nie jest to warunek konieczny. Jeśli go nie mam to wtedy ile będą trwać te szkolenia wstępne? Potem jak już będę pracownikiem to też są szkolenia czy tylko na początek?
Co do opinii poniżej na temat firmy w 99% się pokrywają. Niektóre może trochę za bardzo emocjonalne ale prawdziwe. Codzienne wideo z zastraszaniem pracowników, którzy sprzedają za mało pozyskań w oczach firmy. Jeżeli nie sprzedajesz pozyskań to dzwonisz bazę, a wtedy też nie sprzedajesz. W celu masz 20 pozyskań, realizujesz plan ale inni mają więcej, dzwonisz bazę bo nie jesteś zaangażowana w pracę. Plany sprzedażowe minimalne masz na cały miesiąc ale firma a dokładniej P.W. wymyślił sobie że masz je zrobić do połowy miesiąca. Nie zrobisz to jesteś poniżana/y na wideo wśród innych zespołów. Groźby zwolnienia, pracy z baza i tak to się w kółko kręci. Co bardziej ambitne osoby i naprawdę dobrzy sprzedawcy to większość odeszła z tej firmy. Została garstka takich osób, które widocznie jeszcze nie mają dość albo mają spokój, bo za mało osób w salonie i nie ma kogo zwolnić.
Mignęło mi że szukają telemarketera. Widzę że to praca głównie na słuchawce i jest dodatkowa premia. Targety są wysoko ustawione? Ile klientów trzeba z sukcesem umówić na spotkania w salonie sprzedaży żeby dostać dodatkową kasę?
Jakie narzędzia pracy zapewnia Comtex sp. z o.o. sp. k.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
To niezły pakiet, a to wszyscy pracownicy mogą liczyć na to wszystko? Pytanie czy każde stanowisko tego potrzebuje. A jak rozliczane jest wtedy paliwo, płaci się swoją gotówką, a potem ją oddają czy jest szansa na kartę paliwową?
To był żart. Telefony są tylko do obdzwaniania bazy. Starego typu oczywiście. Na klawisze. Poza tym nic nie masz.
Normalna, luźna rozmowa z kierownikiem punktu. Od razu tłumaczy jak wyglądają zarobki, jakie są godziny pracy i inne podstawy.
1. Zainteresowania. 2. Dlaczego te studia i jak one pomogą w wykonywaniu pracy. 3. Jak sobie radzisz z trudnymi klientami? 4. Co byś zrobiła, gdyby wpadł rozwścieczony klient i zaczął wyzywać firmę? 5. Dlaczego chcesz pracować jako doradca klienta? 6. Napisałaś w CV, że... co to znaczy? Tak mniej więcej, bo to nie były suche pytania, zadawane jeden po drugim.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma popada ze skrajności w skrajność. Pracowałem tu wystarczająco długo by poznać plusy i minusy tej firmy. W momencie zatrudnienia koordynator P.W. zrobiła na mnie miłe wrażenie, rzeczowo opisała jak wygląda stanowisko pracy, jakie składowe wchodzą w wynagrodzenie, dodatkowo była gotowa zaczekać prawie dwa miesiące aż będę "wolny" od poprzedniego pracodawcy. Pracownicy z punktu - to oni stworzyli pozytywną narrację. Szkolenia jakie miałem - czy to z opiekunem stażu operatora czy to z wewnętrznym trenerem (a tu trenerka była złotą kobietą), S., zawsze ode mnie wymagała wiedzy całkowitej, dzięki niej oraz koordynatorce byłem przygotowany do egzaminów, a obecnie cykliczne testy są niczym przeklikanie oczywistości. Niestety, im dalej w las tym ciemniej. Sam Dyrektor sprzedaży traktował mnie normalnie, jak to kiedyś mi powiedział "nie lubię jak ktoś mi maluje trawę na zielono", faktycznie, odkąd przedstawiałem mu szczerze wyniki to nie było problemów. Nigdy nie poczułem by stosował względem mnie zagrań poniżej pasa. Sam Prezes, specyficzny facet, ale lubiłem gościa i mimo, że czasem przesadzał to dało się z nim dogadać. Niestety, ale dużo robi tu świadomość jak "góra" traktuje innych, dodatkowo boli, że zamiast być fair play w obie strony, to zostawiali na lodzie z górą wymagań. Plany do wykonania do połowy miesiąca, codzienne spotkania 15 minut przed pracą (niepłatne nadgodziny), czasem zostawanie po godzinach pracy z klientem za free. Demotywujące tłumaczenie się na Skype ze wszystkiego, opisywanie rozmów bez finalizacji (gdyby te opisy miały jakiś wpływ np., na dodatkowe szkolenia, ale nie), często na porannych spotkaniach poniżanie innych wśród grupy kilkunastu osób. Jeśli góra Cie polubi to jesteś na dobrej pozycji, dostaniesz nawet propozycje awansu, jeśli nie... cóż, prędzej czy później szukaj innej pracy. Ogólnie ode mnie ocena mocne 2/5.
Czyli możliwość awansu jakaś jest, ale wątpię, żeby ktoś go miał dostawać za samo lubienie. Może ważne są dla firmy stosunki z pracownikami ale jednak zakres wiedzy napewno ma znaczenie. A oprócz tych spotkań 15 minut przed pracą o których piszesz jako nadgodziny, można zostawać po pracy i w taki sposób sobie takimi nadgodzinami dopracowywać do wynagrodzenia?
@FB jeśli chodzi o awans, ta firma rządzi się swoimi prawami. Nie licz, że awansując polepszysz sobie życie. Nadgodziny, Twoja wola.
(usunięte przez administratora)
No dobra to o ile osób zmniejszyła się kadra, licząc od początku stycznia? Jak firma zwalnia ludzi to jaki jest powód ich zwolnienia czy może nie przedłużają umów z tymi pracownikami? Jeśli ludzie sami odchodzą to z jakiego głównie powodu, kasa czy coś więcej?
Pracowałem do grudnia 2023 przez 2 lata.Nie miałem chyba odwagi,żeby odejść,zawsze coś,ale nie wytrzymałem.Firma to porażka.Bracia i ich synowie B.to osoby,dla których czas sie zatrzymał ponad 30 lat temu.Poniżanie,praca pod presją,wyzywanie to na porządku dziennym.Musimy sprzedawać kaski,wcześniej oczyszczacze powietrza....szefostwo ciągle narzeka,ze nie zarabia,ale co chwile inne auto jest na placu.Nie wnikam,to ich pieniądze,ale niech nie robią głupków z pracowników.Brak słów.Nie polecam pracy tutaj.Jedynie to marna wypłata na czas,bo ciężko wyrobic premie,ludziom wciskając kaski?????ośmiesza sie doradca ,a klient odchodzi.
Szefostwo narzekało na kasę, a czy przez te dwa lata doczekać się można jakiejkolwiek podwyżki czy premii rocznej? I z czego wynika ta presja, o której piszesz?
Znalazłem ofertę pracy dla telemarketera. Trzeba przyznać, że od razu jest mowa o wynagrodzeniu - najniższa krajowa + premia. Dużo tej premii można obecnie uzyskać? I czy oprócz wpisanej w ogłoszeniu pracy stacjonarnej istnieje też opcja zdalna?
Znalazłam w internecie ofertę pracy na stanowisko doradczyni klienta . Podoba mi się , dlatego chciałabym dopytac . Powiedzcie mi , ile trwa kompleksowe szkolenie wstępne , o którym mowa w ogłoszeniu ? Czy ma się je wypłacane normalnie , jak za godziny pracy ? Poza tym , w jakich godzinach się tutaj pracuje ? Czy weekendy też wchodzą w grę ?
Szkolenie jest profesjonalne, obszerne i dobrze zbudowane. Jesteś "nietykalna" przez 3 miesiące tzn. mało rozmawiasz z dyrektorem sprzedaży (chyba że serio nie będziesz się starać) - tyle trwa twój okres szkoleniowy. Masz normalnie płacone (najniższa krajowa). Po 2-3 miesiącach dostajesz kody sprzedażowe, czyli możesz zarabiać premie. Pracujesz 8 godzin dziennie, czasami 9 lub 10. Godziny są zależne od punktu, w jakim będziesz pracować. Jeśli np. w galerii handlowej, to punkt jest otwarty w jej godzinach, więc pracujesz na zmiany. Czasami zaczynasz o 9 a czasami o 12. Grafik ustala kierownik punktu. Tak, pracuje się w weekendy - w soboty i niedziele (handlowe), ale nie każde.
Mówisz, że na próbnym się jest "bezpiecznym". A jakie są szanse na to realne, czy umowa zostanie przedłużona czy nie? Ciekawe, czy w tej kwestii są bardzo wymagający. A te premie to udaje się początkującym wyrabiać ogółem, ile to wychodzi z podstawą? Chciałbym o te szczegóły prosić jeszcze.
Wpadłam na ogłoszenie dla sprzedawcy. Mam jeszcze trochę czasu żeby aplikować. Oferowana jest umowa o pracę, natomiast o wynagrodzeniu napisano, że jest podstawa plus prowizje. Ile rzeczywiście można zarobić? Wychodzi ponad 4 tyś na rękę? Widziałam wpisy, że podobno wynagrodzenie jest niezłe a w sumie na kasie najbardziej mi zależy więc to dość istotne dla mnie.
Pracuje już wiele lat, kasa niezła, ale kolejny raz firma wprowadza terror na codziennych porannych plujkach, na forum wytykanie palcem i ustawianie do pionu. JB na spotkaniach "motywujacych" upadla człowieka z uśmiechem na twarzy. Warunkuje bycie dobrym człowiekiem od tego jaka masz sprzedaż. Jak dobrze sprzedajesz to jestem dobry jak źle to jesteś złym człowiekiem. Ta cała banda wciska do głowy doradcom że w handlu 100% powodzenia zależy od sprzedawcy. Jakby na proces sprzedaży nie wpływały inne czynniki: chęci klienta, jego dyspozycyjnosc, oferta, zasobność portfela. I tak na wideokonferencjach prowadzonych przez MENTOROW wszyscy siedzą cicho i kulą ogon. Żenada.
Co więc stoi na przeszkodzie, by na forum publicznym w firmie wyrazić swoje zdanie? Co stoi na przeszkodzie by mieć własne metody działania, własne pomysły i własną ocenę działania zarówno przełożonych, jak i firmy, jako organizacji? Ogólnie opłaca się tu być handlowcem, można się czegoś nauczyć, jeśli biorą tu osoby bez doświadczenia?
Za swoje pomysły itd zostaniesz zwolniony, albo robisz jak jest nakazane albo spadaj. Niszczą ludzi, jak nie bedziesz tańczył jak Tobie pań dyrektor zagra, bądź też prezes to licz się z tym, że zarobisz najniższą krajową. Odsuną Ciebie od sprzedaży, bez dyskusji. Albo grasz według ich reguł albo wcale. Myślę, że są inne firmy które podchodzą uczciwie do sprzedaży i I też się dużo nauczysz w zgodzie z samym sobą.
Czyli mozliwości rozwoju tu mało, skoro własnych pomysłów nie dają realizować? Czy jednak zdarzają sie czasem jakieś szkolenia albo inne tego typu rzeczy?
Tu nie ma żadnej możliwości rozwoju. Albo stajesz się naprawdę złym człowiekiem dla swoich pracowników i naciągasz klientów. 2 opcją to wykonywanie rozkazów beż dyskusji. Albo poprostu nie nadajesz się do tej pracy. Nie licz na rozwój, tam go nie ma.
A czy to dobra praca na start np. zaraz po studiach? Czy można tu ciekawe doświadczenie zdobyć i dobry wpis do cv? Skoro nie ma opcji rozwoju, to jak taka doświadczona osoba chce odejśc, bo nie może się rozwijać, to firma stara się zatrzymać jakoś takiego pracownika?
Adka, to w żadnym wypadku nie jest dobra opcja na start. Szkoda twoich nerwów. Wiem co mówię :)
A jak właśnie ktoś nie che grac wedle ich reguł, to idzie zwolnienie? A jak takie zwolnienie wygląda? To jest dyscyplinarka czy jakieś porozumienie stron? Jest też wtedy wypłacana jakaś odprawa?
zandej odprawy nie ma ani porozumienia stron sytuacja wygląda tak że musisz samemu złożyć wypowiedzenie oni Ci go nie dadzą po dobroci chyba ze juz tak bardzo sobie nagrabisz ze wrecz wkracza odpowiedzialnosc finansowa
Jak wygląda rozmowa w Comtex sp. z o.o. sp. k. na stanowisko Doradca Klienta? Z iloma osobami się rozmawia? 22 października pojawiło się ogłoszenie.
Ktoś tu pisał, że z dnia na dzień pracownica odeszła, a to tam reguła? Doradcom klienta w ogłoszeniu oferują umowę o pracę, pytanie na ile i właśnie ,czy jakiś okres wypowiedzenia w ogóle jest. Chociaż moja firma poprzednia jak chciała kogoś zwolnić, to po prostu umowy nie przedłużała. A tu jak jest?
Słuchajcie to naprawdę dramatyczna firma. Nie ma sensu tracić na nią czasu, zdrowia i życia. Te wszystkie negatywne nie biorą się znikąd. Zasłużyli na te opinie. Pan dyrektor PW jest tak złym człowiekiem., że ciężko znaleźć druga taką osobę na takim stanowisku. Jeśli możecie to omijajcie.
Zawsze powtarza sie przyłowie-jaki Pan,taki kram.Ma przyzwolenie i nakaz od obłudnej rodziny B to tak działa.Oni doskonale o tym wiedzą.ktoś pisał o Michale F.miał rację.Kazdy ma coś,ale On był spoko.Teraz z tego słysze od kolegów....dziwię się ,że jeszcze ktoś tu pracuje,łącznie ze" spółka córka" w Osielsku.Masakra,
(usunięte przez administratora)
O la Boga! Co Ty piszesz, mam nadzieję, że nie dosłownie? Ktoś wcześniej pisał o jakimś Przemysławie, że jakoś nie fair się zachowuje wobec pracowników. O jakie zachowania tego gościa może chodzić, jeśli to on, jest przyczyną końca (zatrudnienia?) wspomnianej Patrycji?
Zachowanie pana przemysława w kontakcie z pracownikiem jest na tak żenującym poziomie i tak chamskie że to jakiś żart. Jesteś dobrym pracownikiem o ile naciągasz emerytów na wszystko co możliwe.
Jaki pan taki kram,to odgórne polecenia,ale znależli człowieka bez sumienia i tak to wyglada.po prostu uciekajcie z tej firmy i od rodziny B.Niech sami działają to zobaczą.Pracy w salonach telefonii komórkowej jest pełno.Ta firma to dramat.
Witam, ostatnio w firmie powstał nowy system motywacyjno-nagrodowy. Firma boryka się z brakiem pracowników w Warszawie przez co wysyła w delegacje pracowników z innych salonów/miast. Gdy jakiś pracownik odmawia wyjazdu z powodów rodzinnych wracając z urlopu otrzymuje dyspozycje na dzwonienie bazy klientów przez cały miesiąc. Co sądzicie o nowym systemie pracy i premiowania ?
Postaw się Przemkowi a będziesz dzwonił tylko bazę, a po dwóch miesiącach cię zwolnią za brak wyników sprzedażowych i będą próbować ci udowodnić, że ukradłeś akcesoria. Te śmiesznej jakości
A wszyscy narzekali na Michala F.Teraz macie.Michal moze i byl specyficzny ale w porzadku do ludzi.Zawsze do dogadania.Teraz dopiero jest tragicznie.
(usunięte przez administratora)
Naprawde w punkt!! Zrobilam podobnie, tak ja chciałam JA! Plan byl prosty a jeszcze prościej zmanipulować Pana PW, wystarczy mówić to co chce usłyszeć tak jak sam pinokio (swoją drogą najlepsze określenie, jaki słyszałam do chwili obecnej) robi :) kocham ten stan poooo, wszystko poleciało jak domek z kart. :) zła praca i źli ludzie ale prędzej czy później to do nich wróci.
A ja jestem ciekaw jak się zakończyła sprawa wspólnego pozwu przeciwko pw. Tak tu niektórzy krzyczeli, a teraz cisza. Kolejny raz zapłacił pieniążka i dalej terroryzuje ludzi?
O jakim procesie piszesz? Chodzi tu o jakieś kwestie na linii pracodawca lub przełożony - pracownik? I co takiego się działo, że doszło do sprawy sądowej?
Zakończyłam pracę w tej śmiesznej firmie kilka lat temu... Musialam odpocząć od tego typu pracy, tak byłam ztyrana tymi planami, nagonkami, pluciem w twarz, wiecznym niezodowoleniem i zastraszaniem. Od jakiegoś czasu pracuje jako doradca w innej firmie i muszę przyznać, że ku mojemu zdziwieniu jakieś pozytywy wyniosłam z Comtexu. Ten strach tak mocno wbił mi się w naturę, że obecnie plan, który mam nałożony na kwartał robię w 1 miesiąc, jestem doceniana i podziwiana, zawsze w czołówce regionu. Dyrektorzy dziękują mi za zaangażowanie, a co więcej zarabiam dobre pieniądze i to na czysto na rękę, nie muszę martwić się o śmieszne podatki i o to, że jak zachoruje to na L4 dostanę ochłapy. Życie poza Comtex em istnieje i jest cudowne, zapewniam.
Firma Comtex sp. z o.o. sp. k. szukała ostatnio kogoś na stanowisko Doradca Klienta. Czy ktoś brał udział w rozmowie kwalifikacyjnej i powie, jakie zarobki proponowali?
Oni proponują najniższą krajową, nic więcej, plus premie za sprzedaż. Polecam poczytać opinie na gowork, wszystko co jest tutaj opisane to 100% prawdy.
To nic więcej czy jednak premie do tego dochodzą? :P Napisz coś więcej, na jakiej zasadzie przyznają i ile to wychodzi razem. Nowy pracownik ma szanse na takie dodatki czy ciężko je osiągnąć?
Praca w @Pracodawca to wieczny wyścig szczurów, tłumaczenie się z każdej niepodpisanej umowy, tłumaczenie się z nie zaprezentowanych dodatkowych sprzętów, które nijak mają się do oferowanych usług i których ludzie nie chcą bo nie po to przyszli. Brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika i miszanie go wiecznie z błotem. Do tego dochodzą roszczeniowi klienci jak to bywa w obsłudze klienta. Jednym słowem z każdej strony wieczny atak, stres i pogoń za tym żeby wyrobić plan i cokolwiek zarobić do marnej podstawy. Plany coraz większe i warunki wymyślane po to żeby pracownikowi nie dać jednak zarobić. Wszystkie negatywne opinie na tym portalu są jak najbardziej prawdziwe. Milion razy zastanówcie się zanim złożycie tam cv i podejmiecie jakąkolwiek pracę.
Są premie za sprzedaż, to ile dostaniesz to już zależy od tego ile sprzedaż, możesz wziąć 200 zł, ale możesz i 2 tys. Premie są od wypłacane przez plusa i cyfrowy polsat, nie przez comtex. Od tzw. multibonusu nie jest odprowadzany podatek, dlatego potem przy rocznym rozliczeniu pitu należy zapłacić podatek, przy większych premiach nazbiera się spora sumka, którą należy potem oddać skarbówce. Nowe osoby zarabiają na takiej zasadzie jak inni pracownicy, nie ma taryfy ulgowej.
No a ta sprzedaż to odbywa się na stałej i gotowej bazie klientów, czy trzeba szukać samodzielnie klientów?
Tluczesz bazę tych samych klientów do których dzwoniłeś już 100 raz i którzy już 100 raz powiedzieli ci sp.aj. A jak już ktoś umówi się na spotkanie to nie masz czasu go obsłużyć bo dzwonisz bazę. Tym sposobem obsługuje go koleżanka/kolega z twojego pos i zgarnia twoją kasę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Comtex sp. z o.o. sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Comtex sp. z o.o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 105.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Comtex sp. z o.o. sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 98, z czego 2 to opinie pozytywne, 72 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Comtex sp. z o.o. sp. k.?
Kandydaci do pracy w Comtex sp. z o.o. sp. k. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.