Apropo umów - pracownicy nie maja nic do gadania. Sama miałam szczęście umowę posiadać ale prezesowi zależy na tym aby jak najmniej osób miało umowy lub zasada najniższa + premia w kopercie aby była jak najmniejsza przejrzystość oraz nie wiedza ile tym razem będzie obcięte - system prowizyjny jest elastyczny w zależności od humoru osoby decyzyjnej. W ciągu kilku miesięcy było już sporo odejść a w nastepnych miesiącach szykują się następne… Sama już zwolniłam się kilka miesięcy temu ponieważ czasy PRL-owskie już dawno się skończyły ale to jakie informacje otrzymuje od osób jeszcze tam pracujących lub już na zwolnieniu pokazuja mi ze nie ma granic w absurdzie! Dla wszystkich klientów informacja aby uważać na myszy które spadają z pierwszego pietra. Życzę powodzenia i wytrwałości tym co zostali ale również gratuluje wyboru tym którzy się zwolnili :)
To jaką finalnie umowę dostaje taki szczęśliwy pracownik? To zlecenie czy o pracę? I czy jak ktoś podpisuje umowę, to wie, że ten system prowizyjny jest elastyczny, czy nie ma tej świadomości?
Nie zgadzam się z poprzednimi opiniami jak firma która funkcjonuje od 20 lat może nie dawać umowy o pracę? proszę sobie sprawdzić czy firma jest w rejestrze dłużników, byłam świadkiem jak pracownik nasłał urząd pracy na firmę bo coś nie poszło po jego myśli nie wywiązywał się ze swoich obowiązków. firma wszystko przechodzi prawidłowo bez żadnych komplikacji trzeba mieć jakiś umiar w tym wszystkim stać też po drugiej stronie. Ludzie zastanówcie się w co wierzycie jak czytam niektóre opnie widzę ze ktoś naprawdę musi mieć smutne życie siedzi i ciągle wypisuje i to głównie te same osoby. To jest naprawdę smutne i obrzydliwe jaką ludzie mają w sobie nienawiść w internecie ANONIMOWO . Jestem byłą pracowniczką i byłam zadowolona chciałam się dalej rozwijać poszłam po ludzku porozmawiać z Prezesem i nie było żadnego problemu życzył mi powiedzenia i rozstaliśmy się w polubownych stosunkach. Ja naprawdę polecam ten salon i cały skład jaki tam pracuję jest bardzo rodzinna atmosfera.
Skoro tyle wiesz, to wiesz również o kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i jej uwagach na temat warunków pracy. Była wizyta zalecenia i obietnica powtórnej wizyty do której nie doszło. Przypadek, nie sądzę. Temat rozwoju pracowników to temat rzeka. w tej firmie a najlepiej wiedzą ci którzy otrzymali rachunek za koszty szkoleń. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że firma ma zwracane te koszty od producenta w formie bonusa po pomyślnie odbytym audycie. A to że jednoosobowy zarząd pokrywa z tych zwrotów inwestycje które musiał ponieść bo audyt był zagrożony z powodu braku podstawowych narzędzi na których się oszczędza to inna sprawa. Wystarczy spojrzeć na sprzęt komputerowy w firmie, który nie spełnia żadnych wymogów producenta. Nie mówiąc już o jego wpływie na zdrowie pracowników i wydajność pracy. Wobec tego dlaczego tam jeszcze pracują? Bo zostało jeszcze paru zapaleńców którzy przy pomocy gów...a i patyka próbują sklecić sprawne narzędzie do konkurowania z większymi korporacjami. Ale to może być trudne bo zaczyna się era samozatrudnienia w firmie.
Dzień dobry, wczoraj miałem przyjemność odwiedzić salon Chylińscy - miałem jazdę testową elektrykiem. Byłem zaskoczony profesjonalizm Pana Łukasza. Na wejście otrzymałem kawę, pełną informację o testowanym samochodzie. Wytłumaczył jak porównać litry paliwa do zużytej energii. Dla mniej est to coś nowego i niezwykłego. Reasumując pan Łukasz przyczynił się, że teraz zacznę myśleć o zmianie samochodów zasilanych "tradycyjnie" do zielonej energii. Gratuluję profesjonalizmu i każdemu życzę aby był obsłużony przez pana Łukasza. Dla mnie super sprzedawca.
10 zł za godzinę? ja to jednak dopytam czy to o netto czy brutto chodziło? Ktoś wie? Ale raczej wariant 1-szy? Czy do dziś ktoś jeszcze rekrutował i by opisał jak warunki zaraz po przyjęciu już wyglądają? Czy można negocjować w jakiś sposób stawki? Ile teraz te średnie wynoszą i czy są teraz wyższe?
Chciałam iść na ochronę. Zadzwoniłam na numer podany w ogłoszeniu na olx. - jaką stawkę państwo oferują? - 10 zł na godzinę Nie pytałam nawet, czy brutto czy netto. Podziękowałam i się rozłączyłam. To już chyba nie te czasy, aby płacić mniej niż połowa najniższej krajowej :) Nie polecam. Nawet emerytom na dorobienie. Wystarczy iść do jakiegoś Juwentusa czy Konsalnetu, praca taka sama, nawet nieraz mniej roboty, a stawka wyższa.
Czy Chylińscy sp z o.o. zatrudnia studentów?
Nie zgadzam się z poprzednimi opiniami jak firma która funkcjonuje od 20 lat może nie dawać umowy o pracę? proszę sobie sprawdzić czy firma jest w rejestrze dłużników, byłam świadkiem jak pracownik nasłał urząd pracy na firmę bo coś nie poszło po jego myśli nie wywiązywał się ze swoich obowiązków. firma wszystko przechodzi prawidłowo bez żadnych komplikacji trzeba mieć jakiś umiar w tym wszystkim stać też po drugiej stronie. Ludzie zastanówcie się w co wierzycie jak czytam niektóre opnie widzę ze ktoś naprawdę musi mieć smutne życie siedzi i ciągle wypisuje i to głównie te same osoby. To jest naprawdę smutne i obrzydliwe jaką ludzie mają w sobie nienawiść w internecie ANONIMOWO . Jestem byłą pracowniczką i byłam zadowolona chciałam się dalej rozwijać poszłam po ludzku porozmawiać z Prezesem i nie było żadnego problemu życzył mi powiedzenia i rozstaliśmy się w polubownych stosunkach. Ja naprawdę polecam ten salon i cały skład jaki tam pracuję jest bardzo rodzinna atmosfera.
Biorąc pod uwagę liczbę zwolnień i wolnych wakatów widać jaka rodzinna atmosfera :) ci którzy nadal zastanawiają się nad rozpoczęciem pracy po prostu zachęcam popytać na forum w jaki sposób są wypłacane czy to premie czy to czy pracownicy posiadają umowy. Podziwiam ze ktokolwiek jeszcze próbuje wybielić firmę no chyba ze pisze to jakaś rodzina osoby decyzyjnej :) 1.6/5 ocena i kilkadziesiąt jak nie setka negatywnych komentarzy tez wzięła się z tego ze ludzie się uwzięli na pana prezesa ;)
Zgadzam się niech każdy przyjdzie i dokładnie dopyta chociażby innych pracowników jak to wyglada szczegółowo a oni chętnie potwierdza jak to wyglada - ale niestety muszę potwierdzić wypowiedz @Psx. Dziwie się ze ktokolwiek próbuje wybielić sytuacje z brakami umów lub wypłatami skoro z tego co widzę podobne komentarze powielają się od kilku lat…
Reasumując pozwoliłem sobie przejrzeć wszystko skoro firma funkcjonuje od około 20 lat i tutaj na go worku ma tylko 150/160 komentarzy z czego połowa jest za usługę wykonana tam i cześć pozywanych to zgaduje ze pracuje tam czy pracowało 70-100 osób miesięcznie bo z tego co piszecie to nie jest korpo tylko jakiś prywatny biznes, to wcale nie jest zły wynik na przestrzeni takiego długiego czasu wiec wychodzi na to ze nie każdy się zwalnia tylko dużo osób zostaje prosta matematyka, Szkoda ze firma po prostu się nie broni i pewnie dlatego to tak zle wyglada…
tak bo 20 lat temu takie traktowanie bylo standardem (praca bez umowy, koperty itp) mysle stad w ostanim czasie zrobilo sie tyle wakatow bo jednak ludzie zauwazyli i maja porownanie od osob ktore przychodza na 1-2 msc widza jak to wyglada i od razu uciekaja. kazdy ma prawo do swojej opinii i skoro wydarzaja sie takie sytuacje warto je tutaj opisywac a nowy potencjalny pracownik bedzie mogl to zweryfkowac przed rozpoczeciem ewentualnej wspolpracy.
Ale skad ta pewnosc ze sa bezpodstawne skoro uwagi dotycza umow czy premii indywdualnych o ktorych moze wiedziec tylko prezes oraz glowny zainteresowany no chyba ze mam ta przyjemnosc pisac z prezesem :)
A ja chyba mam przyjemność pisać z konkurencją tej firmy??? to jest tylko moja ocena do której każdy ma prawo tutaj jak wspomniałeś wcześniej. Liczą się fakty skoro firma dalej funkcjonuje i żaden zakład jej nie zamknął jak jest tak fatalnie, to chyba samo mówi za siebie. Pozdrawiam serdecznie
Skoro tyle wiesz, to wiesz również o kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i jej uwagach na temat warunków pracy. Była wizyta zalecenia i obietnica powtórnej wizyty do której nie doszło. Przypadek, nie sądzę. Temat rozwoju pracowników to temat rzeka. w tej firmie a najlepiej wiedzą ci którzy otrzymali rachunek za koszty szkoleń. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że firma ma zwracane te koszty od producenta w formie bonusa po pomyślnie odbytym audycie. A to że jednoosobowy zarząd pokrywa z tych zwrotów inwestycje które musiał ponieść bo audyt był zagrożony z powodu braku podstawowych narzędzi na których się oszczędza to inna sprawa. Wystarczy spojrzeć na sprzęt komputerowy w firmie, który nie spełnia żadnych wymogów producenta. Nie mówiąc już o jego wpływie na zdrowie pracowników i wydajność pracy. Wobec tego dlaczego tam jeszcze pracują? Bo zostało jeszcze paru zapaleńców którzy przy pomocy gów...a i patyka próbują sklecić sprawne narzędzie do konkurowania z większymi korporacjami. Ale to może być trudne bo zaczyna się era samozatrudnienia w firmie.
Dzień dobry, wczoraj miałem przyjemność odwiedzić salon Chylińscy - miałem jazdę testową elektrykiem. Byłem zaskoczony profesjonalizm Pana Łukasza. Na wejście otrzymałem kawę, pełną informację o testowanym samochodzie. Wytłumaczył jak porównać litry paliwa do zużytej energii. Dla mniej est to coś nowego i niezwykłego. Reasumując pan Łukasz przyczynił się, że teraz zacznę myśleć o zmianie samochodów zasilanych "tradycyjnie" do zielonej energii. Gratuluję profesjonalizmu i każdemu życzę aby był obsłużony przez pana Łukasza. Dla mnie super sprzedawca.
Apropo umów - pracownicy nie maja nic do gadania. Sama miałam szczęście umowę posiadać ale prezesowi zależy na tym aby jak najmniej osób miało umowy lub zasada najniższa + premia w kopercie aby była jak najmniejsza przejrzystość oraz nie wiedza ile tym razem będzie obcięte - system prowizyjny jest elastyczny w zależności od humoru osoby decyzyjnej. W ciągu kilku miesięcy było już sporo odejść a w nastepnych miesiącach szykują się następne… Sama już zwolniłam się kilka miesięcy temu ponieważ czasy PRL-owskie już dawno się skończyły ale to jakie informacje otrzymuje od osób jeszcze tam pracujących lub już na zwolnieniu pokazuja mi ze nie ma granic w absurdzie! Dla wszystkich klientów informacja aby uważać na myszy które spadają z pierwszego pietra. Życzę powodzenia i wytrwałości tym co zostali ale również gratuluje wyboru tym którzy się zwolnili :)
To jaką finalnie umowę dostaje taki szczęśliwy pracownik? To zlecenie czy o pracę? I czy jak ktoś podpisuje umowę, to wie, że ten system prowizyjny jest elastyczny, czy nie ma tej świadomości?
Czy wiecie coś o warunkach pracy w firmie Chylińscy sp z o.o.? Czy warto aplikować na ofertę pracy Blacharz Samochodowy?
Nikomu nie polecam tego miejsca. Firma płaci swoim pracownikom pod stołem, oczywiście płaci jeśli się tak karyplowi czyli z koziej pyty prezesowi podoba. Pod rygorem zabrania premii w kopertach wywiera presję na swoich pracownikach, stosując zagrywki niezgodne z kodeksem pracy. Zatrudnia bez umowy, (usunięte przez administratora) i niemalże każe się całować po sygnecie którego nie ma. Ludzie - wszędzie indziej będzie Wam lepiej niż w tym miejscu. Na prawdę nie bez powodu ta firma ma tak niskie opinie.
Jak to bez umowy? Pracownicy zgadzają się na prace bez dokumentów? Czyli jakby biorą świadomie to ryzyko, że nie ma podpisanych umów?
Czy w Chylińscy sp z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Hmmm, powiesz skąd wiesz takie rzeczy? Może podasz jakieś przykłady takich sytuacji? W jaki sposób jest niby naginany kodeks pracy?
Żadne zmiany tam nigdy nie zajda. Ograniczenie intelektualne zarządu nie pozwolą na żadne zmiany bo prezes jest najważniejszy a ludzie to pionki, które nic nie znaczą. (usunięte przez administratora) tej firmy w końcu powinny się skończyć!!! Dziwne jest w tym to, ze VGP nadal toleruje tego typu partnerów!!!! NIE POLECAM A WRECZ ODRADZAM!!!!
Dzieje się tak, bo to miejsce nie jest dla pracowników a dla prezesa i jego (usunięte przez administratora) Ludzie nic dla niego nie znaczą a pracownicy czy współpracownicy są tylko pionkami, które mają być na jego zawołanie. Żeby zapłacił Ci kasę musisz latać za nim z wywalonym jęzorem i prosić się o swoje pieniądze. Płatności w kopertach raczej nie są dobra opcja dla księgowej. Rezygnacja z PKK PODYKTOWANA rygorem zabrania premii w kopercie!!! Zakładam że to właśnie jedne z głównych powodów....
Salon bardzo ładny, łatwo trafić i dojechać (samochodem) Ogólna ocena 8/10 Pozytywne: miła i fachowa obsługa kompleksowe załatwienie sprawy (ubezpieczenia, forma finansowania, zakup, wszystko w jednym miejscu) Negatywne: brak kontaktu i informacji o zmianie osoby prowadzącej sprawę brak monitorowania i informowania o statusie zamówienia, zwłaszcza jeśli okres oczekiwania (w moim przypadku) to 6 miesięcy
Trwa rekrutacja w internecie na stanowisko Specjalista ds. Marketingu. Ile czasu trwa rekrutacja? I kto prowadzi ten proces, z jakich etapów się składa, jak się przygotować?
Dramat. Samochód odstawiłem o 10.30. Naprawa miała trwać ok. 4-5 godzin i miałem zostać poinformowany telefonicznie o gotowości odbioru. Nikt nie zadzwonił. Kiedy udało mi się skontaktować telefonicznie z serwisem usłyszałem, że samochód od dawna jest gotowy ale kolega zapomniał zadzwonić?!?!?! Poza tym zaraz zamykają więc samochód mogę odebrać dopiero następnego dnia!!!!Dziękuję za taki „profesjonalizm” a raczej jego brak.
Witam ma Pan rację w trakcie dnia pracy osoba która obsługiwała Pańskie zlecenie niestety przeoczyła wysłanie wiadomości z informacją o zakończeniu zlecenia. Po pana informacji specjalnie druga osoba pozostała w firmie aby umożliwić odbiór samochodu w piątek do godz. 17.20. Za niedogodności możemy przeprosić
Jestem ciekawa szkoleń i kursu dla Specjalisty ds. Marketingu. Macie informacje o ilości szkoleń i ich rodzaju? Pod tym kątem firma jest rozwojowa?
Ja zastanawiam się dlaczego ta firma poszukuje co 3 m-ce lub 6 miesięcy Koordynatora Contact Center ? Czy wybiera złych kandydatów, czy po prostu przebiera jak Grażyna śliwki ? A może kandydaci odchodzą? Wizerunkowo to słabe, że co chwila zmienia się lider zespołu i jest poszukiwany nowy.
Jakiś czas temu byłam tam na rozmowie o prace, byłam kandydatem idealnym dopóki nie powiedziałam, że mam dziecko. Od tego momentu rozmowa wyglądała tak: "kto zajmie się dzieckiem w trakcie jego choroby", "czym zajmuje się mąż", sorry ale nie powinno być czegoś takiego. Dyskryminacja i tyle.
Szkoda bo wydaje mi się że skoro matka decyduje się na pójście do pracy to potrafi zorganizować całe zaplecze, nianię itp. I co, koniec konców nie przyjęłaś ich propozycji? Dużą pensję w ogóle proponowali?
@Maja, nie otrzymałam żadnego feedbacku mimo zapewnień, że w następnym tygodniu umówimy się na drugi etap. Pensja niestety niewielka, około 3 tys netto plus prowizja.
na jaką pensję może liczyć Specjalista ds. Sprzedaży Flotowej w tej firmie ? w maju pojawiło się ogłoszenie i jest nadal aktywne, spełniam wypisane warunki ale chciałabym znać mozliwosci finansowe ? jakis były pracownik wypowie sie i powie jak się pracowało na tym stanowisku ?
Obsługa nie wpisuje rejestru napraw w elektronicznej książce serwisowej. Cztery miesiące temu twierdzili, że wymienili czujnik AdBlue, który był wadliwy. Utrzymywali, że czujnik został wymieniony. W takim poczuciu utrzymywali właściciela pojazdu. Kilka dni temu ponownie zapaliła się kontrolka wykazująca błąd identyczny jak przed wymianą. CZUJNIK NIE ZOSTAŁ WYMIENIONY pomimo, że serwis twierdził, że wymienił wadliwy na nowy. Poradzili sobie w ten sposób, że: skasowali błąd, wlali 5 litrów zamiast 17 litrów płynu Ad Blue i liczyli na to, że klient trochę pojeździ. Niestety mieli pecha i błąd znów się pojawił. Aktualnie nie chcą udostępnić historii napraw , która powinna być udokumentowana w elektronicznej książce serwisowej.
Szukasz pracy? Omijaj tę firmę z daleka . W ciągu ostatnich 20lat pracy nie pracowałem w tak źle zarządzanym firmie. Podejście do pracownika z lat 90tych podobnie jak poziom wynagrodzeń na umowie o pracę.
Kto tam odpowiada za reklamacje ?
Praktyką jest usuwanie sprawnych części i podmiana na stare zużyte. Liczą na szczęście, często jednak samochód po takiej ingerencji odmawia posłuszeństwa już przy odbiorze z serwisu. Standardem są niedolewki: oleju, płynu hamulcowego, AdBlue zwłaszcza na gwarancji przy wykupionym Pakiecie Serwisowym. Kierownik Serwisu nie dba o własność klienta, uderza kluczykami, wali drzwiami , nie chce przyjąć reklamacji źle wykonanej usługi. Nie potrafią nawet uzupełnić powietrza w oponach zgodnie z zaleceniami producenta. Nachalni, bezczelni naciągacze. Tylko naiwność , brak wiedzy i ślepe zaufanie nieświadomych ludzi powoduje , że taka firma jeszcze utrzymuje się na rynku. Szkoda samochodu, pieniędzy i nerwów na jakąkolwiek bezprzedmiotową rozmowę z takim podejściem do czyjejś własności. Omijać z daleka, a cały wykolejony zespół psujący renomie Volkswagenowi na bruk.
Usuwają sprawne części z samochodu i zakładają stare i naciągają klienta na wynikające z tego dęte awarie.Podczas wymiany czujnika zrobili wgniecenie na masce. Skandaliczny poziom usług.
Czy zgłaszałeś to bezpośrednio do firmy? Jeśli tak, to jaka była ich odpowiedź, uznali reklamację? Liczę też na to, że ktoś z pracowników zechce wypowiedzieć się na temat tego zakładu, fajnie będzie posłuchać drugiej strony.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Chylińscy sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Chylińscy sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.