Obsługa chamska zero pomocy przy doradzeniu łaska w załadunku towaru na wózek a niewspomne o pomocy włożeniu towaru do samochodu porażka kasierka chamska i wulgarna jak by łaskę robiła kupowałem drzwi obsługa masakra kupowalem dokładnie 2020 06 08 godzinie 11 58 obsługiwala mnie kasjerka numer 065 chamstwo wulgaryzm jak by mi łaskę robiła więcej uwas nie zrobię zakupu polecę albo lerlan albo mrówke z takim chamstwem się nie spotkałem pozdrawiam
Co do obsługi zgadza się byliśmy dziś w Castoramie szukaliśmy obsługi sami to tylko od alejki do. Alejki odsyłają ba niektórzy nawet nie znają opini o danym towarze i nic na jego temat odpowiedzi mają krótkie " nie wiem tam są" czy "tam jest kolega proszę pytać " to jeśli chodzi o sanitariat. Proszę zwrócić uwagę też na ogród kwiaty mają poopadane liście nie wszystkie ale mają,jak klient widzi takie kwiaty to no sory pierwsza myśl niedbalstwo. Chcą klientów ale dbanie o niektóry towar i klientów porażka Pewnie myślą widzą alejki niech sami znajdą Bezczelność!!!!! To po co w ogóle market takich mało wiedzących lekko ujmę zatrudnia Żeby pensje brali za łażenie po markecie i śmiechy itp Żałosne to .
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Castorama? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Obsługa chamska zero pomocy przy doradzeniu łaska w załadunku towaru na wózek a niewspomne o pomocy włożeniu towaru do samochodu porażka kasierka chamska i wulgarna jak by łaskę robiła kupowałem drzwi obsługa masakra kupowalem dokładnie 2020 06 08 godzinie 11 58 obsługiwala mnie kasjerka numer 065 chamstwo wulgaryzm jak by mi łaskę robiła więcej uwas nie zrobię zakupu polecę albo lerlan albo mrówke z takim chamstwem się nie spotkałem pozdrawiam
Zgadzam się obsługa to jeden wielki niewypał nikt nie doradzi każdy tylko mówi idź pan na regał ale jak ktoś się nie zna prosi właśnie o pomoc naszczescie to nie jedyny market budowlany w Częstochowie a tu już zakupów nie zrobię i odradzam wszystkim bo hamstwo panujące w Castoramie Częstochowa to mało gdzie się spotyka nawet przez telefon prosząc informacje czy produkt jest i jaka cenę olewają klienta i mówią nie mam czas mam nadzieję że kiedyś zrobi tam ktoś jakiś porządek bo inaczej stracą klientów
Jedź do mrówki i nie pisz więcej bo to forum dla.pracownikow jak masz uwagi do obsługi mozesz swoją opinię wyrazić na google
wiesz że przy dobrym dniu to mają 400 transakcji na 8 godzin na kasie? może chcesz się zamienić a nie dyskutować ? czy to zależy od szarej kasjerki że ma tylu klientów czy od dyrekcji o ilości osób zatrudnionych na dziale kas ?- aby sprawniej była wykonana obsługa Pozdrawiam
400 tranzakcji to naprawde duzo, nie ma pewnie czasu sie napic czy wyjsc do wc .. ciekawe czy chociaz jest doceniana na takim stanowisku ?
Co do obsługi zgadza się byliśmy dziś w Castoramie szukaliśmy obsługi sami to tylko od alejki do. Alejki odsyłają ba niektórzy nawet nie znają opini o danym towarze i nic na jego temat odpowiedzi mają krótkie " nie wiem tam są" czy "tam jest kolega proszę pytać " to jeśli chodzi o sanitariat. Proszę zwrócić uwagę też na ogród kwiaty mają poopadane liście nie wszystkie ale mają,jak klient widzi takie kwiaty to no sory pierwsza myśl niedbalstwo. Chcą klientów ale dbanie o niektóry towar i klientów porażka Pewnie myślą widzą alejki niech sami znajdą Bezczelność!!!!! To po co w ogóle market takich mało wiedzących lekko ujmę zatrudnia Żeby pensje brali za łażenie po markecie i śmiechy itp Żałosne to .
Wszystkie zakupy robię i jestem zadowolona.Slr tym razem mój wpis dotyczy reklamacji zakupionego wegla,reklamacja została złożona 20.10.23r. Trzy tygodnie to jest za długi czas na rozpatrzenie.
bardzo dziekuję za profesjonalne porady , za cierpliwość , za uprzejmosc , za wyczerpujące informacje --pani Beacie z działu płyt , pani Ani i panu Damianowi z działu podkaszarek ---podczas robienia moich zakupów w castoramie w dniu2 maja 23 roku-mimo wielu klientów są bardzo uprzejmi i moje zakupy były przyjemnością,,,,brawo wy...
Beznadziejna obsluga o co prosi klijent. Nie pomoga w znalezieniu produktu. A pracownik nie potrafi doradzić i wytlumaczyc
Pracownik stolarni pan Michał bardzo operatywny, pomocny i sympatyczny więcej takich pracowników w Castoramie
Trzy razy przyjeżdżałam żeby kupić drzwi i niestety dział drzwi zamknięty. Nie było żadnej informacji o tym, że nie można zakupić drzwi. Będąc trzeci raz zostałam poinformowana, że dział zostanie otwarty w czwartek i niestety nadal zamknięty. Wielki Negatyw!
Widzę sporo opinii klientów. Zależy mi na wiadomościach z tej drugiej strony. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć coś w temacie zatrudnienia w tej firmie? Jakie umowy na start? Ile wychodzi miesięcznie wynagrodzenia? Dodatki, socjal? Coś się znajdzie?
chciałam podziękować p Marcinowi { z brodą{ z działu farb i lakierów za profesjonalne doradztwo-- i sprawne załatwienie moich zakupów w dniu 23 maja br--jeszcze raz bardzo dziękuję......h płaza
Może pasjonat :D, a może to zasługa szkoleń produktowych? Ktoś wie jak to wygląda od "wewnątrz"?
Widzę, że większość osób narzeka tu na obsługę ale jakoś nie ma tu opinii pracowników, chociaż to forum od tego jest. Czy ta zła obsługa wynika ze złej atmosfery w miejscu pracy albo złych warunków? Szkoda, że pracownicy nic tu nie komentują, a chętnie bym się dowiedziała jak sytuacja wygląda od zewnątrz.
Szkoda, że na forum aktywni są wyłącznie klienci, liczyłam, że dowiem się czegoś o tym pracodawcy, chociaż może będziecie w stanie mi udzielić przydatnych informacji. Piszecie o miłych Paniach pracujących w biurze obsługi klienta - czyli tak jak przypuszczałam, kobiety również mają szansę na pracę w tym miejscu. Czy będąc w sklepie mieliście może okazję widzieć, czy kobiety jeżdżą również wózkami widłowymi, wykonują typowo męskie prace? Może zajmują również stanowiska kierownicze?
Ile działów jest w castoramie?
Witam Jestem po raz pierwszy i ostatni w tym sklepie.Obsługa jedna wielka masakra.Drzwi i ościeżnicę kupowaliśmy dwie godziny , każdy z obsługi od czegoś innego czyli wszyscy tak naprawdę od chodzenia u nikt nie potrafi udzielić informacji na konkretnie zadane pytanie.Odradzam robienia zakupów w tym sklepie...
Fajnie tylko że założeniem tego portalu jest opiniowanie pracodawcy przez pracownika. To nie jest forum dla sfrustrowanych klientów
Czy w castoramie są zniżki dla pracowników na produkty ?
ja jestem bardzo zadowolona z zakupów w castoramie -jestem również pod wrazeniem wiedzy jaką mają pracownicy jak również bardzo miłej obsługi i cierpliwości z jaką paracownicy działu z panelami , działu z łazienkami , działu gdzie kupuje sie taśmy , gumolity ,emulsje , dzwonek do drzwi --wszystko bardzo dokładnie i spokojnie mi wytłumaczyli--- a właśnie dzisiaj21. września 20r -- panie z biura obsługi pani Marzena i pani Ania również bardzo sympatycznie załatwiły moją sprawe--- i rownież pan z działu taśm był bardzo miły--- naprawdę z przyjemnością się tam wraca i robi zakupy---firma powinna byc dumna , ze ma takich pracowników---brawo wy----jeszcze raz za wszystko dziękuję
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Castorama?
Zobacz opinie na temat firmy Castorama tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Castorama?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!