Opinie o CWT eCenter w Rzeszów al. Rejtana 36

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy CWT eCenter. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie CWT eCenter o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CWT eCenter w Rzeszów al. Rejtana 36

Wojtek Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Inne
 Pytanie

Widziałem aktywną ofertę pracy - czy ktoś wie ile obecnie firma daje na start w 2024? Czy bez doświadczenia przyjmują?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czym w CWT eCenter zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Bożena
Inne

Widzę, że w opiniach pisaliście o niewypłacaniu nadgodzin. Ktoś jednak napisał, że wypłacają, ale z poślizgiem. O jakim okresie mówimy? Z czego takie poślizgi wynikają w ogóle?

jajajajaj97 Nowy wpis
Były pracownik
@Bożena

Jezeli jest odgornie ustalone, ze w danym miesiacu mozna robic platne nadgodziny (np dlatego ze nie wyrabiane jest SLA) to te nadgodziny zostala wyplacone albo w kolejnym miesiacu (tj. robisz nadgodziny w maju, wyplaca w czerwcu) albo zbieraja calosc do kupki i wyplacaja na koniec kwartalu. To nie wynika z problemow finansowych fimry tylko taki system rozliczania

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w firmie CWT eCenter są regularne szkolenia pracownicze?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w CWT eCenter się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Pracownik Stoiska Mięsnego
Rzeszów
Frac Detal Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej
Rzeszów
Europak Sp. z o.o. sp.k.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Rzeszów
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca w Transporcie Międzynarodowym na cysterny chemiczne
Rzeszów
ROOS SPEDITION SP. Z O.O.
(122 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
nicky
Kandydat
 Pytanie

jakie sa zarobki

guzik
Pracownik
@nicky

4600 brutto na poczatek.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Carlson Wagonlit eCenter Polska Sp. zo.o.?

tenitamten
Pracownik
@Pytanie

Generalnie jest to 1.5 roku do 2 lat. Jesteś wtedy Travel Experience Counselor 2.

Agnieszka
Inne

Z tego, co widzę, to nie polecacie. Ktoś dawał znać, że jak przychodzi do tej firmy, to może się cofnąć w rozwoju. Podobno też nie wypłacają nagród ani nadgodzin. Serio jest tak źle? W sumie trochę czasu minęło od poprzednich wpisów. Może ktoś się jeszcze wypowie dla pewności?

Lawenda
Pracownik
@Agnieszka

Nadgodziny są zazwyczaj do odbioru w innym terminie. Ostatnio jednak narzucono wypłacanie

Pytanie
 Pytanie

Czy w Carlson Wagonlit eCenter Polska Sp. zo.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

agent
Pracownik
@Pytanie

tak, cwt prowadzi rozne inicjatywy, ktore wiaza sie z dodatkowym wynagrodzeniem, ale ze wzgledu na pandemie wszystkie bonusy sa wstrzymane aby zminimalizowac koszty firmy, ktora jest w kiepskiej sytuacji

Wojtek
Były pracownik
@Pytanie

Nie wypłaca nagród i nadgodziny bezpłatne w zamian za czas do wybrania

Monika
Inne

To prawda ze firma będzie zamykana ? Jaki jest powód takiej decyzji?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Carlson Wagonlit eCenter Polska Sp. zo.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pan A
Pracownik
@Pytanie

Firma zamyka więc raczej decyzji nie będzie już nigdy... ale no były kiedyś 2 etapy rozmowa z HR i rozmowa z Menago

KORONAWIRUS

KORONAWIRUS/ JAK PRACOWNIKÓW POTRAKTOWAŁO CWT Poniższa opinia jest z ostatnich lat, jak i z obecnej sytuacji pandemii koronawirusa. Może się komuś przyda, jak będzie po kwarantannie próbował się tutaj zatrudnić. CWT jest dobrym pomysłem, jeżeli zależy wam na regresie - przychodząc tu pracownik może wierzyć, że nauczy się systemu rezerwacji, popracuje kilka lat, nabierze doświadczenia w turystyce/korpo i nawet jak mu w CWT nie wyjdzie, to będzie mieć większe szanse od innych kandydatów na znalezienie pracy w branży w innej firmie. To błąd - w CWT pracujesz na "nakładkach" na systemie rezerwacyjnym, które są programami nie wykorzystywanymi w ŻADNEJ INNEJ FIRMIE. Krótko mówiąc, zdobywasz wiedzę i doświadczenie, które mogą przydać Ci się w CWT i nigdzie indziej. Z plusów można wymienić możliwość dorobienia sobie sporej kasy na zmianach nocnych, weekendach i ze znajomością dodatkowego języka poza polskim i angielskim, natomiast też nie zawsze takie możliwości są dostępne dla wszystkich pracowników - zależy, do jakiego zespołu trafisz, a to z kolei zależy od widzimisię wyższych menadżerów i wielokrotnie nie ma nic wspólnego z językami, którymi się posługujesz bądź gotowością pracownika do pracy w weekendy czy w nocy. Minusów niestety jest dużo więcej i nie są błahe: 1) Mobbing. Ze strony klienta i ze strony przełożonych. Zgłaszany wyżej przez kilka bądź kilkanaście (!) osób nie spotyka się z żadną reakcją. Klient, z którym żadne biuro CWT na świecie nie chce pracować jest kierowany do biura w Warszawie. Kilkoro agentów zaczyna chorować psychicznie przez konkretne osoby i zgłasza L4 żeby się prywatnie leczyć, a firma nadal jest ślepa na problem. Ogólnie, jeżeli jesteś osobą, która w oczach ma tylko cyfry a w poważaniu drugiego człowieka to zajdziesz wysoko w CWT. 2) Niska jakość sprzętu i programów, z których korzystają pracownicy. Tak naprawdę firma mogłaby zatrudniać 3 razy mniej agentów, gdyby zainwestowali w sprawnie działające komputery i programy i pozwolili pracownikom wykonywać swoją robotę tak szybko, jak w rzeczywistości potrafią. W tej pracy większość czasu spędzasz na gapienie się w monitor i czekanie, aż coś się załaduje. Jeżeli coś ci przestaje działać, dodatkowo tracisz czas na kontakt z IT które i tak cię zepchnie i każe czekać, aż łaskawie się zajmą problemem. Co jest jeszcze zabawniejsze, pracownicy są rozliczani z czasu, który spędzają na każdym telefonie i mają narzucony target, który jest nie do zrealizowania jeżeli trochę nie oszukujesz w systemie. Oczywiście jeżeli oszukujesz i przełożony to zauważy, to masz pogadankę na ten temat. 3) Pensja. Za niska, jak na ilość obowiązków które narzuca się pracownikowi. Jeżeli nie planujesz robić nocek i weekendów to lepiej idź pracować do Lidla. Zarobisz tyle samo a narobisz się o wiele mniej. 4) Przerwy i lunche - CWT posiada dział w Indiach, który narzuca pracownikom w Polsce o której godzinie w czasie swojej zmiany mają chodzić na przerwy. Jeżeli nie przestrzegasz tego czasu bo np. rozmawiałeś z klientem przez telefon i przedłużyła ci się rozmowa - widać to w statystykach. Masz za niskie statsy? Uwaga na koniec miesiąca. 5) Zabieranie na rozmowy z podpisaniem aneksów korzystnych dla CWT a niekorzystnych dla pracownika po zmianach nocnych - jak najbardziej ma miejsce jak w poprzedniej opinii. 6) W połowie zeszego roku postanowili wysłać komunikację do wszystkich pracowników z oświadczeniem, że do końca roku nikt nie dostanie awansu, bo szykują się finansowo na kryzys. Poprzednio mieliśmy system premiowania pracowników którzy po przepracowaniu określonej ilości czasu i spełnieniu określonych warunków dostawali podwyżkę - wielu pracowników miało ją obiecaną, w związku z czym decyzja o zablokowaniu awansów znienacka była dla nich ciosem. Do dzisiaj firma nie zaproponowała żadnego nowego systemu premiowania i udzielania awansów pracownikom. 7) I WIELE INNYCH, ale kończą mi się znaki. KORONAWIRUS: Jak CWT potraktowało pracowników? Firma już oznajmiła, że nie przydzieli wszystkim pracownikom pracy zdalnej, nie wiedzieć zresztą dlaczego, bo uprzednio poprosili wszystkich o zgłaszanie się jeżeli byliby gotowi do pracy na prywatnym sprzęcie więc to nie kwestia braku sprzętu. Firma nikomu nie daje zapewnień, czy osoba chętna dostanie home office, przydzielane jest wyrywkowo i na niejasnych zasadach, do tego w pierwszej kolejności osobom, które są w firmie postawione wyżej. Obecnie do biura przychodzą agenci którzy całymi dniami siedzą bez żadnego menadżera nad sobą. Drogi managemencie, jeżeli to czytasz, to, co to robicie w świetle art. 113 Kodeksu Pracy nazywa się dyskryminacją. Dodatkowo firma zaproponowała pracownikom, żeby dobrowolnie zmniejszyli swoją wypłatę by wesprzeć globalnie innych jej pracowników. Życzę CWT szybkiego upadku i obyście się nie wypłacili w sądzie. Pytanie - gdzie się teraz podziały oszczędności których narobiliście od połowy zeszłego roku obcinając awanse w obawie przed kryzysem? Jak na moje to on już się zaczął.

MalaCzarna

Kochani, Jesli cenicie wlasne umiejetnosci oraz szanujecie swoj wysilek i trud, to nie macie czego szukac w Carlson Wagonlit Travel!!!!! Bo tam na pewno nikt Was nie doceni! Taka szczera, a zarazem smutna prawda! Jesli jednak nie wierzycie, ze moze byc az tak zle, to zachecam do zlozenia CV - jak Was przyjma, to juz kwestia kilku tygodni do gorzkiego rozczarowania, a w rezultacie strata Waszego czasu... To firma bez realnych perspektyw rozwoju i doskonalenia swoich pracownikow, bez polityki pracowniczej, typowa hala produkcyjna; oferty pracy oglaszane przez te firme nalezy traktowac z przymruzeniem oka, gdyz max. polowa pieknie ujetych w nich kwestii pokrywa sie z prawda. Wymagania jakie sa stawiane potecjalnym kandydatom sugeruja, ze firma jest solidnym partnerem, ale nie ma sie co zachwycac, bo przeciez kazde ogloszenie musi sie ladnie czytac. W istocie kazdy konowal co jako tako mowi w jakims jezyku obcym ma szanse przyjecia i pracy w charakterze polautomatu, az frustracja kaze mu odejsc... A jak sie tam nie frustrowac, skoro to wewnetrzne uklady i znajomosci decyduja przy powierzaniu wyzszych stanowisk osobom bez wymaganych kompetencji czy tez uprzedniego doswiadczenia!!! A kadra managerska to niestety sluzalcze gwiazdy zaslepione wlasnym blaskiem! Wiec jesli jestes NAPRAWDE AMBITNYM I ZDETERMINOWYM na sukces, to chyba juz powinines wiedziec, czy tam aplikowac czy nie.... Pozdrawiam, MalaCzarna

Zostaw merytoryczną opinię o CWT eCenter - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CWT eCenter?

    Zobacz opinie na temat firmy CWT eCenter tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

CWT eCenter
2/5 Na podstawie 7 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CWT eCenter
Przejdź do nowych opinii