Tragedia. Pracuję w tej firmie już kilka lat i z roku na rok jest gorzej - śmiesznie niskie wynagrodzenia, brak jakichkolwiek premii na poziomie B1, nie ma po co się wysilać, bo i tak nikt tego nie doceni; - managerowie i headzi brani chyba z łapanki, management kuleje strasznie; - moim zdaniem firma nie reaguje odpowiednio na zgłoszenia o mobbing lub nieetyczne zachowania; - nie docenia się na prawdę inteligentych i zaangażowanych pracowników. Kiedy oni sami w końcu poproszą o jakąś gratyfikację (nawet na słowną żadko mogą liczyć) to spotykają się z niechęcią i pogorszeniem atmosfery w pracy, co z kolei skutkuje zwolnieniem się takich osób. Idą tam gdzie będą odpowiednio wynagradzani i doceniani; - brak szkoleń, na prośby o nie management kieruje na platformy e-learnigowe (nie, to nie jest żart). Jeśli chcesz więc stać w miejscu i być w firmie, która nie będzie w Ciebie inwestować to polecam; - brak ścieżki kariery na wielu stanowiskach; - kiedy informujesz o tym co ci sie nie podoba, co jest nie tak dostajesz łatkę problematycznego i trudnego pracwonika. Mogłabym tak wymieniać dalej. Ogólnie nie polecam. Przykre, bo bardzo lubię swoją rolę, ale już tu dłużej nie wytrzymam.
Odczuwam ulgę, czytając te wszystkie komentarze, capgemnini to ogólnie naprawdę dobre miejsce, pensje są oczywiście niskie, ale większość ludzi, z którymi pracuję, jest naprawdę przyjazna i miła, mamy dobre i bardzo okropne kierownictwo. Moja rada jest taka, aby ignorować te negatywne. (Jeśli możesz)
Wiadmo, ze nie zawsze mozna kazdemu dogodzic i znajdzie sie osoba, ktora bedzie narzekac. Firma jest socjalna, oferuje dobre zarobki jak na siedzenie w domu, ma duzo ofert szkoleniowych itp. podoba sie tym co chca pracowac, reszta szuka problemu gdzie nie ma. Pozdrawiam - bardzo zadwolona z pracy ksiegowa :)
Mało tego, są biura, gdzie firma zredukowała przestrzeń biurową podczas COVID-u i fizycznie wszyscy się w biurze nie pomieszczą. Pomimo rezerwacji miejsc i tak każdy siada gdzie chce i ogólnie panuje zasada, kto pierwszy ten lepszy. Jeżeli przyjedziesz do biura a miejsce które rezerwowałaś będzie zajęte i innego wolnego nie będzie to masz problem. Manager każe ci jednak pracować domu i już z automatu masz spóźnienie do odrobienia, bo przecież do domu trzeba jakoś dojechać i cały sprzęt z powrotem podpiąć. Nie wrócisz taksówką na koszt firmy, bo takiej opcji już nie ma, a z My Expenses możesz się rozliczać nawet i cały rok, bo każdy będzie ci udowadniał, że zwrot się nie należy, albo, że za często i w ogóle to dlaczego.
Tragedia. Pracuję w tej firmie już kilka lat i z roku na rok jest gorzej - śmiesznie niskie wynagrodzenia, brak jakichkolwiek premii na poziomie B1, nie ma po co się wysilać, bo i tak nikt tego nie doceni; - managerowie i headzi brani chyba z łapanki, management kuleje strasznie; - moim zdaniem firma nie reaguje odpowiednio na zgłoszenia o mobbing lub nieetyczne zachowania; - nie docenia się na prawdę inteligentych i zaangażowanych pracowników. Kiedy oni sami w końcu poproszą o jakąś gratyfikację (nawet na słowną żadko mogą liczyć) to spotykają się z niechęcią i pogorszeniem atmosfery w pracy, co z kolei skutkuje zwolnieniem się takich osób. Idą tam gdzie będą odpowiednio wynagradzani i doceniani; - brak szkoleń, na prośby o nie management kieruje na platformy e-learnigowe (nie, to nie jest żart). Jeśli chcesz więc stać w miejscu i być w firmie, która nie będzie w Ciebie inwestować to polecam; - brak ścieżki kariery na wielu stanowiskach; - kiedy informujesz o tym co ci sie nie podoba, co jest nie tak dostajesz łatkę problematycznego i trudnego pracwonika. Mogłabym tak wymieniać dalej. Ogólnie nie polecam. Przykre, bo bardzo lubię swoją rolę, ale już tu dłużej nie wytrzymam.
Cześć, jako firma staramy się zapobiegać takim sytuacjom, o których piszesz. Tematy wynagrodzeń, ścieżki kariery, możliwości rozwoju zawodowego w ramach firmy, szkoleń są ważne i powinny być jak najbardziej omawiane z przełożonym lub poprzez zgłoszenie wysłane na wewnętrzną platformę SpeakUp dostępną dla pracowników. Jeśli potrzebujesz więcej informacji jak to zrobić, zapraszamy do kontaktu poprzez skrzynkę komunikacja.pl@capgemini.com.
Speak Up to najkrótsza droga do zwolnienia, nic nie jest anonimowe a takie zgłoszenie uruchamia machinę wyszukiwania brudów na pracownika co zgłasza a nie stręczyciela. Lepiej siedzieć cicho i się nie odzywać. Pracownik co się skarży wylatuje pierwszy. Widziałam nie raz, tacy pracownicy znikają z firmy z dnia na dzień.
6 lat w CG dla mnie skończyło się wypaleniem zawodowym i nerwicą, właśnie przez (usunięte przez administratora) w tej firmie i najbardziej niekompetentny management w całej 10cio letniej karierze. Poziom liceum albo colleage'u, ale na pewno nie poważnej firmy z dorosłymi ludźmi. Było zgłaszane, wszyscy rozkładali ręce, bo "nie chcą robić problemu". Przez to najlepsi odchodzą, a ludzie przez których rzucają wam wypowiedzeniami dostają awanse i to pomimo tak rażących naruszeń, że nawet nie będę się siłować na próbę opisu, bo mi nikt nie uwierzy. No ale CG ciężko pracuje na swoją opinię najgorszego pracodawcy.
Potwierdzam wszystko. Ludzie bez kompetencji za to włażący w d...menadżerom dostają awans, zero szans na podwyżkę, szkolenia są jak brakuje ludzi do innego zespołu, ale też nie zawsze, czasami po prostu mówią masz tu krótki filmik pomagaj teamowi xyz ale jednocześnie rób swoją robotę. Widziałam że ktoś tu pisał że speak up jest najszybszą droga do zwolnienienia - też znam wiele takich przypadków. W HR to sami się gubią i nie sa na bieżąco, chyba że trzeba nieptorzebnego pracownika zwolnic. HR regularnie wysyła przypomnienia i niemiłe upomnienia o dokumenty lub szkolenia, które dawno są zrobione. (usunięte przez administratora) i szczucie na porządku dziennym. Presja na jeżdzenie do biura, w którym patrzysz na ludzi którzy bezkarnie nękają innych... i nie masz pewności czy trafisz do zespołu z językiem, którym w ogóle umiesz się posługiwać. 5 osób na krzyż miłych a reszta, jak było wspomniane, poziom liceum, jakieś zagrywki za plecami, skarżenie się swojemu TL w oficjalnych mailach gdzie siedzą biurko w biurko i nie mają odwagi się odezwać. Dużo osób się teraz zwalnia, szczególnie tych z wieloletnim stażem, na średnich lub wyższych stanowiskach, to też o czymś świadczy. No i podwyżka to już stały kawał bo nikt w to nie wierzy, ludzie z umiejętnościami i doświadczeniem zarabiają nieraz tyle co na kasie lub niewiele więcej. Zgadzam się tez z ludźmi którzy piszą o wypaleniu lub problemach na tle nerwowym. A to i tak nie wszystko czego można tam doświadczyć. Nie polecam!!!
Można powiedzieć, że wszystko, co powiedziano powyżej, jest prawdą. System rekrutacji jest skorumpowany, awans jest prawie niemożliwy, a jeśli nie znamy nikogo w firmie, jeśli nie nawiążemy w firmie głębokich przyjaźni, o awans będzie bardzo trudno i tylko ci, którzy mają znajomych, którzy osiągnęli zarząd ma szansę. W porównaniu z innymi mają łatwe szanse na awans, ale są po prostu nieuczciwi i nieetyczni. Jeśli spróbujemy złożyć skargę, istnieje kilka form pasywno-agresywnego odwetu, które mogą skutkować zwolnieniem. Niektórzy menedżerowie z pewnością nie są świadomi tego, co się dzieje, i oczywiście nie wszyscy menedżerowie są tacy, ale wystarczy kilku, aby wywołać chaos i stworzyć toksyczne środowisko. Dodam, że są menadżerowie, którzy są bardzo kompetentni i motywujący, ale niestety inni menadżerowie też mogą mieć na nas negatywny wpływ, a zamiast nas edukować i motywować, robią odwrotnie, sprawiając, że mamy ochotę się poddać i przejść do innego firma.
Odczuwam ulgę, czytając te wszystkie komentarze, capgemnini to ogólnie naprawdę dobre miejsce, pensje są oczywiście niskie, ale większość ludzi, z którymi pracuję, jest naprawdę przyjazna i miła, mamy dobre i bardzo okropne kierownictwo. Moja rada jest taka, aby ignorować te negatywne. (Jeśli możesz)
Jeżeli nie masz jeszcze doświadczenia, ale znasz język obcy i chciałbyś się nauczyć czegoś innego, to idź do Capgemini. W Capgemini możesz być kim chcesz, co widać po managemencie. Ponieważ w firmie panuje fatalna atmosfera (wielokrotnie dane mi było obserwować, np. (usunięte przez administratora)), a wypłaty nie powalają, to właśnie zdobycie doświadczenia będzie Twoim celem i wypłatą. Zaciśnij zęby, wytrzymaj 3-5 lat, a kiedy już je zdobędziesz poszukaj sobie normalnej pracy za normalne pieniądze i w normalnym otoczeniu. Firma dobra na początek, ale nie na dłużej - szkoda zdrowia. Pamiętaj, że po kilku latach w Capgemini możesz mieć poczucie, że może uda Ci się coś zmienić - nie uda, nie będziesz pierwszy, któremu to wszystko przeszkadza, a ani management ani HR nie reagują na chore zachowania managementu. Zgłaszać możesz do woli, a dowiesz się tylko tego, że to Ty jesteś problemem i powinieneś wytrzymać. Właśnie wtedy zabierasz swoje rzeczy, zwalniasz się, a w nowej pracy przecierasz oczy ze zdumienia, że wypłata może być kilka tysięcy wyższa a przełożeni mogą traktować Cię z szacunkiem.
Czy Capgemini Polska S.A. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Tak, w Capgemini Polska mamy bardzo szeroką ofertę treningów, szkoleń i certyfikacji, z której mogą korzystać pracownicy i pracowniczki na różnych etapach kariery.
Bardzo długo zbierałem się do wpisania tu czegoś, a powstrzymywało mnie jedynie to, że chciałem opisać wszystkie kurioza na chłodno, aby opinia była jak najmniej emocjonalna, ale nie mogę nic obiecać. Nie mam pojęcia od czego zacząć, bo w capie jeden red flag goni kolejny. Tematu wysokości wynagrodzeń nawet nie będę poruszać, bo każdy wie jak jest - dostaniesz 200zł rocznej podwyżki i japa na kłódkę. Najzabawniejsza sytuacja jaka miała miejsce to chyba śledztwo, jakie urządziła sobie główna HR Managerka, bo ktoś z ówczesnej grupy pracowników miał czelność wrzucić niepochlebną opinię na gowork - wyobraźcie sobie, że zbierała pracowników w 4-5 osobowe grupy, sadzała ich przy stole w salce konferencyjnej jeden obok drugiego i sama niczym (usunięte przez administratora) stała (nie wiem, chyba próbowała udowodnić swoją wyższość XD) po przeciwnej stronie stołu wypytując ich co wiedzą na temat "afery opiniowej" i co ich zdaniem może się nie podobać ich kolegom i koleżankom w tym capowym (usunięte przez administratora) XD Stanie nad pracownikami service desków z biczem, micromanagement i pasywno-agresywne komentarze niekompetentnych team managerów w stylu "proszę pracować", albo "Gdzie idziesz, na przerwie mogą być maksymalnie 2 osoby na raz" to chleb codzienny. Momentami nie wiesz czy jesteś w pracy czy na robotach przymusowych. Wyręczanie się przepracowanymi ludźmi w wykonywaniu managerskich obowiązków? Jacha! Żadnej cudownej pani manager nie chciało się czytać maili z eskalacjami dłuższych niż 4 wiadomości - wtedy wybierały sobie kogoś, kto miał (najlepiej będąc na słuchawce z klientem) streścić im całą eskalacje, powyciągać rzeczy z systemu ticketowego, do którego oczywiście miały dostęp i przygotować odpowiedź na zarzuty, ale na kawkę i dwugodzinne lanczyki (często z budżetu projektowego) czas jakoś zawsze był c: Należy Ci się X przerwy w ciągu dnia (wszystko jest automatycznie logowane w systemie wspierającym telefoniczną obsługę klienta). Nie wykorzystałeś/aś całej, więc chcesz pojść do domu chwilę wczesniej? ZAPOMNIJ XD MASZ SIEDZIEĆ I ODBIERAĆ TELEFONY. Jeśli kolejny telefon zatrzyma Cię w pracy to o nadgodzinach też zapomnij XD Jeszcze w temacie przerwy... Mieliście kiedyś ćwiczenia pożarowe w zimie przy -10 stopniach? Bo my tak. I po spędzeniu ponad godziny na tym mrozie sam operations lead stał nad ludzmi, kazał im odbierać telefony i zabraniał pójść do kuchni po ciepłą herbatę, bo przecież wrócili właśnie z przerwy. Kolejna historia jest zasłyszana od zaufanej osoby, w sumie się cieszę, że już tam nie pracowałem kiedy dwie team managerki o tym samym imieniu zaczęły zajmować się jej/go zespołem. Potocznie przez wszystkich pracowników zwane były żmijami - jedyne co potrafiły dobrze robić, to wprowadzać toksyczną atmosferę kontrolnymi opierdolami i na siłę zrzucać ludzi ze statusów blokujących przyjmowanie telefonów, gdy pracowali nad czymś innym niż klient telefoniczny. Aktualnie nic więcej nie przychodzi mi do głowy, ale na 100% się podzielę jeśli sytuacja się zmieni. :)
Jakie narzędzia pracy zapewnia Capgemini Polska S.A.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Czy Capgemini Polska S.A. zapewnia kartę multisportu?
Wiadmo, ze nie zawsze mozna kazdemu dogodzic i znajdzie sie osoba, ktora bedzie narzekac. Firma jest socjalna, oferuje dobre zarobki jak na siedzenie w domu, ma duzo ofert szkoleniowych itp. podoba sie tym co chca pracowac, reszta szuka problemu gdzie nie ma. Pozdrawiam - bardzo zadwolona z pracy ksiegowa :)
Podobno ma skończyć się praca z domu i pracownicy mają wrócić do biur czy to prawda?
Nie, to nie jest prawda. Hybrydowo, nie ma powrotu jako takiego w 100% od biura, przynamniej nie na moim projekcie.
Piszesz, że dobre zarobki jak na siedzenie w domu. A jeśli praca wróci do biur to czy zarobki nadal będą dobre? Na jakie wynagrodzenie można liczyć, iluskładnikowe? Jakieś benefity?
SIEDZENIE w domu ???? nie wiem, jak Ty, ale ja w domu PRACUJE. I owszem, nie tracę czasu na dojazdy, ale place sama za prąd, wodę, ogrzewanie etc.
No właśnie, widzisz, coś za coś. A firma tak w sumie nie zwraca części kosztów właśnie za ten prąd chociażby?
Cześć! Tak, w Capgemini mamy FLEX WORK POLICY, co oznacza dopłatę do prądu (100 zł miesięcznie), do zakupu dodatkowego monitora oraz krzesła, jeśli korzystasz z home office. Dofinansowanie jest możliwe po okresie próbnym, na wniosek opiekuna (PDLa).
No to super. ;) I od jakiego kiedy to jest już wdrożone? Bo zastanawiam się czy ta kwota w wysokości 100 zł nie wzrośnie ze względu na podwyżki cen za energię? Czy raczej firma tego nie reflektowała?
"Flex Work Policy" obowiązuje w całym Capgemini Polska mniej więcej od początku 2022. O zmianach jesteśmy informowani na bieżąco.
Okres próbny trwa standardowo 3 miesiące, ale o wszystkich szczegółach informuje zawsze rekruter/rekruterka podczas pierwszej rozmowy. ;)
Jednym z benefitów w Capgemini jest prywatna opieka medyczna (z możliwością rozszerzenia o pakiet usług stomatologicznych — na preferencyjnych warunkach). Podstawowy pakiet jest praktycznie w całości finansowany przez pracodawcę. ;)
To oznacza, że mamy do dyspozycji pakiet podstawowy, praktycznie w pełni dofinansowany przez Capgemini oraz dodatkowe pakiety, rozszerzone o usługi stomatologiczne, które możemy wybrać z przygotowanej dla nas oferty — są różne progi cenowe i różne zakresy opieki.
Dopłata do prądu? Pracowałam i w życiu na oczy tego nie zobaczylam, nawet jak pytaliśmy o to leadera.
Ja jeszcze chciałem zapytać, czy od momentu, kiedy dostaniemy już umowę o pracę to średnio, jak często zdarza się awans? Bo w niektórych firmach jest to ściśle określone. Rok-dwa i można awansować albo chociaż podwyżkę automatyczną dostać? Nie lubię chodzić i się prosić o to, dlatego pytam.
a jakie to są rzekome szkolenia? cała paleta jaka była to jedynie po godzinie raz na ruski tydzień. Nie ma kompetentnych szkoleń. Są tylko takie na szybko, byle zapisać, że szkolenie było.
No tak, księgowej, która nie musi na co dzień męczyć się z klientem i niekompetentnymi managerami łatwo chwalić pracę tym kołchozie...
szkolenia się tylko na tzw. (usunięte przez administratora) robi. Pada hasło w stylu "a przeklikaj to szkolenie bo mnie ci z Learningu ścigają" i manager ma w (usunięte przez administratora) czy ty z tego szkolenia coś wyniesiesz czy nie. I ludzie przeklikują te szkolenia między telefonami, bo GOS i klient są najważniejsze
niestety nie ma takiej możliwości. Zdążyłaś się przeprowadzić w czasie COVID-u i teraz nie masz dobrej komunikacji żeby w obie strony dojechać do biura? Firma tego nie przewiduje, masz być w biurze dla samego bycia. Masz inne dodatkowe aktywności, które możesz wykonywać tylko pod warunkiem, że nie poświęcasz 2h dziennie na dojazdy? Firma, która dba o work-life balance przewidziałaby coś takiego, ale to nie ta firma. Z dodatkowych zajęć trzeba zrezygnować albo ograniczyć ich ilość.
Mało tego, są biura, gdzie firma zredukowała przestrzeń biurową podczas COVID-u i fizycznie wszyscy się w biurze nie pomieszczą. Pomimo rezerwacji miejsc i tak każdy siada gdzie chce i ogólnie panuje zasada, kto pierwszy ten lepszy. Jeżeli przyjedziesz do biura a miejsce które rezerwowałaś będzie zajęte i innego wolnego nie będzie to masz problem. Manager każe ci jednak pracować domu i już z automatu masz spóźnienie do odrobienia, bo przecież do domu trzeba jakoś dojechać i cały sprzęt z powrotem podpiąć. Nie wrócisz taksówką na koszt firmy, bo takiej opcji już nie ma, a z My Expenses możesz się rozliczać nawet i cały rok, bo każdy będzie ci udowadniał, że zwrot się nie należy, albo, że za często i w ogóle to dlaczego.
Ta firma to jakiś kiepski żart. Już w ogłoszeniach dają do zrozumienia że szukają młodych ludzi, którzy będą zachrzaniać za śmieszne wynagrodzenie - i tak rzeczywiście jest. Wszystko ładnie pięknie do momentu aż nie spytają ile chcesz zarabiać. Jaką kwotę byś nie podał, jeśli jest wyższa od najniższej krajowej, bądź pewien że nazajutrz dostaniesz odpowiedź odmowną. Coś tu rzeczywiście CAPI. Omijać szmaciarzy szerokim łukiem!
Widzę, że firma zatrudnia obcokrajowców. Mam dziewczynę z Anglii, tylko bardzo słabo mówi po Polsku. Czy ma szansę na pracę w tym miejscu? Wykształcenie wyższe ma
Tak, jak najbardziej warto złożyć aplikację. Wszystkie oferty pracy można zobaczyć tutaj www.capgemini.com/pl-pl/jobs Pozdrawiamy
Po dość sporej ilości czasu spędzonej w organizacji podchodzę do niej z niesmakiem. Początkowo da się znieść fakt, ze płacą tyle co kot napłakał bo dużo można się nauczyć w między czasie. Natomiast lata mijają, ścieżka „kariery” (a właściwie jej poszerzony zakres obowiązków) wypisana na tacy ale zarobki utrzymywane są na tym samym poziomie; za nic w świecie na odzwierciedlają ilość i nakładu pracy na specjalistycznym stanowisku. Po nie tak dawnych zmianach organizacyjnych w departamencie tendencja spadkowa. Zarząd z ulicy, niekompetentny. Morale w zespole osiągają poziom krytycznie niski. Nic dziwnego, ze pracownicy z większym stażem stadami uciekają do konkurencji. Manager kompletnie nie ogarnia tematów związanych z ludźmi a liczy się jedynie target finansowy i sprzedanie ludzi na projekty.
They offered me a position of it support agent with foreigner language But we didn't talk about the salary?? What is the expected salary? And what is the interview question Thanks
Czy Capgemini Polska S.A. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Cześć, Tak. Capgemini oferuje możliwości rozwoju, które pozwolą każdemu na doskonalenie się w różnych dziedzinach i obszarach, takich jak biznes, nowe technologie, języki obce, czy zarządzanie. Organizujemy szkolenia wstępne, szkolenia miękkie i techniczne, profilowane programy rozwojowe. Nasi pracownicy mogą korzystać również z bazy wiedzy, czy wirtualnej biblioteki szkoleń, gdzie znajdą kilka tysięcy książek, artykuły, e-learningi, czy szkolenia w wersji on-line. Pozdrawiam, Edyta | Zespół Komunikacji Capgemini
Rozwija to się firma. A pracownik się zwija. Z każdym rokiem. Aż będzie ślepy i garbaty po latach przy komputerze :-)
Ile jest etapów rekrutacji? Pozdrawiam
Cześć, rekrutacja składa się z 3 lub 4 etapów - w zależności od stanowiska. Na samym początku po aplikacji, odbywa się rozmowa telefoniczna z rekruterem. Następnie wysyłane są testy językowe i/lub z Excela. Znajomość języków może zostać również sprawdzona podczas rozmowy z native speaker danego języka. Na koniec, zostajesz zaproszona na rozmowę online z managerem zespołu. Cały proces rekrutacji i szkolenia wstępne odbywają się online.
Czy Capgemini Polska S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Cześć, mamy elastyczne godziny pracy, ale grafik zależy od zespołu, do którego dołączysz. Standardowo pracujemy do 17:00 natomiast mamy projekty, które pracują również zmianowo.
To zależy. Np. Jeśli chodzi o mnie nie mam wyznaczonych godzin od-do tylko 40h w tygodniu. Spokojnie mogę zniknąć po dzieci do szkoły, czy załatwić coś w urzędzie jeśli potrzebuje. Ważne tylko, żeby być ma spotkaniach i wykonywać swoje zadania.
Czy w Capgemini Polska S.A. zatrudniani są obcokrajowcy?
Ile jest zmian w Capgemini Polska S.A.?
Cześć, większość naszych zespołów pracuje w godzinach rannych. Mamy elastyczny czas pracy, ktory można ustalić z managerem. Natomiast są zespoły, które pracują na zmiany - głównie w dziale IT. Dostarczamy usług IT naszym klinetom z całego świata więc musimy być dla nich dostępni. O szczegóły godzin pracy zawsze możesz dopytać podczas rozmowy z rekruterem.
Witam. Co z osobami, które chciałyby pracować tylko i wyłącznie w godzinach porannych bez żadnych zmian południowych bądź późniejszych? Takie osoby bez problemów mogą w tej kwestii porozumieć się z firmą Capgemini Polska? Proszę o informację.
Cześć, mamy zespoły, które pracują tylko w porannych zmianach. O szczegóły formy pracy musisz dopytać rekrutera podczas rozmowy - on przekaże Twoje preferencje managerowi zespołu i wtedy można ustalać grafik.
Czy można liczyć w Capgemini Polska S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Tak, mamy prywatną opiekę medyczną, do wyboru róźne pakiety usług medycznych oraz możliwość objęcia opieką współmażonka i/lub dzieci w ramach pakietu rodzinnego.
Jakie są mocne strony pracodawcy Capgemini Polska S.A.?
Wolność słowa i opinii jest podstawowym prawem człowieka. Portal stracił zaufanie.
Znacie firmę Capgemini Polska S.A. od podszewki? Wiecie jaka atmosfera panuje między pracownikami, jaki charakter ma szef i czy dobrze płaci? Czekamy na Wasze komentarze!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Capgemini Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Capgemini Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Capgemini Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Capgemini Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Capgemini Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.