Jak się pracuje w Calypso Fitness S.A. Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Calypso Fitness S.A. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Calypso Fitness S.A. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Calypso Fitness S.A. w Warszawa

Była klientka Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Banda (usunięte przez administratora) Wrzucili promocje karty za 1 zł na 30 dni testowe „ akcja Messenger” przed upływem miesiąca wysłałam rezygnacje z karty ponieważ kupiłam MultiSport żeby min korzystać z tek siłowni. W związku z brakiem reakcji wysłałam ponownego maila czy wszystko Ok? Załączniki rezygnacji w formie papierowej podpisane zeskanowane ponownie wysłane mailem. (usunięte przez administratora) zaczęli ściągać mi po 99 zł z konta bo wg nich nieskutecznie złożyłam rezygnacje czyli nie przez Messenger. Dostałam karę za cały rok nieużytkowana karty mimo osobistych wizyt w siłowni , rozmow z kierownictwem, składaniem reklamacji i zapewnianiem ze wszystko na pewno się wyjaśni przekazali spr do komornika . Okazuje się że nie byłam jedyna ofiara tej siłowni . Nie polecam (usunięte przez administratora)

BDB
Inne
 Pytanie

Dostałem kolejne wezwanie przez firmę widykacyjną WINKOR o uregulowanie płatności, mam ok. 500,-, straszą tam sądem... Jest to jak napisali ostateczne wezwanie, czy ktoś podobnie ma? Rzeczywiście sprawa trafia później do sądu?

gość
Inne
@BDB

miałam podobnie, zapłaciłam z zastrzeżeniem zwrotu i jak znajdę więcej czasu napiszę wezwanie do zapłaty i zgłoszę do UOKiK

Ana
Pracownik
@BDB

Jak się z Panem skontaktować mogę jestem w takiej sytuacji

Kinga Nowy wpis
Inne
@BDB

U mnie sprawa dotyczy promocji z 09.2019 roku karnet Fit Comfort. Najpierw była dziwna firmą windykacyjną a teraz kilka dni temu dostałam wyrok z e-sądu. Chodzi tam o to, że w chwili zapisu internetowego źle działała im strona internetowa i nie można było podpiąć karty i wpłacić wymaganej złotówki. Według mnie był to warunek konieczny zawarcia umowy. Oni jednak twierdzą inaczej. W między czasie zmienili regulamin. Nie bardzo chce płacić za coś czego w swoim przekonaniu nie wykupiłam i z czego nie korzystałam. Jeśli ktoś z was ma podobną sytuację proszę o kontakt kmagaris@wp.pl

Wiktoria
Inne
 Pytanie

Mam podobną sytuację jak każdy. Złożyłam skargę do rzecznika praw konsumentów. I oczywiście napisałam ponowną reklamacje do Calypso. Dzwonił również do mnie ktoś z windykacji. I jak powiedziałam, że nie zamierzam się płacić z racji tego, że nie przeszła opłata weryfikacyjna, a w regulaminie jest jasno napisane, że to jest jeden z koniecznych warunków do zawarcia unowy, to już nie miał nic do powiedzenie. Załączam to, co napisałam. Może będzie pomocne! W lutym 2020 chciałam skorzystać z Państwa oferty KARNET FITNESS FIT COMFORT, jednak w momencie dokonywania próby opłaty weryfikacyjnej, pojawiał się błąd, co skutkowało nieopłaceniem kwoty 1 złotych, która była wymogiem do zawarcia Umowy. Kilkakrotnie dostawałam od Państwa informacje o niepowodzeniu operacji, dlatego też zrezygnowałam z następnych prób zawarcia Umowy na Państwa Usługi. Niestety w ostatnim czasie, pojawiło się z Państwa strony wiele prób wymuszenia na mnie wpłaty środków za Umowę, która nie została zawarta. W myśl Regulaminu oferty: § 2., punkt 3.:"(..) Operator wystawia Użytkownikowi fakturę w formie elektronicznej (...)" - nie odnotowałam żadnej faktury, która miałaby sygnalizować, że Umowa jednak została zawarta lub potwierdzenia, że opłata weryfikacyjna została pomyślnie zaksięgowana; § 2., punkt 4.: "Dokonanie Opłaty weryfikacyjnej (...) stanowi jeden z warunków koniecznych do zawarcia Umowy (...)" - opłata weryfikacyjna nie została opłacona, o czym poinformowali mnie Państwo niejednokrotnie w wiadomościach e-mail, które są dołączone do mojej skargi. W związku z niedopełnieniem JEDNEGO Z WARUNKÓW KONIECZNYCH, czyli brak opłaty weryfikacyjnej, UMOWA NIE ZOSTAŁA ZAWARTA; § 2., punkt 12.: "Karta może zostać wydana Użytkownikowi po weryfikacji tożsamości Użytkownika z dowodem tożsamości oraz identyfikatorem zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail od Operatora (...)" - nie odnotowano na mojej skrzynce e-mail żadnego potwierdzenia zamówienia lub jego identyfikatora; Co więcej, pomimo Państwa informacji na temat nie opłacenia transakcji, nie dokonywałam kolejnej próby opłaty, co skutkuje brakiem zawarcie Umowy, mówi o tym zapis Państwa Regulaminu: § 3., punkt 3:." (...) Brak dokonania Opłaty weryfikacyjnej przez Użytkownika uniemożliwi dokończenie składania zamówienia oraz zawarcie Umowy (...)". § 3., punkt 5.: "Karta może być wystawiona jedynie na Użytkownika, który zawarł Umowę." - umowa nie została zawarta, dlatego też nie wydano mi karty, przez co nie korzystałam z Usług, za które domagacie się Państwo teraz pieniędzy. W związku z powyższymi argumentami, wnioskuje o zaprzestanie prób wyłudzenia środków w kwocie 463,05 zł., ponieważ Umowa NIE została zawarta. Ponadto, proszę o zaprzestanie przetwarzania danych osobowych oraz przekazywania ich Podmiotom trzecim, ponieważ nie mam wobec Państwa żadnych zobowiązań. Jednocześnie wnioskuję o usunięcie wszelkich danych w Państwa bazach oraz innych Podmiotów współpracujących oraz wycofuje wszelkie zgody na ich przetwarzanie. Zobowiązuje Administratora danych do wydania informacji, komu zostały przekazane dane osobowe oraz podanie, z jakiego powodu, zostały one bezprawnie przekazane. Zgodnie z ustaleniami z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów w m.st. Warszawie, informuję Państwa o złożenie skargi na Państwa bezprawne działania do tego Organu. To wszytko było jeszcze 13.09! I dzisiaj 14.10. To znaczy sprawa wygląda następująco. Po miesiącu oczekiwania dostałam odpowiedz na swoją długą reklamację,w której powoływałam się na ten regulamin, który dostałam w mailu. Odpisali mi oczywiście, że mam umowę i koniec. I ta odpowiedz była na zasadzie „kopiuj wklej”. Byłam strasznie wkurzona, dlatego postanowiłam zagrać na ostro i napisałam takiego maila( chociaż widziałam, że reklamacje rozpatrują w ciągu 30dni) : Dzień dobry, Po raz ostatni, żądam rozpatrzenia mojej reklamacji zgodnie ze stanem faktycznym. Nawiązując do moich poprzednich wiadomości dokładnie wskazałam, że umowa zgodnie z Państwa regulaminem nie została zawarta. Na odpowiedź czekam do dnia 16.10.2020. W przypadku negatywnego rozpatrzenia mojej reklamacji, przekażę sprawę, do: • Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej • Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta • Oraz Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Sprawę proszę potraktować priorytetowo! I wiecie co? Dzisiaj dostałam od nich pozytywne rozpatrzenie???? załączam odpowiedz z ich strony. Czyli, warto powalczyć!

Wiktoria
Inne
@Wiktoria

Mam taką samą sytuację, że nie poszła mi płatność, ale jakimś cudem, dostałam dziś od nich maila, że zawarli Umowę i przysłali mi w załączniku potwierdzenie zamówienia, chociaż do tego czasu nic takiego na mailu nie miałam, nistety usunęła ich maili z tym że Płatność nie poszła i prosimy dokonać płatności, czyli ten 1 zł. Nie rozumiem jak mogła zostać zawarta Umowa, jeżeli tego 1 złotego nie wpłaciłam.. Użytkownika podany podczas składania zamówienia na Stronie Internetowej i z ta chwila dochodzi do zawarcia Umowy. Umowa została zawarta dnia 3 stycznia 2020 r. o godz. 13:20, a potwierdzenie zamówienia wysłane na adres motocikl39@gmail.com. W załączniku przesyłam potwierdzenie zamówienia oraz zaakceptowany przez Panią i obowiązujący Panią Regulamin usług - Karnet Fitness Fit Comfort. W miejscu tym nadmienię, że fakt niedokonania opłaty weryfikacyjne nie warunkuje ważności Umowy, a nieskuteczna płatność przy użyciu zlecenia stałego nie zwalniała Pani z obowiązku uiszczania miesięcznych płatności za karnet.

Karolina
Pracownik
@Wiktoria

albo skontaktuj sie ze mna karolina1314-15@wp.pl

Kinga Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Wiktoria

Mam podobną sytuację z karnetem Fit Comfort z 09.2019 roku. w odpowiedzi na moje argumenty z koniecznością opłaty weryfikacyjnej, która z przyczyn zawieszania ich strony podczas składania zamówienia nie została uiszczona, zmienili regulamin. Czy masz może dostęp do regulaminu, który przytaczasz w swojej wypowiedzi. Ja tez taki zapis widziałam w chwili wykupywania karnetu. Niestety kilka dni temu dostałam wyrok e-sadu i muszę się do niego szybko ustosunkować. Czy mogłabyś jakoś się ze mną skontaktować w tej sprawie? Podaje swój adres email kmagaris@wp.pl. Z góry dziękuje za szybką odpowiedż

Aneczi
Były pracownik
 Pytanie

Firma nie szanuje swoich pracowników i z dnia na dzień zamyka miejsce pracy mając czelność wystawiać wypowiedzenie za porozumieniem stron- totalne bezprawie. Pracownicy dowiedzieli się o zamknięciu obiektu 2 minuty po klientach siłowni poprzez przesłaną wiadomość na messengerze. Wypowiedzenia ? przesłane po miesiącu do innego obiektu gdyż firmie było szkoda pieniędzy na wysłanie ich na adresy domowe. W ostatnim dniu wmawianie pracownikom iz istnieje awaria sieci, przez co musieli siedzieć w zamkniętym obiekcie i czekać" aż wróci prąd" :). Kadry nie odpisują na maile i najprawdopodobniej przez miesiąc zapomniały te dokumenty wysłać- dopiero po mailu przypomniało im się, że oprócz zamknięcia obiektu powinno się również w jakiś sposób zwolnić pracowników. Na dodatek tego bezprawia w miejscu pracy były kamery rejestrujące obraz ORAZ DŹWIĘK (podsłuchiwanie pracowników) ii na koniec każdej osobie brakowało około 15-20 zł do wypłaty. Tarcza antykryzysowa ? Covidowa ? pracownicy nie dostali ani grosza. (mówię tutaj o 2 fali pandemii gdyż wtedy pracowałam). Natomiast firmie jest szkoda wysłać dokumenty na adres domowy pracowników... Żenada, wszystko zostanie zgłoszone do PiPu.

Justyna
Inne
@Aneczi

Ale to miejsce pracy, o którym piszesz już nie istnieje? Co się z nim stało, że taka sytuacja wyniknęła?

Nata
Były pracownik
@Aneczi

Kadry to niby takie zarobione A to tylko ściema , niby 3 pracowice A z robotą jedna by się wyrobila

yxxx
Były pracownik
@Justyna

Gdynia przejęta pod zastaw za długi przez właściciela galerii handlowej. Nie wiem o którym klubie pisze autor ale zapewne o zamkniętym z powodu braku dochodów....

nata Nowy wpis
Były pracownik
@Aneczi

Podsłuchiwanie to nic w porównaniu do śledzenia prywatnych treści pracownika na Facebooku hehe

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Pracownik Recepcji obsługa klienta klub fitness oferowane przez firmę Calypso Fitness S.A.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Calypso Fitness S.A.?

Nata
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jakie stanowisko, w biurze to raczej jest jedną rozmowa albo jesteś ok i cie wezmą albo nie Zazwyczaj jest to wielki wyzysk. Musisz robić jak (usunięte przez administratora) za najmniejsze pieniądze. Podwyżka z wielką laska, żadnych bonusów. Szczerze odradzam. Każdy kto odchodzi rozumie ze to była jego najlepsza życiowa decyzja

Anna
Inne
@Nata

a czesto w biurze jest rotacja? z checia bym sprobowala , nie boje sie ciezkiej pracy a branza mnie interesuje :)

nata
Były pracownik
@Anna

NE polecam z całego serca. Każdy udaje ze jest milutki a za plecami objedzie cię fo suchej nitki . Najbliższą Krajowa i zero szans na podwyżkę

Pytanie o rezygnacje
Inne
 Pytanie

Witam, Mam pytanie odnośnie rezygnacji z umowy FitJa, ponieważ jestem zaniepokojona negatywnymi opiniami, które przeczytałam niestety dopiero po zawarciu umowy. Czy Państwa trudności i wezwania do opłat pojawiały się nawet pomimo wypełnienia formularzu ‘Rezygnacja’, widocznego po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Moje Karnety? Czy wypełnienie tego formularza jest skuteczne (w regulaminie jest zapis, że właśnie tam można wypowiedzieć umowę, ale wolałabym się upewnić)? Czy trzeba potem dodatkowo donosić pisma osobiście lub pocztowo?

Natalia
Inne
 Pytanie
@Pytanie o rezygnacje

O i jeszcze jak doczytałam z regulaminu, to trzeba wysłać dokumemtowa wersje wypowiedzenia umowy na maila. Czy ktoś zrobił to dokładnie w ten sposób (internetowa rezygnacja i mail z wypowiedzeniem) i dalej miał problemy?

Ilona
Inne
@Natalia

Widząc te wszystkie opinie raczej starałbym się zrobić wszystko co możliwe tak w razie czego. Więc chyba ta druga opcja brzmi lepiej?

Zuzonek
Pracownik
@Pytanie o rezygnacje

Żeby zrezygnować z karnetu FIT JA potrzeba zalogować się na stronę moje c@lypso, po czym wejść w opcje mój karnet. Tam sprawdzamy jaki mamy okres rozliczeniowy, pamiętajmy, że karnet wydłuża się o 30 dni, niektóre miesiące mają ich 31. Z karnetu spokojnie możesz zrezygnować np 15 dnia trwania umowy (dodając rezygnację przez stronę) i do końca okresu rozliczeniowego będzie karnet aktywny.Jeszcze na recepcji po zeskanowaniu karty możesz się zapytać do kiedy jest karnet, bo składałaś rezygnację, ja osobiście nie spotkałam się z sytuacją gdzie klient dodał rezygnację i ona nie przeszła, a długo tu pracuję. Zawsze jak ktoś ma problem to robimy to razem w klubie z moją pomocą. Po kliknięciu 'dodaj rezygnację' na górze będziesz miała zielony napis 'rezygnacja dodana' i na maila potwierdzenie :)

Weronika
Inne
@Zuzonek

Czyli można podejść stacjonarnie do klubu, i pracownicy pomogą w rezygnacji, tak?

Zuzonek
Pracownik
@Weronika

Tak, jak najbardziej

Aneczi
Były pracownik
 Pytanie

Firma nie szanuje swoich pracowników i z dnia na dzień zamyka miejsce pracy mając czelność wystawiać wypowiedzenie za porozumieniem stron- totalne bezprawie. Pracownicy dowiedzieli się o zamknięciu obiektu 2 minuty po klientach siłowni poprzez przesłaną wiadomość na messengerze. Wypowiedzenia ? przesłane po miesiącu do innego obiektu gdyż firmie było szkoda pieniędzy na wysłanie ich na adresy domowe. W ostatnim dniu wmawianie pracownikom iz istnieje awaria sieci, przez co musieli siedzieć w zamkniętym obiekcie i czekać" aż wróci prąd" :). Kadry nie odpisują na maile i najprawdopodobniej przez miesiąc zapomniały te dokumenty wysłać- dopiero po mailu przypomniało im się, że oprócz zamknięcia obiektu powinno się również w jakiś sposób zwolnić pracowników. Na dodatek tego bezprawia w miejscu pracy były kamery rejestrujące obraz ORAZ DŹWIĘK (podsłuchiwanie pracowników) ii na koniec każdej osobie brakowało około 15-20 zł do wypłaty. Tarcza antykryzysowa ? Covidowa ? pracownicy nie dostali ani grosza. (mówię tutaj o 2 fali pandemii gdyż wtedy pracowałam). Natomiast firmie jest szkoda wysłać dokumenty na adres domowy pracowników... Żenada, wszystko zostanie zgłoszone do PiPu.

adam
Inne
 Pytanie

Stworzyłem konto na ich stronie w pażdzierniku, dzis przyszedł mi sms ze mam do zapłaty 400zł na karnet na siłownie w ktorej nawet nigdy nie bylem. Na infolini dowiedziałem sie za automatycznie zaakceptowalem regulamin i musze zapłacic albo sprawa zostanie przekazana firmie windykacyjnej. Czy to w ogóle legalne?

Mieczysław
Inne
@adam

Nie przeczytałeś regulaminu jak go akceptowałeś? Nie rozumiem po co tworzyłeś konto skoro nie miałeś zamiaru zapisać się na siłownie. Wykupiłeś jakiś karnet że każą ci płacić? Bo wtedy nawet jak nie bywasz na siłowni to i tak jest opłata abonamentowa. Ja na twoim miejscu próbowałbym to wyjaśnić na miejscu w klubie.

Karo
Inne
 Pytanie
@adam

Jak sprawa się rozwiązała? Mam aktualnie identyczna. Jestem zrozpaczona.

Lena
Inne
 Pytanie

Cześć, Zakładam, że moja sprawa nie jest przypadkiem odosobnionym. Założyłam konto – na mojego maila przyszedł mail weryfikacyjny – teraz mam zapłacić ponad 400 zł z uwagi na to, że sam fakt założenia konta i wypełnienia danych w świetle regulaminu jest jednoznaczne z zawarciem umowy. Czy to uczciwe?

Anna
Inne
 Pytanie

Niestety, ale ja też nie napiszę nic dopiero. W listopadzie 2020 planowo wygasł mój karnet i pomimo obostrzeń na moim koncie calypso pojawiła się informacja BRAK UMÓW. Wszystko fajnie - do teraz. Czerwiec 2021 pobrana kwota, wpisana umowa na czas nieokreślony?! Informacja, że muszę złożyć wypowiedzenie, które zacznie obowiązywać z końcem lipca? A może ktoś by tak zapytał klientów, czy oni rok później dalej mieszkają w dawnym miejscu zamieszkania? Bo ja NIE. To jest absurd totalny. 4 lata chodziłam na ich siłownię, ale po tym nigdy więcej nie skorzystam z usług calypso. Żadna informacja o przywróceniu karnetu, zmianie wymiaru czasu ani opłatach nie została mi podana, a moja umowa wygasła w listopadzie! Mam nadzieje, ze w lipcu pożegnamy się raz na zawsze z tą straszną firmą, która na każdym kroku (usunięte przez administratora) ludzi.

dorota
Inne
 Pytanie
@Anna

Miałam identyczną sytuację. Czy dostałaś potwierdzenie na maila o rozwiązaniu umowy ?

Marcin
Inne
 Pytanie

Mial z was ktoś karnet fitplus i teraz pobiera się od was opłatę za same usługi PZU w kwocie połowy wartości karnetu ? Calypso nie potrafi wytłumaczyć na jakiej podstawie ustaliło sobie tą kwotę. Z Usług medycznych oczywiście w obecnej sytuacji nie można zrezygnować... można je zamrozić ale jeśli tak jak ja obecnie jest się na wypowiedzeniu umowy (co mało tego trwa aż 3 miesiące) to zamrożenie wstrzymuje naliczanie okresu wypowiedzenia wiec tak czy siak trzeba płacić.... czyste (usunięte przez administratora) sprawa juz została zgłoszona do Rzecznika

Krzysztof
Inne
@Marcin

Wystarczy kartę bankowa zastrzeżyć i zablokować konto i za tydzień przyjdzie nowa karta . Tak mi powiedzieli co z tym można zrobić . A gorsze jest to że już mam konto indywidualne w PZU to jeszcze mam płacić PZU to jest śmieszne.

T.
Inne
@Krzysztof

To tak nie działą. Mogą ściągnąć nawet z zablokowanej karty. Poszukaj w necie jak to działa. A na komornika to tym bardziej nei zadziała. Trzeba się z nimi po prostu sądzić i tyle.

WYPOWIEDZIEĆ UMOWĘ Z NIMI
Inne
@Krzysztof

Za to samo wypowiedziałam w trybie natychmiastowym PZU informując ich, że są powiązani oszustwem z Calypso

Klaudia
Inne
@Marcin

Również toczę "batalię" o te kwoty, już samo to, że napisali na stronie, własnej, oficjalnej, że w czasie lockdownu nie pobierają opłat, żadnej informacji, żadnej gwiazdeczki, małego druczku, że osoby z fitplus tego nie dotyczy. Okazuje się że mają nas chyba za (usunięte przez administratora) którzy nie zobaczą, że 100 zł spływa co miesiąc. Zobaczę co wyniknie z meili które wymieniam teraz gdzie zostało mi zapropo owane 4 miesiące za 0zł, lub 7 msc za 50% plus miesiąc gratis. Ja w dalszym ciągu nie wiem ile mogę dni wykorzystać.

Ania
Inne
 Pytanie

Nie rozumiem dlaczego psudo "Firma" Calypso Fitness SA nadal działa, pomimo tylu skarg. Czemu sprawą oszustwa klientów przez Calypso nie zajęła się prokuratura i policja? Sprawa powinna być nagłośniona w mediach, zwłaszcza, że obecnie Calypso znów kusi potencjalnych klientów oszukańczymi promocjami. Ludzie czytajcie komentarze oszukanych klientów. Nie podpisujcie żadnych umów z Calypso, bo w przypadku kolejnych obostrzeń pandemicznych i zamknięcia klubów ich straty będą pokrywane znów z karnetów klientów. Uwaga Calypso to "Firma" (usunięte przez administratora) prowadzi działalność jak (usunięte przez administratora) okradziony były klient z Trójmiasta

roox
Inne
 Pytanie

podczas trwania umowy nie można klubowi nic zarzucić, obsługa dość miła, kluby w miarę dostępne dla klienta. problemy zaczynają się w momencie kiedy klub jest zamknięty i nie świadcząc usług pobiera pieniądze z konta (bezpodstawnie!). próba rozwiązania umowy przez bok, telefonicznie, mailowo-bezskuteczne. po wysłaniu listem poleconym z potwierdzeniem odbioru pisemnej rezygnacji otrzymałam wiadomość od "czegoś" co odpisuje jak biuro obsługi klienta (raczej bot a nie człowiek) odpowiedź że nie wiadomo ani czy ani kiedy moja rezygnacja zostanie rozpatrzona bo...calypso nie odpowiada za pocztę polską! po kilku tygodniach mailowania z tym czymś co dopisuje dowiedziałam się ze moja rezygnacja została uznana. kolejny schodek w przeprawie z najwspanialszym klubem świata to kwestia rekompensaty za niewykorzystane a opłacone karnety. na podstawie wyliczeń księgowości za cały rok płacenia za karnet zostało mi zwrócone dwukrotnie 54,5zł. na jakiej podstawie? nie wiem. w ramach "rekompensaty" za zamknięcie w 2020 zaproponowano mi bezpłatne 3 miesiące wypowiedzenia. brzmi ok, ale właśnie calypso wystawiło mi faktury do zapłaty za te 3 miesiące. dalej nie zostało mi zwrócone za pozostałe miesiące. korespondencja nie przynosi żadnego skutku. nie polecam nikomu korzystania z usług tej firmy ( i tak ich nie świadczy) na mocy umowy z nimi. ewentualnie można przyjść poćwiczyć w ramach np karty multisport, natomiast odradzam wiązanie się z calypso umowami, ponieważ to cyrograf.

WYPOWIEDZIEĆ UMOWĘ Z NIMI
Inne
@roox

Dobry wieczór, Podobna sytuacja. W 2020 roku menager Gdańsk w @ zapewnił, że w związku z zawieszeniem nie będą pobierać opłat. Od 2021 zaczęli ściągać z konta około 50% opłaty za rzekomą 'MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PAKIETU MEDYCZNEGO FIRMY X'. I się zaczęło: - bot odpisuje enigmatycznie powołując się na absurdalne wnioskowanie, potok słów, masło maślane i nic z tego nie wynika. - odpowiedź mojego prawnika oczywiście zlekceważono. Opinia jej ich miażdży: 'DZIAŁANIE FIRMY NIE MOŻE BYĆ UZNANE ZA PRAWNIE DOPUSZCZALNE'. -nasłali firmę windykacyjną ODRADZAAAM ! Składać wypowiedzenia!

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Calypso Fitness S.A.?

Justyna
Były pracownik
@Pytanie

Brak :)

Klient
Inne
 Pytanie

Nie podpisujcie żadnych umów z Calypso. Za styczeń i luty 2021 ściągnęli z mojego konta pieniądze ponad 200zł. To jest jakiś żart. Jakim prawem pobierają od ludzi pieniądze? Siłownie zamknięte, a oni ściągają pieniądze z konta za to ze na siłownię nie mogę wejść? I UWAGA to mnie już całkowicie rozłożyło na łopatki. Mamy XXI wiek i trzeba wysłać pismo pocztą żeby zrezygnować z karnetu. No to jest (usunięte przez administratora)nieporozumienie jakieś. Kartę za którą trzeba na początku uiścić opłatę (za wyrobienie) też trzeba odesłać. Rozumiem, że nadal trwa lockdown, ale takim postępowaniem na pewno nie zdobędziecie nowych klientów. Żeby było jasne nie jestem jedyną osobą która została w ten sposób (usunięte przez administratora), były przypadki gdzie kwoty sięgały 500zł-600zł.

K2
Inne
@Klient

Mnie też tak (usunięte przez administratora), dodatkowo faktury to wysyłają szybciutko, a próba jakiegokolwiek kontaktu spełza na niczym, trzeba grupowy pozew wytoczyć.

Viktoriia
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, Miałam tę sam problem jak wszyscy prawie.Nigdy nie korzystałam z usług, a dzisiaj dostałam info , że mam zaległość 360zł. Jestem strasznie zdenerwowana. Mogę podpytać, gdzie z tym się udać????

Pozywam Calyspo Fitness SA
Inne
@Viktoriia

Dzień dobry . Składa Pani skargę do UOKiK , natomiast 18.08 jest spotkanie z Rzecznikiem Konsumenta w sprawie pozwania Calypso fitness SA. W razie potrzeby => pozywamcalypso@gmail.com

Aneta
Inne
 Pytanie
@Pozywam Calyspo Fitness SA

Witam, czy zapadła jakaś decyzja w tej sprawie firmy Calypso Fitness dot. nieświadomego zawarcia umowy? Jakie są kolejne kroki postępowania?

gość
Pracownik
 Pytanie
@Pozywam Calyspo Fitness SA

czy coś wiadomo w sprawie tego spotkania w UOKiK? W imieniu calypso jakaś firma windykacyjna wysyła smsem wezwania do zapłaty nienależnych abonamentów, ktoś otrzymał?

PatrycjaW
Inne
 Pytanie
@Viktoriia

Dzień dobry, dostałam dzisiaj taką samą wiadomość, co Pani z tym zrobiła?

Viktoriia
Inne
@PatrycjaW

Odpisałam, że nie zamierzam się dokonywać żadnych płatności za te usługi, z których nie korzystałam. Teraz zgłaszam sprawę do rzecznika i składam wniosek.

PatrycjaW
Inne
 Pytanie
@Pozywam Calyspo Fitness SA

Czy odbyło się to spotkanie? Coś więcej wiadomo, dzisiaj przyszła mi wiadomość od firmy windykacyjnej że muszę zapłacić 500 zł a karnetu nigdy nie odebrałam ponieważ płatność mi nie przechodziła.

gość
Inne
@PatrycjaW

Szykuję komplet dokumentów do UOKiK. Zasięgnęłam również porady prawnika - doradził mi nie płacić za takie wezwania otrzymane sms'em. Powinniśmy się bardziej zjednoczyć jako Klienci, bo postawa Calypso jest porażająca.

PatrycjaW
Inne
@gość

Dokładnie. Zrobiłam tak samo, Pani prawnik napisała mi pismo i wysłałam na reklamacje do Calypso jak narazie.

Ewelina
Inne
 Pytanie
@gość

Może założymy grupę na fb żeby mieć lepszy kontakt ze sobą?

Anastasiia
Inne
 Pytanie
@Viktoriia

Mam taką samą sytuację, już otrzymuję te pisma windykacyjne, jestem bardzo z tego zdenerwowana bo mam zaległość 700 zł chyba. Może ktoś już pytał prawnika, co robić w tej sytuacji, ignorować czy pisać do calypso maila? Czy to jest w ogóle legalne?

Magda
Inne

mam dokładnie taką samą sytuację - rozwiązanie umowy wysłane na początku czerwca. Opieszałe odpowiedzi lub ich brak - ze strony klubu. I info od firmy windykacyjnej. Nie mogę znaleźć grupy na FB

Artur
Pracownik
@PatrycjaW

mi przyszlo pismo ale malo tego z konta ktore wlasciwie nie bylo urzywane w tym miesiacu wplacilem kase 500 zl i mi po 2 dniach cale wyczyscili do zeraz jak przeszla jedna platnosc to co chwila po 99zl powtarzali az wyczyslili konto a nie podpisalem zadnej umowy i co smieszniejsze w tym czasie bylem kiedy oni twierdza ze sie zapisalem bylem po operacji reki z 4 srubami i pol roku na zwolnieniu

1
IWOENA
Inne
 Pytanie
@PatrycjaW

Witam syn tez dostał wezwanie do zapłaty a nigdy tam nie chodził na siłownię w sumie olał to wezwanie bo stwierdził że nie korzystał i nie podpisywał z nimi umowy to nie zamierza płacić,ale firma winkor wpisała go do BIK i co teraz a calypso nie odpowiedzzaiało na rekalmację którą napisał w grudniu do dziś.jeszcze jedna sprawa najpierw przyszłko że ma zapłacić ok 700 a po dwóch tygodniach że 600 cos jest nie tak.Tylko co teraz jak calypso zasłania się ze wszystko przez firmę winkor trzeba załatwić a winkor ze najpierw zapłacić a potem złozyć rekalamcję.??????? co robić.

T.
Inne
 Pytanie
@IWOENA

Syn pełnoletni ?

iwoena
Inne
@T.

tak

iwoena
Inne
@T.

tak pełnoletni

Trener
Pracownik
 Pytanie

Dochodzą słuchy o upadłości calypso. Czy to prawda?

Paolo
Pracownik
@Trener

Byłem w ich siedzibie na ulicy Puławskiej i niestety wszystko wskazuje na to, że się zwijają. Brak personelu recepcja, sekretariat, obsługa itp. Jedynymi osobami, które tam zastałem były księgowe i dwie osoby z zarządu pakujące dokumenty w kartony.

Fan
Inne
@Paolo

No tak. Ale wszystkie zobowiązania zostaną sprzedane firmie windykacyjnej i będzie jeszcze gorzej. Bo już całkowicie nie będzie z kim rozmawiać.

Nie pozdrawiam Calypso
Były pracownik
@Trener

Czas najwyższy na nich! Tyle lat naciągania klientów, poniżającego traktowania pracowników, chore zasady. Pandemia trochę utarła im nosa choć nie dają za wygraną i nadal pobierają pieniądze ludziom z konta. Zawsze byli tacy nieustraszeni, zatrudniali trenerów na umowę o dzieło wbrew przepisom bo każdy trener pracował zmianowi a teraz boja się otworzyć klubu w pandemii ???? pakujcie się pakujcie, pora ze sceny zejść

apokalipsa
Inne
@Trener

niech ich piekło pochłonie

Dorota
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Jak wygląda wypowiedzenie w Calypso Umowy FIT Comfort? Otóż Uwaga, w Regulaminie jest zapis: &5 pkt. 6 „Oświadczenie o braku woli kontunuowania Umowy po upływie okresu, na jaki została zawarta (…) powinno być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności”. A dalej: „wypowiedzenia Umowy można dokonać również za pośrednictwem Strony Internetowej, która to forma uznawana jest przez Strony za równoważną w skutkach formę pisemną (…)”. Po wybraniu FORMULARZA KONTAKTOWEGO  sprawa dotyczy  Wypowiedzenie Umowy, wyskakuje komunikat, pogrubiony czerwoną czcionką o następującej treści: Szanowny kliencie, informujemy że formularz kontaktowy nie jest skuteczną formą złożenia odstąpienia od / wypowiedzenia umowy. W celu skutecznego złożenia odstąpienia od / wypowiedzenia umowy z Twojego produktu, zapoznaj się z regulaminem. Bareja wiecznie żywy. Gratuluję! A kartę można założyć w 5 minut. Ale, gdy tylko chcesz ją wypowiedzieć…. Nawet nie próbuj!

.k
Inne
 Pytanie

Czy calypso ma 30 dni roboczych czy 30 dni ogólnie na odpisanie meila dotyczącego reklamacji i naciągania? Czekam 3 tyg i nic

sylwia
Inne
 Pytanie

a miał ktoś z was problem z platnosciami? tzn. był np przelw stały albo pobierane pieniądze z konta przez calypso z miesiaca na miesiac,bez zadnych problemow. Nagle przetali pobierac, wiec i oplaty nie byly uiszczane i nie wyslali zadnej informacji,ze na koncie jest jakas zaleglosc!!

Zostaw merytoryczną opinię o Calypso Fitness S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Calypso Fitness S.A.
Przejdź do nowych opinii