Banda (usunięte przez administratora) Wrzucili promocje karty za 1 zł na 30 dni testowe „ akcja Messenger” przed upływem miesiąca wysłałam rezygnacje z karty ponieważ kupiłam MultiSport żeby min korzystać z tek siłowni. W związku z brakiem reakcji wysłałam ponownego maila czy wszystko Ok? Załączniki rezygnacji w formie papierowej podpisane zeskanowane ponownie wysłane mailem. (usunięte przez administratora) zaczęli ściągać mi po 99 zł z konta bo wg nich nieskutecznie złożyłam rezygnacje czyli nie przez Messenger. Dostałam karę za cały rok nieużytkowana karty mimo osobistych wizyt w siłowni , rozmow z kierownictwem, składaniem reklamacji i zapewnianiem ze wszystko na pewno się wyjaśni przekazali spr do komornika . Okazuje się że nie byłam jedyna ofiara tej siłowni . Nie polecam (usunięte przez administratora)
Dostałem kolejne wezwanie przez firmę widykacyjną WINKOR o uregulowanie płatności, mam ok. 500,-, straszą tam sądem... Jest to jak napisali ostateczne wezwanie, czy ktoś podobnie ma? Rzeczywiście sprawa trafia później do sądu?
miałam podobnie, zapłaciłam z zastrzeżeniem zwrotu i jak znajdę więcej czasu napiszę wezwanie do zapłaty i zgłoszę do UOKiK
U mnie sprawa dotyczy promocji z 09.2019 roku karnet Fit Comfort. Najpierw była dziwna firmą windykacyjną a teraz kilka dni temu dostałam wyrok z e-sądu. Chodzi tam o to, że w chwili zapisu internetowego źle działała im strona internetowa i nie można było podpiąć karty i wpłacić wymaganej złotówki. Według mnie był to warunek konieczny zawarcia umowy. Oni jednak twierdzą inaczej. W między czasie zmienili regulamin. Nie bardzo chce płacić za coś czego w swoim przekonaniu nie wykupiłam i z czego nie korzystałam. Jeśli ktoś z was ma podobną sytuację proszę o kontakt kmagaris@wp.pl
Mam podobną sytuację jak każdy. Złożyłam skargę do rzecznika praw konsumentów. I oczywiście napisałam ponowną reklamacje do Calypso. Dzwonił również do mnie ktoś z windykacji. I jak powiedziałam, że nie zamierzam się płacić z racji tego, że nie przeszła opłata weryfikacyjna, a w regulaminie jest jasno napisane, że to jest jeden z koniecznych warunków do zawarcia unowy, to już nie miał nic do powiedzenie. Załączam to, co napisałam. Może będzie pomocne! W lutym 2020 chciałam skorzystać z Państwa oferty KARNET FITNESS FIT COMFORT, jednak w momencie dokonywania próby opłaty weryfikacyjnej, pojawiał się błąd, co skutkowało nieopłaceniem kwoty 1 złotych, która była wymogiem do zawarcia Umowy. Kilkakrotnie dostawałam od Państwa informacje o niepowodzeniu operacji, dlatego też zrezygnowałam z następnych prób zawarcia Umowy na Państwa Usługi. Niestety w ostatnim czasie, pojawiło się z Państwa strony wiele prób wymuszenia na mnie wpłaty środków za Umowę, która nie została zawarta. W myśl Regulaminu oferty: § 2., punkt 3.:"(..) Operator wystawia Użytkownikowi fakturę w formie elektronicznej (...)" - nie odnotowałam żadnej faktury, która miałaby sygnalizować, że Umowa jednak została zawarta lub potwierdzenia, że opłata weryfikacyjna została pomyślnie zaksięgowana; § 2., punkt 4.: "Dokonanie Opłaty weryfikacyjnej (...) stanowi jeden z warunków koniecznych do zawarcia Umowy (...)" - opłata weryfikacyjna nie została opłacona, o czym poinformowali mnie Państwo niejednokrotnie w wiadomościach e-mail, które są dołączone do mojej skargi. W związku z niedopełnieniem JEDNEGO Z WARUNKÓW KONIECZNYCH, czyli brak opłaty weryfikacyjnej, UMOWA NIE ZOSTAŁA ZAWARTA; § 2., punkt 12.: "Karta może zostać wydana Użytkownikowi po weryfikacji tożsamości Użytkownika z dowodem tożsamości oraz identyfikatorem zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail od Operatora (...)" - nie odnotowano na mojej skrzynce e-mail żadnego potwierdzenia zamówienia lub jego identyfikatora; Co więcej, pomimo Państwa informacji na temat nie opłacenia transakcji, nie dokonywałam kolejnej próby opłaty, co skutkuje brakiem zawarcie Umowy, mówi o tym zapis Państwa Regulaminu: § 3., punkt 3:." (...) Brak dokonania Opłaty weryfikacyjnej przez Użytkownika uniemożliwi dokończenie składania zamówienia oraz zawarcie Umowy (...)". § 3., punkt 5.: "Karta może być wystawiona jedynie na Użytkownika, który zawarł Umowę." - umowa nie została zawarta, dlatego też nie wydano mi karty, przez co nie korzystałam z Usług, za które domagacie się Państwo teraz pieniędzy. W związku z powyższymi argumentami, wnioskuje o zaprzestanie prób wyłudzenia środków w kwocie 463,05 zł., ponieważ Umowa NIE została zawarta. Ponadto, proszę o zaprzestanie przetwarzania danych osobowych oraz przekazywania ich Podmiotom trzecim, ponieważ nie mam wobec Państwa żadnych zobowiązań. Jednocześnie wnioskuję o usunięcie wszelkich danych w Państwa bazach oraz innych Podmiotów współpracujących oraz wycofuje wszelkie zgody na ich przetwarzanie. Zobowiązuje Administratora danych do wydania informacji, komu zostały przekazane dane osobowe oraz podanie, z jakiego powodu, zostały one bezprawnie przekazane. Zgodnie z ustaleniami z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów w m.st. Warszawie, informuję Państwa o złożenie skargi na Państwa bezprawne działania do tego Organu. To wszytko było jeszcze 13.09! I dzisiaj 14.10. To znaczy sprawa wygląda następująco. Po miesiącu oczekiwania dostałam odpowiedz na swoją długą reklamację,w której powoływałam się na ten regulamin, który dostałam w mailu. Odpisali mi oczywiście, że mam umowę i koniec. I ta odpowiedz była na zasadzie „kopiuj wklej”. Byłam strasznie wkurzona, dlatego postanowiłam zagrać na ostro i napisałam takiego maila( chociaż widziałam, że reklamacje rozpatrują w ciągu 30dni) : Dzień dobry, Po raz ostatni, żądam rozpatrzenia mojej reklamacji zgodnie ze stanem faktycznym. Nawiązując do moich poprzednich wiadomości dokładnie wskazałam, że umowa zgodnie z Państwa regulaminem nie została zawarta. Na odpowiedź czekam do dnia 16.10.2020. W przypadku negatywnego rozpatrzenia mojej reklamacji, przekażę sprawę, do: • Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej • Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta • Oraz Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Sprawę proszę potraktować priorytetowo! I wiecie co? Dzisiaj dostałam od nich pozytywne rozpatrzenie???? załączam odpowiedz z ich strony. Czyli, warto powalczyć!
Mam taką samą sytuację, że nie poszła mi płatność, ale jakimś cudem, dostałam dziś od nich maila, że zawarli Umowę i przysłali mi w załączniku potwierdzenie zamówienia, chociaż do tego czasu nic takiego na mailu nie miałam, nistety usunęła ich maili z tym że Płatność nie poszła i prosimy dokonać płatności, czyli ten 1 zł. Nie rozumiem jak mogła zostać zawarta Umowa, jeżeli tego 1 złotego nie wpłaciłam.. Użytkownika podany podczas składania zamówienia na Stronie Internetowej i z ta chwila dochodzi do zawarcia Umowy. Umowa została zawarta dnia 3 stycznia 2020 r. o godz. 13:20, a potwierdzenie zamówienia wysłane na adres motocikl39@gmail.com. W załączniku przesyłam potwierdzenie zamówienia oraz zaakceptowany przez Panią i obowiązujący Panią Regulamin usług - Karnet Fitness Fit Comfort. W miejscu tym nadmienię, że fakt niedokonania opłaty weryfikacyjne nie warunkuje ważności Umowy, a nieskuteczna płatność przy użyciu zlecenia stałego nie zwalniała Pani z obowiązku uiszczania miesięcznych płatności za karnet.
Mam podobną sytuację z karnetem Fit Comfort z 09.2019 roku. w odpowiedzi na moje argumenty z koniecznością opłaty weryfikacyjnej, która z przyczyn zawieszania ich strony podczas składania zamówienia nie została uiszczona, zmienili regulamin. Czy masz może dostęp do regulaminu, który przytaczasz w swojej wypowiedzi. Ja tez taki zapis widziałam w chwili wykupywania karnetu. Niestety kilka dni temu dostałam wyrok e-sadu i muszę się do niego szybko ustosunkować. Czy mogłabyś jakoś się ze mną skontaktować w tej sprawie? Podaje swój adres email kmagaris@wp.pl. Z góry dziękuje za szybką odpowiedż
Firma nie szanuje swoich pracowników i z dnia na dzień zamyka miejsce pracy mając czelność wystawiać wypowiedzenie za porozumieniem stron- totalne bezprawie. Pracownicy dowiedzieli się o zamknięciu obiektu 2 minuty po klientach siłowni poprzez przesłaną wiadomość na messengerze. Wypowiedzenia ? przesłane po miesiącu do innego obiektu gdyż firmie było szkoda pieniędzy na wysłanie ich na adresy domowe. W ostatnim dniu wmawianie pracownikom iz istnieje awaria sieci, przez co musieli siedzieć w zamkniętym obiekcie i czekać" aż wróci prąd" :). Kadry nie odpisują na maile i najprawdopodobniej przez miesiąc zapomniały te dokumenty wysłać- dopiero po mailu przypomniało im się, że oprócz zamknięcia obiektu powinno się również w jakiś sposób zwolnić pracowników. Na dodatek tego bezprawia w miejscu pracy były kamery rejestrujące obraz ORAZ DŹWIĘK (podsłuchiwanie pracowników) ii na koniec każdej osobie brakowało około 15-20 zł do wypłaty. Tarcza antykryzysowa ? Covidowa ? pracownicy nie dostali ani grosza. (mówię tutaj o 2 fali pandemii gdyż wtedy pracowałam). Natomiast firmie jest szkoda wysłać dokumenty na adres domowy pracowników... Żenada, wszystko zostanie zgłoszone do PiPu.
Ale to miejsce pracy, o którym piszesz już nie istnieje? Co się z nim stało, że taka sytuacja wyniknęła?
Kadry to niby takie zarobione A to tylko ściema , niby 3 pracowice A z robotą jedna by się wyrobila
Gdynia przejęta pod zastaw za długi przez właściciela galerii handlowej. Nie wiem o którym klubie pisze autor ale zapewne o zamkniętym z powodu braku dochodów....
Podsłuchiwanie to nic w porównaniu do śledzenia prywatnych treści pracownika na Facebooku hehe
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Calypso Fitness S.A.?
Zależy na jakie stanowisko, w biurze to raczej jest jedną rozmowa albo jesteś ok i cie wezmą albo nie Zazwyczaj jest to wielki wyzysk. Musisz robić jak (usunięte przez administratora) za najmniejsze pieniądze. Podwyżka z wielką laska, żadnych bonusów. Szczerze odradzam. Każdy kto odchodzi rozumie ze to była jego najlepsza życiowa decyzja
a czesto w biurze jest rotacja? z checia bym sprobowala , nie boje sie ciezkiej pracy a branza mnie interesuje :)
NE polecam z całego serca. Każdy udaje ze jest milutki a za plecami objedzie cię fo suchej nitki . Najbliższą Krajowa i zero szans na podwyżkę
Witam, Mam pytanie odnośnie rezygnacji z umowy FitJa, ponieważ jestem zaniepokojona negatywnymi opiniami, które przeczytałam niestety dopiero po zawarciu umowy. Czy Państwa trudności i wezwania do opłat pojawiały się nawet pomimo wypełnienia formularzu ‘Rezygnacja’, widocznego po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Moje Karnety? Czy wypełnienie tego formularza jest skuteczne (w regulaminie jest zapis, że właśnie tam można wypowiedzieć umowę, ale wolałabym się upewnić)? Czy trzeba potem dodatkowo donosić pisma osobiście lub pocztowo?
O i jeszcze jak doczytałam z regulaminu, to trzeba wysłać dokumemtowa wersje wypowiedzenia umowy na maila. Czy ktoś zrobił to dokładnie w ten sposób (internetowa rezygnacja i mail z wypowiedzeniem) i dalej miał problemy?
Widząc te wszystkie opinie raczej starałbym się zrobić wszystko co możliwe tak w razie czego. Więc chyba ta druga opcja brzmi lepiej?
Żeby zrezygnować z karnetu FIT JA potrzeba zalogować się na stronę moje c@lypso, po czym wejść w opcje mój karnet. Tam sprawdzamy jaki mamy okres rozliczeniowy, pamiętajmy, że karnet wydłuża się o 30 dni, niektóre miesiące mają ich 31. Z karnetu spokojnie możesz zrezygnować np 15 dnia trwania umowy (dodając rezygnację przez stronę) i do końca okresu rozliczeniowego będzie karnet aktywny.Jeszcze na recepcji po zeskanowaniu karty możesz się zapytać do kiedy jest karnet, bo składałaś rezygnację, ja osobiście nie spotkałam się z sytuacją gdzie klient dodał rezygnację i ona nie przeszła, a długo tu pracuję. Zawsze jak ktoś ma problem to robimy to razem w klubie z moją pomocą. Po kliknięciu 'dodaj rezygnację' na górze będziesz miała zielony napis 'rezygnacja dodana' i na maila potwierdzenie :)
Firma nie szanuje swoich pracowników i z dnia na dzień zamyka miejsce pracy mając czelność wystawiać wypowiedzenie za porozumieniem stron- totalne bezprawie. Pracownicy dowiedzieli się o zamknięciu obiektu 2 minuty po klientach siłowni poprzez przesłaną wiadomość na messengerze. Wypowiedzenia ? przesłane po miesiącu do innego obiektu gdyż firmie było szkoda pieniędzy na wysłanie ich na adresy domowe. W ostatnim dniu wmawianie pracownikom iz istnieje awaria sieci, przez co musieli siedzieć w zamkniętym obiekcie i czekać" aż wróci prąd" :). Kadry nie odpisują na maile i najprawdopodobniej przez miesiąc zapomniały te dokumenty wysłać- dopiero po mailu przypomniało im się, że oprócz zamknięcia obiektu powinno się również w jakiś sposób zwolnić pracowników. Na dodatek tego bezprawia w miejscu pracy były kamery rejestrujące obraz ORAZ DŹWIĘK (podsłuchiwanie pracowników) ii na koniec każdej osobie brakowało około 15-20 zł do wypłaty. Tarcza antykryzysowa ? Covidowa ? pracownicy nie dostali ani grosza. (mówię tutaj o 2 fali pandemii gdyż wtedy pracowałam). Natomiast firmie jest szkoda wysłać dokumenty na adres domowy pracowników... Żenada, wszystko zostanie zgłoszone do PiPu.
Stworzyłem konto na ich stronie w pażdzierniku, dzis przyszedł mi sms ze mam do zapłaty 400zł na karnet na siłownie w ktorej nawet nigdy nie bylem. Na infolini dowiedziałem sie za automatycznie zaakceptowalem regulamin i musze zapłacic albo sprawa zostanie przekazana firmie windykacyjnej. Czy to w ogóle legalne?
Nie przeczytałeś regulaminu jak go akceptowałeś? Nie rozumiem po co tworzyłeś konto skoro nie miałeś zamiaru zapisać się na siłownie. Wykupiłeś jakiś karnet że każą ci płacić? Bo wtedy nawet jak nie bywasz na siłowni to i tak jest opłata abonamentowa. Ja na twoim miejscu próbowałbym to wyjaśnić na miejscu w klubie.
Cześć, Zakładam, że moja sprawa nie jest przypadkiem odosobnionym. Założyłam konto – na mojego maila przyszedł mail weryfikacyjny – teraz mam zapłacić ponad 400 zł z uwagi na to, że sam fakt założenia konta i wypełnienia danych w świetle regulaminu jest jednoznaczne z zawarciem umowy. Czy to uczciwe?
Niestety, ale ja też nie napiszę nic dopiero. W listopadzie 2020 planowo wygasł mój karnet i pomimo obostrzeń na moim koncie calypso pojawiła się informacja BRAK UMÓW. Wszystko fajnie - do teraz. Czerwiec 2021 pobrana kwota, wpisana umowa na czas nieokreślony?! Informacja, że muszę złożyć wypowiedzenie, które zacznie obowiązywać z końcem lipca? A może ktoś by tak zapytał klientów, czy oni rok później dalej mieszkają w dawnym miejscu zamieszkania? Bo ja NIE. To jest absurd totalny. 4 lata chodziłam na ich siłownię, ale po tym nigdy więcej nie skorzystam z usług calypso. Żadna informacja o przywróceniu karnetu, zmianie wymiaru czasu ani opłatach nie została mi podana, a moja umowa wygasła w listopadzie! Mam nadzieje, ze w lipcu pożegnamy się raz na zawsze z tą straszną firmą, która na każdym kroku (usunięte przez administratora) ludzi.
Mial z was ktoś karnet fitplus i teraz pobiera się od was opłatę za same usługi PZU w kwocie połowy wartości karnetu ? Calypso nie potrafi wytłumaczyć na jakiej podstawie ustaliło sobie tą kwotę. Z Usług medycznych oczywiście w obecnej sytuacji nie można zrezygnować... można je zamrozić ale jeśli tak jak ja obecnie jest się na wypowiedzeniu umowy (co mało tego trwa aż 3 miesiące) to zamrożenie wstrzymuje naliczanie okresu wypowiedzenia wiec tak czy siak trzeba płacić.... czyste (usunięte przez administratora) sprawa juz została zgłoszona do Rzecznika
Wystarczy kartę bankowa zastrzeżyć i zablokować konto i za tydzień przyjdzie nowa karta . Tak mi powiedzieli co z tym można zrobić . A gorsze jest to że już mam konto indywidualne w PZU to jeszcze mam płacić PZU to jest śmieszne.
To tak nie działą. Mogą ściągnąć nawet z zablokowanej karty. Poszukaj w necie jak to działa. A na komornika to tym bardziej nei zadziała. Trzeba się z nimi po prostu sądzić i tyle.
Za to samo wypowiedziałam w trybie natychmiastowym PZU informując ich, że są powiązani oszustwem z Calypso
Również toczę "batalię" o te kwoty, już samo to, że napisali na stronie, własnej, oficjalnej, że w czasie lockdownu nie pobierają opłat, żadnej informacji, żadnej gwiazdeczki, małego druczku, że osoby z fitplus tego nie dotyczy. Okazuje się że mają nas chyba za (usunięte przez administratora) którzy nie zobaczą, że 100 zł spływa co miesiąc. Zobaczę co wyniknie z meili które wymieniam teraz gdzie zostało mi zapropo owane 4 miesiące za 0zł, lub 7 msc za 50% plus miesiąc gratis. Ja w dalszym ciągu nie wiem ile mogę dni wykorzystać.
Nie rozumiem dlaczego psudo "Firma" Calypso Fitness SA nadal działa, pomimo tylu skarg. Czemu sprawą oszustwa klientów przez Calypso nie zajęła się prokuratura i policja? Sprawa powinna być nagłośniona w mediach, zwłaszcza, że obecnie Calypso znów kusi potencjalnych klientów oszukańczymi promocjami. Ludzie czytajcie komentarze oszukanych klientów. Nie podpisujcie żadnych umów z Calypso, bo w przypadku kolejnych obostrzeń pandemicznych i zamknięcia klubów ich straty będą pokrywane znów z karnetów klientów. Uwaga Calypso to "Firma" (usunięte przez administratora) prowadzi działalność jak (usunięte przez administratora) okradziony były klient z Trójmiasta
podczas trwania umowy nie można klubowi nic zarzucić, obsługa dość miła, kluby w miarę dostępne dla klienta. problemy zaczynają się w momencie kiedy klub jest zamknięty i nie świadcząc usług pobiera pieniądze z konta (bezpodstawnie!). próba rozwiązania umowy przez bok, telefonicznie, mailowo-bezskuteczne. po wysłaniu listem poleconym z potwierdzeniem odbioru pisemnej rezygnacji otrzymałam wiadomość od "czegoś" co odpisuje jak biuro obsługi klienta (raczej bot a nie człowiek) odpowiedź że nie wiadomo ani czy ani kiedy moja rezygnacja zostanie rozpatrzona bo...calypso nie odpowiada za pocztę polską! po kilku tygodniach mailowania z tym czymś co dopisuje dowiedziałam się ze moja rezygnacja została uznana. kolejny schodek w przeprawie z najwspanialszym klubem świata to kwestia rekompensaty za niewykorzystane a opłacone karnety. na podstawie wyliczeń księgowości za cały rok płacenia za karnet zostało mi zwrócone dwukrotnie 54,5zł. na jakiej podstawie? nie wiem. w ramach "rekompensaty" za zamknięcie w 2020 zaproponowano mi bezpłatne 3 miesiące wypowiedzenia. brzmi ok, ale właśnie calypso wystawiło mi faktury do zapłaty za te 3 miesiące. dalej nie zostało mi zwrócone za pozostałe miesiące. korespondencja nie przynosi żadnego skutku. nie polecam nikomu korzystania z usług tej firmy ( i tak ich nie świadczy) na mocy umowy z nimi. ewentualnie można przyjść poćwiczyć w ramach np karty multisport, natomiast odradzam wiązanie się z calypso umowami, ponieważ to cyrograf.
Dobry wieczór, Podobna sytuacja. W 2020 roku menager Gdańsk w @ zapewnił, że w związku z zawieszeniem nie będą pobierać opłat. Od 2021 zaczęli ściągać z konta około 50% opłaty za rzekomą 'MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PAKIETU MEDYCZNEGO FIRMY X'. I się zaczęło: - bot odpisuje enigmatycznie powołując się na absurdalne wnioskowanie, potok słów, masło maślane i nic z tego nie wynika. - odpowiedź mojego prawnika oczywiście zlekceważono. Opinia jej ich miażdży: 'DZIAŁANIE FIRMY NIE MOŻE BYĆ UZNANE ZA PRAWNIE DOPUSZCZALNE'. -nasłali firmę windykacyjną ODRADZAAAM ! Składać wypowiedzenia!
Jakie są mocne strony pracodawcy Calypso Fitness S.A.?
Nie podpisujcie żadnych umów z Calypso. Za styczeń i luty 2021 ściągnęli z mojego konta pieniądze ponad 200zł. To jest jakiś żart. Jakim prawem pobierają od ludzi pieniądze? Siłownie zamknięte, a oni ściągają pieniądze z konta za to ze na siłownię nie mogę wejść? I UWAGA to mnie już całkowicie rozłożyło na łopatki. Mamy XXI wiek i trzeba wysłać pismo pocztą żeby zrezygnować z karnetu. No to jest (usunięte przez administratora)nieporozumienie jakieś. Kartę za którą trzeba na początku uiścić opłatę (za wyrobienie) też trzeba odesłać. Rozumiem, że nadal trwa lockdown, ale takim postępowaniem na pewno nie zdobędziecie nowych klientów. Żeby było jasne nie jestem jedyną osobą która została w ten sposób (usunięte przez administratora), były przypadki gdzie kwoty sięgały 500zł-600zł.
Mnie też tak (usunięte przez administratora), dodatkowo faktury to wysyłają szybciutko, a próba jakiegokolwiek kontaktu spełza na niczym, trzeba grupowy pozew wytoczyć.
Dzień dobry, Miałam tę sam problem jak wszyscy prawie.Nigdy nie korzystałam z usług, a dzisiaj dostałam info , że mam zaległość 360zł. Jestem strasznie zdenerwowana. Mogę podpytać, gdzie z tym się udać????
Dzień dobry . Składa Pani skargę do UOKiK , natomiast 18.08 jest spotkanie z Rzecznikiem Konsumenta w sprawie pozwania Calypso fitness SA. W razie potrzeby => pozywamcalypso@gmail.com
Witam, czy zapadła jakaś decyzja w tej sprawie firmy Calypso Fitness dot. nieświadomego zawarcia umowy? Jakie są kolejne kroki postępowania?
czy coś wiadomo w sprawie tego spotkania w UOKiK? W imieniu calypso jakaś firma windykacyjna wysyła smsem wezwania do zapłaty nienależnych abonamentów, ktoś otrzymał?
Odpisałam, że nie zamierzam się dokonywać żadnych płatności za te usługi, z których nie korzystałam. Teraz zgłaszam sprawę do rzecznika i składam wniosek.
Czy odbyło się to spotkanie? Coś więcej wiadomo, dzisiaj przyszła mi wiadomość od firmy windykacyjnej że muszę zapłacić 500 zł a karnetu nigdy nie odebrałam ponieważ płatność mi nie przechodziła.
Szykuję komplet dokumentów do UOKiK. Zasięgnęłam również porady prawnika - doradził mi nie płacić za takie wezwania otrzymane sms'em. Powinniśmy się bardziej zjednoczyć jako Klienci, bo postawa Calypso jest porażająca.
Dokładnie. Zrobiłam tak samo, Pani prawnik napisała mi pismo i wysłałam na reklamacje do Calypso jak narazie.
Mam taką samą sytuację, już otrzymuję te pisma windykacyjne, jestem bardzo z tego zdenerwowana bo mam zaległość 700 zł chyba. Może ktoś już pytał prawnika, co robić w tej sytuacji, ignorować czy pisać do calypso maila? Czy to jest w ogóle legalne?
mam dokładnie taką samą sytuację - rozwiązanie umowy wysłane na początku czerwca. Opieszałe odpowiedzi lub ich brak - ze strony klubu. I info od firmy windykacyjnej. Nie mogę znaleźć grupy na FB
mi przyszlo pismo ale malo tego z konta ktore wlasciwie nie bylo urzywane w tym miesiacu wplacilem kase 500 zl i mi po 2 dniach cale wyczyscili do zeraz jak przeszla jedna platnosc to co chwila po 99zl powtarzali az wyczyslili konto a nie podpisalem zadnej umowy i co smieszniejsze w tym czasie bylem kiedy oni twierdza ze sie zapisalem bylem po operacji reki z 4 srubami i pol roku na zwolnieniu
Witam syn tez dostał wezwanie do zapłaty a nigdy tam nie chodził na siłownię w sumie olał to wezwanie bo stwierdził że nie korzystał i nie podpisywał z nimi umowy to nie zamierza płacić,ale firma winkor wpisała go do BIK i co teraz a calypso nie odpowiedzzaiało na rekalmację którą napisał w grudniu do dziś.jeszcze jedna sprawa najpierw przyszłko że ma zapłacić ok 700 a po dwóch tygodniach że 600 cos jest nie tak.Tylko co teraz jak calypso zasłania się ze wszystko przez firmę winkor trzeba załatwić a winkor ze najpierw zapłacić a potem złozyć rekalamcję.??????? co robić.
Dochodzą słuchy o upadłości calypso. Czy to prawda?
Byłem w ich siedzibie na ulicy Puławskiej i niestety wszystko wskazuje na to, że się zwijają. Brak personelu recepcja, sekretariat, obsługa itp. Jedynymi osobami, które tam zastałem były księgowe i dwie osoby z zarządu pakujące dokumenty w kartony.
No tak. Ale wszystkie zobowiązania zostaną sprzedane firmie windykacyjnej i będzie jeszcze gorzej. Bo już całkowicie nie będzie z kim rozmawiać.
Czas najwyższy na nich! Tyle lat naciągania klientów, poniżającego traktowania pracowników, chore zasady. Pandemia trochę utarła im nosa choć nie dają za wygraną i nadal pobierają pieniądze ludziom z konta. Zawsze byli tacy nieustraszeni, zatrudniali trenerów na umowę o dzieło wbrew przepisom bo każdy trener pracował zmianowi a teraz boja się otworzyć klubu w pandemii ???? pakujcie się pakujcie, pora ze sceny zejść
(usunięte przez administratora) Jak wygląda wypowiedzenie w Calypso Umowy FIT Comfort? Otóż Uwaga, w Regulaminie jest zapis: &5 pkt. 6 „Oświadczenie o braku woli kontunuowania Umowy po upływie okresu, na jaki została zawarta (…) powinno być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności”. A dalej: „wypowiedzenia Umowy można dokonać również za pośrednictwem Strony Internetowej, która to forma uznawana jest przez Strony za równoważną w skutkach formę pisemną (…)”. Po wybraniu FORMULARZA KONTAKTOWEGO sprawa dotyczy Wypowiedzenie Umowy, wyskakuje komunikat, pogrubiony czerwoną czcionką o następującej treści: Szanowny kliencie, informujemy że formularz kontaktowy nie jest skuteczną formą złożenia odstąpienia od / wypowiedzenia umowy. W celu skutecznego złożenia odstąpienia od / wypowiedzenia umowy z Twojego produktu, zapoznaj się z regulaminem. Bareja wiecznie żywy. Gratuluję! A kartę można założyć w 5 minut. Ale, gdy tylko chcesz ją wypowiedzieć…. Nawet nie próbuj!
Czy calypso ma 30 dni roboczych czy 30 dni ogólnie na odpisanie meila dotyczącego reklamacji i naciągania? Czekam 3 tyg i nic
a miał ktoś z was problem z platnosciami? tzn. był np przelw stały albo pobierane pieniądze z konta przez calypso z miesiaca na miesiac,bez zadnych problemow. Nagle przetali pobierac, wiec i oplaty nie byly uiszczane i nie wyslali zadnej informacji,ze na koncie jest jakas zaleglosc!!