British American Tobacco

Adres: Krakowiaków 48, 02-255 Warszawa

NIP: 5222917210 KRS: 0000328269

Rozmowy kwalifikacyjne w British American Tobacco

Młodszy Analityk 2018-11-05 20:07 przez kandydatka

Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbywała się przez Skype'a, pani rekruterka bardzo pogodna, aż chciało się z nią rozmawiać. Swoim nastawieniem sprawiła, że mimo brzydkiej pogody za oknem reszta dnia przebiegła mi w dobrym nastroju. Nie zaproszono mnie na kolejny etap- mogę przypuszczać, że oczekiwania finansowe które zaproponowałam okazały się za wysokie.

Pytania

Pytania o dotychczasowe doświadczenie zawodowe, szybkość przyswajania informacji poparte przykładem z życia itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

PH/vanseller 2017-03-22 10:06 przez eŁ

Przebieg rekrutacji

1 etap - wstępna rozmowa telefoniczna trwająca ok 15 min. Konkrety i chaos w jednym. 2 etap - druga rozmowa telefoniczna z tą samą osobą. Pytania bardziej szczegółowe - np. co uważam za swoje mocne strony jako PH (część pytań nadal zadawanych chaotycznie). 3 etap - rozmowa z trzema osobami - bezpośrednim przełożonym, jego przełożonym oraz panią od HR. Czas trwania ok godziny. Rozmowa o średnim stopniu trudności. Scenka sprzedażowa z naciskiem na ekspozycję produktu na półce i wiedzy o merchandisingu. Rozmowa przeprowadzona profesjonalnie, w miłej atmosferze, ale... pierwsze co mnie uderzyło, to brak szacunku dla mojego czasu i mojej osoby. Skoro mam umówioną rozmowę na konkretna godzinę, to robię wszystko, aby na tą godzinę być. Nie po to przyjeżdżam, aby po wejściu na salę zostać automatycznie wyproszonym z prośbą o "dosłownie chwilę" dla rekrutujących. Po prawie 15 min czekania w stołówce pracowniczej wśród osób, w towarzystwie których czułem się jak intruz, zostałem łaskawie zaproszony na rozmowę. Takie zachowanie nie ma za dużo wspólnego z profesjonalnym podejściem do potencjalnego kandydata. 4 etap - rozmowa z dyrektorem, na którą nie zostałem zaproszony. Rekrutacja jak do NASA. Warunki płacowe niewiele większe od pensji w Lidlu.

Pytania

1 etap - pytania ogólne dotyczące miejsca zamieszkania, chęci podjęcia pracy w BAT 2 etap - bardziej szczegółowe pytania o poprzednich pracodawców 3 etap - rozmowa bezpośrednia, scenka sprzedażowa 4 etap - rozmowa z dyrektorem regionu

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Vanseller 2016-10-24 18:34 przez Mnich

Przebieg rekrutacji

1 etap rozmowa 45min. Miła babeczka, pytania o poprzednie stanowiska pracy. Stres w pracy, konkretne sytuacje z poprzedniej pracy jako Ph. Moje oczekiwania wobec przelozonego/finansowe. 2 etap spotkanie z przełożonym oraz jego przełożonym. Pytania podobne + scenka sprzedażowe. Spotkanie trwało ok. 50min. 3 etap to ponownie rozmowa telefoniczna z jakimś gościem. O motywacji w pracy. Dlaczego już nie pracuje u poprzedniego pracodawcy i jak bardzo chce pracować w BAT. Rozmowa trwała ok. 20min.

Pytania

Jak wyżej. Najwięcej o poprzednich pracodawców i konkretne sytuacje z rynku u poprzedniego pracodawcy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Przedstawiciel Handlowy 2016-10-03 20:17 przez ona

Przebieg rekrutacji

rozmowa konkretna, scenki sprzedażowe, szefowie wiedza czego chcę benefity opieka medyczna pakiet socjalny telefon

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

ph dss 2016-09-25 11:27 przez smieszny

Przebieg rekrutacji

standardowa rozmowa, scenki sprzedażowe, mnóstwo pytań, większość dość sensowna.

Pytania

radzenie sobie ze stresem, wprowadzenie nowego produktu, najgorsza sytuacja zawodowa , sukcesy , plany sprzedażowe i ich realizacja

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.