Jak się pracuje w Briju 1920 Sp. z o.o. Gniezno? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Briju 1920 Sp. z o.o. Gniezno, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Briju 1920 Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze pytania nt. pracy w Briju 1920 Sp. z o.o. w Gniezno

Zośka Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy pracownicy mają jakieś specjalne rabaty na biżuterię ? Ciekawe jakie bo może się zatrudnię, bo obiecali na rozmowie rekrutacyjnej.

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Zośka

Tak mają. Wiem, że na centrali 40%. Czasami np. z okazji Walentynek, Dnia Matki, Świąt....45-50% od ceny pierwszej.

kandydat Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na stanowisko Kierownika Salonu? Jakie zadają pytania?

Szukam pracy Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Inne
 Pytanie

Witam, jak wygląda praca w tej firmie? Jakie umowy się otrzymuje i jakie wynagrodzenie na początek? Jakie godziny pracy i jaka atmosfera? Warto aplikować?

Anonim
Inne
 Pytanie

Chciałbym przestrzec przed pracą w tej firmie. Tu nie liczy się człowiek tylko wynik. A kierownik regionalna panna M powinna być osadzona o (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) pracowników. Widać, że nie ma rodziny bo od rana do wieczora pisze tylko maile o słabych wynikach. I jest nieludzka. A firma? Firma nic nie daje od siebie. O premii możesz pomarzyć bo i tak nie wykonany będzie plan. Szkoda słow na to wszystko co tu się dzieje. Opinie tutaj są jak najbardziej prawdziwe.

Pracownik
Pracownik

Jeśli ktoś uważa ze obecna regionalna nie jest lepsza od poprzedniego to chyba komuś rozum odjęło, jest sto razy lepsza, poprzednik to było jedno wielkie nie porozumienie, robił wszystko żeby dowartościować się kosztem innych i nie tylko. Obecna regionalna M jest pomocna zawsze odbiera telefon i można na Nią liczyć nie wiem o co Wam chodzi

Miracle
Były pracownik
@Pracownik

Z tego co pamiętam w ABC KR było ujęte że ich czas pracy wynosi 48h tygodniowo, więc jak mają odbierać telefony od 8 rano do 22 przez 6 dni w tygodniu xD ogarnij się i bądź dla nich wyrozumiała

Pracownik
Pracownik
@Miracle

A co do czasu pracy KR to lepiej sobie doczytaj bo Ty to masz dopiero wymagania co ich godzi pracy

Ela
Były pracownik
@Anonim

Czy regionala Milena nadal pracuje w sensie jest regionalna wojewodztwa podlaskiego .Jest ogloszenie w bialymstoku chcialabym aplikowac ale wtedy kiedy jej nie ma .Prosze o szczera odpowiedz

1
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Spotkanie w kawiarni w galerii handlowej. Pani mila i sympatyczna. Wstala od stolika, podała rękę, zaproponowała wodę do picia. Parę pytań. Opisala firmę oraz konkretne stanowisko. Na końcu zapytala ile na rękę chcę zarabiać. Zapisała w notesie. Informację o warunkach finansowych dostałem wraz z późniejszym telefonem iż chciała by abym dla nich pracował.

Pytania

Pani miła i sympatyczna. Pytania: 1. Dlaczego chce Pan pracować akurat w branży jubilerskiej? 2. Przychodzi mezczyzna kupić pierścionek zareczynowy - jakie zadasz pytania aby dobrać odpowiedni pierścionek? 3. Jaki kamień doradzisz klientowi. Brylant czy cyrkonie ? 4. Co wiesz o firmie Briju ? 4. Opisz sytacje w poprzedniej pracy, która najbardziej zapadła Ci w pamięć. (stresujaca sytuacja)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 45 dni.
 Pytanie

Czy firma Briju 1920 Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

ZZ
Inne
 Pytanie

Zakupiona biżuteria o wartości 30000 PLN , skanowana karta wielokrotnie podczas zamówienia, lecz punkty NIE dodały się do osiągnięcia progu rabatowego na karcie Briju. Czy to jest możliwe? Pracownik informował że punkty na kartę wejdą, jednak tak się nie stało. Po wizycie w salonie informacja ,że już nic nie da się zrobić. Ktoś pomoże w tym temacie?

Stary pracownik
Pracownik

Oczywiście że się da, pracowanik ma obowiązek napisać w tym celu do centrali do A.G. i punkty zostaną dodane na kartę klienta. Jest na ten temat procedura. Polecam się z nią zapoznać pracowniku.

anonim
Inne
@Stary pracownik

A w jaki sposób można to zrobić? Jeszcze tu nie pracuje, więc zastanawiam się czy ta wspomniana procedura jest może zapisana w jakimś regulaminie firmowym? Czy jest taki? Kiedy dostane go do przeczytania? Można przed podpisaniem umowy czy dopiero po?

Oliwia
Były pracownik
 Pytanie

Briju jako firma prezentuje się fatalnie. Miałam nieprzyjemność pracować w jednym z salonów przez dwa tygodnie. Dlaczego tak krótko? Ponieważ Pani kierownik, która moim zdaniem pomyliła stanowisko na jakie się nadaje kłamała i manipulowała. Od samego początku mówiłam, że rezygnuje z poprzedniej pracy i nie szukam nic na siłę. Zależało mi na umowie o pracę o czym ta Pani doskonale wiedziała i zapewniła mnie, że właśnie taką dostanę. Zaczęłam prace i po kilku dniach usłyszałam, że do końca grudnia bede mieć zleceniówkę a potem już umowę o pracę. Od samego początku się angażowałam i uczyłam na własną rękę aby być jak najlepszym pracownikiem. Niestety cały czas słyszałam, ze musze być otwarta do ludzi a kiedy chciałam obsłużyć klienta Pani kierownik wręcz mi go „wyrywała”. Pytałam o grafik na styczeń uslyszałam, że jeszcze nie jest gotowy, pomimo faktu, ze widziałam go już wydrukowanego ale beze mnie. Na samym końcu podziękowała mi przez telefon, twierdząc, że centrala nie chce nikogo zatrudniać. W takim razie dlaczego Pani kierownik kłamała prosto w twarz? Jeżeli potrzebowali kogoś na okres swiąteczny trzeba było napisać to w ogłoszeniu i jestem pewna, że ktoś by się zgłosił. Brak szacunku do pracownika niezbyt dobrze świadczy o firmie. Pani Kierownik bardziej niż klientami była zainteresowana sprawdzaniem premii za dany miesiąc. Szczerze powiedziawszy powątpiewam czy ta Pani ukończyła jakiekolwiek studia na tym kierunku bo zupełnie się do tego nie nadaje. Oczywiście to nie koniec fali błędów ze strony tej firmy. Kiedy dostałam wypłatę okazało się, że odciągnęli mi podatek, pomimo faktu, iż do 26 roku życia jestem z tego zwolniona. Według przepisów prawnych powinnam podpisać czy chce mieć większą wypłatę czy zwrot w PIT, niestety takiej sytuacji nie było - firma zdecydowała za mnie. Dodatkowo nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za badania lekarskie pomimo faktu, że dostarczyłam im fakturę. Od tak dużej firmy oczekiwałam profesjonalizmu i dokładności a niestety spotkałam się z ogromnym rozczarowaniem. Nie sądziłam, że Briju ma w „wartościach” kłamanie i obojętność w stronę pracowników. Przez ich zagrywki straciłam pracę gdzie pracowałam bardzo długi czas na rzecz dwóch tygodni w Briju…Nie polecam nikomu! W skrócie jeden wielki DRAMAT!!!!!

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

A prócz tego szczerego odradzenia możesz to jakoś równie szczerze wyjaśnić? Najlepiej w szerszy sposób? Ja chce się przede wszystkim dowiedzieć czy większość nie zależy może także od miasta? Ja jak widać za Jelenią Górą jestem. jak sytuacja konsultantów obecnie w niej wygląda?

Góra
Inne
 Pytanie
@anonim

Dalej tak kręcą z kasą dla Pracowników? Szacunku brak Wiedzy również jeżeli chodzi o obecną sytuację w tym salonie

anonim
Inne
@Góra

„tak” to znaczy jak? niektóre opinie tutaj zdaja się być niejasne. Co do wiedzy, to również jej nie posiadam względem salonu. Jakie relacje miedzy sobą utrzymują sami pracownicy?

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Briju 1920 Sp. z o.o.?

Julka
Kandydat
 Pytanie

Witam, jest ogłoszenie na stanowisko specjalisty ds zakupow w Gnieźnie. Czy warto aplikować? Jak wygląda wynagrodzenie, premie i atmosfera w pracy ?

anonim
Inne
@Julka

O miesiąc widzę, że się spóźniłam? Na ten dział często ludzi tam potrzeba? Ile ich w zasadzie pracuje w biurze? teraz jak tak patrzę po ofertach to są jeszcze na trzy stanowiska. W tym do działu HR. Jak z ciekawości wiecie może jakie maja warunki na dziale u siebie?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam. Na jakie zarobki można liczyć na produkcji w Briju? Pozdrawiam.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Briju 1920 Sp. z o.o.?

Wika
Inne

Firmowa biblia? Chodzi po prostu o regulamin, tak? A gdzie on jest dostępny i kiedy kandydat dostaje co do niego rzeczywisty wgląd? jakieś konkretne zasady się w nim znajdują, bez których w pracy się nie obejdziesz? Jakie?

Odpowiedz
Pracownik
@Wika

Regulamin, zasady funkcjonowania salonu, firmy... itp Zapoznajesz się z nimi w swoich pierwszych dniach w pracy.

Ewcia
Inne
@Odpowiedz

Z regulaminem zapoznasz się przy pierwszych dniach? Niby w opisie jednego z ogłoszeń faktycznie widnieje przypis o szkoleniach wdrożeniowych. A co ze wsparciem? Było napisane, że występuje pełne przy wdrożeniu, a co potem? Do kogo się idzie z ewentualnym problemem?

Lili
Pracownik
@Ewcia

Wsparcia udzieli Pani nowa Pani Dyrektor, tylko nie wiadomo jak długo na stołku posiedzi, Raczej nic sobą nadzwyczajnego nie prezentuje. Rotacja w Briju cały czas w toku.

Odpowiedz
Pracownik
@Ewcia

Ciężko powiedzieć...czasem ludzie z centrali pomagają, a czasem nie bo jest tak duża rotacja że oni nic nie ogarniają. Pomoc powinien kierownika regionalny ale tu też bywa różnie. No i kierownik na salonie. W wielkości przypadków można liczyć na koleżanki z innych salonów.

Łyżka
Inne
@Lili

Wiąże z nową Panią Dyrektor sporo nadziei. Może w końcu zrobi porządek z ludzmi, którzy byli już tutaj negatywnie opisywani. Nie można zwolnić, ale można odsunąć od pracy z ludźmi. Wystarczy poprosić o CV i zadzwonić do byłych pracodawców, by wiedzieć kto nie ma predyspozycji do takiej pracy. Moze zmieni procedury na bardziej przyjazne ergonomii, a nie takie, które wskazują co i gdzie ma leżeć na biurku xD Liczę na duży powiew świeżości. Mniej mówienia per pani czy panie, więcej szacunku i partnerstwa.

Odpowiedź
Pracownik
@Łyżka

Na nadziejach najprawdopodobniej się skończy. Już takich osób, jak ta Pani było kilka i na obietnicach i nadziejach się skończyło, Ciepła posadka do obietnic zobowiązuje, tym bardziej jak się pracę dzięki koleżance w firmie otrzymuje. Kolejna Pani z branży kosmetycznej rządze w centrali przejmuje, w zespole zawsze raźniej, jedna drugiej będzie ręce myć:). Salony są świadome , że nowa Pani salony po kolei odwiedza, ciekawe czy też z jakimś pupilkiem typu piesek lub kotek będzie nas odwiedzać, czy tylko w przebraniu hah.,,, Nic nie będzie lepiej, jak nie mieliśmy wsparcia do tej poty na salonach tak mieć nie będziemy. Już natychmiast procedury zostaną zmienione i wszystko na lepsze się zmieni, mydlenie oczu. KR to porażka, kolejne ciepłe posadki piastujące przez niekompetentne osoby. Kto te osoby zatrudnił , poprzednia Pani dyrektor czy kto, może wcześniejszy Pan dyrektor czy Prezes. W centrali wciąż zmiany, z nikim nie idzie się dogadać, jeden odsyła do drugiego i tak w kółko. Faktycznie można liczyć tylko ma koleżanki z innych salonów, zawsze się wspieramy, bo przecież musimy dobrze pracować na tych z góry, co siedzą j mało co robią. Żenujące to.

J.C
Pracownik
 Pytanie
@Odpowiedź

A skąd wiesz z jakiej branży? Ja słyszałam, że z farmacji od KR. Poza tym co za różnica. Jak zatrudniasz do salonu pracownika to bierzesz tylko po Aparcie? Mój najlepszy pracownik jest z pepco! @Łyżka ja też jestem pełna nadziei, bo może ktoś zrobi porządek. A z nastawieniem na nie to zawsze nikomu nie dogodzisz.

Kate
Pracownik
 Pytanie
@J.C

a co za różnica z jakiej branży? Moogła na wysypisku śmieci pracować nawet, tylko niech coś zmieni. To jest ważne a nie szukać dziury w całym. Kogoś już odwiedziła? Ktoś rozmawiał z nową dyr? Nam kierowniczka mówiła, że jeszcze nie przyszła oficjalnie do firmy, więc jaka prawda?

1
TakaPrawda
Inne
 Pytanie

Główna księgowa - Katarzyna W. przybrała wrogą postawę wobec swoich pracowników i traktuje ich bez szacunku... każe zostawać po godzinach, aby w jeden dzień wszystko poksięgować, co przez system w firmie jest niemożliwe, przy czym sama zawija się do domu o 15:00, co chwilę jej i tak nie ma. Już nic nie robi, wszystkimi się wysługuje... się nie ma co dziwić, że nikt tam nie chce pracować... Panią Małgorzatę S. też zwolnili z dnia na dzień i wielkie oburzenie, że jak można tak potraktować człowieka, ale, że ona sama traktowała ludzi jak zero to nikt nie widział problemu? Mam nadzieję, że Katarzyna W. długo tam nie popracuje i podzieli los Pani Małgorzaty... robią z tej firmy (usunięte przez administratora)

2
Dokładnie
Pracownik
@TakaPrawda

Ludzie przez Panią M byli poniżani, ublizano im. Traktowała wszystkich jak gorszych od siebie. Mało tego, wchodząc na salon potrafiła nie podać ręki konsultantom i nie przywitać się z nimi. Traktowała ich jak gorszy sort. Sama byłam świadkiem jako kierownik. I szczerze mam nadzieję, że Pani B podzieli jej los. Bo zachowanie jest bardzo podobne. I jeszcze potrafi kłamać w żywe oczy. Pani B nie przyjmuje innego zdania niż jej, a jak masz inne zdanie niż jej to jesteś bebe i jawnie ci to pokazuje. Do tego używa niestosownych słów, powinna być odsunięta od pracy z ludźmi bo do niej pasuje takie słowo na m... I zachęcam tych co mają podobne stanowisko jak ją do napisania oficjalnego pisma na ręce prezesa. Bo Pani B czuje się jak ryba w wodzie. Tylko ci co trzymają palec wiadomo gdzie mają dobrze. I nie ważne czy robisz wyniki i wszystko jest na 100% masz odmienne zdanie i bronisz pracowników jesteś bebe. Co do Pani M wiedziałam, że taki będzie jej koniec w tej firmie i ze względu na zachowanie i to co robiła swoim działaniem w centrali , no i co co wiedzą wiadomo prezes co jeszcze. Tylko nie spodziewałam się, że tak długo będzie grzać stołek. O wiele za długo.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ciekawa
Kandydat

Właśnie mnie to zastanawiało, ta rejestracja na Cyprze. Skoro tak kombinują, to cieszę się że zrezygnowałam z pracy tam i teraz pracuje w polskiej firmie, płacącej podatki w Polsce i przedewystkim nie za minimalną, z jakimiś prowizjami od sprzedaży, które nawet nie zależą od ciebie, bo nie było to stanowisko marketingowca....

anonim
Były pracownik
@Ciekawa

Jak widać, moja opinia została usunięta, ale nikt w centrali nie traktuje ludzi na poważnie, a już lepiej nie mówić, co się mówi o pracownikach na salonach... szkoda, że tej wcześniejszej opinii nie widać, ale lepiej się dwa razy zastanowić, czy ktoś chce pracować w firmie Cypryjskiej, bez możliwości uzyskania kredytu w 99%, bez ZFŚS, bez benefitów, a jedynie groźbą utraty premii, za niebycie posłuszną owieczką :D

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Prowadzona jest rekrutacja na Kierownika Regionu a można tutaj przeczytać, że regionalni często się zmieniają. Chciałabym złożyć swoje CV ale czy to prawda z częstymi zmianami?

Agnieszka
Inne
@Kandydatka

jeśli faktycznie stale są prowadzone nabory to ciekawe. a jaki jest rzeczywisty zakres odpowiedzialności na tym stanowisku, czy ktoś wie? ciekawa jestem w jakim zakresie mógłby być tu jakiś problem. na czyje wsparcie można ewentualnie liczyć podczas pracy?

A jak myślisz
Były pracownik
@Kandydatka

W ciągu 9 miesięcy to 3 regionalny i to sami odchodzą. Więc raczej jest jakiś powód

Basia
Kandydat
@Kandydatka

Jeśli będzie Pani chciała i będzie umiała prowadzić rozmowy z pracownikami, będzie feedback, będzie pracować i pomagać salonom nie tylko przez 8 h (w razie potrzeby) to będzie wyśmienicie ;) Natomiast jeśli współpraca zacznie się od pokazania, że JA tu jestem najważniejsza i to JA mam zawsze rację a jeśli pracownicy nie postąpią tak jak JA chce to rozliczymy się "inaczej"... W takim przypadku niestety ta współpraca będzie kiepska. Takie zachowania noszą znamiona mobbingu... Czasami warto zostać na stałe magazynierem i wspinać się po szczeblach... ale drabiny w domu np. przy wymianie firanek a nie udawać, że jest się kierownikiem regionalnym. Pomiędzy siłą psychiczną a wielkim ego jest znacząca różnica. Pracownicy to dorośli ludzie, którzy chcą być traktowani przez przełożonego z godnością i należytym szacunkiem. Ot tylko tyle i aż tyle.

Kasia
Inne
 Pytanie
@Basia

Czyli ile ma dziennie pracowac i pomagać? 12h? I soboty? W czym twój KR musiał ci pomagać więcej niż 8h, bo jak czytam te niektóre komentarze to dochodzę do wniosku że niektórzy oczekują że KR będzie na każde zawołanie. Ty też pracujesz 5 dni po 12h? I w każdą sobotę?

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Kasia

A jak Ty sobie wyobrażasz prace KR w branży towarów luksusowych gdzie salony sa czynne do 21 godziny.???!!!! Sa rowze wazne kwestie dotyczące klientow ktore trzeba omówić nawet o 21 .Więc jak chcesz pracować od 8 do 16 to zapraszam do sklepu z ubraniami lub do warzywniaka. Wam sie troche w głowach miesza sprzedajecie towar za kilkanascie tysiecy ,chcecie mieć premie a pracowac 8h kiedy sprzedawca ktory jest na pierwszej linii dolina transakcję o 20!!!!! Porażka na pewno z takim podejsciem odejdziesz po 3 miesiacach bo to jest praca dla madrych ludzi a nie korpoludków. I pomijam opinke o firmiebk to jest sprawa drugorzędna

Sylwia
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

A ja uważam, że Basia dobrze napisała. Też mieliśmy nieciekawą sytuację z regionalnym z telefonem po 17 ale szkoda energii na rozpisywanie się... Może Ty nie miałaś w salonie takiej sytuacji i Ciebie to nie dotyczyło ale była ich spora większość z tego co inni teraz opowiadają. Czasami warto połączyć wszystkie kropki a nie "wyrwać" z kontekstu to co się chce...Nikt nie wymagał i nie wymaga od kierownika regionalnego pracy po 12 h 7 dni w tygodniu. Lecz jeśli zachodzi potrzeba (zaznaczam, PILNA!), która nie zdarzała się często to wypadało by odebrać i pomóc w "trudnej" sytuacji (rzadkie przypadki) a jeśli nie można odebrać, to chyba wypadałoby cokolwiek napisać... Ale nie czekaj w exspose było wyraźnie nakreślone "wzajemny szacunek" XD - zachęcam do ponownej lektury :D W firmie są kierownicy regionalni, którzy z tym problemu nie mają i potrafią pomóc nawet o godz.20. Nie wspomnę o tym, że jeżeli jest wpisany dyżur to chyba powinno się być w pracy (bo przecież później się te godziny odbiera jako dzień wolny) a nie na spacerach... Czy pracuje 5 dni? Owszem zdarzało się (i to nie raz) może nie wszystkie dni po 12 ale na pewno, ba nawet prze 3 soboty w miesiącu, więc proszę się w tej kwestii nie kompromitować bo każdy doskonale wie jakie są realia na salonach... Życzę dalszego pozytywnego dochodzenia do wniosku... :))

Fgvg
Pracownik
@Sylwia

Niezależnie od branży wszystkich obowiązuje taki sam kodeks pracy.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Miałem przyjemność lub nieprzyjemność pracować w tej firmie kilka lat, konkretniej mówiąc w jednym z salonów. Wszystkie komentarze pisane wcześniej to święta prawda. W tej firmie jeśli pracujesz w salonie to jesteś człowiekiem od wszystkiego : księgowości, obsługa komputera, obsługa klientów, naprawianie usterek,marketing, planowanie wszystkiego, ciągłe zmiany ekspozycji (najlepiej jak to wszystko będziesz robić jednocześnie :) Póki był poprzedni dyrektor było wszystko w porządku. Plany były realne i WYKONYWANE, premie oraz wypłata adekwatna do stanowiska oraz pracy z dobrami luksusowymi,pracownicy zadowoleni i co najważniejsze - nie zmieniali się co miesiąc/kilka miesięcy. Gdy zmienił się dyrektor wszystko zaczęło się psuć, plany nierealnie wysokie, BARDZO RZADKO WYKONYWANE, cały nowy system premiowy który został wprowadzony to jakaś kpina, obiecywali ze pracownicy będą z niego zadowoleni a było wręcz przeciwnie. Praca za najniższą krajowa i nic więcej. Wspólna odpowiedzialność materialna za braki na inwentaryzacji - rozumiem, ale najczęściej zdarzały się spore braki właśnie gdy odchodził kilkumiesięczny pracownik a wszyscy na salonie musieli za to płacić. Jeśli ktoś ma opłaty związane z wynajmem mieszkania,kredytem, wysokie opłaty, rachunki, dojazdy do pracy z dalszych okolic to przy tej wypłacie ciężko związać koniec z końcem nie mówiąc o godnym życiu lub odłożeniu na przyszłość. Dla ambitnych osób wywiązujących się ze swoich obowiązków i mających ambicje na coś więcej nie ma żadnych motywacji. Absolutnie nie można się wychylać bo jeszcze będą mieli Ciebie na celowniku. Robisz najwyższy indywidualny plan na miesiąc i próbujesz zrealizować ogólny? - dostajesz jeszcze maile, że i tak za mało się staracie i trzeba cisnąć ze wskaźnikami i wszystkim wokół. Na osoby „rządzące” salonem wybierane są osoby z krótkim stażem lub nie znające się na pracy tak jak osoby które pracują już tam dobre lata. Lekceważenie pracowników, zero pomocy z centrali w ważnych sprawach. Pracownik na pierwszej lini strzału klientów musi odpowiadać za błędy centrali i się tłumaczyć na szybko. PORAŻKA. Wcześniej jeśli pracownik chciał dobrze się wyszkolić to mógł liczyć na pomoc z każdej strony, teraz jest pozostawiony sam sobie i jedynie z czego może się nauczyć to śmieszne szkolenia przeprowadzane przed kolegów/koleżanki z salonu którzy niejednokrotnie sami jeszcze niedawno się szkolili. Jak ma taki system dobrze działać i jak firma w taki sposób chce mieć dobrze wyszkolona kadrę robiącą jej kasę? System benefitów dla pracowników jest o wiele lepszy z zewnętrzych platform z programami motywacyjnymi niż z własnej firmy. Od centrali dostajecie 100 zł NA CAŁY SALON na święta i tylko spróbujcie chociażby o 1gr przekroczyć limit to musicie iść zwracać. Śmiech na sali. Nie można w tej firmie zbytnio się angażować i „wtrącać” bo dostaniecie oficjalny list z upomnieniem…. Regionalny to czołowy influencer tej firmy zapatrzony w swoją cudowną osobę, w ważnych sprawach zbywa tylko człowieka i nie umiem nic konkretnego powiedzieć, najważniejsze dla niego są media społecznościowe i jak tam najlepiej się lansować. Ciągle wprowadza chaos gdy odwiedza salon przy czym nie umie niczego nauczyć a raczej to pracownicy uczą jego. Jeśli lubisz być wykorzystywany i pracować w pocie czoła za najniższa krajowa mimo starań co do realizacji planów- to firma Briju będzie dla Ciebie idealna :)

100% racji
Były pracownik
@Anonim

Firma wyciska ludzi jak cytryny, ciągle obiecanki o podwyżce itp. Pracowałam długo i poświęcałam siebie i swoje prywatne życie, byłam kierownikiem na salonie. Jak trzeba było gdzieś pojechać jeden telefon i byłam, swój salon ciągnęłam zawsze na grubo ponad 110% , dbałam o profesjonalizm. Wyciągałam inne salony i sporo więcej rzeczy. Odchodząc poprosiłam o rekomendacje dostałam odmowę od Pani która kiedyś była regionalną ( odmowa podparta kłamstwem, bo wiem, że moja była regionalna cały czas pracuje tylko wtedy była coś około 2 tyg. Na zwolnieniu) Napisałam @ z tą prośba do prezesa, niestety zero odzewu. Takie mamy podziękowanie za dobrą pracę. Jeśli chodzi o regionalnych w chwili obecnej to jakiś dramat. Mój ostatni również preferował kłamstwa i to takie o których bym nawet nie pomyślała, zastraszał itp. Sprawę zgłosiłam ale Pani zarządzająca nic sobie z tego nie zrobiła. Regionalny nie znający prawa pracy. Kazał mi przyjść do pracy w sobotę gdzie od poniedziałku do piątku miałam L4. Więc napisałam , że to jest przekroczenie godzin tygodniowo. Kazał mi siedzieć w pracy 11h. A w poniedziałek potajemnie z pracownikiem, który mnie zastępował w pracy zmienił w programie, że piątek miałam wolny. Oczywiście zrobiłam wszystkiego zdjęcia. Więc regionalni naprawdę na poziomie nie wiem czego. Starych pracowników trzymała ciągła nadzieja na ich podwyżki ale jak doczekali się jednej, to zostały pomniejszone wskaźniki przy naliczaniu premii. Pracownik głupi nie był i szybko sobie przeliczył, że lepiej wychodził finansowi przed "podwyżką". Co do docenienia nie macie na co liczyć , więcej wdzięczności i drobnych gestów czy niespodzianek otrzymywało się od firm zegarkowych i te firmy organizowały konkursy realne do zdobycia. I fakt na święta 100 zł na pójście do restauracji na wigilię... Na 5 pracowników a i hit, tłusty czwartek było można pójść do piekarni po 1 sztukę pączka na osobę na fakturę. Mile wspominam rządzę mojej pierwszej i drugiej przełożonej z tą pierwszą dużo przeżyłam i kobieta bardzo fajna , wartościowa i profesjonalna. Druga również, ale była trochę ponieważ wiemy kto ją wykończył... Pierwszy dyrektor klasa sama w sobie i wizualnie, w wypowiedziach i w zarządzaniu. No i w dobieraniu kadry. W dniu dzisiejszym wiem, że odejście było najlepszym co mogłam zrobić i żałuję, że tak późno. Wiem, że odeszło dużo dobrych osób a firma nie reaguje. Jak złożył wypowiedzenie mój wtedy dobry pracownik. Informacje zwrotna jaka otrzymałam było "ok. Ma pani już kogoś na jej miejsce" więc sami wyciągnijcie wnioski

Warto wspomnieć
Pracownik
@Anonim

Jak pracujesz 12 h, bo tak jest salon otwarty to i tak przychodzisz 25 minut wcześniej i podobnie wychodzisz po zamknięciu. Gdyż musisz przygotować salon przed otwarciem no i po zamknięciu, a jak jest grudzień to wychodzisz praktycznie godzinę po zamknięciu. Co logiczne daje prawie 13h pracy. Ale nacisk " z góry" wręcz nakaz jest aby odbijać i wpisywać obecność tak jak salon jest otwierany i zamykany dla klientów. Bo firma nie chce płacić za nadgodziny, które siłą rzeczy musisz robić, bo czynności które musisz zrobić wg ustaleń "z góry" tego wymagają. Kolejną jest fakt, że otrzymujesz informacje, że jest potrzebna osoba do komisji gdzieś na inwentaryzacje i generalnie otrzymujesz ja max tydzień przed terminem inwentaryzacji... Masz zaplanowany plan pracy i już w nim funkcjonujesz. Jedziesz i rozpisujesz dodatek dla pracownika, uwaga 50 zł brutto, otrzymujesz info, że nie zostaje przyznany ponieważ inwentura nie była uwzględniona w planie pracy... No logiczne, skoro było to powiedziane w trakcie funkcjonowania już tego planu pracy. Odpowiedzialność materialna wspólna , no ok. Jak są braki podpisujesz, że dobrowolnie chcesz zapłacić za braki, no muszą mieć podkładkę i ok. Jak rozliczenie inwentury nie zazębi się w wypłatą, to nacisk aby najlepiej zrobić KP do kasy na cito. Ale jak znajdą się braki np. na kolejnej inwentaryzacji musisz pisać prośbę o zwrot i istnieje ryzyko, że nie rozpatrzą tego pozytywnie. Czyscisz biżuterię, ten co pracował wie jaką, coś pęknie albo klient "coś popsuję" obciążony jest salon kosztami naprawy. Najlepsze było jak owa pani zarządzająca wysłała zdjęcia pewnej kolekcji z wizyty na salonie, opisując że znalazła to i proszę zobaczyć jak to wygląda, że nie szanujemy mienia firmy etc. Nie znając tej kolekcji i nie wiedząc, że tak ona właśnie wygląda :) No i owa pani praktykuje zdania do pracowników typu " co chcecie iść do biedronki na kasę i palety przerzucać" Poziom bardzo wysoki. A i jeszcze opakowania, również odpowiedzialność materialna za nie, bo przecież padło zdanie, że pracownicy wynoszą i sprzedają np. na(usunięte przez administratora) bo są tam widziane nasze opakowania na sprzedaż...

1
Jakub T.
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Witam, nie chce się odnosić do całości, tylko do konkretnej sprawy. Kiedy i kto kazał Pani/Panu naprawiać usterkę na salonie na własna rękę? Nie jestem tu anonimowy i mogę zadać to pytanie właściwie do wszystkich byłych i aktualnych pracowników. Czy ktoś nie dostał pomocy ode mnie obojętnie o której godzinie i dniu?

Były
Były pracownik
@Jakub T.

Panie Jakubie nie wiem jak Pan funkcjonuje, gdyż nie mieliśmy okazji współpracować. Więc jeśli nie chodzi o Pana, bo świadczy Pan pomoc 24/h, to pewnie chodzi o poprzedników. Bo niestety na Pana stanowisku również tyle rotacji było, że już później człowiek nawet nie starał się zapamiętać nazwiska, bo i tak się zaraz zmieniało. Ale były na salonach takie sytuacje, że faktycznie robiło się to co nie powinno, gdyż była w tym celu jak Pan zatrudniona osoba. I najlepiej jak w rodzinie mko by się elektryka, budowlańca i szklarza którzy rzuca wszystko i przyjdą nam pomóc i coś zrobić za kawę czy czekoladę w podziękowaniu. U mnie był problem dawno temu z klimatyzacją nikt się nie pojawił i firma nie wysłała serwisu, jak gniotłam temat, to zapytani się mnie standardowo czy nie mam kogoś w rodzinie czy znajomego. A później , to może zapytać technicznych galerii czy oni pomogą (też oczywiście za czekoladę) I przecież wszyscy wiedzą, że techniczni nie mają w swoich obowiązkach punktów w galerii i mało tego, nie mogą nawet nic robić w tych punktach, mają nawet taki zapis w umowie

Jakub T.
Pracownik
 Pytanie
@Były

Czyli: 1. Nie pracuje Pani/Pan od conajmniej stycznia 2022. Czy rotacja duża? Nie wiem, nie wydaje mi się żeby była nienaturalna na tym stanowisku. 2. Wydaje mi się, ze pytanie, czy zna się kogoś na miejscu, kto mógłby naprawić usterkę jest normalnym pytaniem( oczywiście nie za czekoladę). 3. Techniczni w galerii są zazwyczaj od spraw technicznych, awaryjnych. 4. Ja zastałem trochę inna sytuacje, niż opisano wyżej, nikt nie ma obowiązku wchodzić na drabinę, zdarza się ze i z przykręceniem śrubki jest problem, sprawy awaryjne są załatwiane w krócej niż 24h. 5. Nie rozpisując się dalej, bo to nie miejsce pozdrawiam i zaznaczam, ze od covidu dużo się zmieniło w tej kwestii, w mojej skromnej opinii na lepsze.

Były
Były pracownik
@Jakub T.

To ja pracowałam za czasów gdzie drabina to był normalny przypadek, odkręciłam i przykrecalam lampy itp. I dopiero później HR pilnowało aby na okresowych badaniach na skierowaniu, były zaznaczone pracę na wysokości. Jeśli chodzi o pomoc za czekoladę czy kawę to automatycznie tak mi proponowano. To się zmieniło chyba dzięki Panu, bo poprzednicy nie poczuwali się do obowiązków swojej pracy :) techniczni owszem do naprawy usterki, ale nie w punktach sprzedaży, sama osobiście widziałam zapis w ich umowie. Życzę Panu wszystkiego co najlepsze i mam nadzieję, że jest Pan doceniany :)

Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie

Do końca stycznia byłam pracownikiem jednego z salonów . W styczniu dostaliśmy aneksy do umów w związku z podwyżką najniższej krajowej . I w dniu dzisiejszym otrzymuje wypłatę na konto , cały styczeń pracowałam ,i co ? Najniższa krajowa z roku 2022. Zaznaczam że tak samo dostała koleżanka która tez pracowała do końca stycznia . Czy za przepracowany styczeń nie obowiązuje stawka najniższej 2023?

Mona
Inne
@Katarzyna

Myśle ze są instytucje w których można to wyjaśnić

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Federico Rivero
Kandydat
 Pytanie

Serio? Nie można przez 8 godzin pracy zapalić????

Agnieszka
@Federico Rivero

Czyli w pakiecie z pracą darmowy odwyk? ;) Zawsze coś. A chodzi o każdy rodzaj czy te np., podgrzewane czy na parę wchodzą w grę?

Agnieszka

dlatego reflektowałam te, których w pewnym sensie już nie czuć. Ale słuszna uwaga, jednak orientacja na klienta to podstawa... to może jeszcze jakieś sugestie dla kandydatów? są jeszcze jakieś wyrzeczenia czy na tym koniec?

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Witam, widziałam nową ofertę pracy w briju na stanowisko pracownika działu logistyki i dystrybucji. Może były lub aktualny pracownik wie czym taka osoba się zajmuje dokładnie? Bo z ogłoszenia ciężko wywnioskować

Jika
Były pracownik
@Ciekawa

Będziesz (usunięte przez administratora)i pakować worki dla salonów

Ciekawa
Kandydat
@Jika

Aha, czyli podziękuję ????

Agnieszka
Inne
@Jika

Ciekawa jestem czy ta pierwsza czynność, którą ukryło byłaby bardziej zajmująca. A to nie jest jakaś praca umysłowa bardziej? Poda ktoś zakres wszystkich obowiązków jakie by tu mieli?

Ciekawa
Kandydat
@Agnieszka

Byłam na rozmowie, praca fizyczna. W międzyczasie praca na komputerze, bo tam masz listy wysyłkowe i tyle z pracy umysłowej

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Briju 1920 Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Ha ha ha jedyne na co możesz liczyć w Briju to praca praca i jeszcze raz praca ty masz dać z siebie wszystko a z drugiej strony oprócz najniższej krajowej nie masz nic

Były pracownik
Pracownik
@Pytanie

Ha ha ha pomarzyć ta firma nie daje nic pa chce od ciebie wziąć wszystko traktują cię jak robota

Xxxxxx
Pracownik
@Pytanie

Jedyne na co możesz liczyć to na to, że firma cię wykorzysta i wyciśnie jak cytrynę do ostatniej kropli. I okarze brak szacunku, w tym jest najlepsza. Nie pracuje już w tym (usunięte przez administratora) i czuję że żyję

Jhfdf
Pracownik
@Xxxxxx

Idealnie ujęte. Niby wszędzie dobrze gdzie nas nie ma....ale tu trudno się nie zgodzić, brak szacunku i wykorzystywanie to norma

Zostaw merytoryczną opinię o Briju 1920 Sp. z o.o. - Gniezno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Briju 1920 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii