Ciężko się tam dostać za kierownika/pracownika jakie zarobki i atmosfera?
Nie polecam tego sklepu. Pracownicy niektórzy nie umią doradzić, brakuje im wiedzy! A młody kierownik jest całkowicie zielony.
Nie polecam tego sklepu!!! przyklad - kupilem szlifierke katowa, po 3 dniach zdecydowalem ze ja oddam nie spasowala mi, szlifierka byla powystawowa, nie uzywalem jej, Pani kierowniczka (niemila) stwierdzila, (nie wiewm na jakiej podstawaie) ze szlifierka byla uzywana i moze tylko oddac ja na gwarancje mam czekac az serwis ja obejrzy( ok 2 tyg.) pytam gdzie prawo zwrotu (rekojma), towar nie nosil sladow uzytkowania, ewentualnych uszkodzen towar byl sprwany dlatego nie polecam zakopow w tym sklepie, sprawe oddam do rzecznika praw konsumenta!!!! obsluga klienta na bardzo kiepskim pozomie!!!
Jak wynika z informacji zawartych na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) polskie sklepy stacjonarne nie mają obowiązku przyjmowania zwrotu towaru bez podania przyczyny w przypadku gdy klient się rozmyślił lub stwierdził, że nabyty towar jednak mu się nie podoba.25 mar 2019
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricomarché?
Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.