Opinie o Bricomarché w Płock Przemysłowa 1

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Bricomarché. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Bricomarché o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bricomarché w Płock Przemysłowa 1

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Bricomarché? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Xxx Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Dostarczenie cv, zaproszenie na rozmowę i decyzja o zatrudnieniu, praktycznie natychmiastowa, nie trzeba czekać nie wiadomo ile

Misiek 2
Inne

Ostrzegam wszystkich przed kupnem czegoś nie przemyslanego ponieważ nie ma zwrotów a pozatym obsługa tego sklepu jest chamowata i nie purzyjemna pracują tam chyba za kare ja osobiście skierowałem sprawe do sądu

Xxx Nowy wpis
Inne
@Misiek 2

Mylisz się co do zwrotów, bo są przyjmowane, ale warunkiem jest żeby towar nie był używany, oryginalnie zapakowany, a obowiązkiem klienta jest posiadanie dowodu zakupu. Jeśli nie był spełniony choć jeden warunek, to zwrot mógł nie zostać przyjęty. A co do postu ogólnie, to zanim się wypowiesz i zatwierdzisz, sprawdź pisownię i błędy. Konstruktywny komentarz nie powinien zawierać błędów, bo staje się mało wiarygodny. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów w innych sklepach.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Bricomarché zatrudnia studentów?

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w Bricomarché?

Ola
Były pracownik
@Pytanie

Zdecydowanie za mało ????

Adrian
Inne
@Ola

W sensie co, brakuje ludzi do pracy i przez to macie więcej obowiązków? Bo nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem. ;)

Ola
Inne
@Adrian

Ciężko kogoś doprosić się na konkretny dział. Każdy pracownik mowi ja nie z tego działu

M.J.
Inne
@Pytanie

Zdecydowanie za mało jest tam pracowników ale to nie jest ich wina a klienci o wszystko obarczają pracowników niech każdy chociaż raz postawi się na miejscu sprzedawcy bo oceniać to każdemu jest łatwo.

Lidia
Inne
@Ola

No i dobrze mówią. Skoro ktoś ma swój zakres obowiązków i jest przypisany np do budowlanki no to w czym problem? Ja nie chciałabym że doradzał mi ktoś z innego działu, ktoś kto nie ma pojęcia.

Iwona
Inne
@M.J.

Też właśnie nie podoba mi się taki stosunek co do pracownika. A może by tak okazać choć odrobinę zrozumienia? Czemu ludzie zawsze tylko wymagają od każdego?

M.J
Inne
@Iwona

Właśnie bardzo mało jest takich ludzi którzy potrafią człowieka zrozumieć a szkoda .

Aneta
Inne
@M.J

Dokładnie, najłatwiej jest oceniać :( A Ty pracowałeś w tym miejscu? Możesz napisać jak to wygląda z drugiej strony, z perspektywy pracownika?

M.J
Inne
@Aneta

Już nie raz byłam świadkiem jak klienci obarczają o wszystko pracowników a zawsze na koniec i tak najbardziej się obrywa kasjerka przy kasach które niczemu nie są winne .

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bricomarché, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Płock
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kelner/kelnerka
Płock
Bartłomiej Białaszek Jbm Turystyka
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Płock
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zakupocholik
Inne

W Brico już 3x natrafiłem się na sytuację różnicy cen.. przy produkcie cena niższa a przy kasie 30zl więcej... Miałem 3x zwrot różnicy pieniędzy. Oszuści!!!Uważajcie na ceny w Brico.. po takich sytuacjach i tak ceny nie są poprawiane!!!! Zwracajcie uwagę na paragony!!!!

Iwona
Inne
@Zakupocholik

To nie zawsze ich wina jest. Kiedyś jak mnie to spotkało pogadałam z pracownikami i wyszło, że w centrali serio co chwilę coś zmieniają i naprawdę trudno tak wszystko ogarnąć. Mnie akurat za to przepraszali bardzo. Ktoś jeszcze ma do tego tak negatywy stosunek?

Kinga
Inne

Hej, ciężko tam jest na kasie ?

Klient
Inne

Obsługa fatalna Poprosiłam pracownika na pewien dział i nie doczekałam się Brak poszanowania dla klienta

Była klientka
Inne

Drzwi pokojowe zamówione 6.05.21,żadnej informacji do dn.2.08.21 kiedy to sama odwiedziłam sklep.Niestety nie zostały zamówione,mimo pobrania 200zl zaliczki,z której zwrotem też był problem mimo,że miałam na nią fakturę.Pan zasugerował,że może już ją odebrałam,bo on znaleźć w swojej dokumentacji nie ma niczego .....To była moja ostatnia wizyta w tym sklepie,(usunięte przez administratora) i nic wiecej

Klientka 22.07.2020
Inne

Wczoraj robiąc zakupy w Brico, zostało mi zasugerowane przez ochronę że jestem złodziejką !!!! Zaznaczam że wcześniej byłam w innym sklepie i miałam też inne drobne zakupy. Postanowiłam wezwać kierownika obiektu któremu przedstawiłam sprawę, po czym pan kierownik stwierdził że ochrona ma obowiązek sprawdzenia zawartości torby - oczywiście, zgadzam się, ale skoro ochrona przeglądając moją torbę stwierdza: " a skąd ja mogę wiedzieć czy pani kupiła to gdzie indziej, a może pani to stąd wynosi " niestety nie pozwolę na to żeby ktoś mnie obrażał, 50 lat żyje na tym świecie i pierwszy raz ktoś mnie tak potraktował. NAWET NIE USŁYSZAŁAM SŁOWA "PRZEPRASZAM", NAJWIDOCZNIEJ W BRICO MARCHE BRAK KULTURY JEST NA PORZĄDKU DZIENNYM

Gosc
Inne

22.07.data Wprowadzony w błąd przez, panią kasa nr,1 Dwa razy jeździłem żeby wymienić rzecz i okazało się że nie mogie za drugim razem A za wizyta pierwsza Pani mówiła że nie ma problemu.kwota nie istotna bo 30zl ale fakt że jeździłem do domu i z powrotem 2 razy . Obsługa fatalna.

Zostaw merytoryczną opinię o Bricomarché - Płock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bricomarché
Przejdź do nowych opinii