Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Bricomarché? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Dostarczenie cv, zaproszenie na rozmowę i decyzja o zatrudnieniu, praktycznie natychmiastowa, nie trzeba czekać nie wiadomo ile
Ostrzegam wszystkich przed kupnem czegoś nie przemyslanego ponieważ nie ma zwrotów a pozatym obsługa tego sklepu jest chamowata i nie purzyjemna pracują tam chyba za kare ja osobiście skierowałem sprawe do sądu
Mylisz się co do zwrotów, bo są przyjmowane, ale warunkiem jest żeby towar nie był używany, oryginalnie zapakowany, a obowiązkiem klienta jest posiadanie dowodu zakupu. Jeśli nie był spełniony choć jeden warunek, to zwrot mógł nie zostać przyjęty. A co do postu ogólnie, to zanim się wypowiesz i zatwierdzisz, sprawdź pisownię i błędy. Konstruktywny komentarz nie powinien zawierać błędów, bo staje się mało wiarygodny. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów w innych sklepach.
Czy Bricomarché zatrudnia studentów?
Jak dużo osób pracuje w Bricomarché?
W sensie co, brakuje ludzi do pracy i przez to macie więcej obowiązków? Bo nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem. ;)
Zdecydowanie za mało jest tam pracowników ale to nie jest ich wina a klienci o wszystko obarczają pracowników niech każdy chociaż raz postawi się na miejscu sprzedawcy bo oceniać to każdemu jest łatwo.
No i dobrze mówią. Skoro ktoś ma swój zakres obowiązków i jest przypisany np do budowlanki no to w czym problem? Ja nie chciałabym że doradzał mi ktoś z innego działu, ktoś kto nie ma pojęcia.
Też właśnie nie podoba mi się taki stosunek co do pracownika. A może by tak okazać choć odrobinę zrozumienia? Czemu ludzie zawsze tylko wymagają od każdego?
Dokładnie, najłatwiej jest oceniać :( A Ty pracowałeś w tym miejscu? Możesz napisać jak to wygląda z drugiej strony, z perspektywy pracownika?
Już nie raz byłam świadkiem jak klienci obarczają o wszystko pracowników a zawsze na koniec i tak najbardziej się obrywa kasjerka przy kasach które niczemu nie są winne .
W Brico już 3x natrafiłem się na sytuację różnicy cen.. przy produkcie cena niższa a przy kasie 30zl więcej... Miałem 3x zwrot różnicy pieniędzy. Oszuści!!!Uważajcie na ceny w Brico.. po takich sytuacjach i tak ceny nie są poprawiane!!!! Zwracajcie uwagę na paragony!!!!
To nie zawsze ich wina jest. Kiedyś jak mnie to spotkało pogadałam z pracownikami i wyszło, że w centrali serio co chwilę coś zmieniają i naprawdę trudno tak wszystko ogarnąć. Mnie akurat za to przepraszali bardzo. Ktoś jeszcze ma do tego tak negatywy stosunek?
Hej, ciężko tam jest na kasie ?
Obsługa fatalna Poprosiłam pracownika na pewien dział i nie doczekałam się Brak poszanowania dla klienta
Drzwi pokojowe zamówione 6.05.21,żadnej informacji do dn.2.08.21 kiedy to sama odwiedziłam sklep.Niestety nie zostały zamówione,mimo pobrania 200zl zaliczki,z której zwrotem też był problem mimo,że miałam na nią fakturę.Pan zasugerował,że może już ją odebrałam,bo on znaleźć w swojej dokumentacji nie ma niczego .....To była moja ostatnia wizyta w tym sklepie,(usunięte przez administratora) i nic wiecej
Wczoraj robiąc zakupy w Brico, zostało mi zasugerowane przez ochronę że jestem złodziejką !!!! Zaznaczam że wcześniej byłam w innym sklepie i miałam też inne drobne zakupy. Postanowiłam wezwać kierownika obiektu któremu przedstawiłam sprawę, po czym pan kierownik stwierdził że ochrona ma obowiązek sprawdzenia zawartości torby - oczywiście, zgadzam się, ale skoro ochrona przeglądając moją torbę stwierdza: " a skąd ja mogę wiedzieć czy pani kupiła to gdzie indziej, a może pani to stąd wynosi " niestety nie pozwolę na to żeby ktoś mnie obrażał, 50 lat żyje na tym świecie i pierwszy raz ktoś mnie tak potraktował. NAWET NIE USŁYSZAŁAM SŁOWA "PRZEPRASZAM", NAJWIDOCZNIEJ W BRICO MARCHE BRAK KULTURY JEST NA PORZĄDKU DZIENNYM
22.07.data Wprowadzony w błąd przez, panią kasa nr,1 Dwa razy jeździłem żeby wymienić rzecz i okazało się że nie mogie za drugim razem A za wizyta pierwsza Pani mówiła że nie ma problemu.kwota nie istotna bo 30zl ale fakt że jeździłem do domu i z powrotem 2 razy . Obsługa fatalna.