Często robię zakupy w tym sklepie. Bardzo miły Pan z ochrony (w okularach). Zawsze mi chętnie pomoże, podpowie gdzie jest dany towar i nawet doradzi, pomimo że nie należy to do jego obowiązków. Pozdrawiam serdecznie
Czy w Bricomarché zatrudniani są obcokrajowcy?
Nie polecam tego miejsca, klan pracowników, a konkretnie dziewczyn z dekoracji i ogrodu, które pracują już tam parę lat, umowa na czas nieokreślony, myślą że im wszystko wolno, stoją godzinami nic nie robią, godzina na przerwie, gnębią pracowników innych. Trzymajcie się z dala, no i oczywiście nawał pracy przypadający na jedną osobę plus robienie za kogoś komu się nie chce i tolerancja kierowników do tego.
Firma nie solidna, bardzo dużo obowiązków dokładają za podstawowe wynagrodzenie i jeszcze się nie podoba, że za słabo jeszcze pracujesz, pracownicy porządni wysłuchują uwag że jeszcze więcej mają pracować, pracownicy, którzy godzinę potrafią nie pracować i stać na pogaduszkach z innymi pracownikami mają luz blues i żadnych konsekwencji, a (usunięte przez administratora) straszne. Nie polecam.
Rekrutacja odbyła się w biurze rekrutera. Wymaganie wysokiej kultury osobistej względem pracownika - najwidoczniej nie obejmuje kierownika. Podając rękę na powitanie, nie raczyła podnieść tyłka z krzesła. Rzucała mądrymi zwrotami w stylu `w każdym bądź razie`, które nie jest poprawne w języku polskim... Szyk i klasa...doprawdy...nie przedstawiła warunków płacowych zatrudnienia.
Kierowniczka bez ogródek zadawała pytania, których zadawać nie powinna: -czy jestem mężatką, -czy mam dzieci, -czy planuję mieć dzieci, Większą część skupiała na moim życiu prywatnym, a nie na moich kompetencjach i posiadanych umiejętnościach. Prezentowała arogancką i wyniosłą postawę. Na pytanie o stosunek zatrudnienia zgodnie z kodeksem pracy, uniosła się, że powinnam go znać i umowa o prace jest przedłużana po 3 mc okresie próbnym, na rok, potem kolejny i potem kolejny. Fakt może nie znam go całego na pamięć, ale wiem, że o prywatne kwestie nie powinna wypytywać. Efekt? Mam przyjść na 4h na niby szkolenie, ale pracować na równi z pracownikami, tak naprawdę bez badań, ani zapłaty, a pod koniec miesiąca zdecydują, czy pracownik się nadaje. Tak to ja rozumiem, codziennie nowy pracownik po 4h za darmo to niezła oszczędność dla kierownika.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam, brak szacunku do pracownika, „premia” to żart. Wymagania duże, a płace bardzo niskie, dno
dalej są tu takie problemy z ustalaną ceną jak ktoś kiedyś wspomniał, że 3 razy może na dobę się zmienić? jako to poprawnie zadbać, żeby nie robić przy tym błędów? zdarzają się jeszcze jakieś problematyczne dla pracowników sytuacje, z którymi należy sobie jakoś radzić? jakie?
Bardzo profesjonalna obsługa szczegulnie Pani Monika Szkoda załatwiła sprawe pozytywnie pełne zaangażowanie.
Tylko desperaci tam pracują. Pracownicy super, sympatyczni. Ale kadra kierownicza (prezes i kierownik) poniżej poziomu. Dopłacasz za każdą różnicę w cenie jeśli klient się zorientuje( mimo że podczas rozmowy o pracę nie ma wzmianki nt. o pokrycia kosztów różnicy w cenie (cena potrafi zmienić się trzykrotnie jednego dnia). Pozdrawiam "przyszłe ofiary" BM Września
Nic co jest w opisie zatrudnienia (OLX) nie jest prawdą
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricomarché?
Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Bricomarché?
Kandydaci do pracy w Bricomarché napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.